heb het al een tijd niet meer gezien maar kan het wel waarderen.
ik keek het altijd na comedy club van jörgen raymann... maar sinds dat er niet meer is zie ik bob & margeret eik ook niet meer
quote:eens opzoeken dan wanneer precies, al denk ik dat het gwoon herhaling is van de zondagaflevering
Op dinsdag 4 februari 2003 22:19 schreef Stranger het volgende:
Volgens mij komt het de laatste tijd overdag ook weleens!! Ik vind het super, inderdaad mega-droog!! Heerlijk om naar te kijken!
En mijn sig komt uit Mad World van Gary Jules (uit de film Donnie Darko)
quote:thanx!
Op dinsdag 4 februari 2003 22:34 schreef Stranger het volgende:
donderdag 06 februari
Nederland 3 14:45-15:07 Bob and MargaretEn mijn sig komt uit Mad World van Gary Jules (uit de film Donnie Darko)
Ik vind droog niet echt de gede omschrijving. Het klopt wel, maar bij kurkdroog denk ik meer aan droge humor enzo. En de serie is niet zo geschreven dat je er om moet lachen als bij laten we zeggen Mr. Bean.
Het is gewoon dat de makers iets willen uitbeelden, de dagelijkse beslommeringen etc. Alhoewel het niet zo erg dagelijks is wat zij meemaken Het is ook heel sober getekend.
Ik vind het heel echt, niet te pretentieus, gewoon heel goed. En vooral door de stem van Margaret die medelijden oproept vind ik het echt geweldig.
Ik houd absoluut niet van tekenfilms (animaties zo u wilt), maar dit vind ik echt super.
quote:Ff een vraagje: zijn de Nederlandse nagesichroniseerd of de orginele stemmen?
Op dinsdag 11 maart 2003 01:09 schreef wyccie het volgende:
Ik wilde al bijna een topic over deze serie beginnen, gelukkig heb ik nog eerst gezochtIk vind droog niet echt de gede omschrijving. Het klopt wel, maar bij kurkdroog denk ik meer aan droge humor enzo. En de serie is niet zo geschreven dat je er om moet lachen als bij laten we zeggen Mr. Bean.
Het is gewoon dat de makers iets willen uitbeelden, de dagelijkse beslommeringen etc. Alhoewel het niet zo erg dagelijks is wat zij meemaken
Het is ook heel sober getekend.
Ik vind het heel echt, niet te pretentieus, gewoon heel goed. En vooral door de stem van Margaret die medelijden oproept vind ik het echt geweldig.
Ik houd absoluut niet van tekenfilms (animaties zo u wilt), maar dit vind ik echt super.
* Dagobert heeft het trouwens vijf dagen per week in de herhaling En geloof ook nog eens per week een nieuwe. Geweldige serie
quote:het zijn gewoon de originele stemmen... Serie is goed, omdat het een persiflage op het saaie dagelijkse burgerleven is. Ik zie er gewoon regelrechte kritiek op de maatschappij in...prachtig.
Op dinsdag 11 maart 2003 01:11 schreef Dagobert het volgende:[..]
Ff een vraagje: zijn de Nederlandse nagesichroniseerd of de orginele stemmen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |