nou ja lange reis gehad tochquote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:33 schreef CherryLips het volgende:
De hypochonder in mij had zitten huilen.
Vette trombose zo.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja lange reis gehad toch
Denk je dat het dodelijk is ger?
Als ik dat had gehad, had ik na een panische speurtocht op het internet geconcludeerd dat ik zwanger moest zijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:33 schreef CherryLips het volgende:
De hypochonder in mij had zitten huilen.
ja trombose in 2 benen/voeten tegelijk?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vette trombose zo.
Maar ik had het ook na een lange vlucht, daarom droeg ik die sokken, maar dan was het niet zo erg dat de hele vorm weg was en het was na een nachtje slapen thuis weer weg, in een koelere omgeving.
Nee meestal heb je gewoon kanker.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Als ik dat had gehad, had ik na een panische speurtocht op het internet geconcludeerd dat ik zwanger moest zijn.
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Als ik dat had gehad, had ik na een panische speurtocht op het internet geconcludeerd dat ik zwanger moest zijn.
Die vrouw die in oktober vorige jaar in overleden in thailand aan kanker ging naar de dokter met pijn in haar knie... Verder geen klachten. alleen pijnlijke knie. Denk je ook niet met dat nieuws terug te komenquote:
Zegquote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die vrouw die in oktober vorige jaar in overleden in thailand aan kanker ging naar de dokter met pijn in haar knie... Verder geen klachten. alleen pijnlijke knie. Denk je ook niet met dat nieuws terug te komen
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die vrouw die in oktober vorige jaar in overleden in thailand aan kanker ging naar de dokter met pijn in haar knie... Verder geen klachten. alleen pijnlijke knie. Denk je ook niet met dat nieuws terug te komen
Zwangerschap is ook een gezwelquote:
Of je gaat even een stuk wandelen vandaag. Ik denk dat dat ook wel helpt.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:38 schreef bitterbal het volgende:
Ik haal mijn voeten er wel voor de zekerheid af
Of juist met de pootjes omhoog zitten.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Of je gaat even een stuk wandelen vandaag. Ik denk dat dat ook wel helpt.
Ja straks even naar de supermarkt denk ik. al heb ik energie van een natte krantquote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Of je gaat even een stuk wandelen vandaag. Ik denk dat dat ook wel helpt.
Ze gaan na 9 maanden normaal vanzelf weg, maar de ellende wordt daarna vaak nog groterquote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar als je die woekercellen weghaalt is het weer van 'moordenaar'.
Hoe kom je er ook bij. Waarom denkt iemand dat dat een goed idee is?quote:Hij is bij ons afgestaan omdat de baasjes combinatie van een pup en jong kind niet optimaal konden begeleiden. Hierdoor kreeg Frookie veel te weinig rust en is besloten via ons een nieuw thuis voor hem te zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |