Huren mag wel, huis kopen mag ook maar je mag dus geen grond bezittenquote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar je mag daar geen huis kopen toch of huren ze dan allemaal?
Maar misschien was ze wel bakstenen aan het wassen.. altijd die eenzijdige verhalenquote:
ja heb niet zoveel kosten dus kan er wel voor sparenquote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, ja, dat zie ik hie rook niet gebeuren.
Ook 4 maanden geen inkomen zou ik niet leuk vinden
Ohhhhhhh!quote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Huren mag wel, huis kopen mag ook maar je mag dus geen grond bezitten
ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ohhhhhhh!
Maar het huis staat toch op grond, dus dan bezit je het huis wel, maar de grond eronder niet?
Weird
Jij zou in principe wel gewoon vanuit het buitenland kunnen werken als je wil, toch?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En mensen tegen mij zo van 'jaaa je bent flexibeeeeel ik zou altijd op vakantie zijn, steeds vrij neemeeeeeen'.
Hallo, geld.
Verstandig dat ze dat gedaan hadden, anders was het nu in buitenlandse handen iddquote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja.
ja denk dat ze thailand voor de thai willen houden en dat begrijp ik wel
Rijke tataquote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb niet zoveel kosten dus kan er wel voor sparen
Ja, want dat is hoe het leven werkt...quote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En mensen tegen mij zo van 'jaaa je bent flexibeeeeel ik zou altijd op vakantie zijn, steeds vrij neemeeeeeen'.
Hallo, geld.
Of nucleaire kruisraketten, je weet het niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar misschien was ze wel bakstenen aan het wassen.. altijd die eenzijdige verhalen
Nee, alles is mogelijk.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of nucleaire kruisraketten, je weet het niet.
* Oemfoefoe likes this message.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:47 schreef bitterbal het volgende:
wat een leuke rugtas
https://www.ikea.com/nl/n(...)41dZPNkJ83wj8f5-xvt4
Ja oke, maar normaal koop je een huis incl. grond hier in NL?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:44 schreef bitterbal het volgende:
maar goed hier in rotterdam woon ik ook op grond wat niet van mij is maar van de gemeente rotterdam
Krijg gelijk tropical house vibesquote:
ligt er aan of er erfpecht is. Den haag meestal niet meer, Rotterdam is er nog heel veel erfpacht.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja oke, maar normaal koop je een huis incl. grond hier in NL?
In Den Haag bezat ik ook niets hoor (gelukkig)
Graag gedaanquote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:49 schreef UitStraling het volgende:
Vanavond om 22:00 uur denk ik nog aan bakstenen in de wasmachine.
Erfpacht lijkt mij echt het werk van de duivelquote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ligt er aan of er erfpecht is. Den haag meestal niet meer, Rotterdam is er nog heel veel erfpacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |