als ik zo'n warmtepomp zou aanschaffen dan wil ik ook meteen zonnepanelen en airco's die kunnen verwarmen om maar helemaal van het gas af te gaan.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar ik heb het er niet voor over, aangezien ik ook graag iets van een airco hier wil en ik nog een keer voor het parkeerterrein moet dokken, dus dan is het potje zo wel leeg.
Hier neem verplicht een lening van duizenden euro’s omdat wij ideologisch moeten deugen terwijl de EU zegt dat gas “groene energie” is en China dagelijks een nieuwe kolencentrale bouwtquote:Op dinsdag 17 mei 2022 09:51 schreef bitterbal het volgende:
Om de transitie zo vlot mogelijk te maken, biedt de overheid een subsidie aan voor de aanschaf van een pomp. Die bedraagt 30 procent van de aankoopprijs. Het kabinet heeft daar tot en met 2030 15 miljoen euro per jaar voor uitgetrokken. Daarnaast is er financiering beschikbaar via het Nationaal Warmtefonds, met een rentetarief van 0 procent voor lage en middeninkomens.
https://www.nu.nl/economi(...)anging-cv-ketel.html
https://www.telegraaf.nl/(...)s-de-zon-fel-schijntquote:Op dinsdag 17 mei 2022 09:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Voordat ze iedereen elektrische warmtepompen, zonnepanelen, elektrische auto's enz aansmeren kunnen ze beter zorgen dat het elektriciteitsnet dit ook allemaal aan kan.
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 09:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Volgende kat wordt een naaktkat
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 09:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)s-de-zon-fel-schijnt
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 09:56 schreef bitterbal het volgende:
het was geen gecko maar een potje nagellak
quote:In 2024 komt er een nieuw themagebied met de nieuwe Efteling-attractie Danse Macabre! 🕯️ In o.a. de nieuwe attractie, vernoemd naar het bekende muziekstuk, word je straks meegenomen door een spannend verhaal met de onvergetelijke muziek uit het Spookslot als rode draad. 🎻 De omgeving is een mysterieus decor, waarin het 20 meter hoge attractiegebouw meteen de aandacht vangt. Durf jij het al aan…? 😱
laatst probeerden ze de mensen nog wijs te maken dat zonnepanelen uitvielen omdat er al meer dan 100% werd opgewekt door wind en zon.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 09:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)s-de-zon-fel-schijnt
Een warmtepomp kan ook koelen en je verdient een warmtepomp terug door lagere energiekosten. Door zo'n subsidie is het verschil in aanschaf niet zo heel groot.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar ik heb het er niet voor over, aangezien ik ook graag iets van een airco hier wil en ik nog een keer voor het parkeerterrein moet dokken, dus dan is het potje zo wel leeg.
Ga nu niet even praktisch doen.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Een warmtepomp kan ook koelen en je verdient een warmtepomp terug door lagere energiekosten. Door zo'n subsidie is het verschil in aanschaf niet zo heel groot.
Mooi kleurtje geworden?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 09:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
open gegaan. Gelukkig is het alleen ondergoed wat nu onder zit
Auch.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:02 schreef FranticDJ het volgende:
Zo.
Handtekeningen gezet, balletjes gaan rollen.
Mja, mijn broer heeft er voor doorgeleerd en die roept al jaren dat al die plannen niet zomaar kunnen als we niet eerst de hele infrastructuur aanpassen. Maar ik neem aan dat het kabinet toch ook wel deskundigen raadpleegtquote:Op dinsdag 17 mei 2022 09:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
laatst probeerden ze de mensen nog wijs te maken dat zonnepanelen uitvielen omdat er al meer dan 100% werd opgewekt door wind en zon.
Centrale waar ik werk was die dag gewoon vrolijk gas aan het verstoken om stroom te maken
Niet aantrekken tijdens dates. Dat geeft een wat vreemde indruk.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 09:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
open gegaan. Gelukkig is het alleen ondergoed wat nu onder zit
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, mijn broer heeft er voor doorgeleerd en die roept al jaren dat al die plannen niet zomaar kunnen als we niet eerst de hele infrastructuur aanpassen. Maar ik neem aan dat het kabinet toch ook wel deskundigen raadpleegt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |