abonnement Unibet Coolblue
pi_204762252
https://www.nu.nl/politie(...)-er-aan-de-hand.html

Ik zit even live te luisteren naar de slotwoorden van Hamer en vervolgens Kaag.

Korte samenvatting Hamer: "Grensoverschrijdend gedrag komt overal voor. We zijn allemaal schuldig. De oplossing is diversiteit en inclusie."

Korte samenvatting Kaag: "Grensoverschrijdend gedrag kan geen plaats hebben in onze partij. Maar er gaan, net als in de samenleving, wel eens dingen mis."
  zondag 15 mei 2022 @ 16:50:54 #2
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_204762299
"Grensoverschrijdend gedrag komt overal voor. We zijn allemaal schuldig. De oplossing is diversiteit en inclusie."

Lol, in wat voor wereld leven deze mensen?
  zondag 15 mei 2022 @ 16:52:54 #3
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204762334
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 16:50 schreef BasEnAad het volgende:
"Grensoverschrijdend gedrag komt overal voor. We zijn allemaal schuldig. De oplossing is diversiteit en inclusie."

Lol, in wat voor wereld leven deze mensen?
Heb je Kaag gezien voor de camera van Jaïr afgelopen week? Die is echt compleet van het padje.
pi_204762351
Kaag: "Ik heb het deze weken zwaar gehad. Ik heb een lange loopbaan achter de rug. Ik sta voor mijn eigen integriteit. We zijn een partij van verandering. Wij durven vooruit te gaan met vallen en opstaan. We zijn de tweede partij. Dat biedt extra kansen. We werken hard. Dat geeft mij voldoening. We zijn allemaal verantwoordelijk. Menselijke waardigheid en gelijkwaardigheid staan centraal."

Iedere drie minuten een daverend applaus.
pi_204762421
D66 congres: Een bijeenkomst van rijke hoogopgeleide witte mannen en vrouwen die niet nalaten te benadrukken hoe belangrijk diversiteit en inclusie zijn.
pi_204762494
quote:
1s.gif Op zondag 15 mei 2022 16:48 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
https://www.nu.nl/politie(...)-er-aan-de-hand.html

Ik zit even live te luisteren naar de slotwoorden van Hamer en vervolgens Kaag.

Korte samenvatting Hamer: "Grensoverschrijdend gedrag komt overal voor. We zijn allemaal schuldig. De oplossing is diversiteit en inclusie."

Korte samenvatting Kaag: "Grensoverschrijdend gedrag kan geen plaats hebben in onze partij. Maar er gaan, net als in de samenleving, wel eens dingen mis."
Is dit een grap. Was weer een nieuwsbericht van een wooncomplex met 125 statushouders en 125 Nederlanders. Vrouwen werden weer lastiggevallen. Volgens d66 is die samenstelling inclusief. Maar zoiets gaat altijd mis omdat die statushouders hun poten niet thuis kunnen houden.
FOK! is net een groot tijdschrift
  zondag 15 mei 2022 @ 17:08:15 #7
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_204762538
Ik ben inmiddels overleden
pi_204762593
quote:
Dit dus. En bij elke vorm van zoiets gaat het mis, al-tijd.

Ik stel voor dat de dochters tussen statushouders gaan wonen.
FOK! is net een groot tijdschrift
  zondag 15 mei 2022 @ 17:15:02 #9
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_204762619
"Grensoverschrijdend gedrag komt overal voor. We zijn allemaal schuldig. De oplossing is duurzame energie."

"Grensoverschrijdend gedrag komt overal voor. We zijn allemaal schuldig. De oplossing is meer EU."

"Grensoverschrijdend gedrag komt overal voor. We zijn allemaal schuldig. De oplossing is het terugdringen van populisme."
pi_204762697
quote:
10s.gif Op zondag 15 mei 2022 17:15 schreef BasEnAad het volgende:
"Grensoverschrijdend gedrag komt overal voor. We zijn allemaal schuldig. De oplossing is duurzame energie."
Je komt niet erg geloofwaardig over als je in een topic met enkele posts die tweede zin al aanpast.

Als je mij vraagt of grensoverschrijdend gedrag overal voorkomt, dan geloof ik dat best.

De ene keer noem je duurzame energie, de andere keer diversiteit en inclusiviteit. Daarmee val je toch een beetje door de mand
pi_204762764
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 17:05 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]
Is dit een grap. Was weer een nieuwsbericht van een wooncomplex met 125 statushouders en 125 Nederlanders. Vrouwen werden weer lastiggevallen. Volgens d66 is die samenstelling inclusief. Maar zoiets gaat altijd mis omdat die statushouders hun poten niet thuis kunnen houden.
Geen grap volgens Hamer. Ze zei dat onderzoek heeft uitgewezen dat grensoverschrijdend gedrag minder vaak voorkomt bij organisaties met een hogere diversiteit en inclusie.

In zijn algemeenheid klopt dit wel denk ik. Als een (professionele) organisatie bestaat uit de helft van type X (bijvoorbeeld vrouw of neger), dan zullen er minder grensoverschrijdende "grappen" worden gemaakt over type X.

Maar een wooncomplex is niet echt een organisatie. Het is meer los zand van mensen die verder zonder enige reden tot elkaar veroordeeld zijn.
pi_204762827
Hamer vroeg aan de D66 leden: "Mag je nog wel een complimentje maken?". En ze gaf ook meteen het antwoord: "Ja, dat mag, als je intenties maar goed zijn.".

De hele zaal applaudiseerde.

Maar volgens mij klopt het niet. Goede intenties zijn geen vrijbrief om allerlei complimenten te geven, vooral niet als deze een seksuele ondertoon hebben.
  zondag 15 mei 2022 @ 17:32:23 #13
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_204762874
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 16:50 schreef BasEnAad het volgende:
"Grensoverschrijdend gedrag komt overal voor. We zijn allemaal schuldig. De oplossing is diversiteit en inclusie."

Lol, in wat voor wereld leven deze mensen?
De D66 congressen zijn overwegend blank.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zondag 15 mei 2022 @ 17:34:00 #14
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_204762886
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 16:54 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Kaag: "Ik heb het deze weken zwaar gehad. Ik heb een lange loopbaan achter de rug. Ik sta voor mijn eigen integriteit. We zijn een partij van verandering. Wij durven vooruit te gaan met vallen en opstaan. We zijn de tweede partij. Dat biedt extra kansen. We werken hard. Dat geeft mij voldoening. We zijn allemaal verantwoordelijk. Menselijke waardigheid en gelijkwaardigheid staan centraal."

Iedere drie minuten een daverend applaus.
Logisch.

Ik werk jarenlang in het toerisme, maar zelfs mijn grappen zijn niet zó goed.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_204762887
Nou, dolletjes dus. Alle D66 gezichten dezelfde kant op en de lachband maar starten. Hoe laat begint het neuken? Want daarvoor zullen de witte mannen uiteindelijk toch hun zondagmiddag langsgekomen zijn bij het D66 congres.

Hier gaat helemaal niets veranderen, niemand neemt verantwoording en een hoop loze woorden.
  zondag 15 mei 2022 @ 17:37:12 #16
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204762921
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 17:34 schreef DarkwingDuck het volgende:
Nou, dolletjes dus. Alle D66 gezichten dezelfde kant op en de lachband maar starten. Hoe laat begint het neuken? Want daarvoor zullen de witte mannen uiteindelijk toch hun zondagmiddag langsgekomen zijn bij het D66 congres.

Hier gaat helemaal niets veranderen, niemand neemt verantwoording en een hoop loze woorden.
Behoorlijk in pas met de rest van de samenleving dus.
  zondag 15 mei 2022 @ 17:37:36 #17
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_204762927
quote:
10s.gif Op zondag 15 mei 2022 17:15 schreef BasEnAad het volgende:
"Grensoverschrijdend gedrag komt overal voor. We zijn allemaal schuldig. De oplossing is duurzame energie."

"Grensoverschrijdend gedrag komt overal voor. We zijn allemaal schuldig. De oplossing is meer EU."

"Grensoverschrijdend gedrag komt overal voor. We zijn allemaal schuldig. De oplossing is het terugdringen van populisme."
Pure D66 logica; als er geen grenzen meer zijn, dan is er ook geen grensoverschrijdend gedrag.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_204762947
Ik had verwacht dat het bestuur van de partij vandaag het veld zou ruimen. Dat Kaag zelfs haar steun uitspreekt aan het bestuur vind ik vrij opmerkelijk.
  zondag 15 mei 2022 @ 17:40:04 #19
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_204762963
ik had vorige maand ook grendoverschrijdend gedrag, maar nu blijf ik een poosje hier
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  zondag 15 mei 2022 @ 17:40:33 #20
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_204762967
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 17:27 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Hamer vroeg aan de D66 leden: "Mag je nog wel een complimentje maken?". En ze gaf ook meteen het antwoord: "Ja, dat mag, als je intenties maar goed zijn.".

De hele zaal applaudiseerde.

Maar volgens mij klopt het niet. Goede intenties zijn geen vrijbrief om allerlei complimenten te geven, vooral niet als deze een seksuele ondertoon hebben.
Bij Zwarte Piet waren de intenties opeens niet belangrijk en ging het om persoonlijke gevoelens.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_204763158
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 17:40 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Bij Zwarte Piet waren de intenties opeens niet belangrijk en ging het om persoonlijke gevoelens.
Idd, overal leren we inmiddels dat het niet om de intenties gaat maar hoe het ervaren wordt bij de ontvangende partij. Maar in het moreel verheven bastion der verlichting gaat men dus terug in de tijd omdat dat nu even beter uitkomt.
pi_204763365
Heeft Kaag goed gedaan, mooi gesproken. ^O^
  zondag 15 mei 2022 @ 18:34:21 #23
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204763475
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 18:17 schreef laforest het volgende:
Heeft Kaag goed gedaan, mooi gesproken. ^O^
Afkopen en door, ja heel mooi, echt met nieuw elan. :wtf:
pi_204763479
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 18:17 schreef laforest het volgende:
Heeft Kaag goed gedaan, mooi gesproken. ^O^
Wat heeft Kaag precies goed gedaan?
  zondag 15 mei 2022 @ 18:35:24 #25
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204763484
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 17:39 schreef Raw85 het volgende:
Ik had verwacht dat het bestuur van de partij vandaag het veld zou ruimen. Dat Kaag zelfs haar steun uitspreekt aan het bestuur vind ik vrij opmerkelijk.
Tuurlijk, had je serieus anders verwacht?
  zondag 15 mei 2022 @ 18:36:14 #26
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204763488
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 18:34 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Wat heeft Kaag precies goed gedaan?
Met d’r bezem de zooi weer netjes onder het tapijt geveegd.
pi_204763500
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 18:34 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Afkopen en door, ja heel mooi, echt met nieuw elan. :wtf:
Daar hebben dan alle betrokken partijen mee ingestemd.
Wat gaat het jou verder dan nog aan? :)
pi_204763504
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 18:35 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Tuurlijk, had je serieus anders verwacht?
Ja, eigenlijk wel. Ik had gedacht dat het bestuur van D66 het veld zou ruimen, en begrijpelijk ook. Met daarbij als voor D66 gunstige bijkomstigheid dat je daarmee Kaag ook uit de wind kunt houden.
pi_204763509
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 18:34 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Wat heeft Kaag precies goed gedaan?
De zaak tot tevredenheid van D66 en de betrokken partijen opgelost.
pi_204763524
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 18:39 schreef laforest het volgende:

[..]
De zaak tot tevredenheid van D66 en de betrokken partijen opgelost.
Wat is daarin het aandeel van Kaag precies geweest?
  zondag 15 mei 2022 @ 18:43:02 #31
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204763543
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 18:38 schreef laforest het volgende:

[..]
Daar hebben dan alle betrokken partijen mee ingestemd.
Wat gaat het jou verder dan nog aan? :)
Veel, ik hoef dat hoofd niet op tv te zien, zeker niet als ze zo zuur is als afgelopen week.
Ik had graag gelezen dat ze aan zelfreflectie had gedaan en was vertrokken.
pi_204763572
Is er eigenlijk ook duidelijkheid gekomen waarom opeenvolgende D66 besturen van Drimmelen de hand boven het hoofd hebben gehouden?
  zondag 15 mei 2022 @ 18:53:43 #33
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204763634
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 18:46 schreef DarkwingDuck het volgende:
Is er eigenlijk ook duidelijkheid gekomen waarom opeenvolgende D66 besturen van Drimmelen de hand boven het hoofd hebben gehouden?
Volgens mij was er in het programma geen tijd vrijgemaakt voor vragen.
pi_204763676
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 18:53 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Volgens mij was er in het programma geen tijd vrijgemaakt voor vragen.
Dat zou verassend zijn....
  zondag 15 mei 2022 @ 19:03:06 #35
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_204763723
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 17:27 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Hamer vroeg aan de D66 leden: "Mag je nog wel een complimentje maken?". En ze gaf ook meteen het antwoord: "Ja, dat mag, als je intenties maar goed zijn.".

De hele zaal applaudiseerde.

Maar volgens mij klopt het niet. Goede intenties zijn geen vrijbrief om allerlei complimenten te geven, vooral niet als deze een seksuele ondertoon hebben.
Een training van mijn bedrijf zei zelfs heel uitdrukkelijk dat je intentie er niet toe doet. Het gaat om de ontvanger.. nou moet ik zeggen dat dat ook weer te ver gaat voor mij, dan geef je iedereen een vrijbrief om gekwetst te worden over wat dan ook.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_204763742
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 18:46 schreef DarkwingDuck het volgende:
Is er eigenlijk ook duidelijkheid gekomen waarom opeenvolgende D66 besturen van Drimmelen de hand boven het hoofd hebben gehouden?
Nope, dat blijft vaag. Ze hebben een schadevergoeding betaald aan de vrouw in kwestie en geven ook aan dat voorheen onterecht het beeld is geschetst dat er geen sprake was van ontoelaatbaar gedrag.

Het belangrijkste punt voor D66 lijkt mij echter niet wat er gebeurd is in deze specifieke zaak, maar vooral hoe er binnen de partij om is gegaan met meldingen over zulk gedrag. Ik heb niets gehoord over hoe zulke meldingen in de toekomst zullen worden behandeld. Als vrouw zou ik pissig zijn over het gedrag, maar vooral over hoe mn meldingen hierover vervolgens totaal niet serieus zijn genomen.
pi_204763834
quote:
16s.gif Op zondag 15 mei 2022 19:05 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Nope, dat blijft vaag. Ze hebben een schadevergoeding betaald aan de vrouw in kwestie en geven ook aan dat voorheen onterecht het beeld is geschetst dat er geen sprake was van ontoelaatbaar gedrag.

Het belangrijkste punt voor D66 lijkt mij echter niet wat er gebeurd is in deze specifieke zaak, maar vooral hoe er binnen de partij om is gegaan met meldingen over zulk gedrag. Ik heb niets gehoord over hoe zulke meldingen in de toekomst zullen worden behandeld. Als vrouw zou ik pissig zijn over het gedrag, maar vooral over hoe mn meldingen hierover vervolgens totaal niet serieus zijn genomen.
Als ik vrouw was dan had ik mijn conclusies al wel getrokken en mijn lidmaatschap opgezegd. Waarom zou je nog bij zo'n club willen horen (als vrouw of man)? Het is vrij duidelijk dat alles door zal gaan zoals gebruikelijk. En dat gebruikelijk was nogal voor verbetering vatbaar. De werkgroep Integriteit en verantwoord gedrag van Sorgdrager werd ook niet op de hoogte gesteld van de vertrouwelijke bijlage (die groter was dan het rapport zelf en een andere conclusie had, wtf) dat was voor mij al een duidelijk genoeg signaal geweest om het lidmaatschap op te zeggen.
pi_204763896
quote:
16s.gif Op zondag 15 mei 2022 19:05 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Nope, dat blijft vaag. Ze hebben een schadevergoeding betaald aan de vrouw in kwestie en geven ook aan dat voorheen onterecht het beeld is geschetst dat er geen sprake was van ontoelaatbaar gedrag.

Het belangrijkste punt voor D66 lijkt mij echter niet wat er gebeurd is in deze specifieke zaak, maar vooral hoe er binnen de partij om is gegaan met meldingen over zulk gedrag. Ik heb niets gehoord over hoe zulke meldingen in de toekomst zullen worden behandeld. Als vrouw zou ik pissig zijn over het gedrag, maar vooral over hoe mn meldingen hierover vervolgens totaal niet serieus zijn genomen.
Casuïstiek. Zolang ze het zo blijven zien en behandelen verbetert er niets.
"Pools are perfect for holding water"
pi_204763995
Van Drimmelen werd ingehuurd door D66, waarvan het slachtoffer directeur van het partijbureau of iets dergelijks.

Van Drimmelen heeft de wet overtreden, door de vrouw lastig te vallen, te bedreigen, te stalken, en te chanteren.

Waarom zou dan de vereniging D66 een schadevergoeding betalen? Dat hoort Van Drimmelen te doen.

quote:
Als D66 de schadevergoeding voor Van Drimmelen betaalt, moeten we ons echt zorgen maken

(...) waarom zou D66 moeten opdraaien voor de schadevergoeding van een ex-minnares die door haar ex-minnaar lastiggevallen wordt? Zij is toch zelf een buitenechtelijke relatie met hem begonnen? Niemand heeft haar gedwongen. Anderhalf jaar hebben zij een relatie gehad en als later blijkt dat de ex-minnaar een stalker is, dan kan haar werkgever daar toch niets aan doen? Dat is het risico van het aangaan van een buitenechtelijke relatie en dat risico neem je toch echt zelf. (...)

(Telegraaf)
  Moderator zondag 15 mei 2022 @ 21:12:41 #40
54278 crew  Tijger_m
42
pi_204764893
quote:
1s.gif Op zondag 15 mei 2022 19:40 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Van Drimmelen werd ingehuurd door D66, waarvan het slachtoffer directeur van het partijbureau of iets dergelijks.

Van Drimmelen heeft de wet overtreden, door de vrouw lastig te vallen, te bedreigen, te stalken, en te chanteren.

Waarom zou dan de vereniging D66 een schadevergoeding betalen? Dat hoort Van Drimmelen te doen.
[..]

Als Van Drimmelen de wet overtreden heeft dan is er vast aangifte gedaan en strafvervolging ingesteld. Toch? En dan is er een veroordeling en een schadevergoeding door de rechtbank toegekend? Toch?

D66 handelt zo omdat D66 vind dat het als partij tekort geschoten is, lijkt mij vrij normaal en logisch en dat staat los van Van Drimmelen en of hij al dan niet vergoedingen moet betalen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Beste debater 2022 zondag 15 mei 2022 @ 21:20:29 #41
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_204764993
de oplossing is diversiteit en inclusie...

Wat een woke gereutel weer.

Compleet wereldvreemd die club. En hypocriet.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_204765035
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 21:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
de oplossing is diversiteit en inclusie...

Wat een woke gereutel weer.

Compleet wereldvreemd die club. En hypocriet.
Laten we wel even bij de feiten blijven, Etto. “De oplossing is diversiteit en inclusie” is een quote van Mariëtte Hamer.
  Beste debater 2022 zondag 15 mei 2022 @ 21:25:14 #43
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_204765047
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 21:24 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Laten we wel even bij de feiten blijven, Etto. “De oplossing is diversiteit en inclusie” is een quote van Mariëtte Hamer.
Ach ja, PvdA... :') Niets meer dan een VVD66 kloon geworden.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_204765115
Lekker vaag ook. Heeft ze er ook nog enige inhoud aan gegeven of bleef het bij twee modewoorden?
De oplossing ligt in omdenken en innovatie. De oplossing ligt in gender neutraliteit en creativiteit. Zonder verdere verdieping slag compleet lachwekkend.
pi_204765131
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 21:25 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ach ja, PvdA... :') Niets meer dan een VVD66 kloon geworden.
Het lijkt me onjuist om die partijen op een hoop te gooien, maar al helemaal als het gaat om het associëren van vroegere prominenten met de standpunten van nu. Hans Spekman en Jeroen Dijsselbloem zijn allebei PvdA’ers maar denken wss over de meeste onderwerpen net wat anders. Hamer nu als een ‘VVD66’er weg zetten vind ik enorm kinderachtig en slaat ook gewoon als een tang op een varken.
  Beste debater 2022 zondag 15 mei 2022 @ 21:31:50 #46
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_204765144
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 21:30 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Het lijkt me onjuist om die partijen op een hoop te gooien, maar al helemaal als het gaat om vroegere prominenten te associëren met de standpunten van nu. Hans Spekman en Jeroen Dijsselbloem zijn allebei PvdA’ers maar denken wss over de meeste onderwerpen net wat anders. Hamer nu als een ‘VVD66’er weg zetten vind ik enorm kinderachtig en slaat ook gewoon als een tang op een varken.
Welnee, die drie zijn al jaren inwisselbaar.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_204765168
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 21:12 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Als Van Drimmelen de wet overtreden heeft dan is er vast aangifte gedaan en strafvervolging ingesteld. Toch? En dan is er een veroordeling en een schadevergoeding door de rechtbank toegekend? Toch?

D66 handelt zo omdat D66 vind dat het als partij tekort geschoten is, lijkt mij vrij normaal en logisch en dat staat los van Van Drimmelen en of hij al dan niet vergoedingen moet betalen.
Nou, dat vond D66 pas nadat het in de krant had gestaan. Daarvoor vonden ze 5 jaar lang het helemaal prima wat Drimmelen deed. Maar nu, om de imagoschade te beperken, kopen ze de klokkenluider af.

Vreemd overigens dat die de omkoopsom accepteert, maar zij is zelf natuurlijk ook een D66er, dus toch weer te verwachten.
pi_204765226
Zou er op het D66 congres nog gesproken zijn over de aanklachten tegen Samira Rafaela, de EU-parlementariër voor D66?

Kiezen ze nu voor de slachtoffers, of kiezen ze toch voor de allochtoon?

Een goede testcase voor de wokeness van D66.
pi_204765310
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 21:31 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Welnee, die drie zijn al jaren inwisselbaar.
Tja als je wat wil bereiken moet je weleens samenwerken en iets inleveren, het is natuurlijk totale onzin om te beweren dat de VVD en de PvdA inwisselbaar zijn. Waar stem je zelf op? En wat heeft jouw stem in al die jaren opgeleverd?
  Beste debater 2022 zondag 15 mei 2022 @ 21:43:09 #50
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_204765318
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 21:42 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Tja als je wat wil bereiken moet je weleens samenwerken en iets inleveren, het is natuurlijk totale onzin om te beweren dat de VVD en de PvdA inwisselbaar zijn. Waar stem je zelf op? En wat heeft jouw stem in al die jaren opgeleverd?
De laatste keer? SP. Dit jaar? Niet.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_204765366
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 21:43 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
De laatste keer? SP. Dit jaar? Niet.
Ik vind dat kankeren op andere linkse partijen van de SP altijd zo lachwekkend. Altijd zeiken, nooit een keer iets voorstellen. Heel gaaf hoor dat de SP altijd tegen is, maar zelfs de PVV heeft door de jaren heen meer betekend voor hun stemmers
pi_204765444
En zo wordt er weer met nieuw elan wat weggemoffeld. Strategisch de hand in eigen boezem steken en we kunnen weer verder. Kaag vindt het terecht dat Derksen niet meer op tv zou komen. Ze kent het programma niet. Ze heeft er nog nooit over gehoord of iets van gezien. Alle maatschappelijke debatten die het programma heeft veroorzaakt is aan haar voorbij gegaan. Ja, dan sta je midden in de samenleving. Schijnheilige Kaag gaat ons wel even vertellen hoe het allemaal in elkaar zit.
Het ligt aan de instanties zelf
pi_204765477
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 21:24 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Laten we wel even bij de feiten blijven, Etto. “De oplossing is diversiteit en inclusie” is een quote van Mariëtte Hamer.
Waar blijkt dat uit? Is er een artikel te vinden waarin dit staat?

Het lijkt, overigens net als de andere 'citaten' in dit topic, te gaan om verzinsels van TS. Iets waar deze TS om bekend staat.
pi_204765564
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 21:54 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Waar blijkt dat uit? Is er een artikel te vinden waarin dit staat?

Het lijkt, overigens net als de andere 'citaten' in dit topic, te gaan om verzinsels van TS. Iets waar deze TS om bekend staat.
Ik moet bekennen dat ik de bronnen in dit topic niet heb gecheckt maar ik heb Hamer deze week bij BNR (in een reeks over macht op de werkvloer) wel het belang van diversiteit heb horen benadrukken.
pi_204765576
quote:
1s.gif Op zondag 15 mei 2022 22:01 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Ik moet bekennen dat ik de bronnen in dit topic niet heb gecheckt maar ik heb Hamer deze week bij BNR (in een reeks over macht op de werkvloer) wel het belang van diversiteit heb horen benadrukken.
Dat zal best, dat lijkt me ook logisch vanuit haar rol.
pi_204765599
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 22:02 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Dat zal best, dat lijkt me ook logisch vanuit haar rol.
Jep. Maar Etto dacht vanwege deze teksten allerlei conclusies aan D66 te moeten verbinden. Terwijl ze volgens eerdere posts in dit topic toch echt aan Hamer werden gelinkt. En iig niet aan D66
  zondag 15 mei 2022 @ 22:10:40 #57
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_204765646
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 21:24 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Laten we wel even bij de feiten blijven, Etto. “De oplossing is diversiteit en inclusie” is een quote van Mariëtte Hamer.
Ik ben zelf trouwens meer van de klassiekere gezegden, zoals “Eendracht maakt macht”.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_204765664
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 22:10 schreef nixxx het volgende:

[..]
Ik ben zelf trouwens meer van de klassiekere gezegden, zoals “Eendracht maakt macht”.
Daar zijn honderdduizenden PSV-fans het helemaal mee eens
  zondag 15 mei 2022 @ 22:28:27 #59
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_204765839
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 22:12 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Daar zijn honderdduizenden PSV-fans het helemaal mee eens
Daar heb ik er ook één voor “Zelfs een stilstaande klok geeft tweemaal daags de goede tijd aan”

Voetbal…. :r
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  zondag 15 mei 2022 @ 23:02:31 #60
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_204766112
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 22:12 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Daar zijn honderdduizenden PSV-fans het helemaal mee eens
Zijn er zoveel? Lijkt me stug.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_204766167
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 23:02 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Zijn er zoveel? Lijkt me stug.
Ietwat off-topic maar kijk de onderzoeken er maar op na. Feyenoord en Ajax zijn veel groter hoor maar ook PSV is toch vrij groot.
pi_204766290
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 21:54 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Waar blijkt dat uit? Is er een artikel te vinden waarin dit staat?

Het lijkt, overigens net als de andere 'citaten' in dit topic, te gaan om verzinsels van TS. Iets waar deze TS om bekend staat.
Onzin. Ik heb dit Hamer zelf horen zeggen tijdens de toespraak die ze hield op het D66 congres vandaag.
pi_204766392
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 16:54 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Kaag: "Ik heb het deze weken zwaar gehad. Ik heb een lange loopbaan achter de rug. Ik sta voor mijn eigen integriteit. We zijn een partij van verandering. Wij durven vooruit te gaan met vallen en opstaan. We zijn de tweede partij. Dat biedt extra kansen. We werken hard. Dat geeft mij voldoening. We zijn allemaal verantwoordelijk. Menselijke waardigheid en gelijkwaardigheid staan centraal."

Iedere drie minuten een daverend applaus.
Geloof je toch niet he, dit soort butjes idd. En Jomanda en haar volgers uitlachen. Hoe is dit anders?
pi_204766458
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 23:32 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Onzin. Ik heb dit Hamer zelf horen zeggen tijdens de toespraak die ze hield op het D66 congres vandaag.
Kom maar met een bron. Tot die tijd beschouwen we dit als gelul.
pi_204766475
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 23:54 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Geloof je toch niet he, dit soort butjes idd. En Jomanda en haar volgers uitlachen. Hoe is dit anders?
Ook dit 'citaat' komt uit de dikke duim van TS.

Dit topic geeft weer eens mooi aan hoe makkelijk het is om nepnieuws te verspreiden. TS beweert allerlei dingen waarvoor geen enkele onderbouwing te vinden is en iedereen neemt het klakkeloos aan. En dan is dit nota bene een TS die erom bekend staat verzinsels te posten

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2022 00:40:25 ]
  maandag 16 mei 2022 @ 01:12:18 #66
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204766639
quote:
10s.gif Op maandag 16 mei 2022 01:04 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Oh jee... het is weer nacht op Fok en Ootje heeft wederom de drank gevonden...
Nee hoor, was benieuwd hoe de D’66 de dag beleefd hebben.

Je staat zelf nog steeds achter Kaag?
Vond je dat ze het goed opgelost hebben?
pi_204766643
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 01:12 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Nee hoor, was benieuwd hoe de D’66 eens de dag beleefd hebben.

Je staat zelf nog steeds achter Kaag?
Vond je dat ze het goed opgelost hebben?
Ik denk dat je mij aanziet voor iemand anders.
  maandag 16 mei 2022 @ 01:15:15 #68
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204766646
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 01:13 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Ik denk dat je mij aanziet voor iemand anders.
O ja das ook een manier, _O-
  maandag 16 mei 2022 @ 01:22:42 #69
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204766661
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 21:37 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Zou er op het D66 congres nog gesproken zijn over de aanklachten tegen Samira Rafaela, de EU-parlementariër voor D66?

Kiezen ze nu voor de slachtoffers, of kiezen ze toch voor de allochtoon?

Een goede testcase voor de wokeness van D66.
D’66 kijkt al jaren of de storm eerst gaat liggen. Deze zaak is te vers om nu al behandeld te worden.
pi_204766911
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 00:17 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Ook dit 'citaat' komt uit de dikke duim van TS.

Dit topic geeft weer eens mooi aan hoe makkelijk het is om nepnieuws te verspreiden. TS beweert allerlei dingen waarvoor geen enkele onderbouwing te vinden is en iedereen neemt het klakkeloos aan. En dan is dit nota bene een TS die erom bekend staat verzinsels te posten
Er is binnen D66 een projectgroep diversiteit en inclusie. En Hamer (PvdA) was aanwezig op het D66 congres om de leden toe te spreken. Weet je zeker dat het leugens zijn of moet je straks je woorden inslikken als iemand straks met een videofragment komt van gisteren?


https://d66.nl/nieuws/she(...)iversiteit-inclusie/
pi_204767386
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 07:37 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Er is binnen D66 een projectgroep diversiteit en inclusie. En Hamer (PvdA) was aanwezig op het D66 congres om de leden toe te spreken. Weet je zeker dat het leugens zijn of moet je straks je woorden inslikken als iemand straks met een videofragment komt van gisteren?


https://d66.nl/nieuws/she(...)iversiteit-inclusie/
Zoals gezegd; kom maar met een bron. Ik laat me graag overtuigen hoor.

Tot nu toe hebben we echter alleen de berichten van een TS, die een grote hekel heeft aan alles dat links is en die bovendien bekend staat om z'n verzinsels. Vind je het gek dat ik het dan niet voetstoots voor waar aanneem?
pi_204767647
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 00:13 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Kom maar met een bron. Tot die tijd beschouwen we dit als gelul.
Ik heb die bron al gegeven. Hamer op het D66 congres.
pi_204767756
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 09:54 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Ik heb die bron al gegeven. Hamer op het D66 congres.
Ik heb het linkje dan kennelijk gemist.
pi_204767798
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 10:08 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Ik heb het linkje dan kennelijk gemist.
Ik heb het live gezien, met beeld en geluid. Of er hiervan een video-opname op internet beschikbaar is, weet ik niet. Maar wat ik heb gehoord, hebben ongetwijfeld vele duizenden mensen gehoord.

Het is opvallend dat D66 wel hun eigen, vooraf uitgeschreven speeches, op hun eigen website zetten. Maar niet die speech van Hamer, die ook wat punten van kritiek richting D66 bevatte.
pi_204767925
quote:
1s.gif Op maandag 16 mei 2022 10:15 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Ik heb het live gezien, met beeld en geluid. Of er hiervan een video-opname op internet beschikbaar is, weet ik niet. Maar wat ik heb gehoord, hebben ongetwijfeld vele duizenden mensen gehoord.
En toch ben jij de enige die met deze 'citaten' komt...
  maandag 16 mei 2022 @ 11:17:21 #76
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204768192
quote:
1s.gif Op maandag 16 mei 2022 10:15 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Ik heb het live gezien, met beeld en geluid. Of er hiervan een video-opname op internet beschikbaar is, weet ik niet. Maar wat ik heb gehoord, hebben ongetwijfeld vele duizenden mensen gehoord.

Het is opvallend dat D66 wel hun eigen, vooraf uitgeschreven speeches, op hun eigen website zetten. Maar niet die speech van Hamer, die ook wat punten van kritiek richting D66 bevatte.
Zo gaat dat inderdaad, was je aanwezig? En zo ja, hoe was de sfeer na afloop?
pi_204768243
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 10:42 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
En toch ben jij de enige die met deze 'citaten' komt...
En dus?
pi_204768541
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 11:27 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
En dus?
Dus acht ik de kans aanwezig dat deze 'citaten' ontsproten zijn aan z'n fantasie. Duizenden kijkers (volgens TS) en hij is de enige die hierover iets zegt. Geen enkel artikel, geen enkele tweet ondersteunt zijn verhaal.
pi_204768582
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 12:01 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Dus acht ik de kans aanwezig dat deze 'citaten' ontsproten zijn aan z'n fantasie. Duizenden kijkers (volgens TS) en hij is de enige die hierover iets zegt. Geen enkel artikel, geen enkele tweet ondersteunt zijn verhaal.
Kom maar op met het videofragment of een transcriptie er van om je punt te maken.
Je hebt het zelf niet gezien maar maakt iemand die het wel gezien heeft uit voor leugenaar.
Er zal nog veel meer gezegd zijn wat niet opgeschreven is door de media in hun korte artikeltjes. Dat is dus geen argument.
pi_204768627
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 12:06 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Kom maar op met het videofragment of een transcriptie er van om je punt te maken.
Je hebt het zelf niet gezien maar maakt iemand die het wel gezien heeft uit voor leugenaar.
Er zal nog veel meer gezegd zijn wat niet opgeschreven is door de media in hun korte artikeltjes. Dat is dus geen argument.
Ik moet komen met een videofragment van iets dat niet gebeurd is? Apart.

Verder is het goed gebruik dat de TS komt met bronvermelding. Het is de omgekeerde wereld dat ik dat zou moeten doen.
  maandag 16 mei 2022 @ 12:12:32 #81
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204768649
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 12:10 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Ik moet komen met een videofragment van iets dat niet gebeurd is? Apart.

Verder is het goed gebruik dat de TS komt met bronvermelding. Het is de omgekeerde wereld dat ik dat zou moeten doen.
Zullen we het over de D’66 hebben? In plaats van over elkaar?

Was Pechtold ook aanwezig?
  Moderator maandag 16 mei 2022 @ 12:12:40 #82
54278 crew  Tijger_m
42
pi_204768651
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 12:06 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Kom maar op met het videofragment of een transcriptie er van om je punt te maken.
Je hebt het zelf niet gezien maar maakt iemand die het wel gezien heeft uit voor leugenaar.
Er zal nog veel meer gezegd zijn wat niet opgeschreven is door de media in hun korte artikeltjes. Dat is dus geen argument.
Normaliter is degene die de claims maakt dat het een video is degene die het dient te bewijzen. Vreemd dat jij dat niet weet.

Ik heb ook niet gezien dat er een file stond op het Kethelplein maar ik kan video posten waarin dat zichtbaar is. Als ik hier ga beweren dat de lijsttrekker van JA21 gisteren de hitlergroet bracht omdat ik het op een video gezien heb maar ik kan die video niet reproduceren dan is het volgens jou dus waar en moet jij bewijzen dat het niet gebeurde?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_204768669
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 12:10 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Ik moet komen met een videofragment van iets dat niet gebeurd is? Apart.

Verder is het goed gebruik dat de TS komt met bronvermelding. Het is de omgekeerde wereld dat ik dat zou moeten doen.
Hamer heeft een praatje gehouden op het D66 congres, daar een volledige video van graag. Dan kunnen we zien of de uitspraak erin zit of niet.

Bronvermelding heeft TS gegeven. Namelijk het praatje van Hamer op het D66 congres gisteren. Het congres heeft plaatsgevonden en Hamer was aanwezig en sprak de aanwezigen toe. Jij beschuldigd iemand van liegen, jij toont aan.
pi_204768686
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 12:13 schreef DarkwingDuck het volgende:
Hamer heeft een praatje gehouden op het D66 congres, daar een volledige video van graag. Dan kunnen we zien of de uitspraak erin zit of niet.
Precies. Als TS dat zou kunnen aanleveren, dan hebben we tenminste een bron.

Dan mist nog steeds wel de bron voor de woorden die hij Kaag in de mond legt, maar een goed begin is het halve werk.
pi_204768692
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 12:12 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Normaliter is degene die de claims maakt dat het een video is degene die het dient te bewijzen. Vreemd dat jij dat niet weet.
Vreemd dat jij niet weet dat als je iemand voor leugenaar uitmaakt je met bewijslast moet komen. Kom maar met het filmpje van de toespraak van Hamer. Ik ben benieuwd wie de waarheid spreekt.
  maandag 16 mei 2022 @ 13:40:56 #86
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204769397
quote:
Dank voor het artikel. Ook deze journalist heeft dus kennelijk niet gehoord wat TS zegt te hebben gehoord.
  maandag 16 mei 2022 @ 13:47:24 #88
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204769413
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 13:45 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Dank voor het artikel. Ook deze journalist heeft dus kennelijk niet gehoord wat TS zegt te hebben gehoord.
Ik vind het nogal opmerkelijk dat Kaag deze houding aanneemt. Zeker na haar felle reactie richting anderen. En haar opmerking dat vrouwen elkaar moeten steunen.
  Moderator maandag 16 mei 2022 @ 14:02:03 #89
54278 crew  Tijger_m
42
pi_204769501
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 12:15 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Vreemd dat jij niet weet dat als je iemand voor leugenaar uitmaakt je met bewijslast moet komen. Kom maar met het filmpje van de toespraak van Hamer. Ik ben benieuwd wie de waarheid spreekt.
Iemand die zijn OP niet met een bron kan staven hoort niet in NWS thuis omdat het opinie is en geen nieuws als ik de NWS refreshed post van @Straatcommando. lees

Het interesseert mij niet eens wat wel of niet waar is, de OP is gewoon geen NWS item zonder bron en dan mag je gerust zeggen dat het verzonnen is wat mij betreft. Degene die beweert bewijst en de OP is de bewering en geeft geen bewijs.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_204769517
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 14:02 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Iemand die zijn OP niet met een bron kan staven hoort niet in NWS thuis omdat het opinie is en geen nieuws als ik de NWS refreshed post van @:Straatcommando. lees

Het interesseert mij niet eens wat wel of niet waar is, de OP is gewoon geen NWS item zonder bron en dan mag je gerust zeggen dat het verzonnen is wat mij betreft. Degene die beweert bewijst en de OP is de bewering en geeft geen bewijs.
En wat zegt de policy over persoonlijke aanvallen zoals die om 21:54 gisteravond plaats vond?
pi_204769528
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 17:34 schreef DarkwingDuck het volgende:
Nou, dolletjes dus. Alle D66 gezichten dezelfde kant op en de lachband maar starten. Hoe laat begint het neuken? Want daarvoor zullen de witte mannen uiteindelijk toch hun zondagmiddag langsgekomen zijn bij het D66 congres.

Hier gaat helemaal niets veranderen, niemand neemt verantwoording en een hoop loze woorden.
D666 in een notendop: stage lopende bakvissen neuken en op kosten van de belastingbetaler vijf keer per jaar op instagramvakantie naar Thailand. :')
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  Moderator maandag 16 mei 2022 @ 14:06:49 #92
54278 crew  Tijger_m
42
pi_204769529
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 14:03 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
En wat zegt de policy over persoonlijke aanvallen zoals die om 21:54 gisteravond plaats vond?
Dat je dan een TR zet. Moet ik je dacht echt uitleggen? Bijzonder wel weer.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_204769533
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 14:06 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Dat je dan een TR zet. Moet ik je dacht echt uitleggen? Bijzonder wel weer.
Die is reeds gezet, maar je niet dik.
Idem
Overigens voor een volgens jou niet valide topic; zet gewoon een TR. succes.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2022 14:08:23 ]
  Moderator maandag 16 mei 2022 @ 14:09:17 #94
54278 crew  Tijger_m
42
pi_204769545
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 14:07 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Die is reeds gezet, maar je niet dik.
Waarom vraag je het dan als je het antwoord al weet?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_204769581
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 14:09 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Waarom vraag je het dan als je het antwoord al weet?
Omdat je in een topic loopt te klagen over iets waar ook gewoon een TR voor gezet dient te worden. Leuk dat je schijnbaar wel feilloos weet hoe het werkt als een ander een soortgelijke vraag stelt.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2022 14:18:07 ]
pi_204769591
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 14:03 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
En wat zegt de policy over persoonlijke aanvallen zoals die om 21:54 gisteravond plaats vond?
Heeft niks met een persoonlijke aanval te maken, maar met de context waarin je dit topic moet zien. Dit is nou eenmaal een TS die al meerdere keren betrapt is op leugens en verzinsels, dat is gewoon de feitelijke situatie.

Zoals Scvjb bekend staat om zijn uitgebreide OP's, zoals jij bekend staat om je hetze tegen D66, zo staat deze TS erom bekend het vaak niet al te nauw te nemen met de waarheid.
  Moderator maandag 16 mei 2022 @ 14:20:50 #97
54278 crew  Tijger_m
42
pi_204769605
quote:
1s.gif Op maandag 16 mei 2022 14:17 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Omdat je in een topic loopt te klagen over iets waar ook gewoon een TR voor gezet dient te worden. Leuk dat je schijnbaar wel feilloos weet hoe het werkt als een ander een soortgelijke vraag stelt.
_O-

Nou, veel succes verder :W
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_204769681
quote:
Geen prima samenvatting van de bijdrage van Hamer: die was vrij uitgebreid namelijk.

Je kunt dit ook omdraaien: Hamer houdt een voordracht op het D66 congres, maar hiervan is achteraf géén video te vinden. Dat vind ik vreemd.

Een mogelijke verklaring is dat de technici van D66 de live-stream te vroeg hebben ingeschakeld, zodat de voordracht van Hamer onbedoeld was te zien voor heel Nederland. Direct daarna kwam Kaag met de vooraf ingestudeerde op-de-borst-klopperij, die nu wél op de website van D66 is te zien.

Toen ik dit topic opende zat ik live (via internet) te kijken naar de toespraak van Hamer. Omdat de inhoud mij nogal verbaasde, heb ik meteen dit topic aangemaakt. Op dat moment kon ik nog niet weten dat deze Hamer-toespraak weliswaar live werd gestreamd, maar niet ergens werd opgeslagen.
pi_204769690
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 14:19 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Heeft niks met een persoonlijke aanval te maken, maar met de context waarin je dit topic moet zien. Dit is nou eenmaal een TS die al meerdere keren betrapt is op leugens en verzinsels, dat is gewoon de feitelijke situatie.

Zoals Scvjb bekend staat om zijn uitgebreide OP's, zoals jij bekend staat om je hetze tegen D66, zo staat deze TS erom bekend het vaak niet al te nauw te nemen met de waarheid.
Dat laatste is echt bullshit. Het kan zijn dat mijn mening wel eens afwijkt van wat jij graag wil horen, maar ik zal NOOIT leugens verspreiden.
pi_204769871
De toespraak van Hamer heb ik gisteren rond 16:48 uur gezien en gehoord op de NPO Politiek en Nieuws - live tv.

Daar is je bron. Verdere klachten graag richten aan de NPO.
  maandag 16 mei 2022 @ 15:07:22 #101
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204769942
quote:
1s.gif Op maandag 16 mei 2022 14:30 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Geen prima samenvatting van de bijdrage van Hamer: die was vrij uitgebreid namelijk.

Je kunt dit ook omdraaien: Hamer houdt een voordracht op het D66 congres, maar hiervan is achteraf géén video te vinden. Dat vind ik vreemd.

Een mogelijke verklaring is dat de technici van D66 de live-stream te vroeg hebben ingeschakeld, zodat de voordracht van Hamer onbedoeld was te zien voor heel Nederland. Direct daarna kwam Kaag met de vooraf ingestudeerde op-de-borst-klopperij, die nu wél op de website van D66 is te zien.

Toen ik dit topic opende zat ik live (via internet) te kijken naar de toespraak van Hamer. Omdat de inhoud mij nogal verbaasde, heb ik meteen dit topic aangemaakt. Op dat moment kon ik nog niet weten dat deze Hamer-toespraak weliswaar live werd gestreamd, maar niet ergens werd opgeslagen.
Ik had gisteren ook graag meegekeken, wat je zegt klopt in de zin dat Hammer daar een slotbetoog zou houden. Dat stond op de dagindeling/tijd/zaalindeling.

Veel zeggend dat deze “nog” nergens terug te kijken is. Misschien kunnen we even om uitleg vragen bij de D’66.
  maandag 16 mei 2022 @ 15:09:54 #102
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204769958
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 14:55 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
De toespraak van Hamer heb ik gisteren rond 16:48 uur gezien en gehoord op de NPO Politiek en Nieuws - live tv.

Daar is je bron. Verdere klachten graag richten aan de NPO.
Klopt, Iets uitgelopen dus, programma duurde tot 16:30 en toen kwam de nazit.
pi_204769982
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 14:55 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
De toespraak van Hamer heb ik gisteren rond 16:48 uur gezien en gehoord op de NPO Politiek en Nieuws - live tv.

Daar is je bron. Verdere klachten graag richten aan de NPO.
Ik heb een deel teruggezien (als je KPN hebt kan dat via de app of via het tv kastje). Wat een hopeloos gezwam. Maar goed. Om welke uitspraken wordt je precies uitgemaakt voor leugenaar? Dan kan ik daar nog even gericht naar luisteren.
  maandag 16 mei 2022 @ 15:42:46 #104
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204770175
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 15:12 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Ik heb een deel teruggezien (als je KPN hebt kan dat via de app of via het tv kastje). Wat een hopeloos gezwam. Maar goed. Om welke uitspraken wordt je precies uitgemaakt voor leugenaar? Dan kan ik daar nog even gericht naar luisteren.
Dit, ik kijk ook even mee. Hier 24/7 worden uitgemaakt voor leugenaar of dat je dronken bent, het mag wel even stoppen, niet Sodemieters?
pi_204770293
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 15:12 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Ik heb een deel teruggezien (als je KPN hebt kan dat via de app of via het tv kastje). Wat een hopeloos gezwam. Maar goed. Om welke uitspraken wordt je precies uitgemaakt voor leugenaar? Dan kan ik daar nog even gericht naar luisteren.
Mijn korte samenvatting in de OP van wat Hamer zei:

1. Grensoverschrijdend gedrag komt overal voor en daarom zijn we allemaal schuldig.

2. De oplossing is meer diversiteit en inclusie.
  maandag 16 mei 2022 @ 16:16:08 #106
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204770391
quote:
1s.gif Op maandag 16 mei 2022 16:01 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Mijn korte samenvatting in de OP van wat Hamer zei:

1. Grensoverschrijdend gedrag komt overal voor en daarom zijn we allemaal schuldig.

2. De oplossing is meer diversiteit en inclusie.

Ze noemt op 32:09 letterlijk de D’66, de Voice, Volt en Ajax en Johan Derksen in een adem.
  maandag 16 mei 2022 @ 16:17:23 #107
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204770402
Dan hebben ze een congres op verzoek van 700 leden en ze nemen constant Johan Derksen als voorbeeld,
8)7
pi_204770429
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 16:16 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ze noemt op 32:09 letterlijk de D’66, de Voice, Volt en Ajax en Johan Derksen in een adem.
Ja, dat herinner ik me ook. Heel typisch: alles op één hoop gooien.
pi_204770454
Let ook even op de opvatting van Hamer dat het geven van complimenten toegestaan is, mits je intenties maar goed zijn.

Dat is echt een grote misvatting.
  maandag 16 mei 2022 @ 17:17:46 #110
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204770834
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 16:24 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Let ook even op de opvatting van Hamer dat het geven van complimenten toegestaan is, mits je intenties maar goed zijn.

Dat is echt een grote misvatting.
Nee, het zou erom moeten gaan hoe de ontvanger je opmerkingen interpreteert.
Het kan namelijk de intentie van Pechtold zijn om mevrouw x een compliment te geven over haar prachtige kont… toch blijft zo’n compliment dan ongewenst.
pi_204770981
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 16:24 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Let ook even op de opvatting van Hamer dat het geven van complimenten toegestaan is, mits je intenties maar goed zijn.

Dat is echt een grote misvatting.
Vast bij een of andere cursus geleerd. Echt die mensen kunnen nooit zelf nadenken.

En ook altijd politiek wensdenken boven realisme.
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_204771112
quote:
1s.gif Op maandag 16 mei 2022 16:01 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Mijn korte samenvatting in de OP van wat Hamer zei:

1. Grensoverschrijdend gedrag komt overal voor en daarom zijn we allemaal schuldig.

2. De oplossing is meer diversiteit en inclusie.

1. Bingo, op NPO Politiek en Nieuws in de uitzending van 15-05 16:00 vanaf minuut 32. Dat we allemaal schuldig zijn zou je uit minuut 41 en verder kunnen halen.
2. Bingo, op NPO Politiek en Nieuws in de uitzending van 15-05 16:00 vanaf minuut 39.

Na minuut 41 ben ik gestopt want het is niet om aan te gluren.

Maar goed, je bent met vlag en wimpel geslaagd. @Sodemieters kan zelf ook terugkijken via zijn tv aanbieder en dan zijn excuus aanbieden.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2022 18:12:03 ]
  maandag 16 mei 2022 @ 18:06:57 #113
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204771147
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 18:02 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
1. Bingo, op NPO Politiek en Nieuws in de uitzending van 16:00 vanaf minuut 32. Dat we allemaal schuldig zijn zou je uit minuut 41 en verder kunnen halen.
2. Bingo, op NPO Politiek en Nieuws in de uitzending van 16:00 vanaf minuut 39.

Na minuut 41 ben ik gestopt want het is niet om aan te gluren.

Maar goed, je bent met vlag en wimpel geslaagd. @:Sodemieters kan zelf ook terugkijken via zijn tv aanbieder en dan zijn excuus aanbieden.
Ik ga na het eten nog even door met het stuk van Kaag, kijken of die op enig moment nog aan zelfreflectie heeft gedaan.
pi_204771193
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 18:06 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ik ga na het eten nog even door met het stuk van Kaag, kijken of die op enig moment nog aan zelfreflectie heeft gedaan.
Sterkte. En laat het even weten.
  maandag 16 mei 2022 @ 18:16:34 #115
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_204771223
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 17:17 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Nee, het zou erom moeten gaan hoe de ontvanger je opmerkingen interpreteert.
Het kan namelijk de intentie van Pechtold zijn om mevrouw x een compliment te geven over haar prachtige kont… toch blijft zo’n compliment dan ongewenst.
Zoals al eerder gezegd, zo willen ze het bij bedrijf waar ik werk ook…. Mijn mening is dat je het zo de grootste zeikerds het makkelijkste maakt.
Je kunt van buiten meestal niet zien hoe mensen dingen opvatten. Sommige mensen kunnen de meest oprechte fatsoenlijke complimenten nog verkeerd opvatten.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_204771302
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 17:17 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Nee, het zou erom moeten gaan hoe de ontvanger je opmerkingen interpreteert.
Het kan namelijk de intentie van Pechtold zijn om mevrouw x een compliment te geven over haar prachtige kont… toch blijft zo’n compliment dan ongewenst.
Exact.

Ook al zijn de intenties goed, het maakt een groot verschil aan wie je de complimenten maakt. Stel, ik ben een vrijgezelle man van 30. Ik kan dan bijvoorbeeld met goede intenties zeggen "wat heb je mooie romantische ogen":

- tegen een ongehuwde jonge vrouw van 27

- tegen een meisje van 14

- tegen een getrouwde moeder van 35

- tegen een weduwe van 74

Volgens Hamer is dat allemaal prima, mijn intenties zijn immers goed.
  maandag 16 mei 2022 @ 19:02:28 #117
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204771666
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 18:16 schreef nixxx het volgende:

[..]
Zoals al eerder gezegd, zo willen ze het bij bedrijf waar ik werk ook…. Mijn mening is dat je het zo de grootste zeikerds het makkelijkste maakt.
Je kunt van buiten meestal niet zien hoe mensen dingen opvatten. Sommige mensen kunnen de meest oprechte fatsoenlijke complimenten nog verkeerd opvatten.
Jazeker, maar andersom is het ook lekker makkelijk rechtlullen.
Oplossing van niks dus.
pi_204772745
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 18:02 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
1. Bingo, op NPO Politiek en Nieuws in de uitzending van 15-05 16:00 vanaf minuut 32. Dat we allemaal schuldig zijn zou je uit minuut 41 en verder kunnen halen.
2. Bingo, op NPO Politiek en Nieuws in de uitzending van 15-05 16:00 vanaf minuut 39.

Na minuut 41 ben ik gestopt want het is niet om aan te gluren.

Maar goed, je bent met vlag en wimpel geslaagd. @:Sodemieters kan zelf ook terugkijken via zijn tv aanbieder en dan zijn excuus aanbieden.
'Je zou het er uit kunnen halen'? Ze heeft het dus niet gezegd.
pi_204772779
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 17:17 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Nee, het zou erom moeten gaan hoe de ontvanger je opmerkingen interpreteert.
Het kan namelijk de intentie van Pechtold zijn om mevrouw x een compliment te geven over haar prachtige kont… toch blijft zo’n compliment dan ongewenst.
Een compliment over mevrouws kont komt niet voort uit goede intenties, daar zit een seksuele gedachte achter.
pi_204772815
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 20:31 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
'Je zou het er uit kunnen halen'? Ze heeft het dus niet gezegd.
Kijk het zelf even terug en concludeer voor jezelf.
Je hebt een mede user onterecht voor leugenaar uitgemaakt. Neem je woorden gewoon terug.
  maandag 16 mei 2022 @ 20:41:28 #121
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_204772852
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 19:02 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Jazeker, maar andersom is het ook lekker makkelijk rechtlullen.
Oplossing van niks dus.
Dat is ook weer zo.
Het vervelende is dat het vaak één op één situaties zijn en er dus geen derde partij is die mogelijk een onafhankelijk oordeel kan geven.

Maar ja, hoe D66 nu een beetje op me overkomt ( in ieder geval voorheen) is dat je op een partij bijeenkomst als 50 jarig partij kader lid gewoon tegen een twintig jarige stagiaire kon zeggen dat ze zaadvragende ogen had, zonder consequenties.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_204773171
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 20:38 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Kijk het zelf even terug en concludeer voor jezelf.
Je hebt een mede user onterecht voor leugenaar uitgemaakt. Neem je woorden gewoon terug.
Zelfs de grootste D66-hater op dit forum komt niet verder dan 'je zou het er uit kunnen halen'. Ze heeft het dus gewoon niet gezegd. Verzinsels van TS.
pi_204773221
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 21:06 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Zelfs de grootste D66-hater op dit forum komt niet verder dan 'je zou het er uit kunnen halen'. Ze heeft het dus gewoon niet gezegd. Verzinsels van TS.
Dan ben je gewoon bezig met hetgeen je anderen van beticht; liegen. Wat heb jij je laten kennen zeg. :W
De grootste D66 hater op dit forum lijkt me overigens ook tamelijk overdreven. Terechte kritiek op D66 lijkt hier slecht te vallen bij een luidruchtig aanwezig deel. Dat kunnen we in dit topic ook duidelijk zien met jouw bijdragen. Wen er maar aan. Zodra een politieke partij de fout in gaat zal dat benoemd worden, ook als het D66 betreft. Of wellicht juist als het D66 betreft aangezien zij op hun morele stokpaardje rijden.
pi_204773357
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 21:10 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Dan ben je gewoon bezig met hetgeen je anderen van beticht; liegen. Wat heb jij je laten kennen zeg. :W
De grootste D66 hater op dit forum lijkt me overigens ook tamelijk overdreven. Terechte kritiek op D66 lijkt hier slecht te vallen bij een luidruchtig aanwezig deel. Dat kunnen we in dit topic ook duidelijk zien met jouw bijdragen. Wen er maar aan. Zodra een politieke partij de fout in gaat zal dat benoemd worden, ook als het D66 betreft. Of wellicht juist als het D66 betreft aangezien zij op hun morele stokpaardje rijden.
Je kunt het over meer dan genoeg foute of discutabele dingen hebben zonder dat je er zelf dingen bij verzint. Mensen woorden in de mond leggen die ze nooit gedaan hebben, maakt je zaak alleen maar zwakker. Immers, nu dit verzonnen blijkt te zijn, zullen mensen een volgende keer vermoeden dat het ook wel weer verzonnen zal zijn - ook al is het dan misschien wel waar.
pi_204773433
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 21:18 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Je kunt het over meer dan genoeg foute of discutabele dingen hebben zonder dat je er zelf dingen bij verzint. Mensen woorden in de mond leggen die ze nooit gedaan hebben, maakt je zaak alleen maar zwakker. Immers, nu dit verzonnen blijkt te zijn, zullen mensen een volgende keer vermoeden dat het ook wel weer verzonnen zal zijn - ook al is het dan misschien wel waar.
Heel leuk allemaal, maar doe je huiswerk gewoon en kijk het terug en trek de enige mogelijke conclusie; je beticht een user onterecht voor verzinsels. Serieus, je doet exact waar je een ander van beticht. Terwijl die ander aantoonbaar waarheid heeft gezegd. Eerst zeg je dat er geen bron is, nu blijkt dat die er wel is (en de TS niet heeft gelogen) weiger je het te bekijken. Kom, je kan beter. Soms win je, soms verlies je. Zo werkt dat in discussies.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2022 21:24:34 ]
pi_204774962
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 21:23 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Heel leuk allemaal, maar doe je huiswerk gewoon en kijk het terug en trek de enige mogelijke conclusie; je beticht een user onterecht voor verzinsels. Serieus, je doet exact waar je een ander van beticht. Terwijl die ander aantoonbaar waarheid heeft gezegd. Eerst zeg je dat er geen bron is, nu blijkt dat die er wel is (en de TS niet heeft gelogen) weiger je het te bekijken. Kom, je kan beter. Soms win je, soms verlies je. Zo werkt dat in discussies.
Er is geen bron waaruit blijkt dat Hamer en Kaag gezegd hebben wat TS beweert. Sterker nog, we kunnen nu vaststellen dat ze die woorden inderdaad niet hebben uitgesproken.

Dat zelfs jij niet verder komt dan 'je zou het eruit op kunnen maken' zegt genoeg.

Waar leid je overigens uit af dat ik weiger er naar te kijken?
pi_204775022
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 22:59 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Er is geen bron waaruit blijkt dat Hamer en Kaag gezegd hebben wat TS beweert. Sterker nog, we kunnen nu vaststellen dat ze die woorden inderdaad niet hebben uitgesproken.

Die bron is er wel degelijk.
quote:
Dat zelfs jij niet verder komt dan 'je zou het eruit op kunnen maken' zegt genoeg.

Het zegt vrij weinig. Behalve dat 1 van de 3 punten interpretatie gevoelig is. De overige twee punten niet. Als dat je strohalm is sta je vrij zwakjes.
quote:
Waar leid je overigens uit af dat ik weiger er naar te kijken?
Dat toon je aan door dit soort sneue reacties waarin je vasthoudt aan het onheus bejegenen van een user.
pi_204775261
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 22:59 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Er is geen bron waaruit blijkt dat Hamer en Kaag gezegd hebben wat TS beweert. Sterker nog, we kunnen nu vaststellen dat ze die woorden inderdaad niet hebben uitgesproken.

Dat zelfs jij niet verder komt dan 'je zou het eruit op kunnen maken' zegt genoeg.

Waar leid je overigens uit af dat ik weiger er naar te kijken?
... die woorden inderdaad niet hebben uitgesproken ...

Pfff, als je nu even de OP terugleest dan zie je dat ik het daar heb over een korte samenvatting van wat Hamer heeft gezegd. Samengevat in mijn eigen woorden ja. Maar de essentie blijft hetzelfde.

Hamer moest zelfs de vijftig jaar oude verzonnen grap van Derksen erbij halen, om toch maar duidelijk te maken dat "grensoverschrijdend gedrag" (waaronder dus zowel een geweldadige verkrachting valt als een verkeerde opmerking) eigenlijk overal is.
  dinsdag 17 mei 2022 @ 00:51:34 #129
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204775366
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 00:02 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
... die woorden inderdaad niet hebben uitgesproken ...

Pfff, als je nu even de OP terugleest dan zie je dat ik het daar heb over een korte samenvatting van wat Hamer heeft gezegd. Samengevat in mijn eigen woorden ja. Maar de essentie blijft hetzelfde.

Hamer moest zelfs de vijftig jaar oude verzonnen grap van Derksen erbij halen, om toch maar duidelijk te maken dat "grensoverschrijdend gedrag" (waaronder dus zowel een geweldadige verkrachting valt als een verkeerde opmerking) eigenlijk overal is.
Moet je ff opletten, het is 00:47. Volgens user Sodemieters ben ik nu dronken.

Kaag heeft trouwens geen schuld bekend, het was van voor haar tijd.
  dinsdag 17 mei 2022 @ 00:57:15 #130
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204775379
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 00:02 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
... die woorden inderdaad niet hebben uitgesproken ...

Pfff, als je nu even de OP terugleest dan zie je dat ik het daar heb over een korte samenvatting van wat Hamer heeft gezegd. Samengevat in mijn eigen woorden ja. Maar de essentie blijft hetzelfde.

Hamer moest zelfs de vijftig jaar oude verzonnen grap van Derksen erbij halen, om toch maar duidelijk te maken dat "grensoverschrijdend gedrag" (waaronder dus zowel een geweldadige verkrachting valt als een verkeerde opmerking) eigenlijk overal is.
Je hebt gewoon gelijk. En heb een beetje medelijden met onze D’66 aanhangers zoals sodemieters. Die kunnen nog niet geloven dat Kaag echt niks goeds brengt voor de Nederlander.

Mijn schoonmoeder stemde op Kaag voor de kleinkinderen… _O-

We kijken hier weer naar boerderijen in het Noorden.
pi_204775386
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 00:51 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Moet je ff opletten, het is 00:47. Volgens user Sodemieters ben ik nu dronken.

Kaag heeft trouwens geen schuld bekend, het was van voor haar tijd.
En overal aanwezig dus ja. En je bent hopelijk dronken, want dat is de enige manier om dit nog enigzins te snappen.
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
  dinsdag 17 mei 2022 @ 01:06:30 #132
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204775391
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 01:00 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
En overal aanwezig dus ja. En je bent hopelijk dronken, want dat is de enige manier om dit nog enigzins te snappen.
O nee, nergens aanwezig. Had hier beloofd om dat optreden van Kaag gisteren terug te kijken.

Maar dat is gringe, daar moet je als allergisch D’66 ff de tijd voor nemen.

Maar Ontopic wat vind jij van Pechtold met zijn sekslijsten?
pi_204775800
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 01:06 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
O nee, nergens aanwezig. Had hier beloofd om dat optreden van Kaag gisteren terug te kijken.

Maar dat is gringe, daar moet je als allergisch D’66 ff de tijd voor nemen.

Maar Ontopic wat vind jij van Pechtold met zijn sekslijsten?
Bij D66 waren ze vooral trots op zichzelf, dat ze zo open (achter gesloten deuren) met elkaar spraken over grensoverschrijdend gedrag bij D66.

Maar de belangrijkste vraag werd niet beantwoord: waarom werd Van Drimmelen zo lang beschermd door de partij?
pi_204775876
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 00:02 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
... die woorden inderdaad niet hebben uitgesproken ...

Pfff, als je nu even de OP terugleest dan zie je dat ik het daar heb over een korte samenvatting van wat Hamer heeft gezegd. Samengevat in mijn eigen woorden ja. Maar de essentie blijft hetzelfde.

Hamer moest zelfs de vijftig jaar oude verzonnen grap van Derksen erbij halen, om toch maar duidelijk te maken dat "grensoverschrijdend gedrag" (waaronder dus zowel een geweldadige verkrachting valt als een verkeerde opmerking) eigenlijk overal is.
Ik begrijp dat je rustig door wilt gaan met het verdraaien van haar woorden.

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2022 08:13:56 ]
pi_204775915
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 08:13 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Ik begrijp dat je rustig door wilt gaan met het verdraaien van haar woorden.
Haha, woorden die je zelf niet hebt gehoord.

Toch ga je vooruit. Eerst was ik een leugenaar, nu heb ik volgens jou slechts haar woorden "verdraaid".

Welnu, als je een foto een kwart slag verdraaid, dan blijft het nog steeds dezelfde foto.

En dat geldt ook voor de toespraak van Hamer, die heb ik in essentie samengevat.
pi_204776073
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 07:52 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Bij D66 waren ze vooral trots op zichzelf, dat ze zo open (achter gesloten deuren) met elkaar spraken over grensoverschrijdend gedrag bij D66.

Maar de belangrijkste vraag werd niet beantwoord: waarom werd Van Drimmelen zo lang beschermd door de partij?
Ben benieuwd of daar ooit nog antwoord op gaat komen.
pi_204776316
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 08:43 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Ben benieuwd of daar ooit nog antwoord op gaat komen.
Waarschijnlijk niet. Zoals er ook nooit een antwoord is gekomen op de grensoverschrijdende, vrouwonvriendelijke, en corrupte daden van Pechtold.

Grensoverschrijdend gedrag is waar de verheven idealen van D66 botsen met de harde werkelijkheid.

Als je kijkt op de website van D66, dan springt de gezwollen taal meteen in het oog. Een voorbeeld:

quote:
Laat iedereen vrij, maar niemand vallen. Je bent pas vrij als iedereen dat is. D66 gelooft in gelijke kansen voor iedereen en hulp voor wie het nodig heeft.
Een tekst die religieus aandoet. "D66 gelooft...".

Maar ook een onzinnige tekst. "Je bent pas vrij als iedereen dat is." Lariekoek, want dat zou betekenen dat momenteel niemand vrij is. En ook dat er in het verleden nooit iemand vrij geweest is. Oftewel, dat vrijheid dus niet bestaat. Misschien is dat de verborgen boodschap van D66?
pi_204778140
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 09:18 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Waarschijnlijk niet. Zoals er ook nooit een antwoord is gekomen op de grensoverschrijdende, vrouwonvriendelijke, en corrupte daden van Pechtold.

Grensoverschrijdend gedrag is waar de verheven idealen van D66 botsen met de harde werkelijkheid.

Als je kijkt op de website van D66, dan springt de gezwollen taal meteen in het oog. Een voorbeeld:
[..]
Een tekst die religieus aandoet. "D66 gelooft...".

Maar ook een onzinnige tekst. "Je bent pas vrij als iedereen dat is." Lariekoek, want dat zou betekenen dat momenteel niemand vrij is. En ook dat er in het verleden nooit iemand vrij geweest is. Oftewel, dat vrijheid dus niet bestaat. Misschien is dat de verborgen boodschap van D66?
Vind dat wel een mooie tekst. O+

En deze:
quote:
Om die reden zullen D66’ers altijd vechten voor individuele vrijheid. Voor gelijke kansen. Voor een overheid die mensen niet laat vallen. Voor een rechtsstaat waar je op kan rekenen. Voor meer democratie. Voor internationale afspraken in een veranderende wereld. En voor een economie die volop welvaart genereert, maar ook oog heeft voor klimaat en natuur.
pi_204778377
Wat een hoop reclame nonsens wat ze ook niet eens waarmaken en ook niet nastreven. Het wordt tijd dat de reclamecodecommissie zich eens bezighoudt met politieke partijen.
pi_204778555
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 13:07 schreef DarkwingDuck het volgende:
Wat een hoop reclame nonsens wat ze ook niet eens waarmaken en ook niet nastreven. Het wordt tijd dat de reclamecodecommissie zich eens bezighoudt met politieke partijen.
Dat komt omdat partijen in coalities reageren. Alleen met een absolute meerderheid kun je alles trachten waar te maken.
  Moderator dinsdag 17 mei 2022 @ 13:49:21 #141
8781 crew  Frutsel
pi_204778793
Uitspraken in de OP kunnen we niet herleiden of terugvinden, ook niet na enkele dagen.
Helpt de discussie dus niet de goede kant op en ook de TS kan het niet onderbouwen.

Verder loopt er natuurlijk ook dit topic:
NWS / Interne roep om nieuw onderzoek D66 naar grensoverschrijdend gedrag #2

En kunnen we voor al onze D66 meuk ook terecht in POL.

Op deze gaat een slotje. Voegt verder niet veel meer toe in NWS
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')