M'n Orbi heeft er echt geen zin in, die was toch te klein denk ik.quote:Op maandag 16 mei 2022 09:30 schreef FranticDJ het volgende:
Mijn Thea doet het nog altijd goed.
Eist wel 2x per week water, want anders gaat ze gelijk liggen
ik heb een waarvan de balderen rood zijn aan de onderkantquote:Op maandag 16 mei 2022 09:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n Orbi heeft er echt geen zin in, die was toch te klein denk ik.De Rufibarba en de Fusion White gaan wel lekker.
Dat zijn er wel meer.quote:Op maandag 16 mei 2022 09:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb een waarvan de balderen rood zijn aan de onderkant
warm laten draaien is voor een motorblok wel beterquote:Op maandag 16 mei 2022 09:48 schreef Nattekat het volgende:
Er woont hier iemand met een enorm luide motor die ie iedere dag tot soms 5 minuten stationair laat lopen op de parkeerplaats. Ik volg niet helemaal wat daar nou het nut van is, behalve mij uit mijn werk halen
Werkt dat niet veel beter als je gewoon op een rustig tempo de wijk uit rijdt?quote:Op maandag 16 mei 2022 09:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
warm laten draaien is voor een motorblok wel beter
quote:Op maandag 16 mei 2022 09:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat zijn er wel meer.Medallion?
En weinig zonlicht is voor 'theas wel weer ideaal, maar ja, niet iedereen is zo'n idioot die ze gaat hoarden.
Dat werkt alleen voor grote blokken met veel staal zoals een Werkspoor waar stationair geen hitte in te krijgen is.quote:Op maandag 16 mei 2022 09:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Werkt dat niet veel beter als je gewoon op een rustig tempo de wijk uit rijdt?
Ik alleen meeuwenquote:
Ik heb een naam hoog te houdenquote:
beenwarmer dan maarquote:Op maandag 16 mei 2022 10:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Hmhm, ik was morgen eigenlijk een jurk van plan, maar er komt een klant wat zwaars ophalen, dus waarschijnlijk is een broek handiger.
Plus dat ik plakplaatje liever niet aan klanten laat zien. Struggles.
Dat past niet bij m'n vibe.quote:
dit gebruik ik in het dagelijks mensen leven ook nog steedsquote:Op maandag 16 mei 2022 10:51 schreef Nattekat het volgende:
Soscastoa gebruikt.
Middelbare school wiskunde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |