Boer Kwiwiquote:Op woensdag 18 mei 2022 20:23 schreef kwiwi het volgende:
Ben op zoek naar leuke klompen om te dragen in de tuin![]()
En een windmolentje dat ik bij de voordeur kan zetten.
Pint magnum ijs gaat er wel in toch?quote:Op woensdag 18 mei 2022 20:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik moet mezelf inhouden om niet naar de appie te gaan en ijs te halen.
Zo'n kneuterige houten?quote:Op woensdag 18 mei 2022 20:23 schreef kwiwi het volgende:
Ben op zoek naar leuke klompen om te dragen in de tuin![]()
En een windmolentje dat ik bij de voordeur kan zetten.
Hou nou opquote:Op woensdag 18 mei 2022 20:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Pint magnum ijs gaat er wel in toch?
quote:
Wij zijn niet goed voor budaquote:Op woensdag 18 mei 2022 20:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Pint magnum ijs gaat er wel in toch?
Magnums waren weer 1+1 zag ikquote:Op woensdag 18 mei 2022 20:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik moet mezelf inhouden om niet naar de appie te gaan en ijs te halen.
Hoe keek je vader naar een serie?quote:Op woensdag 18 mei 2022 20:14 schreef bitterbal het volgende:
Hebben jullie gewoontes of gedragingen
van jullie ouders overgenomen?
Ik zit precies op de zelfde manier naar een serie te kijken als mijn vader
We hebben een trap omhoog door de tuin naar de voordeur, wil 'm ergens onderweg langs de trap in de tuin zetten dus moet wel tegen regen kunnen.quote:
Ja watquote:
wacht watquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 mei 2022 20:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We hebben een trap omhoog door de tuin naar de voordeur, wil 'm ergens onderweg langs de trap in de tuin zetten dus moet wel tegen regen kunnen.
Ja zoals hij zat op een bureau stoel en k zit nu ook zo :pquote:Op woensdag 18 mei 2022 20:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe keek je vader naar een serie?
Ik heb het nachtbraken van mn vader
Maar doordeweeks heb ik een streng regime
Ergonomisch verantwoord?quote:Op woensdag 18 mei 2022 20:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zoals hij zat op een bureau stoel en k zit nu ook zo :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |