Overal van die kleine krulhaartjes die je ook wel eens tegenkomt op publieke toiletten.quote:Op maandag 16 mei 2022 22:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Krijg nu flashbacks naar de zelfbediening met die nootjes bij de Lidl.
50 euro aan chocola en een Blistex?quote:Op maandag 16 mei 2022 22:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou, even voor 53 euro een paar spulletjes gekocht bij het Kruidvat_
Wel 36,83 euro korting
Gewoon je tanden poetsen met zand.quote:Op maandag 16 mei 2022 22:24 schreef UitStraling het volgende:
Over een tijdje zijn verpakkingsmaterialen verboden en moeten we zelf in de supermarkt tandpasta scheppen in een meegebrachte pot.
Ze verkopen chocolade niet online.quote:Op maandag 16 mei 2022 22:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
50 euro aan chocola en een Blistex?
Chocola + munt is after eightquote:Op maandag 16 mei 2022 22:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En daarna een muntplantje opknauwen
Sommige wel toch?quote:Op maandag 16 mei 2022 22:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze verkopen chocolade niet online.
Gemiste kans tho..
De witte kinderbueno niet in elk gevalquote:
quote:
Vorig jaar was mijn kraanwater in de ochtend afgesloten wegens onderhoud in de straat, had ik de keuze tussen mijn tanden poetsen met sinaasappelsap, whisky of melk.quote:
Wat vervelendquote:Op maandag 16 mei 2022 22:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze verkopen chocolade niet online.
Gemiste kans tho..
Ach ja.. first world problemsquote:
Homo supportersvereniging Ado Den Haagquote:Op maandag 16 mei 2022 22:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat is het bedoelde ik eigenlijk
Niet bij het Kruidvat nee.quote:Op maandag 16 mei 2022 22:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou denk dat ze in Afrika ook niet online chocola bij de Kruidvat kunnen bestellen
Met chocolade bijt hij toch alleen maar in zijn vingers.quote:Op maandag 16 mei 2022 22:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet bij het Kruidvat nee.
Arme Oemfoefoe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |