abonnement Unibet Coolblue
pi_204797717
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 10:16 schreef Megumi het volgende:

[..]
Ik denk dat een demente president wel een belangrijk onderwerp is? :')
Ja maar na afloop gaan we weer verder dus het leidt tot niks. Dat is de verspilling.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  Redactie Sport donderdag 19 mei 2022 @ 10:33:08 #252
274204 crew  Mexicanobakker
pi_204797725
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 10:32 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Ja maar na afloop gaan we weer verder dus het leidt tot niks. Dat is de verspilling.
Eens, Rutte gaat toch niet aftreden, hij zegt sorry zal het nooit meer doen! en daarna gaan we gewoon verder alsof het vorige week dinsdag is.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_204797728
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 10:29 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Maar selectief geheugenverlies en SMSjes bewust wissen heeft ook niks met elkaar te maken. Het gaat vandaag over of Rutte deze SMSjes had mogen verwijderen. Vermoedelijk is het antwoord 'nee'.
Maar ook al mocht het wel, dan nog is het fout. Niet alles wat mag is goed.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_204797741
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 10:33 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Eens, Rutte gaat toch niet aftreden, hij zegt sorry zal het nooit meer doen! en daarna gaan we gewoon verder alsof het vorige week dinsdag is.
Sorry zal hij denk ik niet eens zeggen.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_204797742
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 09:44 schreef Megumi het volgende:

[..]
Het gaat om een oude Nokia 301 uit 2013.

https://www.ad.nl/politie(...)r-in-debat~a3eee403/
Dan is het echt onzin. Mijn SE K700i kon al duizenden smsjes opslaan.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  Redactie Sport donderdag 19 mei 2022 @ 10:34:56 #256
274204 crew  Mexicanobakker
pi_204797750
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 10:34 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Sorry zal hij denk ik niet eens zeggen.
Daar is Rutte anders heel goed in. Dat maakt het verschil met Johan Derksen. Die komt steeds in opspraak en zegt geen sorry, Rutte zegt wel sorry en lacht het daarna weg. En van beide komen we maar nooit af, schandaal na schandaal.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 19 mei 2022 @ 10:36:53 #257
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_204797768
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 10:29 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Maar selectief geheugenverlies en SMSjes bewust wissen heeft ook niks met elkaar te maken. Het gaat vandaag over of Rutte deze SMSjes had mogen verwijderen. Vermoedelijk is het antwoord 'nee'.
Dat "nee" zou best kunnen. Maar weet dat veel mensen in dit soort functies van de die "nee" een "ja" maken. Plus is wel ergens dat je steeds vaker berichten leest dat de smartphones en telefoons van luitjes als Rutte gehackt worden door buitenlandse mogendheden met een laten we het maar mild houden een twijfelachtige reputatie. Wellicht gaat dat helpen?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  donderdag 19 mei 2022 @ 10:38:22 #258
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_204797777
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 10:34 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Dan is het echt onzin. Mijn SE K700i kon al duizenden smsjes opslaan.
Poste ik ook nooit meegemaakt dat SMS met telefoon traag maakte. Dat is lulkoek.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  donderdag 19 mei 2022 @ 10:40:10 #259
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_204797793
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 10:34 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Daar is Rutte anders heel goed in. Dat maakt het verschil met Johan Derksen. Die komt steeds in opspraak en zegt geen sorry, Rutte zegt wel sorry en lacht het daarna weg. En van beide komen we maar nooit af, schandaal na schandaal.
Johan Derksen is geen minister president van een land? Snap deze vergelijking niet.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  Redactie Sport donderdag 19 mei 2022 @ 10:40:30 #260
274204 crew  Mexicanobakker
pi_204797796
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 10:38 schreef Megumi het volgende:

[..]
Poste ik ook nooit meegemaakt dat SMS met telefoon traag maakte. Dat is lulkoek.
Leugentje om bestwil van onze goedlachse premier.

[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport donderdag 19 mei 2022 @ 10:40:42 #261
274204 crew  Mexicanobakker
pi_204797798
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 10:40 schreef Megumi het volgende:

[..]
Johan Derksen is geen minister president van een land? Snap deze vergelijking niet.
Godzijdank niet inderdaad.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 19 mei 2022 @ 10:41:55 #262
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_204797805
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 10:40 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Leugentje om bestwil van onze goedlachse premier.

[ afbeelding ]
Het werkelijke probleem is dat hij niet de enige is die dat doet als je de overheid wat breder bekijkt.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  Redactie Sport donderdag 19 mei 2022 @ 10:42:49 #263
274204 crew  Mexicanobakker
pi_204797810
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 10:41 schreef Megumi het volgende:

[..]
Het werkelijke probleem is dat hij niet de enige is die dat doet als je de overheid wat breder bekijkt.
Het is ook een beetje het failliet van de democratie in het algemeen natuurlijk.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 19 mei 2022 @ 10:44:23 #264
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_204797822
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Het is ook een beetje het failliet van de democratie in het algemeen natuurlijk.
Ik kies toch voor de democratie. In een land als China waren de slachtoffers van de toeslagenfraude affaire gewoon verdwenen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_204797826
Marijnissen ziet er wel eetbaar uit vandaag. :9
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 19 mei 2022 @ 10:46:19 #266
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_204797833
quote:
2s.gif Op donderdag 19 mei 2022 10:45 schreef xpompompomx het volgende:
Marijnissen ziet er wel eetbaar uit vandaag. :9
Je hebt zin om aan een zuurstok te likken?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_204797835
Vraag me hoe al die mensen in een controlerende functie, de tegenmacht, zich voelen. De journalisten, rechters, oppositie, etcetera. Rutte slaat hen steeds in het gezicht en ze doen niks terug. Iedereen staat er bij en niemand grijpt in.

En verplaats je dan in Rutte. Hoe voelt het voor hem? Hij voelt zich steeds machtiger. Steeds dat weglachen, dat liegen, dat grinniken. Wetende dat hij er toch mee wegkomt. Hij is de grote baas. Niemand doet hem wat. Fuck de tegenmacht.

Zo'n soort gevoel heeft een Erdogan ook. Alles maken, en lekker blijven zitten. Macht.
  Redactie Sport donderdag 19 mei 2022 @ 10:47:03 #268
274204 crew  Mexicanobakker
pi_204797840
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 10:44 schreef Megumi het volgende:

[..]
Ik kies toch voor de democratie.
Zeker, maar in een democratisch systeem zal men toch altijd proberen om dit soort dingen zo efficient mogelijk te proberen op te poetsen.

Het is net een dictatuur, maar dan gekozen! En nee, dat ligt niet puur aan de VVD. Elke partij zou het zo oplossen, SP, PVV, CDA.. en diegene die dat het best en meest efficient kan heeft en houdt de macht.

De bestuurscultuur op de achtergrond overigens, die kan wat mij betreft ook totaal niet. Maar ik heb al geen hoop meer dat dat verandert.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 19 mei 2022 @ 10:47:55 #269
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_204797847
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 10:46 schreef Homey het volgende:
Vraag me hoe al die mensen in een controlerende functie, de tegenmacht, zich voelen. De journalisten, rechters, oppositie, etcetera. Rutte slaat hen steeds in het gezicht en ze doen niks terug. Iedereen staat er bij en niemand grijpt in.

En verplaats je dan in Rutte. Hoe voelt het voor hem? Hij voelt zich steeds machtiger. Steeds dat weglachen, dat liegen, dat grinniken. Wetende dat hij er toch mee wegkomt. Hij is de grote baas. Niemand doet hem wat. Fuck de tegenmacht.

Zo'n soort gevoel heeft een Erdogan ook. Alles maken, en lekker blijven zitten. Macht.
Ja maar mensen blijven gewoon op de VVD stemmen? Dat is om te beginnen al het probleem wellicht?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_204797857
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 10:32 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Ja maar na afloop gaan we weer verder dus het leidt tot niks. Dat is de verspilling.
Ja, maar ja ... In hoeverre moeten we dit soort debatten dan maar niet meer houden, omdat er nou eenmaal 76 coalitie cq partijtop-slaafjes rondlopen, zonder enige integriteit.

Kom ik toch steeds uit bij de vraag of onze parlementaire partijendemocratie nog wel naar behoren functioneert, wanneer Kamerleden dus keer op keer hun functie als meewerkend partijlid belangrijker achten dan hun controlerende taak als volksvertegenwoordiger.

Is zoiets überhaupt statistisch gezien nog geloofwaardig? Dat ze keer op keer op keer alle 76 falikant achter de falende min/stas/pm staan.

Ben daar best benieuwd naar. Het percentage waar een oppositie/coalitie/kamerlid niet met de partij meestemt.

[ Bericht 7% gewijzigd door probeer op 19-05-2022 10:57:22 ]
"Pools are perfect for holding water"
pi_204797866
Haha, de belangrijke smsjes die te lang waren om door te sturen, werden voorgelezen in een telefoongesprek.

Dat méén je niet.

Zelfs enige mate van geloofwaardigheid van de leugens is compleet de deur uit :D :D :D

Bizar.
"Pools are perfect for holding water"
pi_204797880
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 10:47 schreef Megumi het volgende:

[..]
Ja maar mensen blijven gewoon op de VVD stemmen? Dat is om te beginnen al het probleem wellicht?
Dat zal wel, maar je kan ook iemand afzetten als ie de wetten overtreedt. Dat moet zelfs, in een functionerende rechtsstaat. Als Rutte met een machinegeweer honderden mensen neermaait, mag ie dan ook blijven zitten 'want er hebben mensen op hem gestemd'? Staat Rutte oven de wet?
  Redactie Sport donderdag 19 mei 2022 @ 10:53:12 #273
274204 crew  Mexicanobakker
pi_204797884
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 10:47 schreef Megumi het volgende:

[..]
Ja maar mensen blijven gewoon op de VVD stemmen? Dat is om te beginnen al het probleem wellicht?
Tsja, wat is het alternatief? D66, CDA en CU steunen hem, PvdA/GL hebben er in eerdere stadia ook net zo goed aan meegedaan. Dan houd je over de partijen die zich 'afzetten', de SP of een splinterpartij. Die eerste groep partijen spreekt sowieso slechts een beperkt deel van de kiezers aan, niet iedereen voelt zich er goed bij om corona als een griepje te zien, etc, en de SP spreekt natuurlijk ook maar een beperkte groep aan, want erg liberaal zijn die ook niet.

Dusja wat dan?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_204797897
En verder. We moeten echt stoppen met het probleem verleggen van Rutte naar iets elders. Het probleem is echt Rutte zelf. Niet de mensen die op hem stemmen, of zijn partijgenoten. Of dit of dat. Daar profiteert die man alleen maar van, want zogenaamd is ie dan nergens voor verantwoordelijk.

Gewoon 100% Rutte zelf.
  donderdag 19 mei 2022 @ 10:54:33 #275
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_204797898
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 10:53 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Tsja, wat is het alternatief? D66, CDA en CU steunen hem, PvdA/GL hebben er in eerdere stadia ook net zo goed aan meegedaan. Dan houd je over de partijen die zich 'afzetten', de SP of een splinterpartij. Die eerste groep partijen spreekt sowieso slechts een beperkt deel van de kiezers aan, niet iedereen voelt zich er goed bij om corona als een griepje te zien, etc, en de SP spreekt natuurlijk ook maar een beperkte groep aan, want erg liberaal zijn die ook niet.

Dusja wat dan?
Dat is inderdaad wel een probleem.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')