Puur op het nummer was Italië mijn onbetwiste nummer 1 dit jaar. Door het optreden van vanavond zijn ze ietsjes gezakt, maar nog steeds ferm in de top 3.quote:Op zondag 15 mei 2022 01:34 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik vind Italië soms best overrated, lijken soms een beetje te teren op de naam, net als de Zweden
De punten kwamen uit Manchester vanavondquote:
dan heb ik met andere oren geluisterdquote:Op zondag 15 mei 2022 01:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Puur op het nummer was Italië mijn onbetwiste nummer 1 dit jaar. Door het optreden van vanavond zijn ze ietsjes gezakt, maar nog steeds ferm in de top 3.
Die heb ik even gemist denk ik?quote:Op zondag 15 mei 2022 01:34 schreef Em31 het volgende:
Vond die opmerking van de hosts over S10 haar nummer echt leuk na het geven van de punten
Heel eerlijk, dat vind ik fijnquote:
Die waren het duidelijk niet eens met het weinige aantal punten voor De dieptequote:Op zondag 15 mei 2022 01:34 schreef Em31 het volgende:
Vond die opmerking van de hosts over S10 haar nummer echt leuk na het geven van de punten
Duitsland had echt meer verdiend iddquote:Op zondag 15 mei 2022 01:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Heel eerlijk, dat vind ik fijnHoe slecht een act ook is, iedereen verdient punten. En Duitsland was nou ook weer niet zo slecht.
Want jij vond het perfect vanavond?quote:
Wij zijn het vaak eens vanavondquote:Op zondag 15 mei 2022 01:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eens. Waarbij we in Nederland nu ook wel bij de jury's dat hebben.
nee, ik vond het sowieso een matige actquote:Op zondag 15 mei 2022 01:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Want jij vond het perfect vanavond?
'Such a good song' en nog wat anders.quote:
Duitsland was best een lekker nummer, ga ik waarschijnlijk nog wel een paar keer luisteren.quote:Op zondag 15 mei 2022 01:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Heel eerlijk, dat vind ik fijnHoe slecht een act ook is, iedereen verdient punten. En Duitsland was nou ook weer niet zo slecht.
ditquote:Op zondag 15 mei 2022 01:38 schreef NailQueen het volgende:
Hey mensen![]()
Laat ik eerst maar zeggen dat ik niet blij ben met de winnaar. Het is zeker een middelvinger naar Rusland, maar het beste nummer was het zeker niet. Wat ik hier eigenlijk vooral jammer aan vind is dat ik niet meer vol trots kan zeggen dat het songfestival mijn grootste passie is zonder dat mensen gaan roepen dat het een politiek spelletje is. Voor deze winst kon ik me er nog goed uitpraten, maar moet ik echt in de verdeding schieten en daar heb ik dus helemaal geen zin in
Duitsland strooit zelf ook niet rijkelijk met punten richting Nederland. Das al jaren zo, België ook niet.quote:
Moldaviequote:Op zondag 15 mei 2022 01:38 schreef skysherrif het volgende:
Nummer van Moldavie vond ik stiemel veel leuker aan het einde van de avond dan ik wil toegeven
Zwitserland wel echt mn favoriet uiteindelijk samen met zweden.
Ja zo voelde het in ieder geval welquote:Op zondag 15 mei 2022 01:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. En ook echt gemeend, want dat zeiden ze niet over veel nummers.
Ja heel jammer. Het beste is dan denk ik om te zeggen dat ze dit jaar gelijk hebben, maar dat dit voor het eerst zo is.quote:Op zondag 15 mei 2022 01:38 schreef NailQueen het volgende:
Hey mensen![]()
Laat ik eerst maar zeggen dat ik niet blij ben met de winnaar. Het is zeker een middelvinger naar Rusland, maar het beste nummer was het zeker niet. Wat ik hier eigenlijk vooral jammer aan vind is dat ik niet meer vol trots kan zeggen dat het songfestival mijn grootste passie is zonder dat mensen gaan roepen dat het een politiek spelletje is. Voor deze winst kon ik me er nog goed uitpraten, maar moet ik echt in de verdeding schieten en daar heb ik dus helemaal geen zin in
Ja ok, dat kanquote:
Vrij veel diaspora en ook redelijk wat ‘buren’.quote:Op zondag 15 mei 2022 01:34 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik vind Italië soms best overrated, lijken soms een beetje te teren op de naam, net als de Zweden
#unpopular opinion
16e pas in hun semi.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |