quote:Op maandag 16 mei 2022 21:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Anders een klein waaiertje geven? Of een zwembadje
Is wel goed voor het land enzoquote:
ja weet niet hoe leuk ik dat vindquote:Op maandag 16 mei 2022 21:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zullen we je op een cruise sturen?
De kinderen van Tom zijn inmiddels wel aardig zelfstandig.quote:Op maandag 16 mei 2022 21:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Cruise lijkt me best leuk als dat zonder kleine kinderen is.
gemiddelde leeftijd is 99+quote:Op maandag 16 mei 2022 21:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Cruise lijkt me best leuk als dat zonder kleine kinderen is.
Wel vrij hoge kans op een bejaarde miljonair die niet lang meer te leven heeft en wiens piel toch in 1994 al gestopt is met functionerenquote:
quote:Op maandag 16 mei 2022 21:17 schreef Haags het volgende:
[..]
De kinderen van Tom zijn inmiddels wel aardig zelfstandig.
Oh, daar pas ik wel bijquote:
oh nou dan ga ik welquote:Op maandag 16 mei 2022 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel vrij hoge kans op een bejaarde miljonair die niet lang meer te leven heeft en wiens piel toch in 1994 al gestopt is met functioneren
Dat doet Josje van k3 ook..quote:Op maandag 16 mei 2022 21:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Tom eet placenta's, dus laat maar
quote:
Ja, klinkt heerlijkquote:Op maandag 16 mei 2022 21:19 schreef mschol het volgende:
[..]
dat je een schep uit het buffet neemt en je de gebitten van truus en henk eruit vist
Ja twee jaartjes beetje op zijn schoot zitten wiebelen en dan voor de rest van je leven op je eigen Thaise eiland wonen.quote:
Als ze vervelend zijn kunnen ze wel vrij plausibel 'per ongeluk' van boord vallenquote:
op lange termijn wel, want meer etenquote:
Klinkt alsnog beter dan broccoli-gehaktquote:Op maandag 16 mei 2022 21:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Tom eet placenta's, dus laat maar
zat van die ouwe dakjes die permanent op zo'n cruise schip wonen omdat de zorg daar beter is dan dat ze thuis kunnen krijgenquote:Op maandag 16 mei 2022 21:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ze vervelend zijn kunnen ze wel vrij plausibel 'per ongeluk' van boord vallen
Placenta-milkshake met knapperige vleesbomen.quote:Op maandag 16 mei 2022 21:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt alsnog beter dan broccoli-gehakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |