Nou dat ook weer nietquote:Op woensdag 18 mei 2022 20:47 schreef Schakeltopia het volgende:
of zit de hotelbar intussen vol met wulpse dames in rokjes
dat is geen gek idee! lekker terrasje pakken of hapje etenquote:Op woensdag 18 mei 2022 20:50 schreef engine het volgende:
[..]
Nou dat ook weer niet
Maar er is vooruitgang zeg maar
Maar vraag dan voor een hotel in de stad denk ik
Zal even berichtje sturen op Twitchquote:Op woensdag 18 mei 2022 20:50 schreef Schakeltopia het volgende:
dazzler trek je korte broek aan en ga richting zoldertje
Soort soduko maar veel leukerquote:
Niveau 3... Die zijn makkelijkquote:
ik ben echt slecht in die dingen. ik heb het geduld er ook niet voor. of ik ben gewoon te domquote:Op woensdag 18 mei 2022 21:03 schreef engine het volgende:
[..]
Niveau 3... Die zijn makkelijkniveau 4 en 5 zijn wel pittig. Heb ook boekje dat tot 7 gaat maar nog niet geprobeerd.
Klein uurtje nogquote:Op woensdag 18 mei 2022 21:05 schreef Schakeltopia het volgende:
maar hey we hebben in ieder geval nog een stream
Geen geduld denk ikquote:Op woensdag 18 mei 2022 21:04 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik ben echt slecht in die dingen. ik heb het geduld er ook niet voor. of ik ben gewoon te dom
quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:08 schreef Schakeltopia het volgende:
zoutje stokjes eten, wiebelen, uiltje kijken, cola drinken.
het leven is goed
Poeh wel erg vroegquote:Op woensdag 18 mei 2022 21:09 schreef Schakeltopia het volgende:
waarom gaat die stream nou alweer op nacht cam.
doe is niet
Ja je kunt wel horen dat ze vaker gedraaid hebben alledriequote:Op woensdag 18 mei 2022 21:11 schreef Schakeltopia het volgende:
vind dit mannetje opzich ook wel oke draaien trouwens
Andere uit het gat gebeukt?quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:23 schreef Schakeltopia het volgende:
wat leuk nu mag het andere kuukje even naar buiten kijken![]()
hij ging ertegen aan vliegen en toen ging die andere eruit en ging die andere erinquote:
nondejuquote:Op woensdag 18 mei 2022 21:26 schreef engine het volgende:
Ik kan geen twee youtube streams tegelijk kijken. Nu staat youtube ineens in beperkte modus op de laptop
Bosuiltjes vind mijn werkgever ongepast![]()
Eddy Hardcore volgens mijquote:
Woest ben ikquote:
Weet alleen de inlogcode niet meerquote:
Ja mijn ouders hebben alles Apple. Ook service dienst ofzoiets.. En apple les heeft m'n moeder gehadquote:Op woensdag 18 mei 2022 21:45 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb nog nooit iphone gehad.
maar m'n moeder heeft een ipad. ik moet zeggen dat ik daar best over te spreken ben. op de een of andere manier kan ze zich er goed mee redden. en dan ben ik al snel blij
liever dat ze dan 100e meer uitgeeft aan een tablet en nooit vragen heeft enzo
apple lesquote:Op woensdag 18 mei 2022 21:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ja mijn ouders hebben alles Apple. Ook service dienst ofzoiets.. En apple les heeft m'n moeder gehad
Maar inderdaad, hoef maar zelden te helpen. Meestal is de printer het probleem.. Die is niet apple
He toch ....quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:49 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hey ik heb soesje nog niet gezien
Apple is op zich best goed systeem, maar ik vind het net iets te afgeschermd en te beperkt.quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ja mijn ouders hebben alles Apple. Ook service dienst ofzoiets.. En apple les heeft m'n moeder gehad
Maar inderdaad, hoef maar zelden te helpen. Meestal is de printer het probleem.. Die is niet apple
quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:53 schreef Schakeltopia het volgende:
haha uiltje is maar weer binnen gaan zitten
nog niet gezienquote:Op woensdag 18 mei 2022 21:55 schreef engine het volgende:
[..]
Vrouwtje al geweest? Krijgen vast honger
Dan zit de volgende vast zo in het gatquote:
nou dat had ik wel verwacht. maar die bleef ook binne zittenquote:Op woensdag 18 mei 2022 21:56 schreef engine het volgende:
[..]
Dan zit de volgende vast zo in het gat
Was wel wiebelen voor gevorderden vanavondquote:
ja waren behoorlijke beukersquote:Op woensdag 18 mei 2022 22:04 schreef engine het volgende:
[..]
Was wel wiebelen voor gevorderden vanavond
heb je al een latophoes in de vorm van een pizzadoos?quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:08 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
heb al pozza gegeten vandaag hoor
nee ik maar wel een hele mooiequote:Op woensdag 18 mei 2022 22:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb je al een latophoes in de vorm van een pizzadoos?
yes, maar niet een yoga yoga, maar een yoga slim 7, wat eigenlijk gewoon een soort luxe ideapad isquote:
Nice. Ik heb een ideapad 3, goede prestaties maar crappy bouwkwaliteit en scherm ook matigquote:Op woensdag 18 mei 2022 22:11 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
yes, maar niet een yoga yoga, maar een yoga slim 7, wat eigenlijk gewoon een soort luxe ideapad is
ja precies. deze is kwa behuizing enzo net wat deftigerquote:Op woensdag 18 mei 2022 22:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nice. Ik heb een ideapad 3, goede prestaties maar crappy bouwkwaliteit en scherm ook matig
dat zag ik! dus ik heb haar geliktquote:Op woensdag 18 mei 2022 22:16 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
je moet de groente hebben van @:maily
quote:
en het fruit van @maily?quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:16 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
je moet de groente hebben van @:maily
quote:
Laatste uur gaat wel wat hogere bpm, FSOE bouwt tegenwoordig rustig op. Vroeger alleen maar de snellere trancequote:
daar kon en kan ik wel van genietenquote:Op woensdag 18 mei 2022 22:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
Laatste uur gaat wel wat hogere bpm, FSOE bouwt tegenwoordig rustig op. Vroeger alleen maar de snellere trance
Welke is Gio?quote:
v. Bronckhorstquote:
feestjequote:Op woensdag 18 mei 2022 22:28 schreef suzi1 het volgende:
en ziggo mailt: Voor uw abonnement betaalt u per maand 2,50 meer.
kan niet op, is het wel
Jaaquote:
Pleurt er nog voorover uit als ie niet uitkijktquote:
gewoon alles proberen!quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:45 schreef hemarookworst het volgende:
M'n lever weer aan het werk. En weer een veel te duur probeerdrankje gekocht
even snel de stream aan gezetquote:Op woensdag 18 mei 2022 22:46 schreef suzi1 het volgende:
ooo nu liedje over joun en mijn schakeltje haha <3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
mwah zo mierzoet is het ook weer niet. En stuk sterker met 12,5% Zit een goede scheut bacardi inquote:Op woensdag 18 mei 2022 22:56 schreef Schakeltopia het volgende:
man man man, breezer voor volwassenen?
Ja wel redelijk. Ze hebben nog twee andere smaken en ik ben gek genoeg om die andere twee ook nog te kopen in de toekomstquote:
das mijn probleem ook. ik wil dan alleen maar meer en dan is er geen houden aan en dan is mn leven weer verziektquote:Op woensdag 18 mei 2022 22:59 schreef hemarookworst het volgende:
IK durf geen hele fles sterke drank meer te halen. Heb dat echt al jarenlang niet gedaan. Want dan drink ik er weer veel te veel van in een keer en heb ik spijt de volgende dag
Ja blij dat ik niet de stad in ben gegaanquote:Op woensdag 18 mei 2022 23:02 schreef Schakeltopia het volgende:
collegaatjes hebben goed aan gedaan vrij te nemen morgen engie
ik dronk dat echt nooit eigenlijkquote:Op woensdag 18 mei 2022 23:05 schreef hemarookworst het volgende:
Ik moet wel zeggen dat dit echt veel beter is dan de meeste blikjes en flesjes premix van de supermarkt.
ja maar even sterk als wijn en 200ml is wel een flinke glas wijnquote:
laatst de duvel 666 op, die is nieuw een soort duvel light, ook lekker wat meer doordrinkbaarquote:
oh met dat laatste had ik nooit zoveel problemenquote:Op woensdag 18 mei 2022 23:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
laatst de duvel 666 op, die is nieuw een soort duvel light, ook lekker wat meer doordrinkbaar
quote:Op woensdag 18 mei 2022 23:09 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
oh met dat laatste had ik nooit zoveel problemen![]()
cappucino was t eigenlijkquote:Op woensdag 18 mei 2022 23:14 schreef hemarookworst het volgende:
ik kan dat echt niet hele dag koffie drinken
Gemeentepilsquote:
bleh hahaquote:Op woensdag 18 mei 2022 23:18 schreef suzi1 het volgende:
maar als je er een flinke shot melk in doet is het weer mannelijker
Echt nooit nee.quote:
quote:
ja heb weer opstaan jaquote:Op woensdag 18 mei 2022 23:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
Nog FSOE aan het luisteren?
romantischquote:Op woensdag 18 mei 2022 23:27 schreef Schakeltopia het volgende:
want soes zei dat ons nummer erop was
leven als een god in je eigen paleisjequote:Op woensdag 18 mei 2022 23:29 schreef hemarookworst het volgende:
piesen met deur open om de muziek niet te missen
bpm nu wel snel genoeg?quote:Op woensdag 18 mei 2022 23:30 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
leven als een god in je eigen paleisje
ja nu voel ik me geen schreeuwende in een woestijnquote:Op woensdag 18 mei 2022 23:37 schreef suzi1 het volgende:
ook weleens leuk om met hema mee te luisteren he
ja dit is echt wel trance zoals ik trance altijd heb gekend. Hiervoor is wel nieuwerwetse shit en crossover stijlenquote:Op woensdag 18 mei 2022 23:35 schreef Schakeltopia het volgende:
ja dit is wat relaxter als in het begin. toen werd ik er beetje leip van
hahahahahaquote:Op woensdag 18 mei 2022 23:43 schreef engine het volgende:
Halve hotelbar zit nu op mijn laptop rangers te kijken
quote:Op woensdag 18 mei 2022 23:43 schreef suzi1 het volgende:
volgens mij heb ik de cd 45rpm liggen. iig waar for an angel op staat
kinderhand?quote:Op woensdag 18 mei 2022 23:45 schreef Schakeltopia het volgende:
achja ik ben opzich wel snel tevreden
ach het is dat hij een stream heeft. en een vaste tijd/dag, dat maakt het eenvoudigquote:Op woensdag 18 mei 2022 23:46 schreef suzi1 het volgende:
nou ik vind wel jammer dat ik me aan darkraver begin te ergeren. hij heeft het toch best hoog in zn bol
jij heb toch gemeente budgetquote:Op woensdag 18 mei 2022 23:51 schreef hemarookworst het volgende:
boek maar aly en fila of paul van dykmag je wel enorm diep in de buidel tasten dan
ja ik trek dat echt slecht dat soort ongein, dat heb ik op fok soms ook alquote:Op woensdag 18 mei 2022 23:52 schreef suzi1 het volgende:
ja is zo raar wel dat je als setje en dan de 1 vanuit de auto en de ander vanuit huis met elkaar communiceert via dazzstream
dat was lastig denk ik, die wilde graag z'n after starten. klopt jaquote:Op woensdag 18 mei 2022 23:54 schreef suzi1 het volgende:
ik had er laatst wel moeite mee dat eentje wilde dat dazz toch echt zn laatste plaat draaide omdat hij wilde gaan streamen. terrex ofzo was dat of lastig?
Stom ding laat mij toch niks doenquote:Op woensdag 18 mei 2022 23:57 schreef Schakeltopia het volgende:
engie z'n laptop is door de hotelbar gevlogen denk ik
Wie?quote:
Ja zijn vriendin is Nederlands en zo te zien gaan ze trouwenquote:
zo gay komt ie toch niet over?quote:Op donderdag 19 mei 2022 00:05 schreef suzi1 het volgende:
aha ik dacht hij heeft ze gepast alszijnde homi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |