Denk dat ze gewoon voor de O2 Arena gaan toch?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 12:12 schreef Momo het volgende:
Wel beter om dit nu te besluiten, hoe jammer het ook is voor Oekraïne...
Zullen ze gaan voor de venue uit The Story of Fire Saga in Glasgow of toch voor Londen? Neem aan dat de BBC wel graag wil.
In de UK hebben ze wel ervaring met dit soort shows natuurlijk, zoals de Brit Awards. Ze kunnen het dus wel. Of ze het ook serieus genoeg nemen om er ook echt iets van te maken, dat valt te bezien. In Nederland werd het echt als een prestigeproject gezien, dat gold niet voor de Italianen en waarschijnlijk ook niet voor de Britten.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 12:36 schreef Fred_B het volgende:
Op zich vind ik een ESF in het Verenigd Koninkrijk niet gek. Liever daar dan in Azerbeidzjan ofzo. Al weet ik niet of het automatisch doorschuiven naar de nummer 2 de juiste procedure is. Eigenlijk zou je liever naar het land gaan dat de beste show kan bieden. Dat zou UK kunnen zijn, maar die hebben net 20 jaar met de pet naar het ESF gegooid en nu een toevalstreffer, dus dat valt nog te bezien.
Eindelijk Lion of Love als intervalactquote:Op vrijdag 17 juni 2022 12:12 schreef Momo het volgende:
Wel beter om dit nu te besluiten, hoe jammer het ook is voor Oekraïne...
Zullen ze gaan voor de venue uit The Story of Fire Saga in Glasgow of toch voor Londen? Neem aan dat de BBC wel graag wil.
Hmm ik weet niet, denk dat de BBC het wel een stuk belangrijker vindt dan RAI/Italië. De Britten weten in ieder geval wat het is en hadden altijd wel hoge kijkcijfers, in tegenstelling tot Italië. Ze zien het alleen wel als een grap ja, al heeft Sam dat imago vast verbeterd.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 12:44 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
In de UK hebben ze wel ervaring met dit soort shows natuurlijk, zoals de Brit Awards. Ze kunnen het dus wel. Of ze het ook serieus genoeg nemen om er ook echt iets van te maken, dat valt te bezien. In Nederland werd het echt als een prestigeproject gezien, dat gold niet voor de Italianen en waarschijnlijk ook niet voor de Britten.
Ja op zich wel, maar aan de andere kant... als je die nationale finale ziet die ze daar de laatste jaren organiseerden, dat was een show van niks. En Italië heeft ook een enorme traditie van tv en film, toch bakten ze er weinig van. Al houden ze daar wel iets meer van kitsch (hoewel... de BBC heeft ook behoorlijk kitscherige programma's).quote:Op vrijdag 17 juni 2022 12:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hmm ik weet niet, denk dat de BBC het wel een stuk belangrijker vindt dan RAI/Italië. De Britten weten in ieder geval wat het is en hadden altijd wel hoge kijkcijfers, in tegenstelling tot Italië. Ze zien het alleen wel als een grap ja, al heeft Sam dat imago vast verbeterd.
En qua productie ook wel wat meer vertrouwen in de BBC.
Armadillo heeft zo te zien capaciteit van 3000 dat is wel echt te klein.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 12:33 schreef TDHS het volgende:
Glasgow heeft de prachtige Armadillo. Maar die is denk ik te klein. Dus het zal de OVO Hydro dan wel zijn.
Ja die nationale finalesquote:Op vrijdag 17 juni 2022 13:00 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja op zich wel, maar aan de andere kant... als je die nationale finale ziet die ze daar de laatste jaren organiseerden, dat was een show van niks. En Italië heeft ook een enorme traditie van tv en film, toch bakten ze er weinig van. Al houden ze daar wel iets meer van kitsch (hoewel... de BBC heeft ook behoorlijk kitscherige programma's).
Als BIG 5-land is het natuurlijk wel wat makkelijker intern te verkopen dat je als grote en belangrijke deelnemer je verantwoordelijkheid neemt, zeker nu een goede uitslag daar aanleiding toe geeft.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 13:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja die nationale finalesdaar heb je gelijk in ja.
het is maar net hoe serieus ze het nemen. Alleen als je in zo'n geval wel wil organiseren terwijl je niet gewonnen hebt, zou je zeggen dat ze wel serieus zijn. En misschien wordt er veel samengewerkt.
Ik zou het zelf trouwens zo stom vinden als we jaren niet hadden gewonnen en dan zo de organisatie kregen, is toch niet helemaal 'echt'.en zelfs nu dacht ik, doe maar niet Rotterdam want dan stemt er jaren niemand meer op je als je nú alweer aan de beurt bent.
Vraag ik me ook af, ik hoop wel dat het vooral een Britse show wordt eigenlijkquote:Op vrijdag 17 juni 2022 12:40 schreef Em31 het volgende:
Wordt het dan meer een gezamenlijke show met wat meer focus op Oekraïne?
Zou het nogal vreemd vinden als dit vooral een Britse show wordt.
Månsjesterquote:Op vrijdag 17 juni 2022 13:32 schreef Jason22 het volgende:
Ik zie Måns wel weer presenteren eigenlijk.
Italië niet natuurlijk, tenzij ze bij de EBU met hun rug naar het scherm zaten tijdens de uitzending. Nederland misschien, maar ik vermoed dat UK, Duitsland of Zweden wel de droomlocaties zijn.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 13:45 schreef molloot200 het volgende:
En denken jullie dat als Nederland of Italië 2e was geworden dat dat land dan wéér gevraagd zou worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |