quote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:31 schreef Cockwhale het volgende:
Ik kijk alleen het stuk van Jabba the Hut in Return of the Jedi, en zet hem daarna af.
Ik kwam hier posten over de machete order, maar dat is niet nodig zie ik. Heel goedquote:Op zaterdag 14 mei 2022 22:39 schreef vaarsuvius het volgende:
De enige goede volgorde is deze:
4, 5, 2, 3, 6
(en 1 sla je over en 7-9 ook)
He idee is aldus:
Eerst Star Wars en Empire Strikes back. Dan kijk je 2 en 3, als flashback om erachter te komen waarom Anakin Skywalker naar de Dark side is gegaan. En dan deel 6 voor het einde.
Deel 1 is te slecht en er gebeurt niet veel belangrijks.
Delen na deel 6 zijn schandalig slecht en moet je gewoon negeren.
De eerste drie films hen ik jeugdherinneringen aan vanwege de ruimtegevechten.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 19:27 schreef Marsenal het volgende:
Vandaag heb ik met wat mensen lekker over Star Wars zitten ouwehoeren omdat ik enthousiast ben over de nieuwe serie met Ewan Mcgregor straks. De vriendin van één van die lui zat erbij en heeft nooit de films gezien. Haar eerste vraag was, 'welke volgorde moet ik ze nu kijken?' En mijn antwoord was dat ze xe moest kijken in de volgorde dat ze uitkwamen en die ander zei, de volgorde 1, 2, 3, 4, 5 en 6, want 'dan zijn ze veel makkelijker te volgen'.
Deze klacht is opgedragen aan downies die zo denken.
Op welk abonnement kan ik deze bazenfilm vinden?quote:Op zondag 15 mei 2022 15:42 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat zijn pas bazenfilms![]()
Star Wars & Disney @:pisces29
Bij mij thuis op m'n NAS. Zover ik weet is de Machete-reeks niet beschikbaar bij Netflix e.d.quote:Op zondag 15 mei 2022 15:49 schreef Pisces29 het volgende:
Op welk abonnement kan ik deze bazenfilm vinden?
@:Lenny_Leonard
En @:Nine. jij bent toch ook van de Lord of the rings? Dat is de broer van Star Wars, Efteling, Manga.![]()
En laten we de edelstenen niet vergeten@:DKUp
Ik ga echt kkstuk altijd om dit plaatjequote:Op zondag 15 mei 2022 15:29 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je mist @:abid en @:kluun1985 gewoon
Op je NAS?quote:Op zondag 15 mei 2022 15:56 schreef Nine. het volgende:
[..]
Bij mij thuis op m'n NAS. Zover ik weet is de Machete-reeks niet beschikbaar bij Netflix e.d.
Verder heb ik niets met edelstenen, Manga en de Efteling
Network Area Storagequote:Op zondag 15 mei 2022 16:00 schreef Pisces29 het volgende:
Op je NAS?
Share je dan alles zoals op ehm, Napster van vroegah?![]()
Spannendquote:Op zondag 15 mei 2022 16:37 schreef Nine. het volgende:
[..]
Network Area Storage![]()
In gewoon Nederlands, ik heb een mediaspelertje waar ik een berg films en muziek op heb staan![]()
Sharen doe je tegenwoordig gewoon met een portable harddisk of een usb-stick o.i.d.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |