abonnement Unibet Coolblue
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 16 mei 2022 @ 16:03:47 #51
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_204770304
quote:
1s.gif Op maandag 16 mei 2022 15:50 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Negen maanden is toch al een flinke tijd. Pratende aardappel Wouter Raatgever zit ook nog vast begrijp ik. Van Knevel weet ik het niet.

Maar, terzijde, we zijn hier wel te negatief: laten we kijken naar hoe het ook kan:

[ twitter ]
lol :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_204774535
quote:
84s.gif Op maandag 16 mei 2022 14:38 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Waarom trapt men hier nog in? Mogelijk dus WEER uitstel. Kat heeft 9 maanden de tijd gehad een advocaat te zoeken. Het is gewoon klaar nu.
[..]

Micha Kat in het nauw maakt rare sprongen. Een combinatie van een psychiatrisch patiënt en een professionele treiteraar. Zijn uitspraak ooit: als je als journalist iets wil uitzoeken, moet je zo hard aan de boom schudden, dat de appels er allemaal uit vallen. Hij schudt zelf echter zo hard en ongecontroleerd, dat hij de boom met wortels en al uit de grond trekt.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 17 mei 2022 @ 20:24:39 #53
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_204782826
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_204784889
Iemand Filemon gezien? Ik kon mijn aandacht er niet bijhouden. Die gek van een Frigge leek redelijk goed terecht te zijn gekomen in Portugal, geen idee hoe hem dat gelukt is. Verder hoorde ik wat vaags over een jeugdtrauma van die Weltscherzkerel plus een wat irritant geel hesje dat haar dadendrang mbt armoedeverzachting veel gerichter zou kunnen inzetten als ze die wappieonzin vergeet. Maar daar krijgt ze natuurlijk niet zoveel aandacht mee.
anonieme razernist
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 18 mei 2022 @ 09:34:19 #55
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_204786480
twitter
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 18 mei 2022 @ 09:35:27 #56
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_204786491
twitter
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_204787235
Onderwijl zit deze wappieleider bij fakenewsmaker onoirbaar nederland
twitter
pi_204787773
Die is rijp voor het gesticht.
pi_204789574
The only way you can be original, is to be yourself.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 18 mei 2022 @ 17:00:57 #60
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_204790524
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 18 mei 2022 @ 17:03:58 #61
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204790540
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2022 10:59 schreef Bluesdude het volgende:
Onderwijl zit deze wappieleider bij fakenewsmaker onoirbaar nederland
[ twitter ]
En dat plant zich voort :X
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_204790964
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 23:32 schreef NoCigar het volgende:
Iemand Filemon gezien? Ik kon mijn aandacht er niet bijhouden. Die gek van een Frigge leek redelijk goed terecht te zijn gekomen in Portugal, geen idee hoe hem dat gelukt is. Verder hoorde ik wat vaags over een jeugdtrauma van die Weltscherzkerel plus een wat irritant geel hesje dat haar dadendrang mbt armoedeverzachting veel gerichter zou kunnen inzetten als ze die wappieonzin vergeet. Maar daar krijgt ze natuurlijk niet zoveel aandacht mee.
Ik heb niet gekeken, want ik heb Frigge jaren geleden al aangehoord toen hij nog bij de Soevereine mens oreerde over zijn bewustwordingsproces. Hij heet Ronald, maar na zijn verlichting binnen de Bhagwan noemt hij zich Tilasmi. Loopt jarenlang al vaag te doen over hogere bewustwording en ‘NOS = fake’.
Zo eens zien wat Mike nu weer doet. Geen Menzis en geen politie meer, dan maar Ziggo. Dadelijk gaat hij de plaatselijke Primera nog stalken... :')
pi_204790985
quote:
84s.gif Op woensdag 18 mei 2022 17:03 schreef Starhopper het volgende:

[..]
En dat plant zich voort :X
Sjerrie ziet zijn aanhang sterk afnemen en denkt zelf maar kiezers te gaan kweken.

even los van al het geklaag van wappen; komt er nog een wappiebraderie komend weekend?
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_204792119
Jan Huzen is opgepakt door de politie. Reden is nog niet bekend.
Hij verzamelde adressen van jeugdzorginstellingen en claimde kinderen te gaan "bevrijden". Geen idee of dat er mee te maken heeft.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_204793242
https://www.nu.nl/binnenl(...)ngen.html?redirect=1

Drie opperwappies moeten flink gaan betalen.
pi_204794139
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2022 20:57 schreef Jaeger85 het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)ngen.html?redirect=1

Drie opperwappies moeten flink gaan betalen.
Goed nieuws, Dit lijkt me trouwens teveel om te crowdfunden: zo groot is deze complotniche niet.
anonieme razernist
pi_204795914
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2022 20:57 schreef Jaeger85 het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)ngen.html?redirect=1

Drie opperwappies moeten flink gaan betalen.
Wouter had toch nog ergens een huis? En Joost een B&B? En Micha een legitieme portie van de erfenis van zijn ouders?
pi_204796473
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 00:19 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Wouter had toch nog ergens een huis? En Joost een B&B? En Micha een legitieme portie van de erfenis van zijn ouders?
Meteen beslag op leggen.
pi_204800816
C&A-telg Brenninkmeijer in beroep tegen straf voor rellen, justitie vroeg vrijspraak

quote:
Ansgar John Brenninkmeijer gaat in beroep tegen zijn veroordeling tot 4 dagen cel en een werkstraf vanwege wangedrag tijdens een coronademonstratie op het Museumplein in januari 2021. De reden: het Openbaar Ministerie had vrijspraak gevraagd, maar de politierechter veroordeelde de telg uit de C&A-familie Brenninkmeijer toch.

Brenninkmeijer werd maandag veroordeeld vanwege zijn ‘aandeel’ in de rellen op het Museumplein. Zelf zegt hij dat hij slechts tussen de ME’ers door wilde fietsen om er vandoor te gaan. En daar zijn beelden van. Op die beelden is te zien dat hij door ME’ers tegen de grond wordt gewerkt. ,,In elkaar geslagen,” zegt Brenninkmeijer. Op de beelden gaat Brenninkmeijer, als hij is tegengehouden, niet meteen liggen en krijgt een paar klappen.

Het Openbaar Ministerie vond dat uit de beelden bleek dat Brenninkmeijer niks verkeerds deed en vroeg om vrijspraak, bevestigt een woordvoerder. De politierechter zag het echter anders en veroordeelde de telg uit de beroemde C&A-familie wel.

Alle reden voor Brenninkmeijer om in hoger beroep te gaan. ,,De politierechter legde hem een lagere straf dan zijn norm op ‘omdat u helemaal niet agressief was’. Dat is dus tegenstrijdig. Het is een erg particuliere mening van de rechter,” zegt Brenninkmeijers advocaat Jurjen Boorsma. ,,Er waren geen rellen meer. Hij reed niet expres hard op agenten in met zijn fiets. Integendeel, ze omsingelden hem toen hij tussen hen door wilde fietsen en sloegen hem van zijn fiets af. De politierechter vond dat vreemd genoeg terecht.”

Wereldrecord roeien
De 52-jarige Ansgar John heeft een rijke carrière. Hij groeide op in Londen en New York, bouwde een managementloopbaan op bij grote bedrijven in de detailhandel en werd daarna actief in de beleggingswereld. Hij haalde volgens zijn eigen biografie zelfs ooit het wereldrecord afstand roeien in 24 uur, samen met vijf vrienden. Brenninkmeijer trad ook op als gastdocent op hogescholen.

Tijdens de coronacrisis liet hij zich vooral gelden als tegenstander van de regels en de aanpak. Wekelijks demonstreerde hij op de Dam in Amsterdam.

https://www.ad.nl/binnenl(...)vrijspraak~a6051f5c/
  donderdag 19 mei 2022 @ 15:14:30 #71
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_204800838
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 00:19 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
En Joost een B&B?
met zo'n gekookt eitje waar een stukje riet uit een niet afgekootje stront uitsteekt.
pi_204800990
quote:
Mike mag niet meer bellen :D En het dan nog gek vinden waarom 8)7

En over dat Ziggo filmpje, Mike hoeft niet het Bel-me-niet-register te activeren. Ziggo gaat na dit gesprek vanzelf al nooit meer Mike bellen _O- Echt deze man is een zeer zeldzaam exemplaar :P

[ Bericht 9% gewijzigd door Dutch_view op 19-05-2022 15:37:27 ]
pi_204802692
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 15:31 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
Mike mag niet meer bellen :D En het dan nog gek vinden waarom 8)7

En over dat Ziggo filmpje, Mike hoeft niet het Bel-me-niet-register te activeren. Ziggo gaat na dit gesprek vanzelf al nooit meer Mike bellen _O- Echt deze man is een zeer zeldzaam exemplaar :P
Nou moet ik wel een beetje lachen om dit gesprek. Je wordt nog wel eens gebeld op een toch al niet zo gelegen moment met een aanbod waar je al geen zin in hebt. Ik probeer meestal beleefd het aanbod af te slaan.
Als student belde ik ook mensen rond etenstijd voor een nieuw telefoonabonnement of voor groene stroom. De mensen die beledigend ophingen, vond ik ook echt naar. Ook de mensen die bij het noemen van mijn naam al schreeuwden ‘IK HEB GEEN INTERESSE’, zonder dat ze wisten wat het was, vond ik naar. (Deze klant heb ik teruggebeld met de mededeling ‘niemand heeft interesse in jou’)
Maar dit soort paradijsvogels liet je soms lekker een kwartier lang ratelen. Een collega had eens een kant die na twintig minuten vertelde waarom hij zo lang van stof was: het gesprek kostte de provider nu geld. :')
pi_204803174
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 18:38 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Nou moet ik wel een beetje lachen om dit gesprek. Je wordt nog wel eens gebeld op een toch al niet zo gelegen moment met een aanbod waar je al geen zin in hebt. Ik probeer meestal beleefd het aanbod af te slaan.
Als student belde ik ook mensen rond etenstijd voor een nieuw telefoonabonnement of voor groene stroom. De mensen die beledigend ophingen, vond ik ook echt naar. Ook de mensen die bij het noemen van mijn naam al schreeuwden ‘IK HEB GEEN INTERESSE’, zonder dat ze wisten wat het was, vond ik naar. (Deze klant heb ik teruggebeld met de mededeling ‘niemand heeft interesse in jou’)
Maar dit soort paradijsvogels liet je soms lekker een kwartier lang ratelen. Een collega had eens een kant die na twintig minuten vertelde waarom hij zo lang van stof was: het gesprek kostte de provider nu geld. :')
Ik speel meestal gewoon het IKEA luisterboek af.
pi_204803784
Jan Huzen organiseert zaterdag de wappiekermis in Den Haag.
een zogenaamde stille tocht voor de 1700 door de staat ontvoerde kinderen.
Hij was zelf ook een dag ontvoerd door de staat, aldus Jan Huzen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  donderdag 19 mei 2022 @ 21:48:02 #76
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_204805018
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 20:06 schreef spectrumanalyser het volgende:
Jan Huzen organiseert zaterdag de wappiekermis in Den Haag.
een zogenaamde stille tocht voor de 1700 door de staat ontvoerde kinderen.
Hij was zelf ook een dag ontvoerd door de staat, aldus Jan Huzen.
Als ze geen verdwenen kinderen meer kunnen verzinnen, dan kapen ze wel de ellende van een ander :r
  vrijdag 20 mei 2022 @ 20:55:07 #77
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_204814514


Wappiehunter Ome Willem is ook altijd vermakelijk om te volgen. _O-
pi_204815231
quote:
99s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 20:55 schreef Claude_Viole het volgende:
[ link | afbeelding ]

Wappiehunter Ome Willem is ook altijd vermakelijk om te volgen. _O-
Jammer van die spelfout. :T
pi_204817006
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 21:53 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Jammer van die spelfout. :T
Een kniesoor die daarop let. ;)

Ondertussen rukt Rob Scholte zich af - kan je zonder benen dan in balans blijven? - op de dagelijkse monologen van Micha Kat. Die rekent zich rijk, aangezien hij naar eigen inzicht recht heeft op 1,5 miljoen van de staat (die nog altijd niet is toegewezen), waarmee die twee ton makkelijk te verrekenen is...
pi_204819073
De wappiebraderie in Den Haag is al in volle gang.

Alhoewel, een fanfare is nou niet echt wat je verwacht bij een stille tocht.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_204819257
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 12:27 schreef spectrumanalyser het volgende:
De wappiebraderie in Den Haag is al in volle gang.

Alhoewel, een fanfare is nou niet echt wat je verwacht bij een stille tocht.
Nog steeds 'Voor Vrijheid'. Zitten we weer in een lockdown dan?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_204819610
Altijd fascinerend hoe je de mensen die naar dat soort dingen gaan door het scherm heen kan ruiken.
Conscience do cost.
pi_204820669
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 13:30 schreef ems. het volgende:
Altijd fascinerend hoe je de mensen die naar dat soort dingen gaan door het scherm heen kan ruiken.
Zouden ze gevaccineerd zijn?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 21 mei 2022 @ 15:43:06 #84
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_204828098
Het schijnt dat er vandaag ergens in Drenthe een bijeenkomst is van FvD. Iemand die daar meer over weet?
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 22 mei 2022 @ 12:10:16 #86
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_204828244
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 12:27 schreef spectrumanalyser het volgende:
De wappiebraderie in Den Haag is al in volle gang.

Alhoewel, een fanfare is nou niet echt wat je verwacht bij een stille tocht.
lol
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zondag 22 mei 2022 @ 12:25:50 #87
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204828357
J
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2022 11:46 schreef Magister_Artium het volgende:
Het schijnt dat er vandaag ergens in Drenthe een bijeenkomst is van FvD. Iemand die daar meer over weet?
a de FVD Drenthe Heidag.
pi_204832932
twitter


Weer een massale opkomst. Verder in het wapjournaal:
- Mike is stil. Op zijn pagina is al een paar dagen geen bericht meer, maar ook Mikes volgers vinden het saai worden als je constant hoort dat je niet mag bellen en dat daarna de hoorn erop wordt gegooid.
- Oppergek maakt zich nog altijd druk om etherenergie en naaktscanners, vooral die bij schoolpleinen en voetbalvelden. Volgens hem worden die witte palen gebruikt om pedofielen te voorzien van beelden van naakte kinderen. Aldus een naaktrecreant die door zijn ex is beticht van kindermisbruik. Ook als dat een valse beschuldiging is - er heeft immers nooit een veroordeling plaatsgevonden - dan nog is de obsessie met het onderwerp verre van gezond.
- Eveneens in Bussum: op het gemeentehuis wappert de Oekraïense vlag. Oppergek Erik maakt een filmpje van drie minuten hierover, waarin hij uitlegt dat dit een complot is van de EU, om ons elke vorm van nationale trots te ontnemen. Er hoort naar zijn zeggen een Nederlandse vlag te hangen. Aldus een nog altijd aanhanger van de Gele hesjes, die 2,5 jaar geleden iedere zaterdag door Amsterdam polonaisde met zijn geloofsgenoten, onder het motto ‘allemaal samen’. De vlag in Eriks studio hangt nog altijd ondersteboven, of het is de vlag van Joegoslavië dan wel Schleswig-Holstein.
- Buitenlands nieuws: Micha Kat heeft zijn roeping als sportjournalist gemist. Als ware het een massasprint boven op de Mont Ventoux schreeuwt hij euforisch in de Soundcloud van Rob Scholte dat elke tegenslag een bewijs is van zijn gelijk. Hij zou naar eigen zeggen een vrijgeleide moeten krijgen onder voortdurende begeleiding van Mark Rutte en Jaap van Dissel. Dezelfde mensen verdenkt hij echter van het beramen van een aanslag op zijn leven.
- Wappieweer: in het hele land komen chemtrails voor. Het weer is geschikt om te demonstreren.
pi_204832975
twitter

twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_204833816
quote:
9s.gif Op zondag 22 mei 2022 18:37 schreef Aether het volgende:
[ twitter ]
Soort van alternatieve vorm van dagbesteding. :P
pi_204840270
Soevereintje Mike krijgt zogenaamd een "anoniem bellertje" (uhu :') ) van "Hendriks van de politie" dat hij zijn auto en scooter kan komen ophalen en vangt uiteraard bot. _O-

The only way you can be original, is to be yourself.
pi_204841271
Filemon doet er nog een schepje bovenop. Vanavond complotgekkies die geloven dat de macht in handen is van reptielachtige wezens.
quote:
Deze week spreekt Filemon Wesseling in Filemon en de Complotten met complotdenkers die geloven dat de politieke macht op aarde in handen is van een buitenaards ras van reptielachtige wezens. Ze zouden mensen ontvoeren en hun bloed drinken.

Er is geen duidelijk verband tussen de geloofwaardigheid van complottheorieën en hun houdbaarheid. Het idee dat de politieke macht op aarde in handen is van een buitenaards ras van reptielachtige wezens is misschien absurd en grotesk, maar ook bijzonder hardnekkig. Vooral in de VS zijn er veel mensen die geloven dat deze reptielen achter ontvoeringen zitten en een menselijke gedaante kunnen aannemen. Zo zouden onder meer beide presidenten Bush en koningin Elizabeth II eigenlijk reptielwezens zijn.
Filemon Wesselink

In Filemon en de complotten spreekt Filemon Wesseling enkele Nederlanders die deze theorie aanhangen. Tony gelooft dat hij door reptielen is ontvoerd en twintig jaar als slaaf werd gebruikt. Volgens zijn familie lag hij de volgende dag echter gewoon in zijn bed.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_204843704
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 18:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
Filemon doet er nog een schepje bovenop. Vanavond complotgekkies die geloven dat de macht in handen is van reptielachtige wezens.
[..]

In de jaren ‘90 had je bij Catherine Keyl op RTL figuren in haar talkshow die communiceerden met aliens en meermalen door hen waren ontvoerd.
Nu verspreiden gevallen Engelse sportjournalisten dat hun staatshoofd uit een buitenaards reptielenei is geboren… :N
pi_204843980
Het wordt allemaal duidelijk nu.. Oppergek is een alien, hoe kan hij anders weten van al die geheime technologie? Of is hij misschien ook ontvoerd geweest en was hij installateur?
pi_204844667
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 17:18 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Soevereintje Mike krijgt zogenaamd een "anoniem bellertje" (uhu :') ) van "Hendriks van de politie" dat hij zijn auto en scooter kan komen ophalen en vangt uiteraard bot. _O-

Oke welke Fok!-er heeft uit naam van de Politie naar Mike gebeld? :P ~O>
Verbaast me dat hij blijkbaar niet het dienstnummer had gevraagd :o
pi_204844736
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 22:08 schreef JohnWickPic het volgende:
Het wordt allemaal duidelijk nu.. Oppergek is een alien, hoe kan hij anders weten van al die geheime technologie? Of is hij misschien ook ontvoerd geweest en was hij installateur?
Hij ziet er na jaren tetteren in zijn camera wel buitenaards uit.
pi_204849521
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 00:37 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
Oke welke Fok!-er heeft uit naam van de Politie naar Mike gebeld? :P ~O>
Wellicht dezelfde persoon die onder het pseudoniem "Mike Derksen" soevereintje naar een vals adres in Eindhoven heeft gestuurd? :+

Goh, en hoe komt-ie aan die ¤ 1.000 cash? Aangezien hij per maand maar "vierhonderaggenzessetig" euro vangt bij het UWV. :Y) Of heeft-ie dat voor zijn huis gekregen? _O-
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_204850932
sinds kort reageert Flavio op mijn reacties op BlckBx. Het geld wat hij van de wielerbond gejat heeft zou al terugbetaald zijn èn er zou een rectificatie zijn geweest. Geen linkje of ander bewijs daarover.

Ook zo lekker betrouwbaar. dus èn een rectificatie èn er is terugbetaald. Dan zou je dus niet hoeven rectificeren, en als er gerectificeerd was dan was terugbetaling weer niet nodig.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_204851439
De pech blijft aan Mike's kont plakken >:) Nu lukt het niet om een auto over te schrijven vanwege een CJIB blokkade ;( Waarschijnlijk door de tientallen openstaande boetes :7
Allemaal onrecht volgens Mike, hij krijgt geen contact met "de WIE" :|W

pi_204852270
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 19:03 schreef Dutch_view het volgende:
De pech blijft aan Mike's kont plakken >:) Nu lukt het niet om een auto over te schrijven vanwege een CJIB blokkade ;( Waarschijnlijk door de tientallen openstaande boetes :7
Allemaal onrecht volgens Mike, hij krijgt geen contact met "de WIE" :|W

Wie?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')