Ja! Het is prachtig weerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 7 januari 2022 11:15 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ga gewoon niet meer naar jou luisteren!
quote:Op zondag 15 mei 2022 10:56 schreef Domnivoor het volgende:
Renovatie dag 7Weet je inmiddels waar je wasmachine komt te staan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze gaan wel flink tekeer daar. Compleet nieuw huis straks
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Zeker weten!quote:Op zondag 15 mei 2022 10:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja! Het is prachtig weer![]()
Heb je het nog naar je zin hier in 40+?
Ik heb niet gekeken gisterenquote:Op zondag 15 mei 2022 10:58 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Zeker weten!Ja hoor, heb het alleen erg druk gehad. Nu als het goed is weer een paar rustigere dagen. Oh en veel ESF gepraat haha, dat volg ik allemaal niet.
Nee, maar ik vrees het ergste.quote:Op zondag 15 mei 2022 10:57 schreef engine het volgende:
[..]
Weet je inmiddels waar je wasmachine komt te staan?
Ze gaan wel flink tekeer daar. Compleet nieuw huis straks
Oh haha kreeg al bijna het gevoel dat ik de enige was.quote:Op zondag 15 mei 2022 10:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken gisterenDuurt mij allemaal te lang
![]()
Ik kom ook niet in ESF
Renovatie dag 7Er zit goed vooruitgang in. Hoe lang zou het ongeveer gaan duren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ging mij hier teveel over het ESF , ik volg sowieso niet alles op tv. Kost me teveel energie en tijdquote:Op zondag 15 mei 2022 11:05 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Oh haha kreeg al bijna het gevoel dat ik de enige was.Ik vind de liedjes wel leuk hoor, als ik ze op de radio of TV eens voorbij hoor komen. Maar meer volg ik er niet van (behalve wat ik hier lees dan).
Ja, het schiet op.quote:Op zondag 15 mei 2022 11:06 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Er zit goed vooruitgang in. Hoe lang zou het ongeveer gaan duren?
Heb alleen dan van Perla, vind ik lekkerder dan van Dolce Gusto zelfquote:Op zondag 15 mei 2022 10:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zo'n ding heeft mijn zoon ook, ik ben meer van de zwarte koffie, maar hij geeft lekkere cappuccino
Renovatie dag 7Wc/Badkamer? Weet je ook al welke kleuren de tegels worden en de vloer??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is easy if you wear a smile
Just be yourself, don't ever change your style.
Wat jij hebt is met cups begrijp ik.quote:Op zondag 15 mei 2022 11:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb alleen dan van Perla, vind ik lekkerder dan van Dolce Gusto zelf
Wel eens gewone koffie geprobeerd met melk en suiker, maar niet mijn ding..
Ik had ff gegoogeldquote:
De wc zit een verdieping lager (onder de badkamer) en wordt ook onder handen genomen.quote:Op zondag 15 mei 2022 11:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wc/Badkamer? Weet je ook al welke kleuren de tegels worden en de vloer??
Oh dat lijkt mij sowieso wel lekkerder met verse koffiebonenquote:Op zondag 15 mei 2022 11:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik had ff gegoogeld![]()
Ik dacht dat mijn zoon hetzelfde apparaat had maar die van hem is met koffiebonen![]()
Geeft wel heerlijke cappuccino met een mooie melk schuimkraag
Hij geeft lekkere koffiequote:Op zondag 15 mei 2022 11:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh dat lijkt mij sowieso wel lekkerder met verse koffiebonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |