5G bestaat al paar jaar tochquote:Op dinsdag 17 mei 2022 16:30 schreef bitterbal het volgende:
Weten jullie wanneer 5g ingaat? En hoeveel sneller is het?
Ja maar is het uitgerold in nl? Geen ideequote:
Dacht dat kpn daar al mee begonnen was. Volgens mij een miljoen keer snellerquote:Op dinsdag 17 mei 2022 16:30 schreef bitterbal het volgende:
Weten jullie wanneer 5g ingaat? En hoeveel sneller is het?
Ja allangquote:Op dinsdag 17 mei 2022 16:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar is het uitgerold in nl? Geen idee![]()
kijk voor verlenging van telefoon. Kan je aanvinken of je 5g wilt, daar betaal je dan 2 euro per maand voor
moet je die makenquote:
Waar ik nu ben niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 16:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dacht dat kpn daar al mee begonnen was. Volgens mij een miljoen keer sneller
https://www.landleven.nl/(...)noflook-en-garnalen/quote:Op dinsdag 17 mei 2022 16:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kom er aan![]()
heb je een linkje naar je recept?
omnomnomquote:Op dinsdag 17 mei 2022 16:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
https://www.landleven.nl/(...)noflook-en-garnalen/
Zoiets. Heel simpel en heel snel. Gooi er altijd nog wat rivierkreeftjes doorheen.
Nee. Voor mobiel heb ik zo snel niet nodig. Thuis snel WiFi is wel fijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 16:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zou je er 2 euro per maand meer voor betalen?
4g is eigenlijk ook altijd snel genoeg maar heb 5g nog niet in het echt meegemaaktquote:Op dinsdag 17 mei 2022 16:48 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Nee. Voor mobiel heb ik zo snel niet nodig. Thuis snel WiFi is wel fijn.
Daar ja. Nog wel wat lekkere drankjes gevonden in het hotel. En natuurlijk een zwembadquote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op dat oooooh zo gezellige bedrijventerrein waar ze al die cursussen geven?
Als je nu tevreden bent is het goed toch?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 16:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
4g is eigenlijk ook altijd snel genoeg maar heb 5g nog niet in het echt meegemaakt
nog even snel langs de blokker om er 1 voor jezelf te halen danquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 16:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
nog even snel langs de blokker om er 1 voor jezelf te halen dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |