SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Die mamazwijnen werden juist aangevallen door de biggetjes. Die gingen luid knorrend van ellende op hun zij liggen en werden daarna helemaal leeggezogen.quote:Op zondag 15 mei 2022 00:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ze niet worden aangevallen door mams.
Graag gedaanquote:Op zondag 15 mei 2022 00:25 schreef UitStraling het volgende:
Morgenvroeg als ik hete koffie drink denk ik aan 4EverBlackEyed
Hier woont ie nu schijntquote:Op zondag 15 mei 2022 00:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan heeft Melkert ‘m toch goed betaald.
Gezellig een hele vlucht tussen twee brakke lullo's zitten.quote:Op zondag 15 mei 2022 00:28 schreef liesje1979 het volgende:
Gok dat die kutstudenten morgen weer op mijn vlucht zullen zitten, hopelijk met een kater en niet zo dronken als vorige keer.En ik heb een tussenstoel.
Koopjequote:[ afbeelding ] Op zondag 15 mei 2022 00:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hier woont ie nu schijnt
https://huispedia.nl/geesteren/7274et/oude-nettelhorsterweg/18
Geschatte maandlasten.
¤ 2.934
Nou beter dan tussen dronken lullo's.quote:Op zondag 15 mei 2022 00:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Gezellig een hele vlucht tussen twee brakke lullo's zitten.
Weet ik niet?quote:Op zondag 15 mei 2022 00:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Waarom ziet Laura Pausini eruit als Morticia Adams?
Ligt eraan hoe brak of hoe dronken natuurlijk. Kotsende lullo's zijn ook erg!quote:Op zondag 15 mei 2022 00:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou beter dan tussen dronken lullo's.
Uh, was haar bestaan even vergetenquote:
Pics?quote:Op zondag 15 mei 2022 00:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja, ik ookquote:Op zondag 15 mei 2022 00:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uh, was haar bestaan even vergeten
Valt toch wel mee?quote:
Morticiaquote:Op zondag 15 mei 2022 00:35 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op zondag 15 mei 2022 00:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik maak 's avonds eigenlijk nooit m'n gezicht schoonm'n zus zo van NEE WAT ERRUG
Dus net m'n giechel schoongemaakt en er kwam best wat troep af
quote:Op zondag 15 mei 2022 00:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Las laatst iets van Reddit, iemand die twee weken dezelfde onderbroek droeg.
quote:Op zondag 15 mei 2022 00:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor het aantrekken even stukslaan.quote:Op zondag 15 mei 2022 00:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die kan je ook zo overeind weg zetten
Zwart watje?quote:Op zondag 15 mei 2022 00:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik maak 's avonds eigenlijk nooit m'n gezicht schoonm'n zus zo van NEE WAT ERRUG
Dus net m'n giechel schoongemaakt en er kwam best wat troep af
Die loopt na het uitdoen zelf naar de wasmand.quote:Op zondag 15 mei 2022 00:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ergens in een loopgraafquote:Op zondag 15 mei 2022 01:02 schreef CherryLips het volgende:
Succes met organiseren van het ESF volgend jaar.
Misschien die startmotor waar @UitStraling het over hadquote:Op zondag 15 mei 2022 00:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Heeft die Mika iets in zijn reet zitten?
Kan best. Gewoon na een weekje binnenstebuiten doenquote:Op zondag 15 mei 2022 00:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Make up?quote:Op zondag 15 mei 2022 01:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bruindat waren volgens mij m'n wenkbrauwen.
WW3 om het songfestival.quote:Op zondag 15 mei 2022 01:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelijk een kruisraket richting Turijn.
Ja, dat zeggen ze, maar ondertussen gaan ze kapot van binnen.quote:Op zondag 15 mei 2022 01:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee joh die lachen zich dood “haha ze winnen het gay feestje”
Ben benieuwd waar het gaat zijn.quote:Op zondag 15 mei 2022 01:02 schreef CherryLips het volgende:
Succes met organiseren van het ESF volgend jaar.
Wel allemaal gekeken natuurlijk.quote:Op zondag 15 mei 2022 01:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee joh die lachen zich dood “haha ze winnen het gay feestje”
Ik kende iemand die nooit mascara verwijderde, dan breken je wimpers toch op den duur af ?Plus elke nacht een zwart kussenquote:Op zondag 15 mei 2022 01:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh ja altijd make up verwijderen. Is slecht voor je kuid om te laten zitten
ik draag geen makeupquote:Op zondag 15 mei 2022 01:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh ja altijd make up verwijderen. Is slecht voor je kuid om te laten zitten
Ik sluit me wel in huis op en zet de airco aan.quote:Op zondag 15 mei 2022 01:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Woensdag wordt het ineens 30 graden
Ik ben hier helemaal niet klaar voor
Ik ben zonnebrillen aan het checken.quote:Op zondag 15 mei 2022 01:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Pagina 1 van 168
Je denkt toch niet dat ik nog 167 pagina’s aan schoenen ga zitten door jakkeren
Je zal maar OCD hebben en al die pagina's van jezelf moeten bekijken.quote:Op zondag 15 mei 2022 01:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Pagina 1 van 168
Je denkt toch niet dat ik nog 167 pagina’s aan schoenen ga zitten door jakkeren
Never forget 2021quote:Op zondag 15 mei 2022 01:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik sluit me wel in huis op en zet de airco aan.
Is geen 40 graden zoals paar jaar geleden.
Ook 168 pagina’s?quote:Op zondag 15 mei 2022 01:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben zonnebrillen aan het checken.
Ik heb op pagina 1 schoenen gevondenquote:Op zondag 15 mei 2022 01:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Je zal maar OCD hebben en al die pagina's van jezelf moeten bekijken.
Wel meer dan 100.quote:
Er staan op die andere pagina's vast leukere schoenen.quote:Op zondag 15 mei 2022 01:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb op pagina 1 schoenen gevonden
Op pagina 165 zeker ?quote:Op zondag 15 mei 2022 01:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Er staan op die andere pagina's vast leukere schoenen.
Wel een paar mag ik ook hopen.quote:Op zondag 15 mei 2022 01:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb op pagina 1 schoenen gevonden
Ik heb nu 3 paar schoenen in mijn winkelmaandjequote:
Hnnnnnnggggggggquote:Op zondag 15 mei 2022 01:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, dat zou te makkelijk zijn omdat er dan mensen achteraan gaan beginnen.
Wat voor schoenen vindt je leuk?quote:Op zondag 15 mei 2022 01:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nu 3 paar schoenen in mijn winkelmaandje
Gelukkig krijg ik deze maand ook vakantiegeld
Divers, van naaldhakjes tot enkellaarsjes met hak tot sneakersquote:
quote:Op zondag 15 mei 2022 02:10 schreef FreshFruit het volgende:
Deze kosten "maar: 1750 euro.
[ afbeelding ]
Ook nog een voorkeur voor een zeker merk?quote:Op zondag 15 mei 2022 02:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Divers, van naaldhakjes tot enkellaarsjes met hak tot sneakers
Nu heb ik voornamelijk sneakers
Was zijn naam echt gelinkt aan iets?quote:Op zondag 15 mei 2022 02:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Moeite met slapen
Arme Goldfinger..
1963 was sws zijn geboortejaar. Waarom Goldfinger weet ik niet. Staat iig los van zijn IRl naamquote:Op zondag 15 mei 2022 02:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was zijn naam echt gelinkt aan iets?
Ik vraag het omdat je een meet in zijn club had gehad/quote:Op zondag 15 mei 2022 03:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
1963 was sws zijn geboortejaar. Waarom Goldfinger weet ik niet. Staat iig los van zijn IRl naam
Ja klopt, maar had/heb geen zin in speculaties en aannames, omdat ik echt niet weet of het daarmee in verband staat. Voor hetzelfde komt het door die James Bond film...quote:Op zondag 15 mei 2022 03:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vraag het omdat je een meet in zijn club had gehad/
Dat wil ik ook zeker niet.Het was maar een vraag.quote:Op zondag 15 mei 2022 03:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja klopt, maar had/heb geen zin in speculaties en aannames, omdat ik echt niet weet of het daarmee in verband staat. Voor hetzelfde komt het door die James Bond film...
Kunnen zo veel redenen voor zijn
Nee snap ik is ook helemaal niet ergquote:Op zondag 15 mei 2022 03:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat wil ik ook zeker niet.Het was maar een vraag.
quote:Op zondag 15 mei 2022 01:22 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
31 graden en dan ook nog twee dagen. Dat was niet de afspraak!
lees het netquote:Op zondag 15 mei 2022 02:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Moeite met slapen
Arme Goldfinger..
Nee, ik heb het ook alleen van hier en Facebook. Had verder geen contact met hem..quote:Op zondag 15 mei 2022 03:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lees het net![]()
![]()
weet je waaraan hij is overleden?
oke.quote:Op zondag 15 mei 2022 03:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, ik heb het ook alleen van hier en Facebook. Had verder geen contact met hem..
En vooral wanneer ze je ze wel hebt gekend.quote:Op zondag 15 mei 2022 03:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke.
Vind het altijd naar als een fokker is overleden,terwijl ik ze vaak helemaal niet ken raakt het mij toch
Ja heb ik ook wel, zeker als je de persoon in kwestie ooit gemeten hebtquote:Op zondag 15 mei 2022 03:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke.
Vind het altijd naar als een fokker is overleden,terwijl ik ze vaak helemaal niet ken raakt het mij toch
oh ja sowiesoquote:Op zondag 15 mei 2022 03:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En vooral wanneer ze je ze wel hebt gekend.
Nu bijna,mooie timing.quote:Op zondag 15 mei 2022 03:25 schreef bitterbal het volgende:
fok heeft zo weer downtime toch?
Ik ben extra vroeg wakker vanwege inpakstress
Laatste dagje?quote:Op zondag 15 mei 2022 03:25 schreef bitterbal het volgende:
fok heeft zo weer downtime toch?
Ik ben extra vroeg wakker vanwege inpakstress
Goedemorgen.quote:
ja dat scheelt welquote:Op zondag 15 mei 2022 04:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gelukkig kun je beetje acclimatiseren met 30 graden deze week
Deze week weer bootjes spotten.quote:
ja weet niet of er iets bijzonders staat op de planningquote:
Vast wel.quote:Op zondag 15 mei 2022 05:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja weet niet of er iets bijzonders staat op de planningAfgelopen weken waren mooie bootjes te zien
Fijne reis terug Bitterbal vandaagquote:Op zondag 15 mei 2022 05:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja weet niet of er iets bijzonders staat op de planningAfgelopen weken waren mooie bootjes te zien
Goeie reis, balliequote:Op zondag 15 mei 2022 05:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik duik lekker het strand opquote:Op zondag 15 mei 2022 08:02 schreef Karzai het volgende:
Ik ga lekker aan het water zitten vandaag en smeer mij goed in.
Maar eerst even rustig wakker worden
Goed smeren freon.quote:Op zondag 15 mei 2022 08:12 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik duik lekker het strand op
Petje op m'n knar, factor 385 op mijn lijf. Lekker man.
Niet verkeerd, zo’n stranddag. Maar voor mij al te heet.quote:Op zondag 15 mei 2022 08:12 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja vandaag is de temperatuur een stuk beter dan donderdag toen ik gingquote:Op zondag 15 mei 2022 08:12 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik zoek een meertje op waar ook bomen staan waar je nog een beetje schaduw hebtquote:Op zondag 15 mei 2022 08:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet verkeerd, zo’n stranddag. Maar voor mij al te heet.
Dat is het alquote:Op zondag 15 mei 2022 08:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Het wordt mooi weer vandaag?
Even uit het dakraam kijken.
quote:Op zondag 15 mei 2022 08:24 schreef Karzai het volgende:
Flesje water, paar biertjes iets te eten mee in de koeltas
De laatste boot terug?quote:Op zondag 15 mei 2022 08:27 schreef FreshFruit het volgende:
Voeger was het nu de keuze of doorgaan of de boot pakken.
Mijn vriend had altijd een zeilboot tot beschikking.Dan was het vaak een verrassing waar je wakker werd.quote:
Wel met motor ook? Zodat je zelf ook nog kon bepalen waar je heen ging?quote:Op zondag 15 mei 2022 08:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn vriend had altijd een zeilboot tot beschikking.Dan was het vaak een verrassing waar je wakker werd.
Dat wel,maar ik ben zo geen skipper.quote:Op zondag 15 mei 2022 08:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wel met motor ook? Zodat je zelf ook nog kon bepalen waar je heen ging?
dat kan met wind en zeilen ook heel goed hoorquote:Op zondag 15 mei 2022 08:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wel met motor ook? Zodat je zelf ook nog kon bepalen waar je heen ging?
Ik heb liever eentje met motor.quote:Op zondag 15 mei 2022 08:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat kan met wind en zeilen ook heel goed hoor
Dit is nu zijn bedrijf,maar we hadden toen een poly om mee te zeilen.quote:Op zondag 15 mei 2022 08:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die dingen zuipen ook als de netenquote:Op zondag 15 mei 2022 08:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja de brandstofprijzen zijn flink gestegen.
Je mag stookdiesel.quote:
Wauw mooie boten heeft die vriend van jouquote:Op zondag 15 mei 2022 08:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is nu zijn bedrijf,maar we hadden toen een poly om mee te zeilen.
https://www.jachtwerfoost.nl/oostvaarder-boot-kopen
Het mooiste was altijd dat wanneer we de ouders aan kwamen zien varen. Snel opruimen en pleite.quote:Op zondag 15 mei 2022 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wauw mooie boten heeft die vriend van jou
Daar kan ik mij iets bij voorstellenquote:Op zondag 15 mei 2022 09:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het mooiste was altijd dat wanneer we de ouders aan kwamen zien varen. Snel opruimen en pleite.
Goedemorgenquote:
Had je iets van een half uur speling.Het is ook weleens heel mis gegaan.quote:
Oeh lekkerquote:Op zondag 15 mei 2022 09:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De frituurpan staat al te pruttelen voor als je thuis bent.
ik heb wel zin in een bitterballetje ja, goed ideequote:Op zondag 15 mei 2022 09:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 mei 2022 08:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ben nog op het eiland. Boot verteld 1630. Net rondjes gereden en allemaal enge honden gezien. Mijn vriendin zei dat k nu met minder verdriet het eiland verlaatquote:Op zondag 15 mei 2022 09:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Traantje gelaten toen je het eiland in de verte zag verdwijnen?
Thuis heb je weer spinnenquote:Op zondag 15 mei 2022 09:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben nog op het eiland. Boot verteld 1630. Net rondjes gereden en allemaal enge honden gezien. Mijn vriendin zei dat k nu met minder verdriet het eiland verlaat
quote:Op zondag 15 mei 2022 09:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeg eens tegen je moeder dat ze zich naar haar leeftijd moet kledenquote:Op zondag 15 mei 2022 09:54 schreef Haags het volgende:
Tijd voor een ouderwets spelletje spot de cameltoe vandaag. @:dud0r
waterpistool mee?quote:Op zondag 15 mei 2022 09:54 schreef Haags het volgende:
Tijd voor een ouderwets spelletje spot de cameltoe vandaag. @:dud0r
hotter than my Haagsquote:Op zondag 15 mei 2022 09:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Zeg eens tegen je moeder dat ze zich naar haar leeftijd moet kleden
Nog de hele week om er over te klagen. Zijn toch de mooie dingen van FOK!. Te koud, te warm, geen snacks, vertraging met de trein, pakketbezorger onderweg en naar de WC moeten, pakket te laat.quote:
Laat gemaakt?quote:Op zondag 15 mei 2022 10:27 schreef UitStraling het volgende:
Gisteren veel teveel gezopen dus de koffie heeft steeds haast.
Klagen is doodsoorzaak nummer 1 in Nederland.quote:Op zondag 15 mei 2022 10:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nog de hele week om er over te klagen. Zijn toch de mooie dingen van FOK!. Te koud, te warm, geen snacks, vertraging met de trein, pakketbezorger onderweg en naar de WC moeten, pakket te laat.
Inderdaad kunnen we beter leuke dingen gaan doenquote:Op zondag 15 mei 2022 10:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klagen is doodsoorzaak nummer 1 in Nederland.
Oh ja, trek meteen een goudkleurig exemplaar aanquote:
Niet zo klagen hoorquote:Op zondag 15 mei 2022 10:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nog de hele week om er over te klagen. Zijn toch de mooie dingen van FOK!. Te koud, te warm, geen snacks, vertraging met de trein, pakketbezorger onderweg en naar de WC moeten, pakket te laat.
Lees en leer mannen van Foqueville.quote:Op zondag 15 mei 2022 10:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, trek meteen een goudkleurig exemplaar aan
Dit biedt direct verlichting
Dat de rest van de omgeving acuut blind is geworden, maakt niet uit
quote:Op zondag 15 mei 2022 10:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lees en leer mannen van Foqueville.
Loop je daar topless te joekelen.quote:Op zondag 15 mei 2022 10:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Had een korte broek aan moeten trekken en niet een zwart shirt
Dus de rest van de tijd spoor je niet?quote:Op zondag 15 mei 2022 10:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Rondje met hond gelopen; nu maar even sporen en vanmiddag tijd voor een siesta.
Plons is waterquote:
quote:Op zondag 15 mei 2022 11:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Plons is water
Heb babygansjes gezien
Schattigggg
Moet wel gelijk aan foie gras denken
Niet dat ik dit eet
gebakken ganzenlever kan wel lekker zijn.. In de niet vieze foie gras variant..quote:Op zondag 15 mei 2022 11:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Plons is water
Heb babygansjes gezien
Schattigggg
Niet dat ik dit eet
Ik geloof je directquote:Op zondag 15 mei 2022 11:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gebakken ganzenlever kan wel lekker zijn.. In de niet vieze foie gras variant..
Hier lopen d wel 100 van die baby ganzen voor de deur.
Spartel spartel spartel.quote:Op zondag 15 mei 2022 11:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Plons is water
Heb babygansjes gezien
Schattigggg
Niet dat ik dit eet
Ik was het nietquote:Op zondag 15 mei 2022 11:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Spartel spartel spartel.
Ik zag net een heel klein prachtig blauw vlindertje, en buufje in bikini.
quote:Sloths are solitary animals and only come together to mate. Sloths are the closest living relatives of Fok!users.
Doe een bikini aan en probeer het nogeensquote:
alsof er leukle dingen zijnquote:Op zondag 15 mei 2022 10:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Inderdaad kunnen we beter leuke dingen gaan doen
Bij AH zijn ze wel rijpquote:Op zondag 15 mei 2022 11:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die zijn nog niet rijp aan de planten hier.
Aaww, de lange reis huiswaarts is weer begonnen.quote:Op zondag 15 mei 2022 11:46 schreef bitterbal het volgende:
Ben op de boot. Heb mijn tranen kunnen bedwingen :p
Wat boot. Je bent toch weer in NL nu?quote:Op zondag 15 mei 2022 11:46 schreef bitterbal het volgende:
Like.quote:Op zondag 15 mei 2022 11:41 schreef mschol het volgende:
[..]ik heb ook bakje staan, die moet ik nog even opvreten
moet maar zo denken, weer terug in het mooie nederland en kan je weer hard aan de slag om je clientele tevreden te houdenquote:Op zondag 15 mei 2022 11:46 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zondag 15 mei 2022 11:46 schreef bitterbal het volgende:
Zo klinkt het alsof ze een snack van lichte zeden is.quote:Op zondag 15 mei 2022 11:50 schreef mschol het volgende:
[..]
moet maar zo denken, weer terug in het mooie nederland en kan je weer hard aan de slag om je clientele tevreden te houden
Denk dat ze bij de eerste blote piemel achter de bank rent.quote:Op zondag 15 mei 2022 11:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo klinkt het alsof ze een snack van lichte zeden is.
quote:Op zondag 15 mei 2022 11:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat ze bij de eerste blote piemel achter de bank rent.
quote:Op zondag 15 mei 2022 11:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat ze bij de eerste blote piemel achter de bank rent.
is het OOK tropisch weerquote:Op zondag 15 mei 2022 11:50 schreef mschol het volgende:
[..]
moet maar zo denken, weer terug in het mooie nederland
Verstandigquote:Op zondag 15 mei 2022 11:55 schreef kwiwi het volgende:
Heb m'n reis voor komende week maar afgezegd. Had er toch al geen zin in, maar ziek gaan is helemaal niks.
Zwiek?quote:Op zondag 15 mei 2022 11:55 schreef kwiwi het volgende:
Heb m'n reis voor komende week maar afgezegd. Had er toch al geen zin in, maar ziek gaan is helemaal niks.
Liggen allebei op de bank. Hoest me inmiddels de longen uit m'n lijf dus morgen maar even covid test doen.quote:Op zondag 15 mei 2022 11:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Verstandig
Ben je heel ziek? En Gergi?
quote:Op zondag 15 mei 2022 11:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Liggen allebei op de bank. Hoest me inmiddels de longen uit m'n lijf dus morgen maar even covid test doen.
Nou mooi matig johquote:Op zondag 15 mei 2022 11:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Liggen allebei op de bank. Hoest me inmiddels de longen uit m'n lijf dus morgen maar even covid test doen.
Dankje! Nou ja, heb het 2 jaar kunnen ontlopen maar het heeft me nu dan misschien toch te pakken gekregen.quote:
Beterschap Kwiewsquote:Op zondag 15 mei 2022 12:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dankje! Nou ja, heb het 2 jaar kunnen ontlopen maar het heeft me nu dan misschien toch te pakken gekregen.
fucking weinig smaak aanquote:
quote:Op zondag 15 mei 2022 11:55 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb een zwik aardbeienplanten maar daar komt niet zoveel van afquote:Op zondag 15 mei 2022 12:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
fucking weinig smaak aan
had er gisteren van een boer
Als ik weer een tuin heb komen er aardbeienplanten
bij m'n oma kwamen er altijd moeilijk veel van af. Heel smaakvolle ook. Mn pa heeft nog zaadjes van die soort liggen geloof ik, dus die heb ik al opgeëist ;Pquote:Op zondag 15 mei 2022 12:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een zwik aardbeienplanten maar daar komt niet zoveel van afverschilt ook per jaar, twee jaar geleden kwamen er mooie grote aardbeien af, tot de wespen ze ontdekten.
Vorig jaar had ik geen wespen maar ook heel weinig aardbeien. Hele kleintjes ook.
Oei oei, beterschapquote:Op zondag 15 mei 2022 11:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat zoek je dan?quote:Op zondag 15 mei 2022 12:41 schreef mschol het volgende:
zo even naar den haag, kijken daar of de cena wat heeft wat ik zoek.. daarna moet ik wel huis verder ruimen...
"cena" is trouwens Pools voor "prijs" als in hoeveel iets kost. Bedenk ik me net.quote:Op zondag 15 mei 2022 12:41 schreef mschol het volgende:
zo even naar den haag, kijken daar of de cena wat heeft wat ik zoek.. daarna moet ik wel huis verder ruimen...
leuke tshirts, en in de goeie maat...quote:
te lui om ampersand te voorschijn te toverenquote:Op zondag 15 mei 2022 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"cena" is trouwens Pools voor "prijs" als in hoeveel iets kost. Bedenk ik me net.
Maar je zal wel de C & A bedoelen
quote:Op zondag 15 mei 2022 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"cena" is trouwens Pools voor "prijs" als in hoeveel iets kost. Bedenk ik me net.
Maar je zal wel de C & A bedoelen
quote:Op zondag 15 mei 2022 12:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je hebt haar echt gemist of niet??
Als een boom in een bos omvalt en er is niemand in de buurt om het te horen, maakt het dan geluid?quote:Op zondag 15 mei 2022 13:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Joh, we horen het vanzelf wel als ze geland is.
quote:Op zondag 15 mei 2022 11:50 schreef mschol het volgende:
[..]
moet maar zo denken, weer terug in het mooie nederland en kan je weer hard aan de slag om je clientele tevreden te houden
quote:Op zondag 15 mei 2022 11:50 schreef mschol het volgende:
[..]
Nee:p eerste vlucht gaat om 20:20quote:
Ga geloof ik om 0200 naar dohaquote:Op zondag 15 mei 2022 13:17 schreef Recce het volgende:
[..]
En dan vannacht ergens naar Doha? Wordt wel een latertje dan!
In het vliegtuig aan haar kussen ruiken.quote:Op zondag 15 mei 2022 13:17 schreef Recce het volgende:
[..]
En dan vannacht ergens naar Doha? Wordt wel een latertje dan!
Wat was het geheimquote:Op zondag 15 mei 2022 12:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bij m'n oma kwamen er altijd moeilijk veel van af. Heel smaakvolle ook. Mn pa heeft nog zaadjes van die soort liggen geloof ik, dus die heb ik al opgeëist ;P
Beetje op het kussen kwijlen.quote:Op zondag 15 mei 2022 13:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In het vliegtuig aan haar kussen ruiken.
Netflixen :p. K heb vreemd genoeg altijd die late vlucht van Bangkokquote:Op zondag 15 mei 2022 13:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat ga je dan doen om wakker te blijven op de luchthaven?
Jij bent echt raar.quote:Op zondag 15 mei 2022 13:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Als een boom in een bos omvalt en er is niemand in de buurt om het te horen, maakt het dan geluid?Misschien vindt die hele reis niet plaats als er niemand op let.
Volgens mij heeft dat met de vlucht van Doha naar Amsterdam te maken. Er gaat wel een vlucht naar Doha vanaf Bangkok eerder vanavond, maar dan moet je de hele nacht op Doha wachten.quote:Op zondag 15 mei 2022 13:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Netflixen :p. K heb vreemd genoeg altijd die late vlucht van Bangkok
Gast.quote:Op zondag 15 mei 2022 13:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dat met de vlucht van Doha naar Amsterdam te maken. Er gaat wel een vlucht naar Doha vanaf Bangkok eerder vanavond, maar dan moet je de hele nacht op Doha wachten.
Misschien heb k weer lege stoelen naast mequote:Op zondag 15 mei 2022 13:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In het vliegtuig aan haar kussen ruiken.
Dat zou goed kunnen ja.quote:Op zondag 15 mei 2022 13:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dat met de vlucht van Doha naar Amsterdam te maken. Er gaat wel een vlucht naar Doha vanaf Bangkok eerder vanavond, maar dan moet je de hele nacht op Doha wachten.
Kun je lekker snurken en sushiwindjes latenquote:Op zondag 15 mei 2022 13:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien heb k weer lege stoelen naast me
Yups. Ik ga zelfs denk ik even plannen dat ik langs een watertappunt fiets zodat ik m'n bidon kan bijvullen.quote:Op zondag 15 mei 2022 13:50 schreef LTVDK het volgende:
En denk dat het met dit weer wel weer verstandig is om een flesje water mee te nemen als ik 2,5 uur ga lopen
Hier is het 26 gradenquote:
Ja wel verstandig, ik vergeet vaak drinken mee te nemen op dagen dat ik langer ga lopen dan ik had geplandquote:Op zondag 15 mei 2022 13:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Yups. Ik ga zelfs denk ik even plannen dat ik langs een watertappunt fiets zodat ik m'n bidon kan bijvullen.
Dan wordt water opeens iets heel moois in je gedachten.quote:Op zondag 15 mei 2022 13:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja wel verstandig, ik vergeet vaak drinken mee te nemen op dagen dat ik langer ga lopen dan ik had gepland
Heb ook wel eens een keer een stuk van 20 km gelopen met 30+ graden, zat halverwege een tankstation dus dacht daar even wat drinken te halen, was die dichtquote:Op zondag 15 mei 2022 13:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan wordt water opeens iets heel moois in je gedachten.
Ik ken het. Dat heb ik ook wel eens op de fiets meegemaakt. Toen deed zo'n waterdrinkpunt het niet en moest ik nog 30 km fietsen of zo. Ik had ook geen geld bij me. Als je dan eindelijk kunt drinken, is water echt het beste wat er is.quote:Op zondag 15 mei 2022 13:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb ook wel eens een keer een stuk van 20 km gelopen met 30+ graden, zat halverwege een tankstation dus dacht daar even wat drinken te halen, was die dichtDan is het echt nog ver lopen
Helemaal verongelijkt en viesmad omdat ze niet aan het ESF mochten meedoenquote:Rusland heeft zondag fosforbommen gegooid op de staalfabriek in Marioepol. Dat meldt de adviseur van de burgemeester op Telegram. De aanval op het laatste verzetsbolwerk in de zuidelijke havenstad zou een reactie zijn op de overwinning van Oekraïne op het Eurovisiesongfestival, waarvan Rusland uitgesloten was vanwege de oorlog.
Ja gelijk een liter water naar binnen gutsen alsof het niks isquote:Op zondag 15 mei 2022 13:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ken het. Dat heb ik ook wel eens op de fiets meegemaakt. Toen deed zo'n waterdrinkpunt het niet en moest ik nog 30 km fietsen of zo. Ik had ook geen geld bij me. Als je dan eindelijk kunt drinken, is water echt het beste wat er is.
Ja, ik waarschuwde daar gisteren al voor.quote:Op zondag 15 mei 2022 13:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Helemaal verongelijkt en viesmad omdat ze niet aan het ESF mochten meedoen
Ik heb ook wel eens gehad dat ik enorme dorst had en uit een doorzichtige fles dronk waardoor de zon daar helemaal in schitterde en zo. Leek wel alsof ik in een reclame zat.quote:Op zondag 15 mei 2022 14:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja gelijk een liter water naar binnen gutsen alsof het niks is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |