abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_204786072
Hoi allemaal,

Weet iemand een programma waarin ik een video kan laden van een beveiligingscamera en dan op een bepaald gebied een vierkant kan zetten en op het moment dat er iets gebeurd in dat vierkant dat ik dat kan inzien ipv 8 uur lang naar een amper veranderd beeld te kijken?

Iemand een suggestie?
Just say hi!
pi_204787573
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_204787589
Als je zoekt op smart motion detection of video motion detection in area krijg ik wel aardig wat hits.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_204787653
https://askubuntu.com/que(...)ng-mostly-dull-video

Thanks trouwens, we gaan de linkjes doorspitten! :)
Just say hi!
pi_204788798
Helaas, niets wat specifiek werkt... bah... dus thuis maar wat met python spelen.
Just say hi!
pi_204794850
Je zou een gecropte versie kunnen maken (bvb in avidemux) en eventueel een deel van de frames laten vallen door een lagere frame rate in te stellen), zodat je een video met kleiner beeld hebt die je versneld kan bekijken in VLC (16x, 32x...).
Als je een encoder gebruikt waar je het aantal frames tussen twee keyframes kan instellen, en een hoge waarde kiest, (zodat bijna enkel keyframes aangemaakt worden wanneer er iets in het beeld verandert), kan je het misschien snel terugvinden door die nieuwe gecropte video nadien weer te openen in avidemux en enkel de keyframes te bekijken (herhaald op ↑ drukken).
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')