quote:Op dinsdag 17 mei 2022 22:48 schreef datismijnmening het volgende:
Ik vind Marc Marie bij de Slimste Mens België stiekem wel leuk
Nee das Chroom-6quote:Op dinsdag 17 mei 2022 22:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
Tilburgers wonen op een grote roze wolk
Ik vind de podcast met hem en Aaf Brandt Corstius wel leuk.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 22:48 schreef datismijnmening het volgende:
Ik vind Marc Marie bij de Slimste Mens België stiekem wel leuk
quote:Volgens Copernicus, een Europese instantie die weer en klimaat voortdurend in de gaten houdt, hangt een grote stofwolk momenteel boven de Atlantische Oceaan. Na een draai van de wind komt de pluim vrijdag en zaterdag over het westen van Europa heen, verwachten de wetenschappers.
Caroline v/d Plas vond hier iets van.quote:
Vreemde vogelquote:
Alsof het niet al een stoffige bende isquote:
waarom?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 23:00 schreef datismijnmening het volgende:
Vrouwen met een vogel zijn alleen wel undatable helaas
Die heeft ze het liefste in stukjes in een zoetzuur sausjequote:
Lariekoek, zo lang die vogel maar niet midden in bed ligt als de relationele plicht roept, met zijn grote bek en snavel.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 23:00 schreef datismijnmening het volgende:
Vrouwen met een vogel zijn alleen wel undatable helaas
Geen idee, denk ik eigenlijk niet maarquote:Op dinsdag 17 mei 2022 23:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Vogels zijn toch niet zindelijk te maken?
quote:
Caroline vindt overal iets van, zonder overal iets van te weten.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 22:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Caroline v/d Plas vond hier iets van.
Nee. Vrouwen met vogel zijn nutsquote:Op dinsdag 17 mei 2022 23:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lariekoek, zo lang die vogel maar niet midden in bed ligt als de relationele plicht roept, met zijn grote bek en snavel.
Klinkt alsof ze hier op FOK zitquote:Op dinsdag 17 mei 2022 23:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Caroline vindt overal iets van, zonder overal iets van te weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |