Al bijna bingo?quote:
Wat fijnquote:Op zaterdag 14 mei 2022 21:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ze wandelt en fietst en gaat naar de sportschool, werkt aan de taal en kan bijna voorzichtig gaan werken, dus ja![]()
Papendalgoden
Was ongetwijfeld een kwaliteitspost die nu voor altijd en eeuwig verloren is gegaanquote:Op zaterdag 14 mei 2022 21:50 schreef heywoodu het volgende:
Ho kut, volgens mij heb ik met dikke vingers en te snel scrollen een post verwijderd, ik dacht van @:Arizona en iets over een ander pak![]()
Mijn excuses, was niet de bedoeling maar ik kan hem niet terugzetten mobiel
reclameblok voor landen die dit op een commerciële zender uitzendenquote:
Ik heb nog niets gezien deze week, behalve de finalequote:Op zaterdag 14 mei 2022 21:52 schreef Yesse het volgende:
We zijn toch met z’n allen niet dement dat we 3 seconden van elk moment wat we de afgelopen week hebben gezien opnieuw moeten zie ?
Goed om te horenquote:Op zaterdag 14 mei 2022 21:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ze wandelt en fietst en gaat naar de sportschool, werkt aan de taal en kan bijna voorzichtig gaan werken, dus ja![]()
Papendalgoden
Reclame in sommige landen.quote:
Jij heb gekeken, maar ik niet. Moest werken op dinsdag en donderdagquote:Op zaterdag 14 mei 2022 21:52 schreef Yesse het volgende:
We zijn toch met z’n allen niet dement dat we 3 seconden van elk moment wat we de afgelopen week hebben gezien opnieuw moeten zie ?
quote:Op zaterdag 14 mei 2022 21:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb nu een ongewenst visioen van jou met een shuttle-gag.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |