hmmm pasta salade. zelf gemaakt?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:42 schreef Karzai het volgende:
Geen gesjouw met antiek vandaag, mag spulletjes prijzen.
Maar eens iets eten want dat had ik nog niet gedaan
[ afbeelding ]
Wat is dit voor verantwoord gedoe?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:42 schreef Karzai het volgende:
Geen gesjouw met antiek vandaag, mag spulletjes prijzen.
Maar eens iets eten want dat had ik nog niet gedaan
[ afbeelding ]
Het is ook niet echt weer om energiek van te worden, vind ik.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja straks even naar de supermarkt denk ik. al heb ik energie van een natte krant
"Ik maak nu extra veel, dan kan ik er twee keer mee doen, oeps... opgegeten."quote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik maak weleens een pastasalade 's avonds en dan wil ik wat opzijzetten voor de lunch de volgende dag, maar dan vreet ik het alsnog gewoon allemaal op.
dan maak je gewoon te weinig..quote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik maak weleens een pastasalade 's avonds en dan wil ik wat opzijzetten voor de lunch de volgende dag, maar dan vreet ik het alsnog gewoon allemaal op.
quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Ik maak nu extra veel, dan kan ik er twee keer mee doen, oeps... opgegeten."
Te warm?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is ook niet echt weer om energiek van te worden, vind ik.
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja en een beetje broeierig.Jij hebt een trui aan, vermoed ik.
In Nederland eigenlijk nietquote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lekker hoor. OlijfjesEet je ook welles zwarte?
Elektrisch dekentje erbij?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
nee nog in badjasmaar wel shirt en lange broek ook ja
Erdogan ligt nog dwars, dus kan misschien nog wel even durenquote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe snel zal die toetreding gaan als het doorgaat?
Dat is me niet helemaal duidelijk. Ik las een paar maanden, maar ook 18 maanden. In de tussentijd is het een beetje een spannende situatie natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe snel zal die toetreding gaan als het doorgaat?
Heb de oorlog niet zo gevolgd in thailand. Nog steeds geen einde in zicht zeker?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is me niet helemaal duidelijk. Ik las een paar maanden, maar ook 18 maanden. In de tussentijd is het een beetje een spannende situatie natuurlijk.
Oekraïne heeft het gebied rond de stad Charkiv bevrijdt, maar de Russen maken wel langzaam vorderingen in de Donbas. Het is een beetje 50/50 of de Russen nog verder komen of dat het momentum om gaat slaan. Als Rusland echt terrein gaat verliezen, wordt het heel eng, denk ik.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb de oorlog niet zo gevolgd in thailand. Nog steeds geen einde in zicht zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |