abonnement Unibet Coolblue
pi_204766540
quote:
7s.gif Op zondag 15 mei 2022 12:31 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Omvolking is geen (complot)theorie maar een feitelijke constatering. Door alleen te beweren dat iets niet waar is, maakt het nog niet de waarheid.
Interessant hoe je met je tweede zin onbedoeld je eerste zin volstrekt onderuit haalt.
  maandag 16 mei 2022 @ 00:40:42 #202
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204766548
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 00:38 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Dat kan je ook geloven maar dan moet je jezelf goed voor de gek kunnen houden.
Binnen hoeveel generaties zou dat ongeveer moeten gaan gebeuren dan?
pi_204766552
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 00:23 schreef Complotwappie het volgende:
zoals de vervanging.
Zwarte Amerikanen verdrijven de witte Amerikanen? Dat is onzin .
Ook al was het zo, dat rechtvaardigt niet lukraak winkelende Amerikanen te vermoorden.
Of etende latino's, of wandelende aziaten.
pi_204766554
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 00:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
Jawel hoor, als die 'media' bijvoorbeeld herhaaldelijk iets in de trant van: "Hee, psst, zie je al dat bruine volk? Die waren er eerst niet! En nu wel... en steeds meer... hee, psst...
De beste propaganda is inderdaad het veelvouding herhalen van de waarheid - maar die moet, zoals ik dus al zei, wel bestaan.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  maandag 16 mei 2022 @ 00:44:27 #205
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204766560
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 00:33 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Ja, het is daarmee dus onzin om te stellen dat de oorzaak enkel bij de media ligt.
Nou nee, de oorzaak ligt daarmee bij meer factoren zoals een (of combinatie van) stoornissen en allerlei stressoren. Niet bij de demografische verandering an sich. In geen enkel opzicht.
  Beste debater 2022 maandag 16 mei 2022 @ 00:44:55 #206
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_204766562
quote:
14s.gif Op maandag 16 mei 2022 00:42 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
De beste propaganda is inderdaad het veelvouding herhalen van de waarheid - maar die moet, zoals ik dus al zei, wel bestaan.
Dat er meer zijn is een waarheid; dat daar een of ander duister plan achter zit is een hersenscheet. En vaak ook een giftige.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_204766564
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 00:41 schreef Bluesdude het volgende:
Zwarte Amerikanen verdrijven de witte Amerikanen? Dat is onzin .
Ook al was het zo, dat rechtvaardigt niet lukraak winkelende Amerikanen te vermoorden.
Of etende latino's, of wandelende aziaten.
Neuh, een argument tégen de omvolkingstheorie is juist dat het 'kerngezin' van de zwarte Amerikaan vernietigd is door met name de liberalen. Het geheel aan niet-Europeanen is onderhand simpelweg groter dan het aandeel Europeanen.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  Moderator maandag 16 mei 2022 @ 00:45:47 #208
54278 crew  Tijger_m
42
pi_204766566
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 00:41 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Zwarte Amerikanen verdrijven de witte Amerikanen? Dat is onzin .
Ook al was het zo, dat rechtvaardigt niet lukraak winkelende Amerikanen te vermoorden.
Of etende latino's, of wandelende aziaten.
De zwarte bevolking stijgt percentage gewijs helemaal niet, die is alleen maar afgenomen. Een blik op een statistiek van demographische ontwikkeling vertelt het verhaal maar dat is men blijkbaar gewoon te dom voor,

In 1790 was 19.3% van de bevolking zwart, in 2020 was 12.4% van de bevolking zwart. Ergo, percentage gewijs zijn er minder zwarte mensen in 2020 dan in de 18e eeuw ergo er is geen omvolking door zwarte mensen.

https://en.wikipedia.org/(...)S._region_and_state_(1910%E2%80%932020)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Beste debater 2022 maandag 16 mei 2022 @ 00:46:38 #209
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_204766570
quote:
14s.gif Op maandag 16 mei 2022 00:45 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Neuh, een argument tégen de omvolkingstheorie is juist dat het 'kerngezin' van de zwarte Amerikaan vernietigd is door met name de liberalen. Het geheel aan niet-Europeanen is onderhand simpelweg groter dan het aandeel Europeanen.
:o :o :o _O-
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_204766571
quote:
10s.gif Op maandag 16 mei 2022 00:40 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Binnen hoeveel generaties zou dat ongeveer moeten gaan gebeuren dan?
De positie van absolute minderheid is al behaald in de VS. Europa loopt wat achter. Het is een tijd geleden dat ik me er mee heb beziggehouden maar vooral de demografische verhoudingen in de categorie 1-15-jarigen stelden vijf jaar geleden al weinig gerust.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  maandag 16 mei 2022 @ 00:49:19 #211
117098 Hathor
Effe niet
pi_204766580
quote:
14s.gif Op maandag 16 mei 2022 00:45 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Neuh, een argument tégen de omvolkingstheorie is juist dat het 'kerngezin' van de zwarte Amerikaan vernietigd is door met name de liberalen. Het geheel aan niet-Europeanen is onderhand simpelweg groter dan het aandeel Europeanen.
Ehh...nee, zo'n 65% is nog steeds caucasian daar. 10% african americans en dan de rest.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  Moderator maandag 16 mei 2022 @ 00:49:27 #212
54278 crew  Tijger_m
42
pi_204766581
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 00:47 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
De positie van absolute minderheid is al behaald in de VS. Europa loopt wat achter. Het is een tijd geleden dat ik me er mee heb beziggehouden maar vooral de demografische verhoudingen in de categorie 1-15 stelden vijf jaar geleden al weinig gerust.
Blanken maken 58% van de totale bevolking uit in 2020, dat is geen minderheid. Feiten, probeer het eens.

quote:
The U.S. is now 57.8% white, 18.7% Hispanic, 12.4% Black and 6% Asian. Some of those changes, Jones said, can be attributed to improvements to the survey. The white, non-Hispanic population is still the largest racial group in the U.S.

https://eu.usatoday.com/s(...)t-expect/5493043001/
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_204766583
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 00:44 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dat er meer zijn is een waarheid; dat daar een of ander duister plan achter zit is een hersenscheet. En vaak ook een giftige.
Joh, ik zeg dat die volgt uit die waarheid en lastig op zichzelf kan bestaan of vruchtbaar zal zijn. Dát is het gemaakte punt.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  maandag 16 mei 2022 @ 00:51:35 #214
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204766587
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 00:47 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
De positie van absolute minderheid is al behaald in de VS.
Wie is precies een absolute minderheid?

quote:
Europa loopt wat achter. Het is een tijd geleden dat ik me er mee heb beziggehouden maar vooral de demografische verhoudingen in de categorie 1-15 stelden vijf jaar geleden al weinig gerust.
Je zinspeelt in dit topic wel vaker op de legitimiteit van het idee dat de vernietiging van 'den blancke etniciteit' een feit zal zijn, maar wanneer dat dan zou moeten gaan gebeuren daar heb je geen flauw benul van? Mkay.

Wat ik me dan weer afvraag als je je zoveel zorgen zou maken om iets wat ooit in de toekomst zou gaan gebeuren: zou het klimaat / milieu en de invloed die dat binnen 2 tot 4 generaties gaat hebben op het wereldtoneel dan niet wat zinvollere exercities om je druk over te maken?
  maandag 16 mei 2022 @ 00:53:24 #215
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204766591
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 00:49 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Joh, ik zeg dat die volgt uit die waarheid en lastig op zichzelf kan bestaan of vruchtbaar zal zijn. Dát is het gemaakte punt.
Er zijn ook al tijden figuren die geloven in een platte aarde. Jouw logica volgend moet dat dan ergens wel waar zijn want het kan lastig op zichzelf bestaan of vruchtbaar zijn.
pi_204766592
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 00:49 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Blanken maken 58% van de totale bevolking uit in 2020, dat is geen minderheid. Feiten, probeer het eens.
[..]

Ah, my bad. Ik las dat @ -XOR- dat vanmiddag in dit topc claimde (en uiteraard niet gecorrigeerd werd omdat hij het 'feit' gebruikte voor een ander argument) en het leek mij aannemelijk vanwege de voorspelling van onze vriend in het Witte Huis die hier reikhalzend naar uitkeek:

quote:
"I'm proud of the American record on culture and economic integration of not only our Muslim communities but African communities, Asian communities, Hispanic communities," Biden said. "And the wave still continues. It's not going to stop. Nor should we want it to stop. As a matter of fact, it's one of the things I think we can be most proud of."

Folks like me who are Caucasian of European descent — for the first time in 2017 we’ll be an absolute minority in the United States of America,” Biden said. “Absolutely minority. Fewer than 50 percent of the people in America, from then and on, will be white European stock. That's not a bad thing. That's a source of our strength."
Misschien zit een verklaring voor de afwijking ook wel hierin: 'Jones said, can be attributed to improvements to the survey". Er zijn altijd wel wat vragen over de indeling, vooral daar waar het gemixde kinderen, e.d. betreft. En laten we vooral ook de geliefde illegals niet vergeten.

Over feiten gesproken, kan je me misschien aanwijzen wat de verhouding onder kinderen is? Voor een kijkje in de toekomst.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  Moderator maandag 16 mei 2022 @ 00:58:35 #217
54278 crew  Tijger_m
42
pi_204766600
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 00:53 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Ah, my bad. Ik las dat @ -XOR- dat vanmiddag in dit topc claimde (en uiteraard niet gecorrigeerd werd omdat hij het 'feit' gebruikte voor een ander argument) en het leek mij aannemelijk vanwege de voorspelling van onze vriend in het Witte Huis die hier reikhalzend naar uitkeek:

"I'm proud of the American record on culture and economic integration of not only our Muslim communities but African communities, Asian communities, Hispanic communities," Biden said. "And the wave still continues. It's not going to stop. Nor should we want it to stop. As a matter of fact, it's one of the things I think we can be most proud of."

Folks like me who are Caucasian of European descent — for the first time in 2017 we’ll be an absolute minority in the United States of America,” Biden said. “Absolutely minority. Fewer than 50 percent of the people in America, from then and on, will be white European stock. That's not a bad thing. That's a source of our strength."
Je kan zelf ook eens feiten checken in plaats van lulverhalen ophangen. Dat mag gewoon.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  maandag 16 mei 2022 @ 00:59:03 #218
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204766603
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 00:53 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Ah, my bad. Ik las dat @ -XOR- dat vanmiddag in dit topc claimde (en uiteraard niet gecorrigeerd werd omdat hij het 'feit' gebruikte voor een ander argument) en het leek mij aannemelijk vanwege de voorspelling van onze vriend in het Witte Huis die hier reikhalzend naar uitkeek:

"I'm proud of the American record on culture and economic integration of not only our Muslim communities but African communities, Asian communities, Hispanic communities," Biden said. "And the wave still continues. It's not going to stop. Nor should we want it to stop. As a matter of fact, it's one of the things I think we can be most proud of."

Folks like me who are Caucasian of European descent — for the first time in 2017 we’ll be an absolute minority in the United States of America,” Biden said. “Absolutely minority. Fewer than 50 percent of the people in America, from then and on, will be white European stock. That's not a bad thing. That's a source of our strength."
Als je je zoveel zorgen maakt om onze etniciteit zou verhuizen naar de VS dus het devies zijn. En dan dus een vrij jonge partner fixen die jaarlijks een nieuwe, witte baby op de wereld wil zetten zodat je uiteindelijk verantwoordelijk bent voor 20 kinderen. Moet te doen zijn, in de bible belt lukt ze dat ook wel eens.
pi_204766604
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 00:51 schreef Poem_ het volgende:
Wie is precies een absolute minderheid?
In dit geval zou het betekenen dat je nog wel de grootste groep bent, maar als groep niet groter dan 50% van de bevolking. In zekere zin dus ook een minderheid.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_204766606
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 00:58 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Je kan zelf ook eens feiten checken in plaats van lulverhalen ophangen. Dat mag gewoon.
Misschien zit een verklaring voor de afwijking ook wel hierin: 'Jones said, can be attributed to improvements to the survey". Er zijn altijd wel wat vragen over de indeling, vooral daar waar het gemixde kinderen, e.d. betreft. En laten we vooral ook de geliefde illegals niet vergeten.

Over feiten gesproken, kan je me misschien aanwijzen wat de verhouding onder kinderen is? Voor een kijkje in de toekomst.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  Moderator maandag 16 mei 2022 @ 01:00:50 #221
54278 crew  Tijger_m
42
pi_204766610
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 00:53 schreef Complotwappie het volgende:

Over feiten gesproken, kan je me misschien aanwijzen wat de verhouding onder kinderen is? Voor een kijkje in de toekomst.
Als jij dat zo graag wil weten dan zoek je dat gewoon op, ik gebruik Google daarvoor, probeer het eens?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  maandag 16 mei 2022 @ 01:01:26 #222
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204766612
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 00:59 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
In dit geval zou het betekenen dat je nog wel de grootste groep bent, maar als groep niet groter dan 50% van de bevolking. In zekere zin dus ook een minderheid.
Ja, ik snap de betekenis van minderheid geloof ik wel, maar niet naar welke groep je dan precies verwijst. Witte Europeanen? Vallen Polen daar nog onder? Grieken? Waar liggen zo ongeveer de grenzen?
pi_204766615
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 00:51 schreef Poem_ het volgende:
Je zinspeelt in dit topic wel vaker op de legitimiteit van het idee dat de vernietiging van 'den blancke etniciteit' een feit zal zijn, maar wanneer dat dan zou moeten gaan gebeuren daar heb je geen flauw benul van? Mkay.

Wat ik me dan weer afvraag als je je zoveel zorgen zou maken om iets wat ooit in de toekomst zou gaan gebeuren: zou het klimaat / milieu en de invloed die dat binnen 2 tot 4 generaties gaat hebben op het wereldtoneel dan niet wat zinvollere exercities om je druk over te maken?
Welk punt probeer je nou te maken? Dat er altijd wel ergens een blanke zal bestaan en daarom volledige verdwijning geen reëel toekomstbeeld is?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_204766618
quote:
7s.gif Op maandag 16 mei 2022 01:01 schreef Poem_ het volgende:
Ja, ik snap de betekenis van minderheid geloof ik wel, maar niet naar welke groep je dan precies verwijst. Witte Europeanen? Vallen Polen daar nog onder? Grieken? Waar liggen zo ongeveer de grenzen?
Vanmiddag hebben we besloten dat we onder blank alles wat Europees is verstaan. Sowieso bedoelen we eigenlijk Europees. Blank is luipraat.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  maandag 16 mei 2022 @ 01:03:20 #225
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204766619
quote:
14s.gif Op maandag 16 mei 2022 00:59 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Misschien zit een verklaring voor de afwijking ook wel hierin: 'Jones said, can be attributed to improvements to the survey". Er zijn altijd wel wat vragen over de indeling, vooral daar waar het gemixde kinderen, e.d. betreft. En laten we vooral ook de geliefde illegals niet vergeten.

Over feiten gesproken, kan je me misschien aanwijzen wat de verhouding onder kinderen is? Voor een kijkje in de toekomst.
Wel een beetje lullig dit. Ik zie je al een tijdje verwijzen naar een of andere vermeende omvolking maar je hebt kennelijk niet echt een benul van de daadwerkelijke cijfers en dat geldt dan ook voor de termijn waarop dat verschrikkelijke leed plaats zou moeten vinden. Lekker concreet en goed onderbouwd verhaal.
  Moderator maandag 16 mei 2022 @ 01:05:12 #226
54278 crew  Tijger_m
42
pi_204766622
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 01:02 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Vanmiddag hebben we besloten dat we onder blank alles wat Europees is verstaan. Sowieso bedoelen we eigenlijk Europees. Blank is luipraat.
Nee, de VS hanteert White. Dus dat is geen lulpraat, Europees is geen definitie van afkomst of huidskleur.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_204766629
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 01:00 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Als jij dat zo graag wil weten dan zoek je dat gewoon op, ik gebruik Google daarvoor, probeer het eens?
Ondanks de zolderkamerhitte:



By 2050, it is projected that 39% of all children will be White, non-Hispanic; 31% will be Hispanic; 14% will be Black, non-Hispanic; 7% will be Asian, non-Hispanic; and 9% will be non-Hispanic "All other races."
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_204766630
quote:
10s.gif Op zondag 15 mei 2022 10:18 schreef HowardRoark het volgende:
Een normaal en weldenkend mens komt tot de conclusie dat overal, ongeacht politieke of religieuze ideologie, huidskleur of mediadieet, je helaas verschrikkelijk slechte mensen hebt die overgaan tot walgelijke daden.
Toch is het opvallend dat dergelijke conclusies op dit forum vooral getrokken worden wanneer het een blanke racist betreft en zelden of nooit wanneer het gaat om een jihadistische aanslag.
  Moderator maandag 16 mei 2022 @ 01:12:17 #229
54278 crew  Tijger_m
42
pi_204766638
quote:
14s.gif Op maandag 16 mei 2022 01:07 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Ondanks de zolderkamerhitte:

[ afbeelding ]

By 2050, it is projected that 39% of all children will be White, non-Hispanic; 31% will be Hispanic; 14% will be Black, non-Hispanic; 7% will be Asian, non-Hispanic; and 9% will be non-Hispanic "All other races."
Ok, en nu?

De Hispanic bevolking groeit significant, zwart en Asian nauwelijk, blank neemt af. Simpele oplossing voor, blanke mensen moeten meer fokken. Probleem opgelost.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_204766640
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 00:51 schreef Poem_ het volgende:
Wat ik me dan weer afvraag als je je zoveel zorgen zou maken om iets wat ooit in de toekomst zou gaan gebeuren: zou het klimaat / milieu en de invloed die dat binnen 2 tot 4 generaties gaat hebben op het wereldtoneel dan niet wat zinvollere exercities om je druk over te maken?
Dit zijn ook zorgen, en ze sluiten er naadloos bij aan. Je verhoogd immers de voetafdruk van 2e/3e wereldlandmigranten door ze hier te brengen. De oplossing voor natuur en milieu was geweest om de 'natuurlijke' reactie op welvaart (afname van het geboortecijfer) te respecteren maar helaas moet groei kunstmatig in stand gehouden worden door middel van massaconsumptie en de daarvoor benodigde migrantenbanen/lonen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Akathisia op 16-05-2022 01:30:06 ]
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_204766644
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 01:12 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Ok, en nu?

De Hispanic bevolking groeit significant, zwart en Asian nauwelijk, blank neemt af. Simpele oplossing voor, blanke mensen moeten meer fokken. Probleem opgelost.
Een volk tot fokken dwingen om een minderheidspositie te voorkomen is nogal wat. Zeker met oog op de natuur en zulks. Laat een volk gewoon lekker bestaan.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  Moderator maandag 16 mei 2022 @ 01:17:01 #232
54278 crew  Tijger_m
42
pi_204766648
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 01:14 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Een volk tot fokken dwingen om geen minderheid te worden is nogal wat. Zeker met oog op de natuur en zulks. Laat een volk gewoon lekker bestaan.
Vertel het tegen Dyland Roof en Payton Geldon zou ik zeggen, die vermoorden zwarte mensen om hun huidskleur.

Inderdaad, laat een volk gewoon lekker bestaan en ga geen mensen tegen elkaar opzetten met dit soort gevolgen omdat ze een andere huidskleur hebben.
Niemand die zegt dat blanke mensen niet mogen bestaan, overigens, of dat hun cultuur weg moeten of dat zij weg moeten, andersom hoor je dat echt wel geregeld.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  maandag 16 mei 2022 @ 01:19:23 #233
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204766654
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 01:01 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Welk punt probeer je nou te maken? Dat er altijd wel ergens een blanke zal bestaan en daarom volledige verdwijning geen reëel toekomstbeeld is?
Nou dat niet eens zozeer, ik snap oprecht niet waar je je zoveel zorgen om zou moeten maken. Die vermeende omvolking, als het al realiteit zou kunnen worden, zou niet in de komende 100 jaar gebeuren. Sterker nog, in de komende 200 jaar ook niet. Dus concreet ben je bang voor een scenario wat zich over een nog veel langere termijn zou kunnen voltooien. En dat is dan specifiek gekoppeld aan een soort denkbeeldig 'ras', of een soort aparte subgroep.

Als ik al stil moet staan bij een dergelijke termijn zou ik me vooral zorgen maken om de mensheid. Als dat dan een groep mensen zou zijn die een andere tint en herkomst zouden hebben dan wij witte tatta's, tja, lekker belangrijk. Waarom zou dat in godsnaam zo'n probleem moeten zijn?

En wat ik er ook wel vrij bizar aan vind is dat de mensheid zelf nooit heel erg gehecht is geweest aan een soort monocultuur. Er zijn altijd al bewegingen te zien geweest waarin mensen toch een beter onderkomen menen te kunnen vinden op een andere plek. En als dat dan gebeurt dan blijken mensen, ongeacht herkomst, achtergrond of cultuur, toch redelijk succesvol in het kunnen overleven.

Maar vooral: als je je al zorgen zou moeten maken om de nabije of verre toekomst... richt je aandacht dan eens op het milieu of klimaat. Wat dat aspect betreft staan er problemen voor de deur die een stuk meer aandacht vereisen en die ook een stuk meer schade aan zouden kunnen richten met betrekking tot je utopie waarin de 'witte Europeaan' (wat dat dan ook moge wezen) zich nog zeker blijft van diens RAL-kleurtje.
pi_204766663
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 01:17 schreef Tijger_m het volgende:
Vertel het tegen Dyland Roof en Payton Geldon zou ik zeggen, die vermoorden zwarte mensen om hun huidskleur.

Inderdaad, laat een volk gewoon lekker bestaan en ga geen mensen tegen elkaar opzetten met dit soort gevolgen omdat ze een andere huidskleur hebben.
Eens. Daarom dring ik zo aan op het voorkomen van migratievervanging. Ik zie geen heil in de ''oplossing'' die je opdringt bij zij die een moreel compas ontberen.

quote:
Niemand die zegt dat blanke mensen niet mogen bestaan, overigens, of dat hun cultuur weg moeten of dat zij weg moeten, andersom hoor je dat echt wel geregeld.
Je hebt heel wat meningen niet meegekregen als je dit denkt te kunnen beweren. Het zal de bubbel wel zijn.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  Moderator maandag 16 mei 2022 @ 01:25:11 #235
54278 crew  Tijger_m
42
pi_204766667
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 01:22 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Eens. Daarom dring ik zo aan op het voorkomen van migratievervanging. Ik zie geen heil in de ''oplossing'' die je opdringt bij zij die een moreel compas ontberen.
[..]
Je hebt heel wat meningen niet meegekregen als je dit denkt te kunnen beweren. Het zal de bubbel wel zijn.
Ik dring helemaal geen oplossing op. Ik zeg dat er een oplossing is. Hoeft niemand wat mee te doen want mij maakt het geen ene donder uit wat iemands huidskleur is, jou lijkt dat heel erg bezig te houden.

De enige die hier in bubbel zit ben jij, we hebben je nu al tig keer moeten wijzen op feiten die in tegenspraak zijn met jouw beweringen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_204766668
quote:
7s.gif Op maandag 16 mei 2022 01:19 schreef Poem_ het volgende:
Nou dat niet eens zozeer, ik snap oprecht niet waar je je zoveel zorgen om zou moeten maken. Die vermeende omvolking, als het al realiteit zou kunnen worden, zou niet in de komende 100 jaar gebeuren. Sterker nog, in de komende 200 jaar ook niet. Dus concreet ben je bang voor een scenario wat zich over een nog veel langere termijn zou kunnen voltooien. En dat is dan specifiek gekoppeld aan een soort denkbeeldig 'ras', of een soort aparte subgroep.
Het is niet (alleen) een soort eindresultaat wat zorgelijk is en wanneer een ''lijden'' begint. De hele aanloop bestaat uit risico's en ellende maar er is sowieso sprake van één onmiskenbaar feit; de afname van macht. En alhoewel een abstract begrip, kan dat heel snel tastbaar worden. Via de politiek en vooral in het dagelijks leven. Zeker wanneer er zoveel haat jegens blanken bestaat als genormaliseerd is de afgelopen jaren. Minderheden zijn altijd op enige manier de lul.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  maandag 16 mei 2022 @ 01:26:57 #237
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204766669
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 01:12 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Dit zijn ook zorgen, en ze sluiten er naadloos bij aan.
Nee, dat doen ze niet. Ze zijn juist direct tegenstrijdig aan het hele idee dat er een of andere duistere elite zou zitten die zou zinspelen op de vernietiging van een of ander verzonnen ras. Die zorgen ontstaan juist uit het idee dat mensen vooral gericht zijn op een vermeerdering van welvaart en zich tegelijkertijd blind wanen voor de gevolgen daarvan op de lange termijn. Er is geen duistere elite die werkt aan allerlei snode plannen, we weigeren massaal zelf om eens goed stil te staan bij hoe we de lange termijn voor ons zien.

quote:
Je verhoogd immers de voetafdruk van 2e/3e wereldlandmigranten door ze hier te brengen.
De voetafdruk van de mensen die hier zijn danwel komen zijn op de lange termijn een volstrekt verwaarloosbaar probleem.

quote:
De oplossing voor natuur en milieu was geweest om de 'natuurlijke' reactie van welvaart (afname van het geboortecijfer) te respecteren
Dat klopt, maar jij snapt ook dat geen enkele politieke partij daarmee stemmen zou kunnen vergaren. Als het al ergens een gevolg van is, dan is dat niet van een of andere club poppetjes die aan de touwtjes trekken maar van Jan modaal die nog wel een beetje leuk wil kunnen blijven leven.
pi_204766670
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 01:25 schreef Tijger_m het volgende:
De enige die hier in bubbel zit ben jij, we hebben je nu al tig keer moeten wijzen op feiten die in tegenspraak zijn met jouw beweringen.
Zoals wat? Die 7% verschil, die waarschijnlijk nog gedicht kan worden met een andere interpretatie van het een en ander?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_204766673
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 01:26 schreef Poem_ het volgende:
Nee, dat doen ze niet. Ze zijn juist direct tegenstrijdig aan het hele idee dat er een of andere duistere elite zou zitten die zou zinspelen op de vernietiging van een of ander verzonnen ras. Die zorgen ontstaan juist uit het idee dat mensen vooral gericht zijn op een vermeerdering van welvaart en zich tegelijkertijd blind wanen voor de gevolgen daarvan op de lange termijn. Er is geen duistere elite die werkt aan allerlei snode plannen, we weigeren massaal zelf om eens goed stil te staan bij hoe we de lange termijn voor ons zien.
Ik heb het helemaal niet over duister plan. Het gaat hier alleen om de consequenties van dezelfde politiek, ongeacht motief.

quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 01:26 schreef Poem_ het volgende:
De voetafdruk van de mensen die hier zijn danwel komen zijn op de lange termijn een volstrekt verwaarloosbaar probleem.
How do you figure that? Je stelt eerst dat er nu een prangend probleem is, waar ik me nu druk over moet maken. Dat probleem komt in alles neer op consumptie.

quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 01:26 schreef Poem_ het volgende:
Dat klopt, maar jij snapt ook dat geen enkele politieke partij daarmee stemmen zou kunnen vergaren. Als het al ergens een gevolg van is, dan is dat niet van een of andere club poppetjes die aan de touwtjes trekken maar van Jan modaal die nog wel een beetje leuk wil kunnen blijven leven.
Jan modaal is zeker deel van het probleem, maar ook zijn belang wordt hier niet gediend. Jan wordt vooral verleid tot het willen van dingen en begrijpt de kosten niet. Niet echt.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  maandag 16 mei 2022 @ 01:34:36 #240
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204766674
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 01:26 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Het is niet (alleen) een soort eindresultaat wat zorgelijk is en wanneer een ''lijden'' begint. De hele aanloop bestaat uit risico's en ellende maar er is sowieso sprake van één onmiskenbaar feit; de afname van macht. En alhoewel een abstract begrip, kan dat heel snel tastbaar worden. Via de politiek en vooral in het dagelijks leven.
Macht in wat? Word nou eens wat concreter, want ik hoor voornamelijk allerlei bezwaren en ideeën die theoretisch gezien wel eens waar zouden kunnen worden in een hele verre toekomst maar dat is het dan ook wel.

quote:
Zeker wanneer er zoveel haat jegens blanken bestaat als genormaliseerd is de afgelopen jaren.
:D :')

Ik doe m'n best maar ik kan niet anders dan hier toch flink om grijnzen.
pi_204766680
quote:
9s.gif Op maandag 16 mei 2022 01:34 schreef Poem_ het volgende:
Macht in wat? Word nou eens wat concreter, want ik hoor voornamelijk allerlei bezwaren en ideeën die theoretisch gezien wel eens waar zouden kunnen worden in een hele verre toekomst maar dat is het dan ook wel.
Je hebt als etniciteit aan macht ingebonden wanneer dochters en oma's 's avonds niet op straat kunnen door de aanwezigheid van ''super predators'' die het op hen gemunt hebben. Wanneer je het gejank van een moskee moet aanhoren nu de gemeenteraad voor x % bestaat uit deugsalafisten. Het hoofd van je leraar op straat ziet rollen omdat hij zijn mening deelde. De holocaust niet meer kan bespreken in de klas zonder bedreigd te worden. In elkaar geslagen wordt omdat je de enige blanke op het schoolplein bent of een plakje ham op je brood hebt. Geen woning in je eigen dorp kan bemachtigen om een gezin te kunnen starten omdat een asielgezin je voor was. Je je woning moet uitvluchten omdat je getreiterd wordt door jeugd uit een andere cultuur. Het niet kunnen aanpakken van deze jeugd omdat je geopolitiek gezeik krijgt met hunner thuisland. Tussen merkelblokken en elektrische poortjes in feestdagen moet vieren. Gedwongen worden om je studententijd te delen met mensen die dagelijks er op hinten je te verkrachten. Et-fucking-cetera. Maar, hè, jan modaal kan gelukkig een pakketje rotzooi uit China laten bezorgen door Ahmed.

[ Bericht 0% gewijzigd door Akathisia op 16-05-2022 01:57:46 ]
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  maandag 16 mei 2022 @ 01:47:20 #242
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204766682
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 01:34 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Ik heb het helemaal niet over duister plan. Het gaat hier alleen om de consequenties van dezelfde politiek, ongeacht motief.
Nou nee, omvolking, wat zou inhouden dat wij worden 'vervangen' is van een iets andere orde dan het simpele feit dat we demografisch wat veranderingen zien als gevolg van immigratie en dat dat voortkomt uit egoïstische motieven.

quote:
How do you figure that? Je stelt eerst dat er nu een prangend probleem is, waar ik me nu druk over moet maken. Dat probleem komt in alles neer op consumptie.
Of de groep nu bestaat uit 15 of 20 miljoen mensen is niet het primaire probleem. Het probleem zit veel dieper en wordt ook niet meer opgelost als we terug zouden schalen naar een bevolking van 10 miljoen.

quote:
Jan modaal is zeker deel van het probleem, maar ook zijn belang wordt hier niet gediend. Jan wordt vooral verleid tot het willen van dingen en begrijpt de kosten niet. Niet echt.
Dat veronderstelt weer een of ander ongrijpbaar, extrensiek mechanisme waar 'we' slachtoffer van worden. Het is inherent aan onze 'natuur', vooral 'intrinsiek' dus.
pi_204766688
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 01:47 schreef Poem_ het volgende:
Nou nee, omvolking, wat zou inhouden dat wij worden 'vervangen' is van een iets andere orde dan het simpele feit dat we demografisch wat veranderingen zien als gevolg van immigratie en dat dat voortkomt uit egoïstische motieven.
Klopt, maar de consequentie waar ik naar wijs en die ongeacht motief staande blijf is dat er sprake is van een toename van de bevolking.

quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 01:47 schreef Poem_ het volgende:
Of de groep nu bestaat uit 15 of 20 miljoen mensen is niet het primaire probleem. Het probleem zit veel dieper en wordt ook niet meer opgelost als we terug zouden schalen naar een bevolking van 10 miljoen.
Wat kunnen 15 miljoen mensen doen dat meer verschil maakt dan een afname van de consumptie van 5 miljoen mensen? Aannemende dat de groepen van 15 en 20 evenveel behoefte zouden hebben aan consumeren.

quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 01:47 schreef Poem_ het volgende:
Dat veronderstelt weer een of ander ongrijpbaar, extrensiek mechanisme waar 'we' slachtoffer van worden. Het is inherent aan onze 'natuur', vooral 'intrinsiek' dus.
Er wordt op ingespeeld. Enerzijds via de statusmaatschappij (zoals omschreven door Alain de Botton) en anderzijds met verregaande marketing trucjes.

[ Bericht 0% gewijzigd door Akathisia op 16-05-2022 02:02:44 ]
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  maandag 16 mei 2022 @ 04:49:07 #244
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_204766731
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_204766867
Dit topic laat toch weer zien dat recht-extremisten en moslim-extremisten iets gemeen hebben; Beide kanten proberen het goed te praten waarom de dader doet wat hij/zij doet :')
  maandag 16 mei 2022 @ 09:20:22 #246
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204767376
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 00:51 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Wie is precies een absolute minderheid?
[..]
Je zinspeelt in dit topic wel vaker op de legitimiteit van het idee dat de vernietiging van 'den blancke etniciteit' een feit zal zijn, maar wanneer dat dan zou moeten gaan gebeuren daar heb je geen flauw benul van? Mkay.

Wat ik me dan weer afvraag als je je zoveel zorgen zou maken om iets wat ooit in de toekomst zou gaan gebeuren: zou het klimaat / milieu en de invloed die dat binnen 2 tot 4 generaties gaat hebben op het wereldtoneel dan niet wat zinvollere exercities om je druk over te maken?
Ik zou hierin meenemen dat niet iedereen jouw hysterie is over klimaatverandering deelt.
quote:
7s.gif Op maandag 16 mei 2022 01:01 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Ja, ik snap de betekenis van minderheid geloof ik wel, maar niet naar welke groep je dan precies verwijst. Witte Europeanen? Vallen Polen daar nog onder? Grieken? Waar liggen zo ongeveer de grenzen?
Dit is een goed punt, in de VS wordt alles uit Europa gezien als 'white', maar je kunt iemand uit het zuiden van Europa soms lastig als zodanig omschrijven. Daarom zijn die Amerikaanse categorieën ook zo vreemd.
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 01:07 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Toch is het opvallend dat dergelijke conclusies op dit forum vooral getrokken worden wanneer het een blanke racist betreft en zelden of nooit wanneer het gaat om een jihadistische aanslag.
Mijn post is juist algemeen toepasselijk en ik heb wat dit betreft ook nooit anders proberen te beweren.
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 01:12 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Ok, en nu?

De Hispanic bevolking groeit significant, zwart en Asian nauwelijk, blank neemt af. Simpele oplossing voor, blanke mensen moeten meer fokken. Probleem opgelost.
Dit inderdaad. Hier ligt de reden van de afname van blanke Amerikanen.
quote:
1s.gif Op maandag 16 mei 2022 07:15 schreef Brybry het volgende:
Dit topic laat toch weer zien dat recht-extremisten en moslim-extremisten iets gemeen hebben; Beide kanten proberen het goed te praten waarom de dader doet wat hij/zij doet :')
Er zitten in dit topic dus rechtsextremisten? Dat is opmerkelijk. Noem gerust wat namen dan ..
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 16 mei 2022 @ 09:21:36 #247
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204767388
quote:
14s.gif Op maandag 16 mei 2022 01:07 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Ondanks de zolderkamerhitte:

[ afbeelding ]

By 2050, it is projected that 39% of all children will be White, non-Hispanic; 31% will be Hispanic; 14% will be Black, non-Hispanic; 7% will be Asian, non-Hispanic; and 9% will be non-Hispanic "All other races."
Dus?
  maandag 16 mei 2022 @ 10:05:45 #248
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_204767736
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 01:12 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Ok, en nu?

De Hispanic bevolking groeit significant, zwart en Asian nauwelijk, blank neemt af. Simpele oplossing voor, blanke mensen moeten meer fokken. Probleem opgelost.
Het grappige is dat Hispanic in de VS ook het dichtst bij Native American komt, wat ook logisch is want Mexico is een buurland, en meestal is de bevolking in een buurland niet totaal anders.

Het compleet ontbreken van Native American op dat overzicht is in feite het meest tekenend.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_204767776
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 10:05 schreef Leandra het volgende:

[..]
Het grappige is dat Hispanic in de VS ook het dichtst bij Native American komt, wat ook logisch is want Mexico is een buurland, en meestal is de bevolking in een buurland niet totaal anders.
Wat betekent dit in vredesnaam?
pi_204767799
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 10:05 schreef Leandra het volgende:


Het compleet ontbreken van Native American op dat overzicht is in feite het meest tekenend.
De plaat is nogal groot voor hun hypocriete hoofd dat ze dit negeren.

Waarschijnlijk wat zielige witte mannetjes die hun identiteit ontlenen aan hun kleurtje en dan hier met allerlei geneuzel aan moeten komen over omvolking om hun eigen falen in de maatschappij maar af te kunnen schuiven op anderen. En hiermee ook deze rascistische moordpartij weer downplayen vanwege deze domme theorie.

Ja dat zijn observeerbare rechts extremistische denkbeelden. De namen hoeven we niet te noemen deze simpele zielen reageren zelf wel weer getriggerd op deze posting.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')