abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204763897
Zijn er mensen die ervaring hebben met de Nintendo Switch FIFA versie.

Ik lees allerlei dingen erover onder andere FIFA 22 - Legacy Edition - Nintendo Switch

Is dat hetzeflde als de normale versie zoals je die ook op de Playstion heb of zijn er beperkingen in het spel, dat is me niet duidelijk

"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_204764607
Als het goed is is het een zeer slechte versie van een verouderde Fifa engine.

Ik had zelf Fifa 21 vorig jaar en het was echt zo jammer dat het spel zo slecht liep want grafisch was het best prima.

Edit: https://www.nintendolife.com/reviews/nintendo-switch/fifa-22
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_204765746
quote:
1s.gif Op zondag 15 mei 2022 20:45 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Als het goed is is het een zeer slechte versie van een verouderde Fifa engine.

Ik had zelf Fifa 21 vorig jaar en het was echt zo jammer dat het spel zo slecht liep want grafisch was het best prima.

Edit: https://www.nintendolife.com/reviews/nintendo-switch/fifa-22
ok tnx voor de info

misschien komt er dan in de toekomst een betere versie vanuit van fifa op de nintendo Switch
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  dinsdag 17 mei 2022 @ 19:11:14 #4
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_204781740
Het is FIFA18 ofzo maar dan met de teams van nu. Qua graphics en gameplay een verouderd spel, maar prima om tegen vrienden op de bank te spelen.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_204782218
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 22:20 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
ok tnx voor de info

misschien komt er dan in de toekomst een betere versie vanuit van fifa op de nintendo Switch
Dat lijkt me sterk. Switch is hardwarematig gewoon lang niet zo sterk dus mooier dan dat het nu is zal het niet snel worden. Daarnaast is de markt voor Fifa niet zo gigantisch als op playstation of xbox.

Nieuwe fifa's zullen hun pijlen veel meer mikken op playstation 5/series x/PC, daar is veel meer te halen.
Conscience do cost.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')