abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8281349
Vrijdag 7 Februari begint deze serie op Ned3 om 20:05. Ik heb de serie vorig jaar al gezien en vond 't , vooral Special Ed en Spoonie Luv

Kleine beschrijving:
Amerikaanse show waarin perverse telefoongesprekken en een aantal poppen centraal staan. Komieken als Dave Chapelle, Denis Leary, Tracy Morgan en David Alan Grier plegen provocerende hilarische telefoontjes met onwetende mensen die langzaam tot woede of wanhoop worden gedreven door de vreemde verzoeken van hun bellers. Deze opgenomen gesprekken worden vervolgens tot leven gebracht door excentrieke poppen, allen woonachtig in het dorpje Yankerville, die de bizarre situaties op komische wijze verbeelden.
Op basis van werkelijk gevoerde, absurde telefoongesprekken

Onder andere Jack Black heeft in deze serie meegedaan.

Site: http://www.comedycentral.com/tv_shows/crankyankers/

I am the game!
  maandag 17 maart 2003 @ 23:06:21 #2
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_9193129
afgelopen vrijdag gezien, hij was erg goed. Ze belden o.a. iemand op die een pakje verwachtte van UPS ofzo, en hangen een verhaal op dat de stagiare de post-kamer in de fik had gezet "because he's all drunk and high on crack, you know.." en die vrouw boos en schreeuwen "They let you drink and smoke crack at the office!?" antwoord: "Sure, it's saturday" prachtig!
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
  maandag 17 maart 2003 @ 23:38:25 #3
50812 Drup
Pet The Cat!
pi_9193748
" I wanna go to hawaiii ... yeahhh... I wanna go to hawaii... yeahhh.. "

ik heb bijna alle afleveringen op DivX en it cracks me up!

Vind dat VPRO goede aankoop heeft gedaan!

Hulde!

pi_9291105
vage serie wel geinig
  vrijdag 21 maart 2003 @ 20:23:15 #5
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_9291249
echt een gave serie
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_9297123
hm ik wist niet dat ze die gesprekken echt naar mensen hadden gebeld....

ik vond het al zo flauw allemaal. toch nog maar es kijken

"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
pi_9442674
Fantastische serie, vandaag weer met de kotsende vent die de sekslijn belde .. en de absurde eisen van Bill Cosby die gewoon door het restaurant geaccepteerd werden

Op de site van comedy central zijn btw veel stukjes met RealPlayer te bekijken!

pi_10165920
Echt SUPER!!! Ik heb 't net gezien... echt onvoorstelbaar leuk hoe ze die candid telefoontjes dmv die poppen weten neer te zetten. Eindelijk weer echt eens humor op t.v.
pi_10175284
ik weet het niet .... er mist "iets"
pi_10218496
Hele leuke serie. Zag er laatst één waarin een drugsdealer solliciteerde naar een baan in de drugshulpverlening.

No names have been changed. Screw the innocent!

vrijdag 10 oktober 2003 @ 22:10:10 #11
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_13799206

Gewoon de beste poppen show ter wereld! (tot nu toe)
pi_15284543
Kwam net een oude back-up cd tegen van Soulseek. Naast de MP3's ook aflevering 1-6 van Crank Yankers . Blijft geweldig, zit nu aflevering 1, met de Wu Tang Clan te kijken . Ik hoop dat de VPRO deze serie weer gaat uitzenden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')