Ja, je speelt op zo'n manier ook gewoon met het ESF als geheel, ook voor anderen.quote:Op maandag 13 juni 2022 22:39 schreef NailQueen het volgende:
Ik zie het wel gebeuren dat, als het in Oekraïne gehouden wordt, er wat landen zich gaan terugtrekken. Vanwege hun eigen veiligheid
Ja, en daarom geloof ik nooit dat de EBU dit goed gaat keuren. Fijn dat Oekraïense steden een bid doen, maar veiligheid boven alles en dit is gewoon te gevaarlijk.quote:Op maandag 13 juni 2022 22:39 schreef NailQueen het volgende:
Ik zie het wel gebeuren dat, als het in Oekraïne gehouden wordt, er wat landen zich gaan terugtrekken. Vanwege hun eigen veiligheid
Je snapt toch wel dat de EBU niet nu al met een statement kan komen dat Eurovisie niet in Oekraïne gehouden gaat worden? Ook al gaan ze daar achter de schermen waarschijnlijk al wel vanuit. Dat zou respectloos zijn naar Oekraïne.quote:Op maandag 13 juni 2022 22:29 schreef Meridiaan het volgende:
Naja ik snap gewoon niet waarom we naar zo’n act zitten te kijken.
Achter de schermen zal de EBU tegen de Oekraïense omroep ook al wel hebben gezegd dat ze, wanneer het in augustus daar nog niet veilig is, uit zullen moeten wijken. Ze zullen het vast wel weten. Maar inderdaad, wat jij zegt, om het nu al helemaal af te schuiven is respectloos, ondanks dat we nu met 99,9% zekerheid wel kunnen zeggen wat er straks gaat gebeuren: ESF is niet in Oekraïnequote:Op maandag 13 juni 2022 23:07 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat de EBU niet nu al met een statement kan komen dat Eurovisie niet in Oekraïne gehouden gaat worden? Ook al gaan ze daar achter de schermen waarschijnlijk al wel vanuit. Dat zou respectloos zijn naar Oekraïne.
Ik vind het vooral mooi als Italië het onderwerp van zo'n nieuwsbericht is.quote:
Weer Italië zou wel een shock zijn, kan het me eigenlijk niet voorstellen.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 19:29 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral mooi als Italië het onderwerp van zo'n nieuwsbericht is.
Dat wordt rellen met een zekere Italiaan op twitter.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 19:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Weer Italië zou wel een shock zijn, kan het me eigenlijk niet voorstellen.
De heer of mevrouw Sanremofan?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 19:40 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat wordt rellen met een zekere Italiaan op twitter.
Die Spaanse omroep verklapt nu dus gewoon dat de locatie ofwel Oekraïne wordt, ofwel het Verenigd Koninkrijk. Dat eerste vind ik niet erg waarschijnlijk, dus de UK it is denk ik dan maarquote:
Ik kijk er nu al naar uit.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 19:45 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
De heer of mevrouw Sanremofan?
Dit dacht ik ook gewoon te lezen.quote:Op donderdag 16 juni 2022 00:28 schreef Jason22 het volgende:
Bedoelen ze niet gewoon dat ze 3 verschillende opties (regio’s) hebben waar het gehouden kan worden?
Dat is niet hoe ik het lees, maar wel hoe ik het begrijp.quote:Op donderdag 16 juni 2022 00:28 schreef Jason22 het volgende:
Bedoelen ze niet gewoon dat ze 3 verschillende opties (regio’s) hebben waar het gehouden kan worden?
Nounou, je bent wel een beetje vroeg met je potentiële verwijten. Eurovisie is nog 11 maanden weg. Oekraïne heeft ook niet om deze situatie gevraagd.quote:Op woensdag 15 juni 2022 22:50 schreef TheVulture het volgende:
Vooropgesteld dat de oorlog nog altijd verschrikkelijk is en Oekraine het natuurlijk tot de max als een prestigetraject ziet is het totaal onmogelijk om het ESF op 3 verschillende plekken te organiseren.Nog even los van het feit dat de oorlog voorlopig nog niet voorbij is:
Alle deelnemende landen dienen een gelijk speelveld te hebben qua podium bijvoorbeeld, dan zou je dus alles keer 3 moeten bouwen en organiseren.
Ik vraag me echt af wanneer de EBU de knoop gaat doorhakken en wat de reactie van Oekraine dan gaat zijn als het naar het VK gaat. Het zou Oekraïne niet echt sieren om hier een calimeroreactie op te geven. Iedereen heeft met ze te doen. maar het moet wel veilig georganiseerd kunnen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |