Dat klinkt als de naam van een vibrator, eerlijk gezegdquote:Op woensdag 18 mei 2022 12:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij gaat wel met mij mee naar Electric Callboy zodat ik niet alleen hoef dus eigenlijk mag ik niet zeuren.
Eskimo Callboy klonk leuker ja.quote:Op woensdag 18 mei 2022 12:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat klinkt als de naam van een vibrator, eerlijk gezegd
ja over Eskimo wordt heel woke gedaan want hu huu beledigend slecht ditdat. Maar dat een callboy gewoon een gigolo is daar hebben we een andere keer wel weer kriebel aanquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2022 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja over Eskimo wordt heel woke gedaan want hu huu beledigend slecht ditdat. Maar dat een callboy gewoon een gigolo is daar hebben we een andere keer wel weer kriebel aan
Tsja, ze willen graag touren in Noord-Amerika, daar ligt het nét allemaal wat anders.quote:Op woensdag 18 mei 2022 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja over Eskimo wordt heel woke gedaan want hu huu beledigend slecht ditdat. Maar dat een callboy gewoon een gigolo is daar hebben we een andere keer wel weer kriebel aan
En ik denk dat ze de discussie het ook niet waard vinden nu ze aan het doorbreken zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2022 12:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tsja, ze willen graag touren in Noord-Amerika, daar ligt het nét allemaal wat anders.
Aan de andere kant is die naam de enige reden waarom we het hier in Europa over ze hebbenquote:Op woensdag 18 mei 2022 12:44 schreef Ama het volgende:
[..]
En ik denk dat ze de discussie het ook niet waard vinden nu ze aan het doorbreken zijn.
Uh?quote:Op woensdag 18 mei 2022 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aan de andere kant is die naam de enige reden waarom we het hier in Europa over ze hebben
Ze waren door hun nieuwe muziek sowieso al bekend aan het worden in Europa.quote:
Ik denk dat wij Europeanen ook gewoon niet doorhebben hoe eskimo daar valt.quote:Op woensdag 18 mei 2022 12:44 schreef Ama het volgende:
[..]
En ik denk dat ze de discussie het ook niet waard vinden nu ze aan het doorbreken zijn.
Dat is ook wel weer zo.quote:Op woensdag 18 mei 2022 12:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik denk dat wij Europeanen ook gewoon niet doorhebben hoe eskimo daar valt.
Maar jij luistert ouwelullenmuziek.quote:
Ook, ze waren toen immers al met die wijziging bezig.quote:Op woensdag 18 mei 2022 12:45 schreef Ama het volgende:
Maar voor ze mee wouden doen aan het songfestival was het helemaal geen ding?
hou je gemak hippiequote:Op woensdag 18 mei 2022 12:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar jij luistert ouwelullenmuziek.
Ik geloof je maar het was mij nooit zo opgevallen.quote:Op woensdag 18 mei 2022 12:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook, ze waren toen immers al met die wijziging bezig.
Maar: wederom hoofdzakelijk binnen Europa.
Heb je ooit een gestreste hippie gezien?quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2022 12:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt een koude douche nodig omdat je helemaal opgewonden wordt van Disney?
Ja dat is ook wel weer zo inderdaad. Hier staat ze tussenquote:Op woensdag 18 mei 2022 12:49 schreef Ama het volgende:
Ik stel me bij @:ijsdraakje geen hippie voor. Meer alto.
Geniet ervan!quote:Op woensdag 18 mei 2022 12:50 schreef mschol het volgende:
[..]nee, al zijn er genoeg andere zaken hier om wel opgewonden van te worden
maar tis vooral heel warm, en net noodgedwongen (want geen schaduw plekken) een show in de volle zon staan kijken
maar goed, kan ik weer van mn lijstje afstrepen
nu in rij voor andere show die zo begint
dan wat achtbanen enzo, kan rustig aan doen, park is tot 2300 open
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |