Je kunt met je Oekraïense telefoon toch gewoon in een ander land sms’en?quote:Op zondag 15 mei 2022 01:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vrees ook schuldgevoel. Diaspora denk ik ook niet, eerlijk gezegd. Zoals iemand al terecht aangaf hebben die mensen vaak gewoon nog hun eigen mobiele telefoon uit Oekraine.
Oh jaquote:Op zondag 15 mei 2022 01:13 schreef zorro28 het volgende:
[..]
468 is het maximum, ze kunnen zichzelf geen 12 geven he.
Gelukkig is dit wat duidelijker dan wat ze de afgelopen jaren hadden, die was erg onoverzichtelijk.quote:Op zondag 15 mei 2022 01:15 schreef Redefine het volgende:
https://eurovision.tv/eve(...)inal/results/albania
voor de liefhebbers. Alleen even het land aanpassen om alles te zien.
Ja. Griekenland, Noorwegen en Moldavië zijn er overheen gekomen.quote:Op zondag 15 mei 2022 01:16 schreef Em31 het volgende:
We waren blijkbaar wel tweede in de halve finale
Die startpositie was dus toch echt niet zo fijnquote:Op zondag 15 mei 2022 01:16 schreef Redefine het volgende:
Nederland tweede in de eerste halve finale.
Netjesquote:Op zondag 15 mei 2022 01:16 schreef Redefine het volgende:
Nederland tweede in de eerste halve finale.
Ik denk alleen in Oekraine zelf?quote:Op zondag 15 mei 2022 01:16 schreef Dave het volgende:
[..]
Je kunt met je Oekraïense telefoon toch gewoon in een ander land sms’en?
Ja!quote:Op zondag 15 mei 2022 01:17 schreef Dave het volgende:
Ben benieuwd wat die manipulatie nu precies was
We zitten hier denk ik ook wel in een bubbel hoorquote:Op zondag 15 mei 2022 01:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vrees ook schuldgevoel. Diaspora denk ik ook niet, eerlijk gezegd. Zoals iemand al terecht aangaf hebben die mensen vaak gewoon nog hun eigen mobiele telefoon uit Oekraine.
Ik kan met m’n Nederlandse telefoon in het buitenland toch ook een buitenlands nummer sms’en? Of wordt dat er bij de televote uitgefilterd?quote:
me 2quote:Op zondag 15 mei 2022 01:17 schreef Dave het volgende:
Ja wat was dat ineensquote:Op zondag 15 mei 2022 01:17 schreef Dave het volgende:
quote:Op zondag 15 mei 2022 01:17 schreef Dave het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)punten-in-zes-landenquote:Op zondag 15 mei 2022 01:17 schreef Dave het volgende:
Dat denk ik wel ja want anders kan je heel makkelijk frauderen.quote:Op zondag 15 mei 2022 01:18 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik kan met m’n Nederlandse telefoon in het buitenland toch ook een buitenlands nummer sms’en? Of wordt dat er bij de televote uitgefilterd?
Ik denk alleen op basis van mensen die het nummer echt leuk vonden om op te stemmen ze ook al 200+ televote punten zouden scoren hoorquote:Op zondag 15 mei 2022 01:18 schreef Em31 het volgende:
[..]
We zitten hier denk ik ook wel in een bubbel hoordenk echt dat er gewoon veel mensen uit steun ook stemmen
Zweden zat in een hele zwakke halve finale dus dat verbaast mij niet.quote:Op zondag 15 mei 2022 01:19 schreef Redefine het volgende:
Zweden heeft overigens de tweede halve finale gewonnen. Met meer punten dan Oekraïne de eerste...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |