1 2 3 4 5 6
Miss 200.000.000!
17s.gif Op woensdag 18 mei 2022 19:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Aannames en oordelen hier, niemand die Chantal noch Marco persoonlijk kent dus niemand die écht wat en óf er eigenlijk wel iets aan de hand is.....maar laten we vooral al die roddelkanalen blijven motiveren hoor! :'(
Moraalriddertje :')
0s.gif Op woensdag 18 mei 2022 20:07 schreef roos94 het volgende:

[..]
Moraalriddertje :')
Liever een moraalridder dan klakkeloos en schaamteloos aan roddels meedoen!!
Abject en infaam!
Ik zou Chantal echt keihard doen :@

Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.

Abject en infaam!
En hem ook #nohomo

Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.

PJ/De KastAlter Bridge-fan
Tja, zoals je er aan komt, raak je er ook weer af. Ik heb eigenlijk altijd gedacht dat zij een min of meer open relatie hadden, weet niet, een indruk ofzo, mede op basis van interviews. De tijd zal leren of er iets aan de hand is. Ik zou het compleet negeren en indien nodig achter de voordeur totaal uit mijn plaat gaan, als dit echt vreemdgaan is.

En die discussie over mèh juice en naarlingen, kom op zeg, mijnheer gaat zelf met verdacht gedrag in en uit dat hotel, de mensen gaan toch wel praten en smoezen, waarom mag een juicekanaal die roddel niet aannemelijk maken? Nabellen van in dit geval Marco hoeft ook niet. Lees de uitspraak in de zaak Yvonne-Samantha maar na. Dat je het smakeloos vindt, tja, dat is een heel andere zaak.

== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*

Weet jij het wel ?
Na Marco B. Nu dus Marco G. :o
meenjeniet?
1s.gif Op woensdag 18 mei 2022 20:13 schreef Andromache het volgende:
Tja, zoals je er aan komt, raak je er ook weer af. Ik heb eigenlijk altijd gedacht dat zij een min of meer open relatie hadden, weet niet, een indruk ofzo, mede op basis van interviews. De tijd zal leren of er iets aan de hand is. Ik zou het compleet negeren en indien nodig achter de voordeur totaal uit mijn plaat gaan, als dit echt vreemdgaan is.

En die discussie over mèh juice en naarlingen, kom op zeg, mijnheer gaat zelf met verdacht gedrag in en uit dat hotel, de mensen gaan toch wel praten en smoezen, waarom mag een juicekanaal die roddel niet aannemelijk maken? Nabellen van in dit geval Marco hoeft ook niet. Lees de uitspraak in de zaak Yvonne-Samantha maar na. Dat je het smakeloos vindt, tja, dat is een heel andere zaak.
Maar dit stukje Fok! is toch eigenlijk ook voor de roddels?

Het is pas echt crisis als het bier op is.

0s.gif Op woensdag 18 mei 2022 20:16 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Maar dit stukje Fok! is toch eigenlijk ook voor de roddels?
Ja natuurlijk, maar hier nemen de moraalridders het ook ineens over.

0s.gif Op woensdag 18 mei 2022 20:02 schreef Ceviche het volgende:

[..]
Zo gaat het heel vaak hè.
Een relatie beginnen terwijl de ander nog in een relatie zit -> partner gaat vreemd -> surprised pikachu face.
Eigenlijk kan ik er ook geen medelijden mee hebben, als je zo al je relatie opbouwt moet je later ook niet zeuren.
Grote kans dat ze in "therapie" gaan, hij verklaart dat het hem ook maar "is overkomen" zonder dat hij het eigenlijk wilde, er dan "samen aan gaan werken", en dat ze gewoon bij elkaar blijven, omdat ze "zoveel van elkaar houden" en dat hij slechts "door een moeilijke periode heengaat".
1s.gif Op woensdag 18 mei 2022 20:17 schreef Andromache het volgende:

[..]
Ja natuurlijk, maar hier nemen de moraalridders het ook ineens over.
Omdat ook jouw roddel de wereld in gestuurd kan worden en jij je dan moet verdedigen dat het niet waar is.....
Kiss my ass
1s.gif Op woensdag 18 mei 2022 20:26 schreef superniger het volgende:
Is er ook juice van Yvone Coldeweier?
Morgen weer, maar weet niet of Chantal ook ter sprake komt. Wel weer over die sneue Hazes aandachtshoeren.

´

17s.gif Op woensdag 18 mei 2022 20:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Omdat ook jouw roddel de wereld in gestuurd kan worden en jij je dan moet verdedigen dat het niet waar is.....
Het is wat. Kom dan niet continu in de media. Hoge bomen vangen veel wind.

Moderator
1s.gif Op woensdag 18 mei 2022 20:44 schreef Andromache het volgende:

[..]
Zo vaak zie ik Marco niet in de media.

Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!

Moderator
En als dat wel zo zou zijn is dat toch niet geen vrijbrief voor de juicekanalen om maar allemaal vuillakkerij internet op te gooien.

Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!

1s.gif Op woensdag 18 mei 2022 20:44 schreef Andromache het volgende:

[..]
Dat is een mooi excuus om onwaarheden de media in te slingeren?
17s.gif Op woensdag 18 mei 2022 20:46 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Dat is een mooi excuus om onwaarheden de media in te slingeren?
Lezen. Uitspraak Yvonne-Samantha. Een roddel aannemelijk maken mag.

Weer zo'n kut millennial.
Is die chantal nu vrij op de markt als eventuele suikertante?

I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing

1s.gif Op woensdag 18 mei 2022 20:53 schreef Andromache het volgende:

[..]
Lezen. Uitspraak Yvonne-Samantha. Een roddel aannemelijk maken mag.
Lezen: roddels via welk kanaal dan ook zijn niet controleerbaar nog geloofwaardig.....stóp ermee om de verkeerde partijen te geloven-/vertrouwen....

Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-05-2022 21:09:42
17s.gif Op woensdag 18 mei 2022 20:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Lezen: roddels via welk kanaal dan ook zijn niet controleerbaar nog geloofwaardig.....stóp ermee om de verkeerde partijen te geloven-/vertrouwen....
En wie ben jij precies?

meenjeniet?
17s.gif Op woensdag 18 mei 2022 20:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Lezen: roddels via welk kanaal zijn niet controleerbaar nog geloofwaardig.....stóp ermee om de verkeerde partijen te geloven-/vertrouwen....
Nee, maar daarom heet het juist ook "roddelen."

Wat valt onder roddelen?

Roddel of achterklap is een uiting van een negatief, speculatief, suggestief, onthullend dan wel tendentieus bericht over iets of iemand - zonder dat degene(n) waar het over gaat dit zelf naar buiten hebben gebracht. Roddelen betreft dikwijls het ruchtbaar maken van desinformatie of iets negatiefs over iets of iemand.

Dus het hoeft ook niet waar te zijn.

...en ik heb altijd begrepen dat dit het stukje van Fok! is waar je "mag" roddelen.

17s.gif Op woensdag 18 mei 2022 21:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Dan nog weet je dit niet met zekerheid!! Het is een externe site én je was er er niet zelf bij.... Ik eigenwijs?? Kijk anders naar jezelf door klakkeloos te geloven wat er op internet staat!!!
Wie zegt dat we alles geloven? Het is een roddel. De meeste snappen wel dat het om een vage bron gaat. Het is gewoon een nieuwtje voor bij de thee. Verder zullen de meeste hier echt niet de man van Chantal cancelen.
Drammer
0s.gif Op woensdag 18 mei 2022 10:05 schreef roos94 het volgende:
Overigens alle mensen hier die dit niet juicewaardig vinden en "intern" moeten oplossen zijn zelf vast ook de meest trouwe mensen in hun huwelijk :') :')

Van mij mogen alle cheaters ge exposed. Walgelijk om je partner te besodemieteren en daar mag je wat mij betreft publiekelijk voor aan de schandpaal.
Daarom als BN-er altijd doen alsof je een open relatie hebt.

Op dinsdag 23 maart 2021 14:05 schreef JochemSjakie het volgende:
The old switcheroo. @:Stepperoller is nu al een legende _O_

0s.gif Op woensdag 18 mei 2022 21:15 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Wie zegt dat we alles geloven? Het is een roddel. De meeste snappen wel dat het om een vage bron gaat. Het is gewoon een nieuwtje voor bij de thee. Verder zullen de meeste hier echt niet de man van Chantal cancelen.
Maar intussen wordt hij wel door het slijk gehaald en moet hij zich verdedigen, stel je voor dat jouw partner ineens hiervoor komt te staan dan wil je toch ook dat dit zo snel nog mogelijk weer vergeten wordt??

Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-05-2022 21:20:34
17s.gif Op woensdag 18 mei 2022 21:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Maar intussen wordt hij wel door het slijk gehaald en moet hij zich verder, stel je voor dat jouw partner ineens hiervoor komt te staan dan wil je toch ook dat dit zo snel nog mogelijk weer vergeten wordt??
Welk slijk? Over een week is dit oud nieuws juice.
0s.gif Op woensdag 18 mei 2022 21:23 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Dat is die man zijn schuld. Moet hij zijn piem maar alleen voor Chantal houden.
Wie zegt dat hij daadwerkelijk is vreemdgegaan?? Jij was er niet bij!!
meenjeniet?
17s.gif Op woensdag 18 mei 2022 21:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Voor jou wel, maar voor hun niet!!
Dat weten de meeste mensen heus wel dat ze dat met een korretje zout moeten nemen.

Alleen als ze met harde bewijzen komen, dan hebben ze wel een probleem. Nou, die zijn er (nog) niet.

Bovendien, bijna alle mensen roddelen. Over mij wordt ook vast wel geroddeld. Dat doen mensen nou eenmaal.

0s.gif Op woensdag 18 mei 2022 21:25 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Dat weten de meeste mensen heus wel dat ze dat met een korretje zout moeten nemen.

Alleen als ze met harde bewijzen komen, dan hebben ze wel een probleem. Nou, die zijn er (nog) niet.

Bovendien, bijna alle mensen roddelen. Over mij wordt ook vast wel geroddeld. Dat doen mensen nou eenmaal.
Dan nog mag ik dit niet okee vinden......
meenjeniet?
17s.gif Op woensdag 18 mei 2022 21:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Dan nog mag ik dit niet okee vinden......
Ja, uiteraard, maar vind je het dan niet vervelend om op het roddelgedeelte van het forum te zijn?

Als je het je zo aantrekt.

Chantal loopt lang genoeg mee om te weten hoe het werkt. Als ze dit echt niet zou willen had ze al lang uit de schijnwerpers kunnen gaan.
0s.gif Op woensdag 18 mei 2022 21:28 schreef potjecreme het volgende:

[..]
We zijn in sho dus ik roddel lekker mee. c_/
Nee, niet als er totaal onschuldige mensen in kwaad daglicht worden gesteld.....te walgelijk voor woorden.
17s.gif Op woensdag 18 mei 2022 21:30 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Nee, niet als er totaal onschuldige mensen in kwaad daglicht worden gesteld.....te walgelijk voor woorden.
Zegt meer hoe jij denkt over buiten de deur neuken. Ik haal mijn schouders op. Niet het ergste van de wereld. Chantal overleeft dit wel.
meenjeniet?
17s.gif Op woensdag 18 mei 2022 21:30 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Die blijven heus wel bij elkaar.

90+3 Ramos
7s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 18:59 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]
Nou, Guido den Aftrekker van Story heeft regelmatig troep geplaatst van Barbie [Samantha]. Allemaal leugens in haar voordeel en hij had door het te plaatsen ook schijt aan haar kinderen. Dus dat hij oog heeft voor privésituaties is dan ook kul.

Hetzelfde geld voor de sneren naar Monique, uit de hand van zijn bestie Rachel. Hij zit zo diep in haar anus dat je zijn vingers ziet bewegen als ze haar verrimpelde muil opentrekt.
De items van Story staan gewoon op internet op hun site en blijven daar dus ook net zo goed voor altijd staan.
Overigens is dat Story van alle papieren bladen de grootste bagger die er bestaat met zijn leugenachtige fantasieverhalen en Guido is echt niet beter dan de paupers van de juicekanalen.
Extra klacht:
Papperazi Edwin Smulders werkt voor de Story. En hij is getrouwd met Anouk Smulders. En dat vind ik een kutwijf.

Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020

Humberto Tan heeft het ook overleefd.
0s.gif Op woensdag 18 mei 2022 21:32 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Die blijven heus wel bij elkaar.
Daar maak ik me ook niet druk om...

0s.gif Op woensdag 18 mei 2022 21:31 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Zegt meer hoe jij denkt over buiten de deur neuken. Ik haal mijn schouders op. Niet het ergste van de wereld. Chantal overleeft dit wel.
Vreemdgaan is nooit okee!!!
17s.gif Op woensdag 18 mei 2022 21:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Daar maak ik me ook niet druk om...
[..]
Vreemdgaan is nooit okee!!!
Geen idee. Als de een bijna geen zin heeft en de ander wel, Moet je dan maar verpieteren omdat je partner niet meer wil? Dit is maar 1 reden er zijn vele scenario's te bedenken. Het leven is niet zo zwart wit.
0s.gif Op woensdag 18 mei 2022 21:41 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Geen idee. Als de een bijna geen zin heeft en de ander wel, Moet je dan maar verpieteren omdat je partner niet meer wil? Dit is maar 1 reden er zijn vele scenario's te bedenken. Het leven is niet zo zwart wit.
Maar dan maak je het bespreekbaar met je partner en ga je niet zomaar naar iemand anders, dát is pas zwartwit denken....
17s.gif Op woensdag 18 mei 2022 21:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Maar dan maak je het bespreekbaar met je partner en ga je niet zomaar naar iemand anders, dát is pas zwartwit denken....
Wie zegt dat het niet gebeurt?
Miss 200.000.000!
0s.gif Op woensdag 18 mei 2022 21:41 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Dan ga je toch uit elkaar is heel simpel.

Vreemdganger gespot :r
0s.gif Op woensdag 18 mei 2022 21:45 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Wie zegt dat het niet gebeurt?
Alleen hun twee dus heeft verder echt niemand het recht om hierover te roddelen!!
17s.gif Op woensdag 18 mei 2022 21:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Alleen hun twee dus heeft verder echt niemand het recht om hierover te roddelen!!
Ik sprak algemeen. Wat er bij die twee speelt geen idee. Alleen een sappige roddel dat hij regelmatig cardio doet in een hotel met diverse vrouwen.
1 2 3 4 5 6
steun FOK! en koop via een van deze links
bol.com Coolblue ibood.com