SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Ze wil eigenlijk gewoon die papegaai jatten en aan het spit garen met wat kerrie.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:29 schreef datismijnmening het volgende: [..] Op een piraat?
Ben je aarrrrrw-sexual?
Lekker pittig kerriesausje van de chineesquote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze wil eigenlijk gewoon die papegaai jatten en aan het spit garen met wat kerrie.
Hij is wel nog enorm fit en hij was leuke muziek aan het luisteren dus maakte hem niks uit zei hij. Ik blijf maar nee zeggen als hij iets wil doen maar door zijn Afrikaanse cultuur doet hij toch wel.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan je hem reanimeren als hij omvalt?
Kitten Kerriequote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker pittig kerriesausje van de chinees
Beter een goede buur dan een verre vriendquote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij is wel nog enorm fit en hij was leuke muziek aan het luisteren dus maakte hem niks uit zei hij. Ik blijf maar nee zeggen als hij iets wil doen maar door zijn Afrikaanse cultuur doet hij toch wel.
Is toch aardig?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:33 schreef Ama het volgende:
Mijn bejaarde buurman stond net het gras in mijn tuin bij elkaar te harken omdat ik geen hark heb en in Angola zijn je buren familie zegt hij.![]()
Hij zei zitten jij en stil.
Instant zin in chineesquote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker pittig kerriesausje van de chinees
Ik bestelde er eerst twee keer per jaar en nu elke maand. Niet normaal.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Instant zin in chinees
Kappen nou
Zo beginnen veel natuurfilms.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij is wel nog enorm fit en hij was leuke muziek aan het luisteren dus maakte hem niks uit zei hij. Ik blijf maar nee zeggen als hij iets wil doen maar door zijn Afrikaanse cultuur doet hij toch wel.
wie?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:36 schreef Karzai het volgende:
zou der helemaal platpompen
moet nog eten maken tot zo
Komt dat door deze sc?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik bestelde er eerst twee keer per jaar en nu elke maand. Niet normaal.
Schijnbaar zijn buren als familie voor hem.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Beter een goede buur dan een verre vriend
quote:
Tegen je Thaise vriendinnen zei je eergisteren het tegenovergesteldequote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Beter een goede buur dan een verre vriend
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tegen je Thaise vriendinnen zei je eergisteren het tegenovergestelde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |