abonnement Unibet Coolblue
  maandag 23 mei 2022 @ 10:26:09 #176
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_204837305
Ik dan ook geen betaalde plutus variant nemen. Nu 1 perk. Financieel kan het uit om het goedkoopste abbo te nemen, maar alles daarboven levert geen extra voordeel meer op.

En staken begin ik al helemaal niet meer aan. Ik zit nog vast aan dat cdc en verder gaat alles in USDC a 6% of REIT stock a 15%
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_204837502
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2022 12:24 schreef raptorix het volgende:

[..]
Je snapt er helemaal niets van.
Ik vind het geen goeie zaak dat de prijs gekoppeld is aan de Nasdaq en dat er in Nederland nog steeds geen pizza's gekocht worden met Bitcoin. We wachten al 14 jaar op die revolutie en interesse van retail lijkt zelfs af te nemen (behalve dan in el Salvador waar mensen gedwongen werden om het te gebruiken).

Dit is geen mening, dit is wat ik constateer in mijn directe omgeving (collega's/ vrienden en familie). Hoe is jouw ervaring hiermee als je kijkt naar je directe omgeving?

Hopelijk kunnen we kritisch blijven en objectief kijken naar hoe onze omgeving hierop anticipeert, behalve dan alleen in deze bubbel te zitten.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  maandag 23 mei 2022 @ 10:55:00 #178
366734 dimmak
bitcoin
pi_204837526
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 10:52 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Ik vind het geen goeie zaak dat de prijs gekoppeld is aan de Nasdaq en dat er in Nederland nog steeds geen pizza's gekocht worden met Bitcoin. We wachten al 14 jaar op die revolutie en interesse van retail lijkt zelfs af te nemen (behalve dan in el Salvador waar mensen gedwongen werden om het te gebruiken).

Dit is geen mening, dit is wat ik constateer in mijn directe omgeving (collega's/ vrienden en familie). Hoe is jouw ervaring hiermee als je kijkt naar je directe omgeving?
Ik heb gister tientallen foto's gezien van Nederlandse pizza's waarvan er ook gekocht zijn met Bitcoin. Er was zelfs een meetup in Den Haag waar pizza's werden gegeten. Nu is dat ook geen grote menigte, maar jouw eigen bubbel is ook niet representatief.

Overigens is de prijs niet gekoppeld aan de Nasdaq, dat er nu een correlatie is betekend niet dat deze blijvend is. Het is niet heel gek dat bitcoin in deze onzekere tijd gezien wordt als een risk asset.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_204837533
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 10:55 schreef dimmak het volgende:

[..]
Ik heb gister tientallen foto's gezien van Nederlandse pizza's waarvan er ook gekocht zijn met Bitcoin. Er was zelfs een meetup in Den Haag waar pizza's werden gegeten.

Overigens is de prijs niet gekoppeld aan de Nasdaq, dat er nu een correlatie is betekend niet dat deze blijvend is. Het is niet heel gek dat bitcoin in deze onzekere tijd gezien wordt als een risk asset.
Omdat het Bitcoin pizza day was... ik heb het over normale dagen
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  maandag 23 mei 2022 @ 10:57:40 #180
366734 dimmak
bitcoin
pi_204837541
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 10:56 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Omdat het Bitcoin pizza day was... ik heb het over normale dagen
Vraag eens aan Bitkassa om recente cijfers. De cijfers zijn best leuk voor een land met de beste betalingsinfrastructuur van de wereld.

Maar voor Lightning adoptie moet je vooral naar buitenland kijken.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_204837560
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 10:57 schreef dimmak het volgende:

[..]
Vraag eens aan Bitkassa om recente cijfers. De cijfers zijn best leuk voor een land met de beste betalingsinfrastructuur van de wereld.

Maar voor Lightning adoptie moet je vooral naar buitenland kijken.
Zijn er cijfers van Westerse landen? Ik vind bepaalde landen niet echt representatief, vooral niet die arme landen die Bitcoin accepteren maar waarbij de lokale bevolking geen cent heeft en de enige die een mobiel heeft is de toerist die toevallig met Bitcoin betaald.

Ik heb het vooral over landen als Frankrijk, Duitsland, Nederland, Australië. Daar heb ik het meest interesse in.

De dragers van de wereldeconomie.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_204837587
quote:
4s.gif Op maandag 23 mei 2022 10:08 schreef dimmak het volgende:
Even een vriendelijke reminder dat gratis geld niet bestaat. Of het nou 20% APR over je stablecoins of perks bij een crypto debitcard. Crypto.com en Anchor zijn hier goede voorbeelden van. Maak er gebruik van als je wil, maar besef wel dat er risico's aan zitten.
Zeker. Maar met veel van dit soort dingen geld ook, als je er vroeg genoeg bij bent kan je genieten van de voordelen. Tot het niet meer werkt, en dan door naar de volgende.

Toevallig gisteren m'n Crypo.com stake kunnen verkopen. Wat er nog van over was tenminste. Maar onderaan de streep ruim ¤5k overgehouden aan dit avontuur.

En nu dus Plutus. Voor zolang als het duurt. Het is nog vroeg, heel vroeg. Er zijn nog maar enkele duizenden kaarten van in omloop

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 23-05-2022 11:08:05 ]
  maandag 23 mei 2022 @ 11:10:12 #183
366734 dimmak
bitcoin
pi_204837603
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 11:01 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Zijn er cijfers van Westerse landen? Ik vind bepaalde landen niet echt representatief, vooral niet die arme landen die Bitcoin accepteren maar waarbij de lokale bevolking geen cent heeft en de enige die een mobiel heeft is de toerist die toevallig met Bitcoin betaald.

Ik heb het vooral over landen als Frankrijk, Duitsland, Nederland, Australië. Daar heb ik het meest interesse in.

De dragers van de wereldeconomie.
Wat jij vindt boeit de mensen weinig die het nodig hebben..
Uitvinder van de biersmiley.
pi_204837625
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 11:10 schreef dimmak het volgende:

[..]
Wat jij vindt boeit de mensen weinig die het nodig hebben..
Het heeft geen invloed op mijn dagelijks leven, het is een ver van mijn bed show.

Ik ken mensen die al heel hun leven lang roepen dat de Dollar gaat vallen (tientallen jaren), tot nu toe is het nog steeds niet gebeurd. Het wordt allemaal "spannend gemaakt". Puntje bij paaltje gaat misschien over 140 jaar pas de dollar vallen en is er pas over 140 jaar totale adoptie in de westerse wereld.

Ik heb het gevoel dat we in een verkeerde timeframe kijken. Dit gaat niet over 10 of over 20 jaar, dit kan 100 jaar duren
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_204837637
Madelon Vos, de Bitcoin familie enz, al die mensen die laten mensen denken alsof er een revolutie aankomt de komende 10 jaar. Puur marketing en om mensen positieve emoties te geven.

Nee, er gaat niet zoveel gebeuren de komende 10 jaar is mijn mening en gedachte, dit gaat nog 100 jaar duren. Totale adoptie.

Dit is een saaie lange rit.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_204837675
quote:
4s.gif Op maandag 23 mei 2022 10:08 schreef dimmak het volgende:
Even een vriendelijke reminder dat gratis geld niet bestaat. Of het nou 20% APR over je stablecoins of perks bij een crypto debitcard. Crypto.com en Anchor zijn hier goede voorbeelden van. Maak er gebruik van als je wil, maar besef wel dat er risico's aan zitten.
Basically risk free zei mijn Pal!

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 23:43 schreef BasEnAad het volgende:

[..]
Wel kansloos dat de cryptomarkt nu gewoon meebeweegt met vooral de tech-aandelen. Inflatie is gigantisch nu. Aan de andere kant is er wel een alternatief voor aandelen en dus ook crypto, nu de rente in de VS omhoog gaat.
Niet vreemd, zodra de geldcreatie omlaag gaat is er nu eenmaal minder geld om te speculeren. En 99,99% van de koopt nu eenmaal liever benzine en boodschappen dan bitcoin.
pi_204837703
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 11:14 schreef firefly3 het volgende:
Het heeft geen invloed op mijn dagelijks leven, het is een ver van mijn bed show.
Dat zei ook iedereen over de computer en het internet.

Totdat mensen het te laat door hadden en hun leven/business/werk gecancelled was.

[ Bericht 43% gewijzigd door #ANONIEM op 23-05-2022 11:27:36 ]
pi_204837733
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 11:27 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
Dat zei ook iedereen over de computer en het internet.

Totdat mensen het te laat door hadden en hun leven/business/werk gecancelled was.
De computer en internet had heel snel real-life applicaties. Met bitcoin gaat het allemaal heel langzaam. Na 14 jaar hebben we lightning netwerk. Maar dit is ook alles wat noemenswaardig is. Die NFT's op het Bitcoin netwerk is denk ik ook nog lang niet grootschalig in gebruik (ik zie nog geen hypotheken grootschalig afgesloten worden als Bitcoin NFT).

Dit kan weer 14 jaar extra duren. Hoeveel jaren moeten wij nog wachten?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_204837763
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 11:30 schreef firefly3 het volgende:
Het computer en internet had heel snel real-life applicaties. Met bitcoin gaat het allemaal heel langzaam. N
LMAO

Ja voor jou gevoel ja. Lees je eens in in de historie ervan man.

Je dromen van snel rijk worden moeten misschien wat bijgesteld worden ja, maar de bitcoin adoptie gaat extreem snel eigenlijk. Mind blowing stuff

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 23-05-2022 11:35:48 ]
pi_204837766
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 11:30 schreef firefly3 het volgende:
Dit kan weer 14 jaar extra duren. Hoeveel jaren moeten wij nog wachten?
Nog een jaar of 2 voordar MiCa alles de nek omdraait toch?
  maandag 23 mei 2022 @ 11:35:06 #191
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_204837771
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 11:30 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Het computer en internet had heel snel real-life applicaties. Met bitcoin gaat het allemaal heel langzaam. Na 14 jaar hebben we lightning netwerk. Maar dit is ook alles wat noemenswaardig is. Die NFT's op het Bitcoin netwerk is denk ik ook nog lang niet grootschalig in gebruik (ik zie nog geen hypotheken grootschalig afgesloten worden als Bitcoin NFT).

Dit kan weer 14 jaar extra duren. Hoeveel jaren moeten wij nog wachten?
Het biedt allemaal te weinig werkelijke voordelen om echt gebruikt te gaan worden. Met internet kon je mailen en informatie opzoeken op n het begin. Maar waar kan ik in het echte leven nu crypto voor gebruiken wat het allemaal makkelijker maakt? Om te betalen heb ik mijn bank-app en tikkies. Via een QR en iDeal betaal ik op internet. Daar kom ik gewoon altijd mee uit de voeten.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_204837798
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 11:35 schreef LXIV het volgende:

[..]
Het biedt allemaal te weinig werkelijke voordelen om echt gebruikt te gaan worden. Met internet kon je mailen en informatie opzoeken op n het begin. Maar waar kan ik in het echte leven nu crypto voor gebruiken wat het allemaal makkelijker maakt? Om te betalen heb ik mijn bank-app en tikkies. Via een QR en iDeal betaal ik op internet. Daar kom ik gewoon altijd mee uit de voeten.
Als het alleen maar een hedge wordt tegenover :

https://www.npostart.nl/college-tour/22-05-2022/KN_1729332

En de feds is het al biljoenen waard. Het hoeft letterlijk niets anders te doen. En het functioneerd al 13 jaar prima.
pi_204837810
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 11:34 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
LMAO

Ja voor jou gevoel ja. Lees je eens in in de historie ervan man.

Je dromen van snel rijk worden moeten misschien wat bijgesteld worden ja, maar de bitcoin adoptie gaat extreem snel eigenlijk. Mind blowing stuff
Het gevoel heb ik dat je meer op een roze wolk zit dan dat je met beide benen op de grond staat. In de westerse wereld zie ik niemand met Bitcoin betalen die ik ken, en ik heb een redelijk groot sociale kenniskring met allerlei verschillende achtergronden.

quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 11:35 schreef LXIV het volgende:

[..]
Het biedt allemaal te weinig werkelijke voordelen om echt gebruikt te gaan worden. Met internet kon je mailen en informatie opzoeken op n het begin. Maar waar kan ik in het echte leven nu crypto voor gebruiken wat het allemaal makkelijker maakt? Om te betalen heb ik mijn bank-app en tikkies. Via een QR en iDeal betaal ik op internet. Daar kom ik gewoon altijd mee uit de voeten.
Dit dus, het heeft nog géén echte meerwaarde in de Westerse wereld.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_204837816
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 11:35 schreef LXIV het volgende:

[..]
Het biedt allemaal te weinig werkelijke voordelen om echt gebruikt te gaan worden. Met internet kon je mailen en informatie opzoeken op n het begin. Maar waar kan ik in het echte leven nu crypto voor gebruiken wat het allemaal makkelijker maakt? Om te betalen heb ik mijn bank-app en tikkies. Via een QR en iDeal betaal ik op internet. Daar kom ik gewoon altijd mee uit de voeten.

Zoals vaak bij innovaties is pas veel later duidelijk voor de massa wat de toegevoegde waarde is. Misschien is dat niks voor Bitcoin. Maar waarschijnlijk is het nog te vroeg dit met zekerheid te zeggen
pi_204837817
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 10:52 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Ik vind het geen goeie zaak dat de prijs gekoppeld is aan de Nasdaq en dat er in Nederland nog steeds geen pizza's gekocht worden met Bitcoin. We wachten al 14 jaar op die revolutie en interesse van retail lijkt zelfs af te nemen (behalve dan in el Salvador waar mensen gedwongen werden om het te gebruiken).

Dit is geen mening, dit is wat ik constateer in mijn directe omgeving (collega's/ vrienden en familie). Hoe is jouw ervaring hiermee als je kijkt naar je directe omgeving?

Hopelijk kunnen we kritisch blijven en objectief kijken naar hoe onze omgeving hierop anticipeert, behalve dan alleen in deze bubbel te zitten.
Misschien moet je eerst eens stoppen met je fakeposts voordat je een serieuse discussie wilt aangaan.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_204837822
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 11:39 schreef firefly3 het volgende:
Het gevoel heb ik dat je meer op een roze wolk zit dan dat je met beide benen op de grond staat. In de westerse wereld zie ik niemand met Bitcoin betalen die ik ken, en ik heb een redelijk groot sociale kenniskring met allerlei verschillende achtergronden.

Ik zou je 200 coins en farms gewoon verkopen als ik jou was.
  maandag 23 mei 2022 @ 11:58:18 #197
366734 dimmak
bitcoin
pi_204837982
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 11:39 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Het gevoel heb ik dat je meer op een roze wolk zit dan dat je met beide benen op de grond staat. In de westerse wereld zie ik niemand met Bitcoin betalen die ik ken, en ik heb een redelijk groot sociale kenniskring met allerlei verschillende achtergronden.
Jouw beperkte sociale kring is niet representatief voor de gehele wereldbevolking.

quote:
[..]
Dit dus, het heeft nog géén echte meerwaarde in de Westerse wereld.
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 11:35 schreef LXIV het volgende:

[..]
Het biedt allemaal te weinig werkelijke voordelen om echt gebruikt te gaan worden. Met internet kon je mailen en informatie opzoeken op n het begin. Maar waar kan ik in het echte leven nu crypto voor gebruiken wat het allemaal makkelijker maakt? Om te betalen heb ik mijn bank-app en tikkies. Via een QR en iDeal betaal ik op internet. Daar kom ik gewoon altijd mee uit de voeten.
https://bitcoinmagazine.c(...)-financial-privilege
https://www.amazon.com/Ch(...)dstein/dp/B09V2NM9VJ

Om er mee te betalen heeft in Nederland inderdaad niet zoveel meerwaarde voor de betaler aangezien we het beste betalingsnetwerk hebben ter wereld. Als ontvanger heeft het wel weer voordelen. Het kan goedkoper, sneller en je ontvangt Bitcoin. Bitcoin aanhouden als betaler en ontvanger heeft dan ook weer haar voordelen (store of value).

Maar buiten Nederland of zelfs Europa zijn er vele landen waar het wel voordelen heeft. Kijk vooral naar die landen.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_204838005
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 11:35 schreef LXIV het volgende:

[..]
Het biedt allemaal te weinig werkelijke voordelen om echt gebruikt te gaan worden. Met internet kon je mailen en informatie opzoeken op n het begin. Maar waar kan ik in het echte leven nu crypto voor gebruiken wat het allemaal makkelijker maakt? Om te betalen heb ik mijn bank-app en tikkies. Via een QR en iDeal betaal ik op internet. Daar kom ik gewoon altijd mee uit de voeten.
80 procent van de wereld heeft geen vrije mogelijkheid om te bankieren of de luxe van een stabiele munt, snap je nu waarom zoiets handig is?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_204838012
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 11:58 schreef dimmak het volgende:

[..]
Jouw beperkte sociale kring is niet representatief voor de gehele wereldbevolking.
[..]
[..]
https://bitcoinmagazine.c(...)-financial-privilege
https://www.amazon.com/Ch(...)dstein/dp/B09V2NM9VJ

Om er mee te betalen heeft in Nederland inderdaad niet zoveel meerwaarde voor de betaler aangezien we het beste betalingsnetwerk hebben ter wereld. Als ontvanger heeft het wel weer voordelen. Het kan goedkoper, sneller en je ontvangt Bitcoin. Bitcoin aanhouden als betaler en ontvanger heeft dan wel weer haar voordelen (store of value).

Maar buiten Nederland of zelfs Europa zijn er vele landen waar het wel voordelen heeft. Kijk vooral naar die landen.
Het zijn vooral allemaal Afrikaanse landen waar ik zelfs nooit een vakantie naar zou willen boeken vanwege de burgeroorlogen die daar woeden.

Deze mensen kunnen niet ééns een mobiele telefoon aanschaffen, laat staan dat zij de kennis in huis hebben om met Bitcoin te betalen. In deze landen gelooft men nog in Voodoo...

Het is idee is leuk, maar de praktijk is anders.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  maandag 23 mei 2022 @ 12:03:02 #200
366734 dimmak
bitcoin
pi_204838016
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 12:02 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Het zijn vooral allemaal Afrikaanse landen waar ik zelfs nooit een vakantie naar zou willen boeken vanwege de burgeroorlogen die daar woeden.

Deze mensen kunnen niet ééns een mobiele telefoon aanschaffen, laat staan dat zij de kennis in huis hebben om met Bitcoin te betalen. In deze landen gelooft men nog in Voodoo...

Het is idee is leuk, maar de praktijk is anders.
:') Aldus firefly3 vanaf zijn ivoren toren.
Uitvinder van de biersmiley.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')