abonnement Unibet Coolblue
pi_204742287
Zoals sommigen van jullie misschien al weten zit ik een beetje in een lastige positie.
Voor het verhaal zie: WGR / Tips gezocht omtrent thuisloos en geld

19 mei mag ik bij een woning gaan kijken en als ik die krijg dan heb ik eigenlijk alles nodig wat je in huis gebruikt. Een aantal mensen hebben mij gewezen op dit forum onderdeel vandaar dat ik hier alvast een post aanmaak.

Misschien zijn er mensen die nog wat hebben staan en dat nog even vast willen houden voor mij of nog andere tips hebben dan hoor ik het graag.

Lijst met spullen die ik nodig ga hebben:

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 02:18 schreef Queller het volgende:

Slaapkamer:

- matras (die zou ze graag nieuw willen; dat snap ik)
- dekbed (1- of 2-persoons?)
- overtrek(ken) (1- of 2-persoons?)
- kussen
- kussenslo(o)p(en)
- en - maar dat mag waarschijnlijk ook een paar dagen later - een bed (1- of 2-persoons?)
- iets voor het raam (gordijnen zou wel een aardig optie zijn; wat zijn de afmetingen?)

Voor in de badkamer / toilet:

- handdoeken
- washandjes (gebruikt iemand die?)
- toiletpapier (je zal zonder zitten)
- shampoo
- zeep oid

Voor in de keuken

- kooktoestel van de een of andere soort
- voor de handig: een magnetron
- koelkast
- borden
- bestek
- vergeet de kaasschaaf niet :P
- pannen
- keukenmessen
- glazen
- bekers / kopjes
- als ze wil, heb ik nog een nieuwe Senseo
- hand- en theedoeken
- afwasmiddel
- afwasborstel
- emmer, teiltje
- vaatdoekjes
- een aantal bakjes om wat in te bewaren
- stoffer en blik

En algemeen:

- vloerbedekking
- fittingen en lampen
- wasmachine
- een droogrekje
- stofzuiger

De eerste boodschappen

- koffie
- thee
- suiker
- melk
- schoonmaakmiddelen
- boter
- basis kruidenshizzle (zout, peper)
- wat voor de voorraadkast (soep, rijst, pasta, appelmoes, majo, bla, bla)
- boterhamzakjes
- alufolie
-


quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2022 09:48 schreef Ravenna29 het volgende:

[..]
Ja dat lijstje is nog wel actueel. Eventueel zouden er nog pannen bij mogen.
Ik zal de lijst nog wel aanvullen maar dit is wat er als eerste in mij opkomt

[ Bericht 44% gewijzigd door Viv op 28-05-2022 13:20:54 ]
pi_204742433
Je hebt écht helemaal niets toch? Staat er een keuken in het huis, of zelfs dat niet?

Het zou helpen als je in de openingspost een lijstje maakt van alles wat je zoekt. Dan kan je doorstrepen wat niet meer nodig is. Mensen hebben vast van alles, maar voor je het weet ben je alleen maar aan het roepen 'hoe ik niet / heb ik er al 8 van' :P

[ Bericht 68% gewijzigd door Queller op 14-05-2022 13:12:19 ]
pi_204742641
Misschien handig om er bij te vermelden in welke regio het is.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_204744427
Welke regio?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_204748285
Ik praat misschien voor mijn beurt, maar West Brabant / Zeeland
pi_204748650
Inderdaad de regio west-brabant / zeeland. Ik zal nog een lijstje maken maar voor nu eigenlijk alles wat je in huis gebruikt. Van meubels tot linnengoed, servies, bestek etc. Of er een keuken in het huis is weet ik nog niet daar zal ik donderdag meer over kunnen vertellen.
pi_204749834
Ik heb het volgende voor je:
- zomerdekbed (zgan)
- dekbedhoezen (niet nieuw, maar ik was ze op 90 graden voor je)
- kussen (zgan, met een dikke wasbare hoes; was ik ook voor je)
- handdoeken (badkamer en ja, die was ik natuurlijk ook)
  zaterdag 14 mei 2022 @ 22:34:38 #8
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_204750902
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 21:45 schreef Ravenna29 het volgende:
Inderdaad de regio west-brabant / zeeland. Ik zal nog een lijstje maken maar voor nu eigenlijk alles wat je in huis gebruikt. Van meubels tot linnengoed, servies, bestek etc. Of er een keuken in het huis is weet ik nog niet daar zal ik donderdag meer over kunnen vertellen.
Ik ga ervan uit dat er een keukenblok in zit. Een kookding is niet vanzelfsprekend.
pi_204750922
Bestek
Dekbedden (partner kennende steriel)
Lampen
Dekbedsets zonder kussenslopen
Verder even kijken.
pi_204750947
quote:
99s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 22:34 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]
Ik ga ervan uit dat er een keukenblok in zit. Een kookding is niet vanzelfsprekend.
Kookding 🤣
  zaterdag 14 mei 2022 @ 22:47:41 #11
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_204751541
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 22:35 schreef investeerdertje het volgende:

[..]
Kookding 🤣
:+ Tof dat er zoveel spullen en hulp wordt aangeboden maar het moet ook nog bij Ravenna29 komen.
pi_204751651
quote:
99s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 22:47 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]
:+ Tof dat er zoveel spullen en hulp wordt aangeboden maar het moet ook nog bij Ravenna29 komen.
Ik moest enkel om je bewoording lachen.
pi_204751755
@blomke

Als de wereld zo maakbaar is, maak jij dan eens wat IKEA kadobonnen om het maakbaar te maken. Regel ik de rest
pi_204753872
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 22:52 schreef investeerdertje het volgende:
@:blomke

Als de wereld zo maakbaar is, maak jij dan eens wat IKEA kadobonnen om het maakbaar te maken. Regel ik de rest
Ik wist heul niet dat het kon :o

Ikea kadobonnen maken
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 15 mei 2022 @ 12:39:45 #15
269689 crew  Viv
pi_204759851
@Ravenna29 goed dat je alvast een topic geopend hebt! :)

quote:
99s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 22:47 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]
:+ Tof dat er zoveel spullen en hulp wordt aangeboden maar het moet ook nog bij Ravenna29 komen.
Dat kan vaak ook wel via FHF geregeld worden. :Y
pi_204762946
Als het goed is kun je bij de gemeente terecht voor inrichtingskosten, dit is dan wel een lening geloof ik.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  zondag 15 mei 2022 @ 18:37:03 #17
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_204763493
Ik probeer je te dm-en maar dat lukt niet? @Ravenna29
Prrrrr
pi_204791301
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 12:43 schreef Ravenna29 het volgende:
Zoals sommigen van jullie misschien al weten zit ik een beetje in een lastige positie.
Voor het verhaal zie: WGR / Tips gezocht omtrent thuisloos en geld

19 mei mag ik bij een woning gaan kijken en als ik die krijg dan heb ik eigenlijk alles nodig wat je in huis gebruikt. Een aantal mensen hebben mij gewezen op dit forum onderdeel vandaar dat ik hier alvast een post aanmaak.

Misschien zijn er mensen die nog wat hebben staan en dat nog even vast willen houden voor mij of nog andere tips hebben dan hoor ik het graag.

Lijst met spullen die ik nodig ga hebben:

Bankstel
Salontafel
Eetkamer tafel en stoelen
Een bed
(Matras wil ik denk ik het liefst nieuw aanschaffen)
Handdoeken
Theedoeken
Beddengoed
Servies
Pannen
Bestek
Kasten
Lampen

Ik zal de lijst nog wel aanvullen maar dit is wat er als eerste in mij opkomt
Beste Ravenna29, heb net je topic gelezen in werk en geldzaken. Nog gefeliciteerd met je verjaardag. Weet je al of je de woning krijgt? Sorry lees dat morgen de bezichtiging is. Zal voor je duimen :Y

Ik heb volgens mij niet zo snel spullen over die je kunt gebruiken voor je inrichting maar wil je wel graag 50 euro overmaken. Ontvang graag je rekeningnummer.
pi_204796766
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 22:09 schreef Queller het volgende:
Ik heb het volgende voor je:
- zomerdekbed (zgan)
- dekbedhoezen (niet nieuw, maar ik was ze op 90 graden voor je)
- kussen (zgan, met een dikke wasbare hoes; was ik ook voor je)
- handdoeken (badkamer en ja, die was ik natuurlijk ook)
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 22:35 schreef investeerdertje het volgende:
Bestek
Dekbedden (partner kennende steriel)
Lampen
Dekbedsets zonder kussenslopen
Verder even kijken.
Hier ben ik al heel erg blij mee.
pi_204796772
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 17:39 schreef mascara-klodder het volgende:
Als het goed is kun je bij de gemeente terecht voor inrichtingskosten, dit is dan wel een lening geloof ik.
Maar de doorlooptijd hiervoor is 8 weken. En ik kan met sommige spullen helaas geen 8 weken wachten.
pi_204796785
quote:
17s.gif Op woensdag 18 mei 2022 18:37 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Beste Ravenna29, heb net je topic gelezen in werk en geldzaken. Nog gefeliciteerd met je verjaardag. Weet je al of je de woning krijgt? Sorry lees dat morgen de bezichtiging is. Zal voor je duimen :Y

Ik heb volgens mij niet zo snel spullen over die je kunt gebruiken voor je inrichting maar wil je wel graag 50 euro overmaken. Ontvang graag je rekeningnummer.
Dank je wel en een bericht gestuurd.
pi_204796810
Sorry dat ik de afgelopen dagen niet heb gereageerd. De MS heeft mij aardig genekt. Het is een emotionele periode en samen met de stress zorgde dat voor een tekort aan energie. Mijn lichaam wilde echt even niet meer meewerken en mijn hoofd nog minder.

Ik snap dat dit voor sommigen ondankbaar overkomt maar zo is het zeker niet bedoeld. En ik ben echt blij met al jullie hulp.

Straks de woning kijken en dan weet ik meer.
pi_204796812
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 08:31 schreef Ravenna29 het volgende:
Sorry dat ik de afgelopen dagen niet heb gereageerd. De MS heeft mij aardig genekt. Het is een emotionele periode en samen met de stress zorgde dat voor een tekort aan energie. Mijn lichaam wilde echt even niet meer meewerken en mijn hoofd nog minder.

Ik snap dat dit voor sommigen ondankbaar overkomt maar zo is het zeker niet bedoeld. En ik ben echt blij met al jullie hulp.

Straks de woning kijken en dan weet ik meer.
ik duim voor je :Y
  donderdag 19 mei 2022 @ 12:13:07 #24
3542 Gia
User under construction
pi_204798534
Ik heb een mooi 4-pits gasstel. Voor het geval er nog gas in huis zit. Maar dat is niet overal.
Heb nog een zoon thuis die dat misschien ook ooit kan gebruiken (kans is klein aangezien alle nieuwbouw gasloos is), maar heb er 2 staan en kook zelf op inductie nu.
pi_204798857
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 12:13 schreef Gia het volgende:
Ik heb een mooi 4-pits gasstel. Voor het geval er nog gas in huis zit. Maar dat is niet overal.
Heb nog een zoon thuis die dat misschien ook ooit kan gebruiken (kans is klein aangezien alle nieuwbouw gasloos is), maar heb er 2 staan en kook zelf op inductie nu.
Daar zou ik heel blij mee zijn en er zit inderdaad nog gas in.

ik heb de woning gekregen en mag morgen om 3 uur de sleutel halen. Ik moet nog wel even regelen dat ik dan alles kan betalen dus ik moet 400 euro zien te lenen tot maandag. Maar dat zal wel goedkomen.

Dan heb ik natuurlijk echt van alles nodig en nu een beter idee van wat.

Er moet iets op de vloeren er ligt niks en het zijn houten vloeren. De afmetingen heb ik helaas nog niet maar volgen zo snel mogelijk.
Een koelkast.
Een bed.
Een bank.
Een tafeltje.
Iets om een tv op te zetten. (De tv heb ik al maar geen idee van de afmetingen)
lampen
gereedschap
Linnengoed (eigenlijk alles is welkom van beddengoed tot theedoeken)
Servies
Pannen
Bestek
Ander keukengerei
Gordijnen

Ik zal dit lijstje vast nog wel aanvullen. Voor mij is het nu het belangrijkste dat er iets op de vloer komt en dat ik er kan gaan slapen.

Mocht iemand nog een goede tip hebben tegen schimmel dan hoor ik het ook graag. In een kleine slaapkamer zit wat schimmel op de muur en er is slecht gelucht. Omdat het maar een tijdelijke woning is wil ik er ook geen kapitalen tegen aan gooien eigenlijk.

Ik ben in ieder geval blij dat er zicht is op een woning en met alle hulp.
  donderdag 19 mei 2022 @ 13:44:03 #26
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_204799663
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 12:42 schreef Ravenna29 het volgende:
Ik moet nog wel even regelen dat ik dan alles kan betalen dus ik moet 400 euro zien te lenen tot maandag.
Ik wil je het restant bedrag (nu 320 euro?) wel lenen hoor tot je uitkering binnen is. :)
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_204799724
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 13:44 schreef Elpis het volgende:

[..]
Ik wil je het restant bedrag (nu 320 euro?) wel lenen hoor tot je uitkering binnen is. :)
Jeetje daar zou ik heel erg mee geholpen zijn en mocht ik in de tussentijd nog wat binnen krijgen dan stort ik dat alvast terug. Jullie zijn echt geweldig hier. Als je het zeker weet. Ik stuur mijn rekeningnummer wel even in een dm Volgens mij zijn dat geen gegevens waar iemand verder wat mee kan.

[ Bericht 3% gewijzigd door Ravenna29 op 19-05-2022 14:08:48 ]
  donderdag 19 mei 2022 @ 13:52:53 #28
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_204799775
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 13:48 schreef Ravenna29 het volgende:Volgens mij zijn dat geen gegevens waar iemand verder wat mee kan.
Zou DM'en.

quote:
Wat iemand wél met jouw bankrekeningnummer kan doen, is het misbruiken voor het afsluiten van abonnementen en het aangaan van aankopen bij bedrijven die de mogelijkheid tot eenmalige machtiging hebben. Helaas voeren bedrijven nog erg weinig controle uit op dit soort fraude.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  donderdag 19 mei 2022 @ 14:36:42 #29
3542 Gia
User under construction
pi_204800420
Mocht er iemand vanuit zuidoost Brabant, of via Zuidoost Brabant, die richting opgaan, zou die dan het gasstel op kunnen komen halen?
Overigens @Ravenna29 zit er nog geen slang aan, die is in de vorige huurwoning van mijn moeder achtergebleven.
  donderdag 19 mei 2022 @ 16:25:14 #30
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_204801546
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2022 13:48 schreef Ravenna29 het volgende:

[..]
Jeetje daar zou ik heel erg mee geholpen zijn en mocht ik in de tussentijd nog wat binnen krijgen dan stort ik dat alvast terug. Jullie zijn echt geweldig hier. Als je het zeker weet. Ik stuur mijn rekeningnummer wel even in een dm Volgens mij zijn dat geen gegevens waar iemand verder wat mee kan.
Done. :)
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_204801702
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2022 16:25 schreef Elpis het volgende:

[..]
Done. :)
Heel erg bedankt.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 19 mei 2022 @ 17:27:08 #32
269689 crew  Viv
pi_204802114
@Ravenna29 gefeliciteerd met de woning! *O*

Wat goed helpt tegen schimmel is bleek. :) Bijvoorbeeld een plantenspuit vullen met water en bleek (verhoudingen zou ik moeten opzoeken) en de muur daarmee insprayen, of de muur afnemen met een in water+bleek gedrenkt doekje.

Maar dan hoop ik wel dat de schimmel alleen oppervlakkig zit, en niet door en door, in de hele isolatie van de muur of zo. Want dan krijg je het zelf niet weg, en dat is erg ongezond om in te leven. :*

quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2022 16:25 schreef Elpis het volgende:

[..]
Done. :)
Wat lief van je! O+
pi_204804661
Bedankt voor de tip voor de schimmel.

Inmiddels heb ik een aantal dingen al.

Ik heb een 2 en 2,5 zits bank, een salontafel, Dekbed, wat serviesgoed, een koelkast. Morgen ga ik achter iets voor op de vloer aan. Dat zal wel goedkoop tapijt worden. En een bed dan heb ik de meest essentiele dingen wel te pakken voor nu. Ik ga de rest nog steeds nodig hebben natuurlijk maar eerst wil ik ervoor zorgen dat ik er kan slapen. Als niemand kan, dan kan ik kijken of ik zelf vervoer kan regelen Gia. Maar dat moet ik dan even bekijken.
pi_204804846
@blomke je hebt denk ik m'n vorige tag gemist.
pi_204805457
Ik heb nog gordijnen liggen, een beige als twee verduisterende. Liggen op de plank voor de kringloop. Allen met ringen voor om zo’n roede. Is alleen in Utrecht en morgen vertrek ik voor ruim anderhalve week. Als je interesse hebt wil ik wel kijken of ik ze na terugkomst jouw kant op kan krijgen?
pi_204805531
Ik heb allebei je topics gelezen en jeetje wat een verhaal zeg. Ik zou graag willen helpen met wat kleine dingen als je die nog steeds nodig hebt, niet al genoeg van anderen hiervan krijgt.

Ik heb:
- een set handdoeken (2 douchelakens, 4 handdoeken, 4 washandjes), gloednieuw, nooit gebruikt. Ligt alleen al heel wat jaren in de kast en misschien wat muf geworden in de tijd, maar kan ik nog wel wassen voor je.
- een set theedoeken en keuken handdoeken. ook gloednieuw en nooit gebruikt.
- dekbed 200 x 200, gloednieuw, nooit gebruikt ooit gratis gekregen bij bestellen van 2 dekbedhoezen
- 1 of 2 dekbedhoezen voor dekbedmaat 200 x 200 plus hoeslakens voor matrasmaat 140 x 200, wel gebruikt maar slechts weinig.
- een kleinere maat koekenpan, 20cm, gloednieuw (ooit verkeerd gekocht, is niet geschikt voor inductie wat ik heb)
- 1 of 2 hanglampen, zwart metaal.
- verduisterende gordijnen die de vorige bewoner van mijn huidige huis had laten hangen in de slaapkamer, 2 x afmeting 200 breed bij 160 hoog en 1 x 100 breed bij 240 hoog (even grof gemeten) voorzien van kunststof haken, de gordijnrails ervoor heb ik helaas niet meer. Kleur okergeel ene kant en zwart andere kant. Ze hebben wel 15 jaar in een bananendoos in de schuur gelegen en zouden eerst moeten worden gewassen maar ik weet niet of ze passen in mijn wasmachine.

Ik heb alleen geen auto of rijbewijs om het te brengen (woon zelf in Leiden), maar de kleinere dingen zou ik met de post kunnen versturen. Of ik kan met de trein naar je toekomen, is op zich geen punt.
pi_204806787
quote:
7s.gif Op donderdag 19 mei 2022 22:22 schreef Serinde het volgende:
Ik heb nog gordijnen liggen, een beige als twee verduisterende. Liggen op de plank voor de kringloop. Allen met ringen voor om zo’n roede. Is alleen in Utrecht en morgen vertrek ik voor ruim anderhalve week. Als je interesse hebt wil ik wel kijken of ik ze na terugkomst jouw kant op kan krijgen?
Daar zou ik heel blij mee zijn
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 22:29 schreef Soulfreak het volgende:
Ik heb allebei je topics gelezen en jeetje wat een verhaal zeg. Ik zou graag willen helpen met wat kleine dingen als je die nog steeds nodig hebt, niet al genoeg van anderen hiervan krijgt.

Ik heb:
- een set handdoeken (2 douchelakens, 4 handdoeken, 4 washandjes), gloednieuw, nooit gebruikt. Ligt alleen al heel wat jaren in de kast en misschien wat muf geworden in de tijd, maar kan ik nog wel wassen voor je.
- een set theedoeken en keuken handdoeken. ook gloednieuw en nooit gebruikt.
- dekbed 200 x 200, gloednieuw, nooit gebruikt ooit gratis gekregen bij bestellen van 2 dekbedhoezen
- 1 of 2 dekbedhoezen voor dekbedmaat 200 x 200 plus hoeslakens voor matrasmaat 140 x 200, wel gebruikt maar slechts weinig.
- een kleinere maat koekenpan, 20cm, gloednieuw (ooit verkeerd gekocht, is niet geschikt voor inductie wat ik heb)
- 1 of 2 hanglampen, zwart metaal.
- verduisterende gordijnen die de vorige bewoner van mijn huidige huis had laten hangen in de slaapkamer, 2 x afmeting 200 breed bij 160 hoog en 1 x 100 breed bij 240 hoog (even grof gemeten) voorzien van kunststof haken, de gordijnrails ervoor heb ik helaas niet meer. Kleur okergeel ene kant en zwart andere kant. Ze hebben wel 15 jaar in een bananendoos in de schuur gelegen en zouden eerst moeten worden gewassen maar ik weet niet of ze passen in mijn wasmachine.

Ik heb alleen geen auto of rijbewijs om het te brengen (woon zelf in Leiden), maar de kleinere dingen zou ik met de post kunnen versturen. Of ik kan met de trein naar je toekomen, is op zich geen punt.
Ik ben blij met alles dus graag. En mocht er iemand vanuit Leiden richting het eiland Tholen moeten dan hoor ik dat graag.
pi_204807082
Gefeliciteerd met je woning! *O* *O*
pi_204807096
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 08:36 schreef bitterbal het volgende:
Gefeliciteerd met je woning! *O* *O*
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 08:36 schreef bitterbal het volgende:
Gefeliciteerd met je woning! *O* *O*
Dank je wel.
  vrijdag 20 mei 2022 @ 09:59:47 #40
3542 Gia
User under construction
pi_204807744
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 21:19 schreef Ravenna29 het volgende:
Bedankt voor de tip voor de schimmel.

Inmiddels heb ik een aantal dingen al.

Ik heb een 2 en 2,5 zits bank, een salontafel, Dekbed, wat serviesgoed, een koelkast. Morgen ga ik achter iets voor op de vloer aan. Dat zal wel goedkoop tapijt worden. En een bed dan heb ik de meest essentiele dingen wel te pakken voor nu. Ik ga de rest nog steeds nodig hebben natuurlijk maar eerst wil ik ervoor zorgen dat ik er kan slapen. Als niemand kan, dan kan ik kijken of ik zelf vervoer kan regelen Gia. Maar dat moet ik dan even bekijken.
Da's altijd goed. 't Is een mooie kookplaat met matglazen deksel en gietijzeren pannendragers. Electrische ontsteking.
We hadden al overwogen om em op marktplaats te zetten, maar zoveel mensen willen niet meer op gas koken, nu. Als we er jou mee kunnen helpen, mag je die zo hebben. Alleen naar Tholen rijden, vind ik dan wat ver. En we zitten met schade van blikseminslag in de electra. Nog geen melding kunnen doen, sta nu in de wacht. Electricien komt misschien vandaag kijken.

Maar mocht er iemand in de buurt jouw kant op gaan, hoor ik het graag. Je bent uiteraard ook zelf welkom als je vervoer kunt regelen. Is niet iets om effe via de post te sturen.
pi_204809077
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 09:59 schreef Gia het volgende:

[..]
Da's altijd goed. 't Is een mooie kookplaat met matglazen deksel en gietijzeren pannendragers. Electrische ontsteking.
We hadden al overwogen om em op marktplaats te zetten, maar zoveel mensen willen niet meer op gas koken, nu. Als we er jou mee kunnen helpen, mag je die zo hebben. Alleen naar Tholen rijden, vind ik dan wat ver. En we zitten met schade van blikseminslag in de electra. Nog geen melding kunnen doen, sta nu in de wacht. Electricien komt misschien vandaag kijken.

Maar mocht er iemand in de buurt jouw kant op gaan, hoor ik het graag. Je bent uiteraard ook zelf welkom als je vervoer kunt regelen. Is niet iets om effe via de post te sturen.
Via de post lukt niet inderdaad maar gaat goedkomen. We houden er wel contact over.
pi_204809119
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 11:37 schreef ex het volgende:

[..]
Hoeveel moet je nog?
Ik heb geen eindstand dat zou ook teveel zijn. Ik hoop toch dat uiteindelijk de gemeente ook met geld gaat komen. Maar ik ben blij met alles. Ik ga nog wel tegen wat kosten aanlopen van spullen die nodig zijn. Denk aan een wasmachine en dergelijke. Maar het was nooit bedoeld om een bepaald bedrag op te halen maar ik kreeg te horen dat sommige mensen graag wat willen doen maar liever anoniem voor zover mogelijk.
  vrijdag 20 mei 2022 @ 12:33:37 #43
189961 ex
aperture science
pi_204809167
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 12:29 schreef Ravenna29 het volgende:

[..]
Ik heb geen eindstand dat zou ook teveel zijn. Ik hoop toch dat uiteindelijk de gemeente ook met geld gaat komen. Maar ik ben blij met alles. Ik ga nog wel tegen wat kosten aanlopen van spullen die nodig zijn. Denk aan een wasmachine en dergelijke. Maar het was nooit bedoeld om een bepaald bedrag op te halen maar ik kreeg te horen dat sommige mensen graag wat willen doen maar liever anoniem voor zover mogelijk.
Ok, 200,- overgemaakt. Hopelijk heb je er wat aan ^O^
The cake is a lie!
pi_204809346
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 12:33 schreef ex het volgende:

[..]
Ok, 200,- overgemaakt. Hopelijk heb je er wat aan ^O^
Heel erg bedankt voor dat grote bedrag. En ik heb er zeker wat aan.
  vrijdag 20 mei 2022 @ 12:49:34 #45
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204809367
Ik kan volgende week een keer rijden tussen Dordrecht of Breda en Tholen met een kleine auto. Ik zou bijvoorbeeld @Soulfreak op het station van Dordrecht kunnen ontmoeten met haar spullen.
Spoilers!
pi_204809878
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 12:33 schreef ex het volgende:

[..]
Ok, 200,- overgemaakt. Hopelijk heb je er wat aan ^O^
O+
pi_204816408
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 12:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kan volgende week een keer rijden tussen Dordrecht of Breda en Tholen met een kleine auto. Ik zou bijvoorbeeld @:Soulfreak op het station van Dordrecht kunnen ontmoeten met haar spullen.
Dank voor je aanbod. Moet wel even kijken of dat handig is. Ik zou dan vanaf Leiden met de trein naar Dordrecht moeten, dan kan ik misschien net zo goed doorreizen tot Zeeland, met misschien het laatste stukje met een bus of mijn fiets mee in de trein en verder gaan fietsen.
En ik ben beperkt in hoeveel ik mee kan nemen/sjouwen in de trein, krijg sowieso niet alles wat ik aanbied in één keer mee. Maar dan zou ik misschien één rit tot aan Dordrecht kunnen maken met de trein en wat ik dan mee kan nemen bij jou in de auto gooien en een tweede rit maken wel tot aan Tholen met de rest.
Ik was van plan een Weekend Vrij treinabonnement te nemen dus kan dan minstens een maand lang onbeperkt reizen met de trein in de weekenden en feestdagen (zoals Hemelvaartsdag volgende week). De treinkosten blijven dan beperkt.

Wanneer ben jij van plan te gaan rijden? Als dat op Hemelvaartsdag of in het weekend is, zou het voor mij wel handig zijn om dan zoveel ik mee kan nemen in de trein aan jou mee te geven.
pi_204817009
Ik denk dat iemand even moet gaan coördineren, want anders weet ik niet waar ik moet beginnen :D Zal ik een eerste poging doen?

Ravenna wil maandag in haar nieuwe huis gaan wonen (op Tholen; zo'n 15km links van Bergen op Zoom). Dus dan heeft ze in elk geval nodig:

Slaapkamer:

- matras (die zou ze graag nieuw willen; dat snap ik)
- dekbed (1- of 2-persoons?)
- overtrek(ken) (1- of 2-persoons?)
- kussen
- kussenslo(o)p(en)
- en - maar dat mag waarschijnlijk ook een paar dagen later - een bed (1- of 2-persoons?)
- iets voor het raam (gordijnen zou wel een aardig optie zijn; wat zijn de afmetingen?)

Voor in de badkamer / toilet:

- handdoeken
- washandjes (gebruikt iemand die?)
- toiletpapier (je zal zonder zitten)
- shampoo
- zeep oid

Voor in de keuken

- kooktoestel van de een of andere soort
- voor de handig: een magnetron
- koelkast
- borden
- bestek
- vergeet de kaasschaaf niet :P
- pannen
- keukenmessen
- glazen
- bekers / kopjes
- als ze wil, heb ik nog een nieuwe Senseo
- hand- en theedoeken
- afwasmiddel
- afwasborstel
- emmer, teiltje
- vaatdoekjes
- een aantal bakjes om wat in te bewaren
- stoffer en blik

En algemeen:

- vloerbedekking
- fittingen en lampen
- wasmachine
- een droogrekje
- stofzuiger

De eerste boodschappen

- koffie
- thee
- suiker
- melk
- schoonmaakmiddelen
- boter
- basis kruidenshizzle (zout, peper)
- wat voor de voorraadkast (soep, rijst, pasta, appelmoes, majo, bla, bla)
- boterhamzakjes
- alufolie
-

Ik ga deze post proberen bij te houden en aan te vullen, dan kan Ravenna zich gaan bezighouden met de verhuizing :)

[ Bericht 4% gewijzigd door Queller op 22-05-2022 17:57:37 ]
pi_204817241
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 02:18 schreef Queller het volgende:
Ik denk dat iemand even moet gaan coördineren, want anders weet ik niet waar ik moet beginnen :D Zal ik een eerste poging doen?

Ravenna wil maandag in haar nieuwe huis gaan wonen (op Tholen; zo'n 15km links van Bergen op Zoom). Dus dan heeft ze in elk geval nodig:

Slaapkamer:

- matras (die zou ze graag nieuw willen; dat snap ik) Heb ik inmiddels
- dekbed (1- of 2-persoons?) Heb ik inmiddels
- overtrek(ken) (1- of 2-persoons?) Heb ik inmiddels
- kussen
- kussenslo(o)p(en)
- en - maar dat mag waarschijnlijk ook een paar dagen later - een bed (1- of 2-persoons?) Heb ik inmiddels
- iets voor het raam (gordijnen zou wel een aardig optie zijn; wat zijn de afmetingen?) Afmetingen geef ik straks door

Voor in de badkamer / toilet:

- handdoeken
- washandjes (gebruikt iemand die?)
- toiletpapier (je zal zonder zitten) Heb ik inmiddels
- shampoo Heb ik inmiddels
- zeep oid

Voor in de keuken

- kooktoestel van de een of andere soort (heeft gia, maar moet uit zuid-oost Brabant komen)
- voor de handig: een magnetron
- koelkast Heb ik inmiddels
- borden
- bestek
- vergeet de kaasschaaf niet :P
- pannen
- keukenmessen
- glazen Heb ik inmiddels
- bekers / kopjes
- als ze wil, heb ik nog een nieuwe Senseo Vind ik lief maar die heb ik al mogen ontvangen
- hand- en theedoeken
- afwasmiddel
- afwasborstel
- emmer, teiltje Een emmer heb ik
- vaatdoekjes
- een aantal bakjes om wat in te bewaren
- stoffer en blik

En algemeen:

- vloerbedekking Ga ik straks halen, het gaat in eerste instantie om 10 meter á 9 euro de strekkende meter dus dat ga ik straks aanschaffen
- fittingen en lampen
- wasmachine
- een droogrekje

De eerste boodschappen

- koffie
- thee
- suiker
- melk
- schoonmaakmiddelen
- boter
- basis kruidenshizzle (zout, peper)
- wat voor de voorraadkast (soep, rijst, pasta, appelmoes, majo, bla, bla)
- boterhamzakjes
- alufolie
-

Ik ga deze post proberen bij te houden en aan te vullen, dan kan Ravenna zich gaan bezighouden met de verhuizing :)
Je bent een topper. Ik heb even wat dingen aangevuld die inmiddels geregeld zijn. Er rijdt vandaag iemand met een aanhanger om alle spullen hier uit de buurt te vervoeren. Plan is om meteen vloerbedekking te gaan halen. Een bed is ook geregeld en gaan we ook ophalen.

De rest van de dingen die nieuw aangeschaft moeten worden zullen even moeten wachten. Wat makkelijk gaat zijn is een stofzuiger. Als iemand daar een goedkope maar goede oplossing voor weet dan hoor ik het graag. De maten e.d. zal ik later doorgeven of hier of aan Queller zodat zij ze kan aanvullen.

Ik wil nogmaals iedereen bedanken voor de hulp tot nu toe. Het wordt een drukke dag vandaag maar ik hou jullie op de hoogte.
pi_204817684
Veel succes vandaag, Ravenna.
Stofzuiger is misschien wel bij een kringloop te krijgen of kijk eens op marktplaats.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_204818838
Queller in FHF / Van alles gezocht (meubels etc)

Ik heb de post bijgewerkt met de aanvullingen van Ravenna *O* Zo blij dat er een bed geregeld is! Dat is toch wel vrij essentieel en best lastig te regelen. Ik heb een vrij weekend en - als Ravenna dat wil - rij graag vandaag of morgen een keer op en neer om spullen te brengen.

Als er iemand nog iets wil doneren dat gekocht kan worden (en in een normale Polo past) dan wil ik dat met veel plezier vandaag / morgen gaan proberen te fixen, zodat ik het kan meenemen.
  roze zaterdag 21 mei 2022 @ 12:25:16 #52
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_204819058
Wat een lieve mensen hier.
Your beauty never ever scared me.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 21 mei 2022 @ 12:31:04 #53
269689 crew  Viv
pi_204819098
Succes vandaag @Ravenna29 ! *O*

quote:
17s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 12:25 schreef Ama het volgende:
Wat een lieve mensen hier.
Ja hè? O+ O+ O+
pi_204819218
Fijn toch O+

Ik heb net afgesproken dat ik vanmiddag vast een keer rij.
pi_204819558
Wat veel lieve mensen hier O+
pi_204820153
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 11:52 schreef Queller het volgende:
Queller in FHF / Van alles gezocht (meubels etc)

Ik heb de post bijgewerkt met de aanvullingen van Ravenna *O* Zo blij dat er een bed geregeld is! Dat is toch wel vrij essentieel en best lastig te regelen. Ik heb een vrij weekend en - als Ravenna dat wil - rij graag vandaag of morgen een keer op en neer om spullen te brengen.

Als er iemand nog iets wil doneren dat gekocht kan worden (en in een normale Polo past) dan wil ik dat met veel plezier vandaag / morgen gaan proberen te fixen, zodat ik het kan meenemen.
Waarvandaan rij je? Als Leiden op de route ligt of niet te ver omrijden is, heb ik klaar staan:

- handdoeken/douchelakens + washandjes
- hand- en theedoeken (voor in de keuken)
- 2 hanglampen
- 1 koekenpannetje
- gordijnen (afhankelijk of de maat te gebruiken is, 200 breed x 160 hoog, dit 2 maal + 100 breed x 240 hoog)
- extra dekbedovertrek inclusief 2 kussenslopen (voor dekbedmaat 200 x 200)
- hoeslaken(s) (voor matrasmaat 140 x 200)
en volgens mij heb ik ook nog wat kussenslopen overgebleven van versleten dekbedovertrekken.
pi_204820193
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 14:29 schreef Soulfreak het volgende:

[..]
Waarvandaan rij je? Als Leiden op de route ligt of niet te ver omrijden is, heb ik klaar staan:

- handdoeken/douchelakens + washandjes
- hand- en theedoeken (voor in de keuken)
- 2 hanglampen
- 1 koekenpannetje
- gordijnen (afhankelijk of de maat te gebruiken is, 200 breed x 160 hoog, dit 2 maal + 100 breed x 240 hoog)
- extra dekbedovertrek inclusief 2 kussenslopen (voor dekbedmaat 200 x 200)
- hoeslaken(s) (voor matrasmaat 140 x 200)
en volgens mij heb ik ook nog wat kussenslopen overgebleven van versleten dekbedovertrekken.
Ik rij van west Brabant, dus Leiden ligt niet helemaal op de route :D Ben wel bereid in het vervoer hiervan wat te betekenen, maar niet meer vanmiddag dus
pi_204820285
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 14:38 schreef Queller het volgende:

[..]
Ik rij van west Brabant, dus Leiden ligt niet helemaal op de route :D Ben wel bereid in het vervoer hiervan wat te betekenen, maar niet meer vanmiddag dus
Nee, dat ligt niet op de route, is de hele andere kant op . Maar mocht jij of iemand anders op een andere dag wel langs Leiden kunnen, om bv ook bij anderen in deze regio nog wat op te halen, dan hoor ik dat graag.
  One tough cookie zaterdag 21 mei 2022 @ 19:10:12 #59
169210 liesje1979
pi_204822732
Dit pakket met van alles en nog wat is net op de post gegaan naar Ravenna29


Namens mij en mijn beste Fokvriendje @Dr_Flash
Ik zal later vanavond de Track and trace nog naar haar dm'en. *O*
  Heeft over alles een mening 2022 zaterdag 21 mei 2022 @ 19:15:30 #60
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_204822781
*O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_204822865
quote:
17s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
*O*
quote:
17s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 19:10 schreef liesje1979 het volgende:
Dit pakket met van alles en nog wat is net op de post gegaan naar Ravenna29

[ afbeelding ]
Namens mij en mijn beste Fokvriendje @:Dr_Flash
Ik zal later vanavond de Track and trace nog naar haar dm'en. *O*
Wat gaaf O+ Ik ga het stoffer en blik, afwasborstel en teiltje afvinken *O*

Ik was er vanmiddag met een auto vol met dingen die een mens gewoon dagelijks nodig heeft, of niet dagelijks, maar erg om verlegen kan zitten. Ze komt er wel :Y
  Heeft over alles een mening 2022 zaterdag 21 mei 2022 @ 19:51:44 #62
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_204823083
@liesje1979 die vaatdoekjes zijn goed, die heb ik zelf ook :D _O_
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel veel plezier ermee alvast @Ravenna29 *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 21 mei 2022 @ 20:00:59 #63
269689 crew  Viv
pi_204823152
quote:
17s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 19:10 schreef liesje1979 het volgende:
Dit pakket met van alles en nog wat is net op de post gegaan naar Ravenna29

[ afbeelding ]
Namens mij en mijn beste Fokvriendje @:Dr_Flash
Ik zal later vanavond de Track and trace nog naar haar dm'en. *O*
Wat ontzettend lief van @Dr_Flash en jou! _O_

@superkimmi @KapiteinIglo @Danny @yvonne kijk nou, een FHF Kerstpakket in mei! O+
  zaterdag 21 mei 2022 @ 20:48:06 #64
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_204823596
Ik zie dat er al veel fokkers een hand hebben toegestoken.
Is er inmiddels nog iets dat je nodig hebt of mist?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_204823724
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zie dat er al veel fokkers een hand hebben toegestoken.
Is er inmiddels nog iets dat je nodig hebt of mist?
Ik heb het lijstje bijgewerkt!

Queller in FHF / Van alles gezocht (meubels etc)
  zaterdag 21 mei 2022 @ 21:22:07 #66
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_204823934
@Ravenna29 als je mij een dm stuurt met je adres, dan kan ik wat aan je opsturen.
Bezorgen zit er helaas niet in vanuit Leiden.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_204823982
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Ravenna29 als je mij een dm stuurt met je adres, dan kan ik wat aan je opsturen.
Bezorgen zit er helaas niet in vanuit Leiden.
Ik wil wel een rondje Leiden doen; ga ik meteen bij @Soulfreak langs...

Als jullie ongeveer tegelijk beschikbaar zijn om de deur open te doen én als wat jullie willen meegeven in een Polo past :P Ik zou morgen rond een uur of 14:00 in Leiden kunnen zijn :)
pi_204824553
Ik zie dat Queller al gereageerd heeft. Mocht het adres toch nodig zijn dan hoor ik dat graag.
Ik ben in ieder geval een heel eind op weg en zeker voor de eerste tijd ben ik wel gered. Dingen die geen haast hebben maar die ik uiteindelijk nodig ga hebben nog is een wasmachine en een eettafel. Verder schiet mij echt helemaal niks meer te binnen nu.

Nu ben ik ook redelijk op naar vandaag. Dus voor vandaag ga ik er mee stoppen.

quote:
17s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 19:10 schreef liesje1979 het volgende:
Dit pakket met van alles en nog wat is net op de post gegaan naar Ravenna29

[ afbeelding ]
Namens mij en mijn beste Fokvriendje @:Dr_Flash
Ik zal later vanavond de Track and trace nog naar haar dm'en. *O*
Heel erg bedankt jullie beiden.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 21 mei 2022 @ 22:06:23 #69
269689 crew  Viv
pi_204824607
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 22:02 schreef Ravenna29 het volgende:
Ik zie dat Queller al gereageerd heeft. Mocht het adres toch nodig zijn dan hoor ik dat graag.
Ik ben in ieder geval een heel eind op weg en zeker voor de eerste tijd ben ik wel gered. Dingen die geen haast hebben maar die ik uiteindelijk nodig ga hebben nog is een wasmachine en een eettafel. Verder schiet mij echt helemaal niks meer te binnen nu.
En een kooktoestel toch? Of is het vervoer van die van @Gia geregeld? :)
pi_204824955
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 22:06 schreef Viv het volgende:

En een kooktoestel toch? Of is het vervoer van die van @:Gia geregeld? :)
Het kooktoestel is er en Ravenna zou zelf even contact opnemen met Gia
pi_204825409
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 21:26 schreef Queller het volgende:

[..]
Ik wil wel een rondje Leiden doen; ga ik meteen bij @:soulfreak langs...

Als jullie ongeveer tegelijk beschikbaar zijn om de deur open te doen én als wat jullie willen meegeven in een Polo past :P Ik zou morgen rond een uur of 14:00 in Leiden kunnen zijn :)
Top, ik ben morgen de hele dag thuis dus ook om 14:00. Ik stuur je zo wel even het adres in DM.

Dan ga ik zo even alles bij elkaar zetten. De handdoeken heb ik nog even gewassen en haal ik nu zojuist uit de droger. Helaas dan geen tijd meer gehad om de gordijnen ook te wassen en wellicht te strijken, als je uberhaupt al in de wasmachine passen. Ik heb ze nu net uit de schuur gehaald, zien er wel wat verkreukeld uit na 15 jaar in een bananendoos.

@Ravenna29 Ik vond op zolder ook nog een wat kleiner formaat kapstok met 4 haakjes. Die kan ik er ook bij doen als je die wilt.
En ik zie dat je al dekbedovertrekken hebt. Ik kan er nog eentje bij doen inclusief 2 kussenslopen plus hoeslaken. Moet het alleen wel de goede maat zijn. Is voor dekbedmaat 200 x 200 en matrasmaat 140 x 200. Kun je aangeven of je deze kan gebruiken?

En ik doe er ook even een klein verwenpakketje bij voor je.
pi_204825752
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 23:07 schreef Soulfreak het volgende:

[..]
Top, ik ben morgen de hele dag thuis dus ook om 14:00. Ik stuur je zo wel even het adres in DM.

^O^ Tot morgen @Soulfreak en @Kaneelstokje :*
pi_204826906
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 23:07 schreef Soulfreak het volgende:

[..]
Top, ik ben morgen de hele dag thuis dus ook om 14:00. Ik stuur je zo wel even het adres in DM.

Dan ga ik zo even alles bij elkaar zetten. De handdoeken heb ik nog even gewassen en haal ik nu zojuist uit de droger. Helaas dan geen tijd meer gehad om de gordijnen ook te wassen en wellicht te strijken, als je uberhaupt al in de wasmachine passen. Ik heb ze nu net uit de schuur gehaald, zien er wel wat verkreukeld uit na 15 jaar in een bananendoos.

@:Ravenna29 Ik vond op zolder ook nog een wat kleiner formaat kapstok met 4 haakjes. Die kan ik er ook bij doen als je die wilt.
En ik zie dat je al dekbedovertrekken hebt. Ik kan er nog eentje bij doen inclusief 2 kussenslopen plus hoeslaken. Moet het alleen wel de goede maat zijn. Is voor dekbedmaat 200 x 200 en matrasmaat 140 x 200. Kun je aangeven of je deze kan gebruiken?

En ik doe er ook even een klein verwenpakketje bij voor je.
Ik kan dat zeker gebruiken. Mijn bed is 140 x 200 en het dekbedmaat 200 x 200 is prima. Ik zal later vandaag nog verder reageren.
pi_204827600
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2022 08:48 schreef Ravenna29 het volgende:

[..]
Ik kan dat zeker gebruiken. Mijn bed is 140 x 200 en het dekbedmaat 200 x 200 is prima. Ik zal later vandaag nog verder reageren.
Top, overtrek en hoeslaken leg ik ook klaar zodat Queller ze mee kan nemen..

Wat betreft de gordijnen, die heb ik na ze uit de schuur gehaald te hebben wat nader bekeken en daar zitten op diverse plekken vlekken op, lijkt op watervlekken maar kunnen ook vetvlekken op. Geen idee of die er al in zaten toen ik ze van de rail haalde (de vorige bewoners hadden ze laten hangen) of dat dat gebeurt is in de schuur (houten schuurtje, kan misschien wat vochtig zijn). Misschien gaat het eruit met (professioneel) reinigen, misschien ook niet. Wil je je alsnog of zeg je dan "laat maar"?
pi_204828207
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2022 10:34 schreef Soulfreak het volgende:

[..]
Top, overtrek en hoeslaken leg ik ook klaar zodat Queller ze mee kan nemen..

Wat betreft de gordijnen, die heb ik na ze uit de schuur gehaald te hebben wat nader bekeken en daar zitten op diverse plekken vlekken op, lijkt op watervlekken maar kunnen ook vetvlekken op. Geen idee of die er al in zaten toen ik ze van de rail haalde (de vorige bewoners hadden ze laten hangen) of dat dat gebeurt is in de schuur (houten schuurtje, kan misschien wat vochtig zijn). Misschien gaat het eruit met (professioneel) reinigen, misschien ook niet. Wil je je alsnog of zeg je dan "laat maar"?
Ik wil het graag hebben dan heb ik in ieder geval wat.

Ik wil nogmaals iedereen heel erg bedanken voor alle grote en kleine donaties. Ook vie de tikkie door jullie hulp kan ik er morgen ook echt gaan slapen.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 22 mei 2022 @ 12:28:43 #77
269689 crew  Viv
pi_204828368
@Ravenna29 heb je al vervoer voor het kooktoestel van @Gia ?

Anders wil ik daar wel een apart topic voor openen, zodat meer mensen het zien. :)
pi_204828443
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2022 12:05 schreef Ravenna29 het volgende:

[..]
Ik wil het graag hebben dan heb ik in ieder geval wat.

Ik wil nogmaals iedereen heel erg bedanken voor alle grote en kleine donaties. Ook vie de tikkie door jullie hulp kan ik er morgen ook echt gaan slapen.
Prima, staat ook klaar om mee te gaan. Queller is al onderweg naar Leiden.

[ Bericht 4% gewijzigd door Soulfreak op 22-05-2022 13:14:35 ]
pi_204828624
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2022 12:28 schreef Viv het volgende:
@:Ravenna29 heb je al vervoer voor het kooktoestel van @:gia ?

Anders wil ik daar wel een apart topic voor openen, zodat meer mensen het zien. :)
Nee ik heb een ander kooktoestel. Ik wilde gia nog een bericht sturen maar ik krijg het niet voor elkaar via de telefoon dus doe ik straks even.
  zondag 22 mei 2022 @ 14:03:23 #80
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_204828987
Ook hier weg inmiddels.
Op naar Zeeland :)
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_204829031
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2022 14:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ook hier weg inmiddels.
Op naar Zeeland :)
Ze zou eerst naar jou toekomen, dan naar mij. Dan kan ik d'r zo verwachten. Was er nog plek in de auto over?
  zondag 22 mei 2022 @ 14:08:40 #82
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_204829042
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2022 14:07 schreef Soulfreak het volgende:

[..]
Ze zou eerst naar jou toekomen, dan naar mij. Dan kan ik d'r zo verwachten. Was er nog plek in de auto over?
Ja, van mijn kant was het niet zo veel.
Kwam pas iets te laat achter dit topic.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_204829104
Hier is ze nu ook geweest en nu weer op de weg terug.
  zondag 22 mei 2022 @ 15:38:36 #84
3542 Gia
User under construction
pi_204830347
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2022 13:15 schreef Ravenna29 het volgende:

[..]
Nee ik heb een ander kooktoestel. Ik wilde gia nog een bericht sturen maar ik krijg het niet voor elkaar via de telefoon dus doe ik straks even.
Al gezien. Ik bewaar hem wel, mocht ik er nog iemand blij mee kunnen maken.
Woon ook wel erg uit de richting. Zou voor Queller een uur heen en een uur terug zijn geweest.

Ben blij dat je op zoveel vlakken geholpen bent.
pi_204831856
En weer thuis; ik heb met Ravenna afgesproken dat ik niet vandaag meer langskom; ze was er niet :P Ergens de komende dagen moet ik weer een keer die kant op, dus komt beslist in orde :)

Dank Kaneelstokje en Soulfreak :*
pi_204832054
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2022 16:59 schreef Queller het volgende:
En weer thuis; ik heb met Ravenna afgesproken dat ik niet vandaag meer langskom; ze was er niet :P Ergens de komende dagen moet ik weer een keer die kant op, dus komt beslist in orde :)

Dank Kaneelstokje en Soulfreak :*
Topper ben je _O_
pi_204832097
quote:
17s.gif Op zondag 22 mei 2022 17:11 schreef mangalie het volgende:

[..]
Topper ben je _O_
Dank, maar het was mooi weer en een prima ritje :*
pi_204832530
quote:
De washandjes kun je ook doorstrepen, in die doos met handdoeken zitten ook 4 washandjes.
pi_204832575
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2022 17:52 schreef Soulfreak het volgende:
De washandjes kun je ook doorstrepen, in die doos met handdoeken zitten ook 4 washandjes.
^O^
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 22 mei 2022 @ 20:27:42 #91
269689 crew  Viv
pi_204834043
quote:
Jeetje wat gaat het goed! Qua grote dingen dus alleen nog een wasmachine. *O*

Is er misschien een tweedehands witgoed-handel in de buurt? Of misschien via marktplaats (handelaar of particulier)? Heb je daar nog budget voor @Ravenna29 ?
pi_204834373
Misschien ook eens kijken bij kringloopwinkels als die in de buurt zitten.
pi_204834439
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2022 20:27 schreef Viv het volgende:

[..]
Jeetje wat gaat het goed! Qua grote dingen dus alleen nog een wasmachine. *O*

Is er misschien een tweedehands witgoed-handel in de buurt? Of misschien via marktplaats (handelaar of particulier)? Heb je daar nog budget voor @:Ravenna29 ?
Op dit moment niet maar dat komt weer wel. En zolang maar mensen vragen om te wassen. Komt vast wel goed.
pi_204834667
Hoi, zoek je nog steeds bekers/kopjes/etc? Ik heb vanalles staan wat ik naar de kringloop wilde brengen, maar als ik jou er blij mee kan maken, vind ik dat veel leuker. Zal ik het bij elkaar zoeken en een foto maken? Laat maar weten :)
pi_204836599
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2022 21:35 schreef _flore het volgende:
Hoi, zoek je nog steeds bekers/kopjes/etc? Ik heb vanalles staan wat ik naar de kringloop wilde brengen, maar als ik jou er blij mee kan maken, vind ik dat veel leuker. Zal ik het bij elkaar zoeken en een foto maken? Laat maar weten :)
Die zijn altijd welkom dus graag
pi_204836957
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 08:39 schreef Ravenna29 het volgende:
Ik krijg signalen dat sommige mensen liever anoniem iets doen en omdat ik mijn trots opzij moet zetten en alle hulp kan gebruiken ga ik daar op in.

Mijn rekeningnummer plaatsen werd mij afgeraden dus ga ik een open tikkie plaatsen. Laat niemand zich verplicht voelen. Maar dan weten jullie ook waarom.

Wil je mij alsjeblieft betalen voor "Woning" via
https://tikkie.me/pay/alp1h37d0giroh6t3bbs

_Deze link is geldig t/m 2 juni_
Ik wil iedereen die een donatie heeft gedaan nogmaals bedanken. Mochten er mensen zijn die graag willen dat ik terug betaal dan hoor ik het ook graag dan ga ik daar ook mijn best voor doen. Eventuele donaties voor een wasmachine zijn zeker nog welkom maar ook daarvoor geldt, mocht iemand het terug willen hebben dan zeg het vooral.

Mijn uitkering is iets vertraagd door de toeslag hebben ze die op een andere manier overgemaakt. Door jullie hulp en vooral door Queller kan ik de eerste dagen gewoon doorkomen. Ik ben zo blij met jullie. Nu een nieuwe start en iets moois opbouwen. O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+

[ Bericht 2% gewijzigd door Ravenna29 op 23-05-2022 11:05:06 ]
pi_204840322
quote:
17s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 19:10 schreef liesje1979 het volgende:
Dit pakket met van alles en nog wat is net op de post gegaan naar Ravenna29

[ afbeelding ]
Namens mij en mijn beste Fokvriendje @:Dr_Flash
Ik zal later vanavond de Track and trace nog naar haar dm'en. *O*
is al aangekomen. Heel erg bedankt nogmaals.
pi_204840531
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2022 09:48 schreef Ravenna29 het volgende:

[..]
Door jullie hulp en vooral door Queller kan ik de eerste dagen gewoon doorkomen. Ik ben zo blij met jullie. Nu een nieuwe start en iets moois opbouwen. O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+
Mijn dank ook aan Queller dat ze bereid was te rijden naar Leiden om de spullen op te halen.
pi_204840673
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 17:48 schreef Soulfreak het volgende:

[..]
Mijn dank ook aan Queller dat ze bereid was te rijden naar Leiden om de spullen op te halen.
Met plezier; graag gedaan!

Net afgesproken dat ik jullie spullen woensdagmiddag ga wegbrengen ^O^
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 24 mei 2022 @ 08:54:45 #100
269689 crew  Viv
pi_204845508
Heb je er vannacht voor het eerst geslapen @Ravenna29 ? :)
pi_204845589
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 08:54 schreef Viv het volgende:
Heb je er vannacht voor het eerst geslapen @:Ravenna29 ? :)
Ja en dat ging goed. Samen met de hondjes.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 24 mei 2022 @ 09:27:34 #102
269689 crew  Viv
pi_204845711
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 09:10 schreef Ravenna29 het volgende:

[..]
Ja en dat ging goed. Samen met de hondjes.
Top!! O+
pi_204845977
Grijze fauteuil
https://link.marktplaats.(...)socialbuttons_seller

Die mag je wel ophalen indien interesse.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_204846098
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 10:06 schreef vosss het volgende:
Grijze fauteuil
https://link.marktplaats.(...)socialbuttons_seller

Die mag je wel ophalen indien interesse.
Dat vind ik erg lief aangeboden. Maar ik heb een 2 en 2,5 zits bank en op dat gebied ben ik echt voorzien.
pi_204855827
Hele andere vraag. Is hier toevallig iemand met verstand van stroom.

De aardlek van groep 3 en 4 was er al een paar keer uitgeslagen maar kreeg ik steeds weer om. Sinds vanochtend klapt hij meteen weer. Ik heb al uitgevonden dat het in groep 3 zit. Alle stekkers eruit gehaald maar nog steeds klapt die meteen. Dit is de keuken, schuur en een deel van de woonkamer. Is er nog meer dat ik zelf kan doen of moet ik dit echt aan een elektricien overlaten?
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 25 mei 2022 @ 08:16:04 #106
269689 crew  Viv
pi_204855968
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2022 07:54 schreef Ravenna29 het volgende:
Hele andere vraag. Is hier toevallig iemand met verstand van stroom.

De aardlek van groep 3 en 4 was er al een paar keer uitgeslagen maar kreeg ik steeds weer om. Sinds vanochtend klapt hij meteen weer. Ik heb al uitgevonden dat het in groep 3 zit. Alle stekkers eruit gehaald maar nog steeds klapt die meteen. Dit is de keuken, schuur en een deel van de woonkamer. Is er nog meer dat ik zelf kan doen of moet ik dit echt aan een elektricien overlaten?
@Vonkenboer O-)
  Moderator woensdag 25 mei 2022 @ 08:23:09 #107
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_204855995
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2022 07:54 schreef Ravenna29 het volgende:
Hele andere vraag. Is hier toevallig iemand met verstand van stroom.

De aardlek van groep 3 en 4 was er al een paar keer uitgeslagen maar kreeg ik steeds weer om. Sinds vanochtend klapt hij meteen weer. Ik heb al uitgevonden dat het in groep 3 zit. Alle stekkers eruit gehaald maar nog steeds klapt die meteen. Dit is de keuken, schuur en een deel van de woonkamer. Is er nog meer dat ik zelf kan doen of moet ik dit echt aan een elektricien overlaten?
@Viv dankjewel :)

Mijn eerste gedachte is dat er sluiting zit in een toestel of lamp waar bijvoorbeeld water in terecht gekomen is; of een buiten stopcontact o.i.d.
pi_204856083
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2022 08:23 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]
@:Viv dankjewel

Mijn eerste gedachte is dat er sluiting zit in een toestel of lamp waar bijvoorbeeld water in terecht gekomen is; of een buiten stopcontact o.i.d.
Het zijn geen natte ruimtes. Dus lamp lijkt me onwaarschijnlijk. Ik denk een stopcontact in de keuken maar geen idee wat ik daaraan kan doen.

[ Bericht 23% gewijzigd door Ravenna29 op 25-05-2022 08:43:59 ]
  Moderator woensdag 25 mei 2022 @ 08:42:54 #109
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_204856123
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2022 08:36 schreef Ravenna29 het volgende:
Het zijn geen natte ruimtes. Ik denk dat het in een stopcontact in de keuken zit. Maar geen idee wat ik daaraan kan doen.
Spanning eraf doen; dus de groep uitschakelen en als je handig bent met een geisoleerde schroevendraaier het stopcontact los schroeven nadat je hebt vastgesteld hebt dat er daadwerkelijk geen spanning meer op staat.

Vaak kun je dan al wel zien of er iets aan de hand is.
Of het vocht en/of slijtage is.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 25 mei 2022 @ 08:44:57 #110
269689 crew  Viv
pi_204856152
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2022 08:42 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]
Spanning eraf doen; dus de groep uitschakelen en als je handig bent met een geisoleerde schroevendraaier het stopcontact los schroeven nadat je hebt vastgesteld hebt dat er daadwerkelijk geen spanning meer op staat.

Vaak kun je dan al wel zien of er iets aan de hand is.
Of het vocht en/of slijtage is.
Ik laat ze maar langskomen denk ik. Spanning is er wel af. Maar een geïsoleerde schroevendraaier heb ik niet.
pi_204856222
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2022 08:44 schreef Viv het volgende:
Is er een plafondlamp in de keuken @:ravenna29 ?
Ja die hing er al. En die hangt wel op half 7.Maar die staat uit trouwens.
pi_204856481
Er komt een iemand langs om te kijken en te verhelpen hopelijk.
  Moderator woensdag 25 mei 2022 @ 12:01:43 #114
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_204857872
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2022 09:18 schreef Ravenna29 het volgende:
Er komt een iemand langs om te kijken en te verhelpen hopelijk.
Als je de woning/appartement huurt van iemand dan lijkt mij dat de beste oplossing als je zelfde materialen of de kennis niet hebt :)
pi_204861707
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2022 08:45 schreef Ravenna29 het volgende:

[..]
Ik laat ze maar langskomen denk ik. Spanning is er wel af. Maar een geïsoleerde schroevendraaier heb ik niet.
Heb je wel; die zit tussen de spullen die ik voor je heb gekocht *O*
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 25 mei 2022 @ 21:16:24 #116
269689 crew  Viv
pi_204864234
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2022 17:52 schreef Queller het volgende:

[..]
Heb je wel; die zit tussen de spullen die ik voor je heb gekocht *O*
:D _O_
pi_204867607
Na vele jaren weer een echt ouderwets goed FHF-topic!

Leuk dit weer eens hier te lezen.
pi_204870816
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2022 17:52 schreef Queller het volgende:

[..]
Heb je wel; die zit tussen de spullen die ik voor je heb gekocht *O*
Lol ik heb het gezien maar het lijkt opgelost.
pi_204879854
Ik wil nogmaals iedereen bedanken voor alle hulp. En de grote en kleinere giften.

Op dit moment gaat het even wat minder. De stress van de afgelopen tijd lijkt los te komen en emotioneel is het allemaal even zwaar. Dan heeft mijn uitkering van het UWV ook nog vertraging waardoor ik nog niet iedereen heb kunnen terug betalen terwijl ik dit wel beloofd heb.
Door jullie hulp kan ik in ieder geval overleven. Ik zal ook wat minder aanwezig zijn even druk aan het poetsen en proberen mijn hoofd helder te krijgen.

Donaties blijven natuurlijk welkom. Ik zal met de tijd ook wat verf, gordijnrails en andere kleinere dingen nodig hebben. Als de uitkering binnenkomt moet er meteen nog een maand huur uit en de gasprijs is schrikbarend. Ik moet daar meer aan betalen dan aan huur.

[ Bericht 20% gewijzigd door Ravenna29 op 27-05-2022 16:34:33 ]
  vrijdag 27 mei 2022 @ 13:06:23 #120
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_204879994
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2022 12:49 schreef Ravenna29 het volgende:
Ik wil nogmaals iedereen bedanken voor alle hulp. En de grote en kleinere giften.

Op dit moment gaat het even wat minder. De stress van de afgelopen tijd lijkt los te komen en emotioneel is het allemaal even zwaar. Dan heeft mijn uitkering van het UWV ook nog vertraging waardoor ik nog niet iedereen heb kunnen terug betalen terwijl ik dit wel beloofd heb.
Door jullie hulp kan ik in ieder geval overleven. Ik zal ook wat minder aanwezig zijn even druk aan het poetsen en proberen mijn hoofd helder te krijgen.
Dat laatste is belangrijk. :Y
Zijn er nog dingen die je nodig hebt waar je mee geholpen bent?
pi_204880125
quote:
99s.gif Op vrijdag 27 mei 2022 13:06 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]
Dat laatste is belangrijk. :Y
Zijn er nog dingen die je nodig hebt waar je mee geholpen bent?
Heel praktisch een gasslang, teflon en stekkerdozen. Minder praktisch en moeilijk te verwezenlijken mis ik gewoon mijn sociale contacten en is dat hier moeilijker. Maar dat zal ook wel goed komen.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 27 mei 2022 @ 14:34:48 #122
39237 crew  H_T
2733
pi_204880771
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2022 13:20 schreef Ravenna29 het volgende:

[..]
Heel praktisch een gasslang, teflon en stekkerdozen. Minder praktisch en moeilijk te verwezenlijken mis ik gewoon mijn sociale contacten en is dat hier moeilijker. Maar dat zal ook wel goed komen.
Ik heb een RVS-gasslang die je zo mag hebben. Ik ben niet op korte termijn bij je in de buurt, maar met de post gaat het anders ook wel lukken.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_204880979
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2022 14:34 schreef H_T het volgende:

[..]
Ik heb een RVS-gasslang die je zo mag hebben. Ik ben niet op korte termijn bij je in de buurt, maar met de post gaat het anders ook wel lukken.
Dat is lief ik zal het adres even in een bericht sturen.
  vrijdag 27 mei 2022 @ 20:14:24 #124
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_204884321
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2022 14:53 schreef Ravenna29 het volgende:

[..]
Dat is lief ik zal het adres even in een bericht sturen.
Vraag even of een moderator je lijstje in de op wil bijwerken, doorstrepen wat je al hebt/toegezegd is en aanvullen met wat je nog nodig hebt.
pi_204886699
quote:
99s.gif Op vrijdag 27 mei 2022 20:14 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]
Vraag even of een moderator je lijstje in de op wil bijwerken, doorstrepen wat je al hebt/toegezegd is en aanvullen met wat je nog nodig hebt.
Queller heeft als het goed is een lijstje gemaakt en die bijgewerkt. Ik zal snel eens kijken anders.
Even druk geweest met andere dingen. Schijnbaar vindt mijn ex het nodig mij te bedreigen en heeft hij informatie over mijn woonplaats. Dit vraagt op dit moment ook aandacht helaas.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 28 mei 2022 @ 09:43:53 #126
269689 crew  Viv
pi_204887118
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2022 08:06 schreef Ravenna29 het volgende:

[..]
Queller heeft als het goed is een lijstje gemaakt en die bijgewerkt. Ik zal snel eens kijken anders.
Is dit lijstje nog actueel? Dan kan ik daar wel een linkje naar zetten in de OP. :)

Queller in FHF / Van alles gezocht (meubels etc)

quote:
Even druk geweest met andere dingen. Schijnbaar vindt mijn ex het nodig mij te bedreigen en heeft hij informatie over mijn woonplaats. Dit vraagt op dit moment ook aandacht helaas.
What the fuck. :{ Is dit de ex die jou uit huis gezet had?
pi_204887143
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2022 09:43 schreef Viv het volgende:

[..]
Is dit lijstje nog actueel? Dan kan ik daar wel een linkje naar zetten in de OP. :)

Queller in FHF / Van alles gezocht (meubels etc)
[..]
What the fuck. :{ Is dit de ex die jou uit huis gezet had?
Ja dat lijstje is nog wel actueel. Eventueel zouden er nog pannen bij mogen.

Ja die ex. Hij heeft dat al eerder gedaan als hij gedronken heeft. Alleen erg jammer dat iemand het nodig vond om mijn woonplaats met hem te delen. De reden dat ik geen aanspraak heb gemaakt op woonrecht was oa omdat er al eerder sprake was van huiselijk geweld. Maar goed de melding ligt bij de politie en ik mag volgende week langskomen.
  zaterdag 28 mei 2022 @ 10:14:38 #128
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204887335
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2022 09:48 schreef Ravenna29 het volgende:

[..]
Ja dat lijstje is nog wel actueel. Eventueel zouden er nog pannen bij mogen.

Ja die ex. Hij heeft dat al eerder gedaan als hij gedronken heeft. Alleen erg jammer dat iemand het nodig vond om mijn woonplaats met hem te delen. De reden dat ik geen aanspraak heb gemaakt op woonrecht was oa omdat er al eerder sprake was van huiselijk geweld. Maar goed de melding ligt bij de politie en ik mag volgende week langskomen.
Wat krijg jij veel op je bord zeg :{

Heel veel sterkte. Goed dat je naar de politie gaat.
Spoilers!
pi_204887440
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 mei 2022 10:14 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Wat krijg jij veel op je bord zeg :{

Heel veel sterkte. Goed dat je naar de politie gaat.
Dank je wel.
En ach als je er niet dood aangaat kan het je alleen sterker maken. Op naar een betere toekomst hoop ik dan maar.
pi_204887537
En jullie zijn een geweldige steun en hebben mij geweldig geholpen.

Om toch te kijken of ik uit mijn eigen netwerk nog wat hulp kan ontvangen heb ik een steunpagina (crowdfunding platform) aangemaakt en gedeeld.

Als mijn uitkering binnenkomt en ik Elpis heb terugbetaald en mijn rekeningen dan blijft er niet veel ruimte over. En ik loop hier toch tegen wat onverwachte uitgaven aan met de tijd. Maar dat is van latere zorg.

Dat ik hier meer hulp heb ontvangen dan uit mijn eigen netwerk dat zegt heel veel over wat voor goede mensen hier rondlopen!
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 28 mei 2022 @ 13:24:26 #131
269689 crew  Viv
pi_204888842
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2022 09:48 schreef Ravenna29 het volgende:

[..]
Ja dat lijstje is nog wel actueel. Eventueel zouden er nog pannen bij mogen.
@Superbadeendje ik heb de OP bijgewerkt. :)

quote:
Ja die ex. Hij heeft dat al eerder gedaan als hij gedronken heeft. Alleen erg jammer dat iemand het nodig vond om mijn woonplaats met hem te delen. De reden dat ik geen aanspraak heb gemaakt op woonrecht was oa omdat er al eerder sprake was van huiselijk geweld. Maar goed de melding ligt bij de politie en ik mag volgende week langskomen.
Wat naar zeg. Hopelijk blijft het bij wat dronken uitlatingen, maar goed dat je naar de politie stapt. :*
pi_204889529
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2022 13:24 schreef Viv het volgende:

[..]
@:Superbadeendje ik heb de OP bijgewerkt. :)
[..]
Wat naar zeg. Hopelijk blijft het bij wat dronken uitlatingen, maar goed dat je naar de politie stapt. :*
Ik hoop het ook. Al krijg ik op mijn gedeelde doneeractie allemaal aanbiedingen voor geld in ruil voor seks. Maar goed als het daarbij blijft dan valt het wel mee.

Nu proberen te regelen of ik morgen even terug naar mijn oude omgeving kan voor wat sociaal contact. Met de taxi is nu niet haalbaar dus kijken of iemand mij op kan halen.
  zaterdag 28 mei 2022 @ 14:29:21 #133
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_204889610
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2022 14:21 schreef Ravenna29 het volgende:

[..]
Ik hoop het ook. Al krijg ik op mijn gedeelde doneeractie allemaal aanbiedingen voor geld in ruil voor seks. Maar goed als het daarbij blijft dan valt het wel mee.

Nu proberen te regelen of ik morgen even terug naar mijn oude omgeving kan voor wat sociaal contact. Met de taxi is nu niet haalbaar dus kijken of iemand mij op kan halen.
Dat heb je met dit soort acties, je leert hele toffe mensen kennen maar het uitschot komt ook altijd bovendrijven. -O-
pi_204890309
Gelukkig kan ik de actie weer stopzetten. Ik was vergeten dat ik ook vakantiegeld krijg van het uwv. Net een betaalspecificatie binnen gekregen en dat valt heel erg mee.

Even kijken of ik nog ergens 150 euro kan lenen tot dinsdag met deze gegevens. Ik heb de specificatie ook naar Queller gestuurd maar die wil ik niet vragen om geld te lenen. Die heeft al zoveel gedaan. Elpis om een emailadres gevraagd zodat ik die ook de specificatie kan sturen.

Ik zoek dus geen donaties meer. Alleen nog iemand die mij misschien 150 euro kan lenen tot dinsdag. Een betaalspecificatie kan toegestuurd worden via email.

Omdat ik jullie vertrouw en ik dit echt open en eerlijk wil doen. Mijn rekeningnummer is: -knip- Adres wil ik prive ook nog geven als dat meer vertrouwen wekt.
Ik weet dat het veel geld lijkt maar dan kan ik morgen nog wat noodzakelijke spullen halen waarvoor ik een aanhanger moet huren en daar zijn nu eenmaal kosten aan verbonden.

Inmiddels al 30 euro ontvangen dus geen 150 euro maar nog 120 euro nodig.en nogmaals dinsdag kan ik het terugbetalen. Het hoeft echt niet als gift.

[ Bericht 12% gewijzigd door Viv op 28-05-2022 22:06:23 (Privé-gegevens weggehaald) ]
  zaterdag 28 mei 2022 @ 16:05:24 #135
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_204890520
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2022 15:47 schreef Ravenna29 het volgende:
Gelukkig kan ik de actie weer stopzetten. Ik was vergeten dat ik ook vakantiegeld krijg van het uwv. Net een betaalspecificatie binnen gekregen en dat valt heel erg mee.

Even kijken of ik nog ergens 150 euro kan lenen tot dinsdag met deze gegevens. Ik heb de specificatie ook naar Queller gestuurd maar die wil ik niet vragen om geld te lenen. Die heeft al zoveel gedaan. Elpis om een emailadres gevraagd zodat ik die ook de specificatie kan sturen.
Wat fijn dat je een meevaller hebt. ^O^
pi_204891466
quote:
99s.gif Op zaterdag 28 mei 2022 16:05 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]
Wat fijn dat je een meevaller hebt. ^O^
Ja daar ben ik ook wel heel blij mee
pi_204893000
Ik heb geen idee aan wie ik het te danken heb maar bedankt voor de koekjes.
  zaterdag 28 mei 2022 @ 19:48:03 #138
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_204893206
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2022 19:20 schreef Ravenna29 het volgende:
Ik heb geen idee aan wie ik het te danken heb maar bedankt voor de koekjes.
Koekjesgenot. *O*
  zaterdag 28 mei 2022 @ 20:03:11 #139
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_204893346
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2022 19:20 schreef Ravenna29 het volgende:
Ik heb geen idee aan wie ik het te danken heb maar bedankt voor de koekjes.
Hoi Ravenna, het is niet slim om je pers. gegevens in het forum te zetten. Die kan je ook in dm geven als men daar om vraagt. Daar zijn in het verleden wel eens vervelende situaties om ontstaan.
pi_204894646
quote:
99s.gif Op zaterdag 28 mei 2022 20:03 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]
Hoi Ravenna, het is niet slim om je pers. gegevens in het forum te zetten. Die kan je ook in dm geven als men daar om vraagt. Daar zijn in het verleden wel eens vervelende situaties om ontstaan.
Heb ik ook via dm gedaan maar niemand zou koekjes sturen lol
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 28 mei 2022 @ 22:08:09 #141
269689 crew  Viv
pi_204895278
quote:
99s.gif Op zaterdag 28 mei 2022 20:03 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]
Hoi Ravenna, het is niet slim om je pers. gegevens in het forum te zetten. Die kan je ook in dm geven als men daar om vraagt. Daar zijn in het verleden wel eens vervelende situaties om ontstaan.
Klopt. @Ravenna29 ik heb je naam en rekeningnummer weggehaald, je weet nooit wie er allemaal meeleest en wat ze met je privégegevens kunnen uithalen. :)
  zaterdag 28 mei 2022 @ 22:53:06 #142
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_204896233
In het WGR topic staan ze nog wel.

Heb overigens de restende 120 euro geregeld.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 28 mei 2022 @ 23:48:08 #143
269689 crew  Viv
pi_204897200
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2022 22:53 schreef Elpis het volgende:
In het WGR topic staan ze nog wel.
Oh dat wist ik niet, nu ook daar weggehaald. :)
quote:
Heb overigens de restende 120 euro geregeld.
Lief van je!
pi_204898196
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2022 22:53 schreef Elpis het volgende:
In het WGR topic staan ze nog wel.

Heb overigens de restende 120 euro geregeld.
Ook hier nogmaals heel erg bedankt.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 2 juni 2022 @ 23:15:42 #145
269689 crew  Viv
pi_204946979
Hoe is het inmiddels @Ravenna29 ? :)

Is het kooktoestel al aan de praat?
pi_204947787
Ik zie dat je nog een wasmachine zoekt.
Ik heb er nog een staan 9kg 1600 toeren Hotpoint. Is wel een beetje roestig rond het zeepbakje en maakt iets meer lawaai als vroeger met centrifugeren. Maar werkt verder prima Maar ik woon wel in Belgisch Limburg. Ik weet niet of dat haalbaar is met vervoer?
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  One tough cookie zaterdag 4 juni 2022 @ 15:23:13 #147
169210 liesje1979
pi_204960940
Hoe gaat het nu?
pi_204984210
Ik heb ook nog een Bauknecht wasmachine staan die je mag hebben. Is een vrij kleine voor 4 kg en maar 1000 toeren.
In regio Nijmegen of Wageningen kan ik hem langs brengen.
pi_205024512
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 15:23 schreef liesje1979 het volgende:
Hoe gaat het nu?
Ik ben ook wel benieuwd :@
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_205024830
Sorry voor het late reageren. Het gaat niet zo goed al wordt het langzamerhand beter. Er zijn meer bedreigingen geweest zo erg dat andere mensen de politie hebben gebeld.
Verder ben ik eerder deze week flauwgevallen door een lage bloeddruk. Ze houden het erop dat het stress gerelateerd is.

In het huis gaat het verder goed. Het begint echt ergens op te lijken.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 11 juni 2022 @ 21:44:54 #151
269689 crew  Viv
pi_205025706
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 20:57 schreef Ravenna29 het volgende:
Sorry voor het late reageren. Het gaat niet zo goed al wordt het langzamerhand beter. Er zijn meer bedreigingen geweest zo erg dat andere mensen de politie hebben gebeld.
Verder ben ik eerder deze week flauwgevallen door een lage bloeddruk. Ze houden het erop dat het stress gerelateerd is.

In het huis gaat het verder goed. Het begint echt ergens op te lijken.
Naar om te horen zeg, ik hoop dat de politie doortastend optreedt (en dat jouw ex er gewoon mee ophoudt, wat wil hij nog van je? :( ).

Fijn dat het in huis wel goed gaat. :*
  maandag 13 juni 2022 @ 00:55:10 #152
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_205038069
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 20:57 schreef Ravenna29 het volgende:
Sorry voor het late reageren. Het gaat niet zo goed al wordt het langzamerhand beter. Er zijn meer bedreigingen geweest zo erg dat andere mensen de politie hebben gebeld.
Verder ben ik eerder deze week flauwgevallen door een lage bloeddruk. Ze houden het erop dat het stress gerelateerd is.

In het huis gaat het verder goed. Het begint echt ergens op te lijken.
En hoe gaat het nu ermee?
  maandag 13 juni 2022 @ 22:19:25 #153
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_205044403
Jeetje bedreigingen ook nog eens. When it rains it pours zeggen ze wel eens maar dat is bij jou zeker van toepassing.

Ik wacht het volgende week even af.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_205045495
Kun je een camera ophangen? Dat werkt ook afschrikkend.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_205057390
Het is verschrikkelijk een andere term heb ik er niet voor. Ik word via Facebook( wat ik zelf niet kan zien) bedreigd met de dood. Dat hij mij eerst gek gaat maken en daarna kapot.

Daarnaast zijn er allerlei prestaties opgezet. Er is gebeld naar het uwv om mijn toeslag stop te zetten. Er is ingelogd bij de belastingdienst toeslagen zijn stopgezet. Er is gebeld met de bank om het adres terug te wijzigen naar zijn adres. En een nieuwe bankpas aangevraagd, hier is geld mee overgeschreven naar een voor mij onbekend persoon. Inmiddels heb ik zelf een nieuwe pas en is dat niet meer mogelijk. Helaas is er wel ruim 1000 euro weg. Dit moet via een advocaat terug gehaald worden.

Overal zijn wachtwoorden veranderd en waar nodig is een code bedacht voor telefonisch contact. De politie is bezig met de aangifte te verwerken. Ondertussen heb ik ook een advocaat nodig om het afgehaald geld terug te krijgen, mijn spullen die daar nog staan en een schadevergoeding te eisen.
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 22:19 schreef Elpis het volgende:
Jeetje bedreigingen ook nog eens. When it rains it pours zeggen ze wel eens maar dat is bij jou zeker van toepassing.

Ik wacht het volgende week even af.
Jouw geld heb ik gelukkig nog. Vrijdag heb ik een afspraak staan om een reader te halen en dan maak ik het over.

Wat mijn ex nog van mij wil is mij totaal onduidelijk. Behalve mij een hoop gedoe en ellende bezorgen.

Omdat ik niet weet wanneer ik het geld terug krijg en Elpis in ieder geval wil terug betalen ga ik hier toch nog een keer een tikkie aan toevoegen. Sorry daarvoor en dat ik op deze manier geld blijf vragen. Hopelijk is het nu in ieder geval voorbij.

-knip-

Een camera kan ik eventueel naar kijken als het geld terug is. Maar dat lost online bedreigingen en het op andere plaatsen opgewacht worden helaas niet op.

[ Bericht 5% gewijzigd door Viv op 15-06-2022 23:37:02 (Tikkie weggehaald ) ]
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 15 juni 2022 @ 15:08:09 #156
269689 crew  Viv
pi_205057549
Pfff @Ravenna29 :{ ik zou het niet eens bedacht krijgen, zoveel manieren om iemand het leven zuur te maken.

Dat van die 1000 euro is gewoon nalatig van de bank geweest. Dat ze jouw adresgegevens hebben aangepast terwijl het duidelijk niet op jouw verzoek was. (Of heeft hij een vrouw laten bellen?) :X
pi_205057771
Bel even naar de kringloop en vraag of ze nog een paar (kapotte) webcams hebben liggen. Plak die achter het raam. Dat schrikt af.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_205058125
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2022 15:08 schreef Viv het volgende:
Pfff @:Ravenna29 :{ ik zou het niet eens bedacht krijgen, zoveel manieren om iemand het leven zuur te maken.

Dat van die 1000 euro is gewoon nalatig van de bank geweest. Dat ze jouw adresgegevens hebben aangepast terwijl het duidelijk niet op jouw verzoek was. (Of heeft hij een vrouw laten bellen?) :X
Ik wilde dat ik het had kunnen bedenken dan had ik het misschien kunnen voorkomen. Maar goed hij kan in ieder geval niet meer belangrijke dingen verzieken nu.

Volgens de bank was het inderdaad een vrouwenstem en verder wist die persoon alle gegevens. Gelukkig nu wel geregeld met de bank dat dit echt niet meer kan.
pi_205059924
Zijn er serieus mensen die hier intrappen?
Ze heb weer geld nodig hoor..dan komt ze wel weer online met een ongeloofwaardig verhaal en niemand die het na kan checken of ze de waarheid spreekt.
pi_205060098
quote:
5s.gif Op woensdag 15 juni 2022 20:01 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Zijn er serieus mensen die hier intrappen?
Ze heb weer geld nodig hoor..dan komt ze wel weer online met een ongeloofwaardig verhaal en niemand die het na kan checken of ze de waarheid spreekt.
Ik zit te lang op fok ;)
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_205060191
quote:
5s.gif Op woensdag 15 juni 2022 20:01 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Zijn er serieus mensen die hier intrappen?
Ze heb weer geld nodig hoor..dan komt ze wel weer online met een ongeloofwaardig verhaal en niemand die het na kan checken of ze de waarheid spreekt.
Nouja, ik zou het subtieler formuleren :')

Maargoed, ik vind het een raar verhaal. Iemand die zich bij de bank telefonisch voordoet als iemand anders kan blijkbaar bankzaken veranderen en dingen aanvragen. Vind dit al heel apart. Bovendien zijn bankzaken één van de eerste dingen die je regelt als je uit elkaar gaat/verhuist, vooral als je daar een toeslag of een uitkering op ontvangt.
pi_205060209
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2022 20:21 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Nouja, ik zou het subtieler formuleren :')

Maargoed, ik vind het een raar verhaal. Iemand die telefonisch zich voordoet als iemand anders kan blijkbaar alle bankgegevens veranderen en dingen aanvragen. Vind dit al heel apart. Bovendien zijn bankzaken één van de eerste dingen die je regelt als je uit elkaar gaat/verhuist, vooral als je daar een toeslag of een uitkering op ontvangt.
Bank doet dat soort dingen nooit per telefoon.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_205060250
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2022 20:23 schreef Soury het volgende:

[..]
Bank doet dat soort dingen nooit per telefoon.
Dat dacht ik dus ook al. Via de app, of met legitimatie bij de bank. En mocht dit wel zo gegaan zijn (wat ik ten zeerste betwijfel) had ik die bank niet verlaten voordat ik de onderste steen boven had en die 1000 euro in mijn handen of op mijn rekening gestort had gekregen.

Ik wil absoluut niet wantrouwig zijn en ik hoop ook gewoon dat ik het verkeerd heb.
pi_205060282
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2022 20:21 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Nouja, ik zou het subtieler formuleren :')

Maargoed, ik vind het een raar verhaal. Iemand die zich bij de bank telefonisch voordoet als iemand anders kan blijkbaar bankzaken veranderen en dingen aanvragen. Vind dit al heel apart. Bovendien zijn bankzaken één van de eerste dingen die je regelt als je uit elkaar gaat/verhuist, vooral als je daar een toeslag of een uitkering op ontvangt.
Ik heb nog nooit iets van belang via de telefoon kunnen regelen bij een bank.
Behalve dan je rekening blokkeren :)


Edit, herstel: pasje blokkeren.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_205060298
Subtiel is niet aan mij besteed. Ik wil mensen waarschuwen, er kloppen wel meer dingen niet.

Het is gewoonweg schaamteloos bedelen, steeds om méér geld. Het verhaal wordt steeds gekker en heftiger, geschreven zonder enkel gevoel en maar met één doel, namelijk geld lospeuteren.
Op vragen hoe het gaat geeft ze geeneens fatsoenlijk antwoord.

Vind het sneu voor de goedgelovigen die haar zo hard geholpen helpen. Ik geloof er namelijk geen kont van! Ja, dat ze eruit is gekickt, dat geloof ik nog wel, maar de rest? Nope. :N

Sorry.
pi_205060301
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2022 20:29 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ik heb nog nooit iets van belang via de telefoon kunnen regelen bij een bank.
Behalve dan je rekening blokkeren :)
Ja dat is gelukkig wel makkelijk ;)
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_205060322
Ik snap heel goed dat jullie zo denken hoor. Ik zou het zelf ook raar vinden. Ik zal later wel kijken om de aangiften en andere bewijsstukken te uploaden en niemand is verplicht om te geven hoor. Liever niet zelfs zo. Maar ik wil mensen niet met het idee achter laten dat ik ze bedonderd heb.
pi_205060381
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2022 20:33 schreef Ravenna29 het volgende:
Ik snap heel goed dat jullie zo denken hoor. Ik zou het zelf ook raar vinden. Ik zal later wel kijken om de aangiften en andere bewijsstukken te uploaden en niemand is verplicht om te geven hoor. Liever niet zelfs zo. Maar ik wil mensen niet met het idee achter laten dat ik ze bedonderd heb.
Doen! Ik weet nu al dat het bluf is en er geen enkel bewijs komt van wat je hier beweert.
Dat je zegt liever niet op deze manier geld te willen is dan ook kul want het ligt er net iets te dik bovenop. Over weinig subtiel gesproken.
Maar goed, ik ben dan ook niet zo goedgelovig van aard.
Succes verder. ^O^ je zal het nodig hebben.
  One tough cookie woensdag 15 juni 2022 @ 21:11:32 #169
169210 liesje1979
pi_205060833
Ik heb eerder vanavond al een TR geplaatst. Toen FHF begon was ik daar ook mod en we hebben eigenlijk vanaf het begin de regel gesteld dat je om dingen mocht vragen en om bijvoorbeeld fysieke hulp maar nooit om geld. Dit om eventueel gedoe te voorkomen. Omdat je situatie vrij nijpend klonk kan ik me voorstellen dat het door de vingers is gezien. Maar nu staat er weer een verzoek om geld, dit terwijl je nog een forse lening hebt openstaan bij een FOKster die je (om mij niet helemaal duidelijke redenen) nog niet hebt terugbetaald. Ik ben blij om te lezen dat je zegt dat dat geld er nog is en dat dat vrijdag eindelijk geregeld gaat worden, ik hoop dat oprecht. En ik heb dus een TR gestuurd om iig aan te geven dat het me tot die tijd niet handig lijkt als er weer een nieuw tikkie in dit topic komt te staan. Wie hier momenteel mod is weet ik eigenlijk niet maar hoop dat dit snel wordt opgepakt.

En uiteraard wens ik jou ook het allerbeste Ravenna en dat je alles weer snel op de rit hebt enzo.
pi_205060965
quote:
14s.gif Op woensdag 15 juni 2022 21:11 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb eerder vanavond al een TR geplaatst. Toen FHF begon was ik daar ook mod en we hebben eigenlijk vanaf het begin de regel gesteld dat je om dingen mocht vragen en om bijvoorbeeld fysieke hulp maar nooit om geld. Dit om eventueel gedoe te voorkomen. Omdat je situatie vrij nijpend klonk kan ik me voorstellen dat het door de vingers is gezien. Maar nu staat er weer een verzoek om geld, dit terwijl je nog een forse lening hebt openstaan bij een FOKster die je (om mij niet helemaal duidelijke redenen) nog niet hebt terugbetaald. Ik ben blij om te lezen dat je zegt dat dat geld er nog is en dat dat vrijdag eindelijk geregeld gaat worden, ik hoop dat oprecht. En ik heb dus een TR gestuurd om iig aan te geven dat het me tot die tijd niet handig lijkt als er weer een nieuw tikkie in dit topic komt te staan. Wie hier momenteel mod is weet ik eigenlijk niet maar hoop dat dit snel wordt opgepakt.

En uiteraard wens ik jou ook het allerbeste Ravenna en dat je alles weer snel op de rit hebt enzo.
En dat iedereen hun geld terug krijgt :Y)
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_205061460
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2022 21:18 schreef Soury het volgende:

[..]
En dat iedereen hun geld terug krijgt :Y)
Even de bank bellen :7
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 15 juni 2022 @ 23:50:27 #172
269689 crew  Viv
pi_205062687
quote:
14s.gif Op woensdag 15 juni 2022 21:11 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb eerder vanavond al een TR geplaatst. Toen FHF begon was ik daar ook mod en we hebben eigenlijk vanaf het begin de regel gesteld dat je om dingen mocht vragen en om bijvoorbeeld fysieke hulp maar nooit om geld. Dit om eventueel gedoe te voorkomen. Omdat je situatie vrij nijpend klonk kan ik me voorstellen dat het door de vingers is gezien.
Klopt, dit hebben we bij uitzondering toegestaan.
quote:
Maar nu staat er weer een verzoek om geld, dit terwijl je nog een forse lening hebt openstaan bij een FOKster die je (om mij niet helemaal duidelijke redenen) nog niet hebt terugbetaald.
Dit is inderdaad niet zoals het hoort. De bijdrage van @Elpis was bedoeld als lening voor een paar dagen, tussen het moeten betalen van de borg / eerste huur en het ontvangen van de UVW-uitkering.
quote:
Ik ben blij om te lezen dat je zegt dat dat geld er nog is en dat dat vrijdag eindelijk geregeld gaat worden, ik hoop dat oprecht. En ik heb dus een TR gestuurd om iig aan te geven dat het me tot die tijd niet handig lijkt als er weer een nieuw tikkie in dit topic komt te staan.
Ik hoop het ook, en heb de Tikkie-link tot nader order weggehaald.
quote:
Wie hier momenteel mod is weet ik eigenlijk niet maar hoop dat dit snel wordt opgepakt.
@Nizno en ik zijn de mods hier, en @yvonne is de FHF vertrouwenspersoon. :)
pi_205062949
Mss zou die link voorlopig ook beter ff uit dr topic in wgr kunnen?
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 16 juni 2022 @ 02:11:29 #174
269689 crew  Viv
pi_205063067
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 00:48 schreef marsan het volgende:
Mss zou die link voorlopig ook beter ff uit dr topic in wgr kunnen?
Nu gedaan. :)
  donderdag 16 juni 2022 @ 10:36:03 #175
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_205064246
Hier ook even een ctrl-v van mijn reactie in WGR.:

No worries ik had wel wat ingecalculeerd hoor. Nooit gokken/beleggen/lenen met geld dat je niet kan missen zeg maar. Wat overigens geen uitnodiging is voor misbruik. ;)

Ik had gecheckt of het een eendagsvlieg hier is (weliswaar niet heul veel posts maar wel aangemeld sinds 2005), het artikel en het feit dat er irl bezoek is geweest wilde ik die gok wel nemen.

Ze heeft een Rabo rekening waar ze een reader voor nodig heeft om geld over te boeken. En die heeft ze niet. Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe zo'n kreng werkt en hoe snel de Rabo zoiets kan leveren. (gifjes met 'het is de schuld van de Rabobank' incoming :') )

Ik heb ook gezonde achterdocht hoor, maar weet ook 'truth can be stranger than fiction'
Ik wacht het gewoon nog even af. Als het nog kan mag ze het ook contant op mijn rekening storten en de kosten op de storting in mindering brengen.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_205064518
Hallo,

Een raboreader ziet er net uit als een minirekenmachientje. zoek maar afbeelding , Daar stop je je bankpas in, geeft pincode in en dan krijg je een code die je voor de betaling moet invoeren, Ik heb er hier 2 liggen. Batterijtjes zijn gewoon 2 normale AAA.

Elke Rabobank heeft die dingen ruim op voorraad liggen.
Hopelijk is er hier geen sprake van een scam.

Fijne dag.
pi_205064607
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 11:18 schreef Iceage het volgende:

Elke Rabobank heeft die dingen ruim op voorraad liggen.
Hopelijk is er hier geen sprake van een scam.

Fijne dag.
Probeer nog eens een Rabobank te vinden *)

Ik heb overigens verder geen inbreng; mijn laatste bezoek is van een week of 3 geleden en gaf mij geen aanleiding te twijfelen.
pi_205064980
Nagekomen bericht met als belangrijkste boodschap: oordeel niet te snel. Zeker niet als je geen flauw idee hebt en hier eigenlijk alleen komt roeptoeteren voor de gezelligheid.

Ik heb TS gevraagd me printscreens, foto's en downloads door te sturen, zodat ik hier deze post kon plaatsen. Ze stuurde me binnen een half uur van alles door. Inclusief gedateerde PDF downloads van haar bank.

Ik ben niet van de digitale recherche en weet dat beeld te manipuleren is. Maar ik ben ook niet helemaal op mijn achterhoofd gevallen. Wat ik heb gezien (en wat ik daar zelf verder nog bij vond) klopt bij het verhaal.

Ga vooral je vermogen niet overmaken op basis van wat ik hier zeg, maar als je zelf geen idee hebt, stop dan met roeptoeteren.
  Admin vrijdag 17 juni 2022 @ 14:26:56 #179
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_205074437
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 12:25 schreef Queller het volgende:
Nagekomen bericht met als belangrijkste boodschap: oordeel niet te snel. Zeker niet als je geen flauw idee hebt en hier eigenlijk alleen komt roeptoeteren voor de gezelligheid.

Ik heb TS gevraagd me printscreens, foto's en downloads door te sturen, zodat ik hier deze post kon plaatsen. Ze stuurde me binnen een half uur van alles door. Inclusief gedateerde PDF downloads van haar bank.

Ik ben niet van de digitale recherche en weet dat beeld te manipuleren is. Maar ik ben ook niet helemaal op mijn achterhoofd gevallen. Wat ik heb gezien (en wat ik daar zelf verder nog bij vond) klopt bij het verhaal.

Ga vooral je vermogen niet overmaken op basis van wat ik hier zeg, maar als je zelf geen idee hebt, stop dan met roeptoeteren.
Dank u. "Gewoon je koppie gebruiken"
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_205103847
Toch benieuwd of users die geld hebben uitgegeven als lening het inmiddels terug hebben gekregen zoals beloofd, aangezien het maar stil blijft.

Ja, ik weet dat ik mijn bek moet houden, maar come on, dit is niet normaal hoor. :N Of wel dan?
pi_205104780
quote:
5s.gif Op maandag 20 juni 2022 18:39 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Toch benieuwd of users die geld hebben uitgegeven als lening het inmiddels terug hebben gekregen zoals beloofd, aangezien het maar stil blijft.

Ja, ik weet dat ik mijn bek moet houden, maar come on, dit is niet normaal hoor. :N Of wel dan?
Ik eigenlijk ook wel :@
pi_205104985
quote:
99s.gif Op maandag 20 juni 2022 20:01 schreef praadje het volgende:

[..]
Ik eigenlijk ook wel :@
Wie niet :P
pi_205105008
Durf te vragen
pi_205105020
quote:
2s.gif Op maandag 20 juni 2022 20:16 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Durf te vragen
Gisteravond is er in het andere topic al om een update gevraagd, maar daar is nog niet op gereageerd.
pi_205105052
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 20:17 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Gisteravond is er in het andere topic al om een update gevraagd, maar daar is nog niet op gereageerd.
TS is al 4 dagen niet meer online en van @Elpis nog geen witte rook.
pi_205105090
Dit soort dingen moet je dan ook als gift doen. Jullie snappen zelf toch ook wel dat iemand die het niet breed heeft moeite gaat hebben om het terug te betalen?

Hoe goed bedoeld ook. Als je het zelf niet kunt missen, leen het dan ook niet uit. Zeker in dit soort situaties is iemand meer geholpen met een gift dan een lening (schuld).

Verder super lief van alle helpers _O_ petje af
pi_205105092
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 20:20 schreef r_one het volgende:

[..]
TS is al 4 dagen niet meer online en van @:Elpis nog geen witte rook.
Er waren meer die geld hadden gegeven of geleend. Ik zag zelfs een bedrag van 200 euro voor bij komen.

Verder eens met het laatste wat Azula zegt. Lieve mensen op fok O+
  maandag 20 juni 2022 @ 20:27:06 #188
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205105115
quote:
2s.gif Op maandag 20 juni 2022 20:16 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Durf te vragen
Durf te stoken vooral, ik snap niet waar je je druk om maakt, of ben je een account van de ex?

Je hebt speciaal voor dit topic je account van een jaar oud afgestoft om na 4 muziektopics vorig jaar op TS te gaan zitten sneren?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_205105118
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 20:17 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Gisteravond is er in het andere topic al om een update gevraagd, maar daar is nog niet op gereageerd.
Joh.

Ja weet je, ik wil best begrip hebben voor de omstandigheden maar het wordt op deze manier wel moeilijk. Ik zou graag willen zien dat beloften in deze nagekomen worden.
pi_205105145
Niet op mij afgeven aub. Ik ben niet degene die een oproep deed om hulp en geld!

Wel zou ik het fair vinden om openheid te geven. Kan mij niet boeien wat je mankeert, eerlijkheid kost niks!
  maandag 20 juni 2022 @ 20:30:53 #191
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_205105146
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 20:20 schreef r_one het volgende:

[..]
TS is al 4 dagen niet meer online en van @:Elpis nog geen witte rook.
Nope niks nada noppes.

Ik stuur zo wel even een mailtje.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  maandag 20 juni 2022 @ 20:32:10 #192
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_205105160
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 20:17 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Gisteravond is er in het andere topic al om een update gevraagd, maar daar is nog niet op gereageerd.
Die reageerde eerder zo raar dat ik die vraag genegeerd heb. >:)
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_205105192
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2022 20:24 schreef Azula2.0 het volgende:
Dit soort dingen moet je dan ook als gift doen. Jullie snappen zelf toch ook wel dat iemand die het niet breed heeft moeite gaat hebben om het terug te betalen?

Hoe goed bedoeld ook. Als je het zelf niet kunt missen, leen het dan ook niet uit. Zeker in dit soort situaties is iemand meer geholpen met een gift dan een lening (schuld).

Verder super lief van alle helpers _O_ petje af
Mag zijn maar doe dan geen beloftes:
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2022 14:45 schreef Ravenna29 het volgende:
Jouw geld heb ik gelukkig nog. Vrijdag heb ik een afspraak staan om een reader te halen en dan maak ik het over.
Of, als je je beloftes even niet na kunt komen (om welke reden dan ook), geef dan even een update. Is dat teveel gevraagd?
pi_205105223
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 20:34 schreef r_one het volgende:

[..]
Mag zijn maar doe dan geen beloftes:
[..]
Of, als je je beloftes even niet na kunt komen (om welke reden dan ook), geef dan even een update. Is dat teveel gevraagd?
Absoluut niet en vind het ook heel vervelend. Het zal ook echt geen onwil zijn van TS, maar kan mij voorstellen dat ze in een benarde situatie zit. Dan nu allemaal schulden achteraan. Niet iedereen is helaas even geordend. Vind het wel echt super lief van iedereen hier. Was zelf ook zo maar je leert het vanzelf af om iedereen maar geld te geven en lenen als je het niet terug krijg. _O-
  maandag 20 juni 2022 @ 20:42:30 #195
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_205105275
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2022 20:37 schreef Azula2.0 het volgende:

[..]
Absoluut niet en vind het ook heel vervelend. Het zal ook echt geen onwil zijn van TS, maar kan mij voorstellen dat ze in een benarde situatie zit. Dan nu allemaal schulden achteraan. Niet iedereen is helaas even geordend. Vind het wel echt super lief van iedereen hier. Was zelf ook zo maar je leert het vanzelf af om iedereen maar geld te geven en lenen als je het niet terug krijg. _O-
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 10:36 schreef Elpis het volgende:
No worries ik had wel wat ingecalculeerd hoor. Nooit gokken/beleggen/lenen met geld dat je niet kan missen zeg maar. Wat overigens geen uitnodiging is voor misbruik.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_205105290
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2022 20:37 schreef Azula2.0 het volgende:

[..]
Absoluut niet en vind het ook heel vervelend. Het zal ook echt geen onwil zijn van TS, maar kan mij voorstellen dat ze in een benarde situatie zit. Dan nu allemaal schulden achteraan. Niet iedereen is helaas even geordend. Vind het wel echt super lief van iedereen hier. Was zelf ook zo maar je leert het vanzelf af om iedereen maar geld te geven en lenen als je het niet terug krijg. _O-
Het is ook allemaal naar en vervelend en van mij hoeft ze hier geen updates te geven over het terugbetalen. Maar ik vind wel dat Elpis een bericht verdient.

Elpis klinkt als een toffe dude die het echt geen probleem zal vinden als hij een maandje later zijn geld terug krijgt. Maar laat dat iemand gewoon weten.
pi_205105331
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2022 20:37 schreef Azula2.0 het volgende:

[..]
Het zal ook echt geen onwil zijn van TS
Kan me goed voorstellen dat sommigen hier nu aan beginnen te twijfelen. Sommigen met een wat kritischer blik (en dat mocht). En die wordt gevoed door deze radiostilte. Niet handig ...
quote:
Vind het wel echt super lief van iedereen hier. Was zelf ook zo maar je leert het vanzelf af om iedereen maar geld te geven en lenen als je het niet terug krijg. _O-
O dat wel maar dat laat onverlet dat TS nu zelf een negatief beeld over haarzelf creëert. Daar waar de critici al voor waarschuwden (maar als azijnpissers werden afgeserveerd).

Terwijl de oplossing echt o zo simpel is: even een teken van leven.
pi_205105356
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 20:43 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Het is ook allemaal naar en vervelend en van mij hoeft ze hier geen updates te geven over het terugbetalen. Maar ik vind wel dat Elpis een bericht verdient.

Elpis klinkt als een toffe dude die het echt geen probleem zal vinden als hij een maandje later zijn geld terug krijgt. Maar laat dat iemand gewoon weten.
Waarom alleen Elpis? Er zijn hier veel meer (potentieel) barmhartigen.
pi_205105367
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 20:48 schreef r_one het volgende:

[..]
Waarom alleen Elpis? Er zijn hier veel meer (potentieel) barmhartigen.
Ja, klopt. Maar ik weet niet wie nog meer geleend had. Ik zag wel wat giften voorbij komen.

Dus vandaar :)
pi_205105377
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 20:43 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Het is ook allemaal naar en vervelend en van mij hoeft ze hier geen updates te geven over het terugbetalen. Maar ik vind wel dat Elpis een bericht verdient.

Elpis klinkt als een toffe dude die het echt geen probleem zal vinden als hij een maandje later zijn geld terug krijgt. Maar laat dat iemand gewoon weten.
Nou, dat dus. Maar dan word je als stoker weggezet. Typisch weer. :')

Echt, Ravenna hoeft van mij niet op de knie uit dankbaarheid, maar deze manier van doen is echt zo niet okay, en daar vind ik wat van. :{
pi_205105403
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 20:48 schreef r_one het volgende:

[..]
Waarom alleen Elpis? Er zijn hier veel meer (potentieel) barmhartigen.
Klopt
pi_205105409
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 20:49 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ja, klopt. Maar ik weet niet wie nog meer geleend had. Ik zag wel wat giften voorbij komen.

Dus vandaar :)
Namen en rugnummers zijn ook niet nodig. En giften zijn prima ^O^

Maar dan nog ... als je een dergelijk topic opent, maak het dan ook netjes af. Niet tot in lengte van dagen maar open eindjes zijn dodelijk, ook voor donateurs (lijkt mij).
pi_205105425
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 20:53 schreef r_one het volgende:

[..]
Namen en rugnummers zijn ook niet nodig. En giften zijn prima ^O^

Maar dan nog ... als je een dergelijk topic opent, maak het dan ook netjes af. Niet tot in lengte van dagen maar open eindjes zijn dodelijk, ook voor donateurs (lijkt mij).
Ik heb geen zin om dingen terug te lezen, maar was ze niet vaker een paar dagen niet online?

Misschien moeten we het nog even afwachten.
pi_205105456
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 20:54 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik heb geen zin om dingen terug te lezen, maar was ze niet vaker een paar dagen niet online?

Misschien moeten we het nog even afwachten. Tot vrijdag ofzo.
Welja, tot vrijdag nog wel, ofzo :{
pi_205105469
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 20:57 schreef r_one het volgende:

[..]
Welja, tot vrijdag nog wel, ofzo :{
Heb dat weggehaald :{w :+
pi_205105472
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 20:57 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Heb dat weggehaald :{w :+
Ninja edit 8-)
  maandag 20 juni 2022 @ 20:58:00 #207
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_205105475
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 20:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
Elpis klinkt als een toffe dude die het echt geen probleem zal vinden als hij een maandje later zijn geld terug krijgt. Maar laat dat iemand gewoon weten.
:@ (los van het feit dat de laatste keer dat ik naar de wc ging ik nog een meisje was :P )

Nou ik weet nog wel dat in het begin van dit topic (of dat op WGR) ze een paar dagen offline was dat dat kwam vanwege haar gezondheid. En hoewel ik dit zelf ook anders zou aanpakken probeer ik wel rekening te houden met het feit dat ik geen flauw idee heb hoeveel haar ms hier invloed op heeft.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  maandag 20 juni 2022 @ 20:58:02 #208
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_205105477
Een chronisch ziek persoon die net een zeer heftige verhuizing achter de rug heeft en nu bedreigd wordt moet inderdaad wel even haar prioriteiten op een rijtje zetten en FOK! op de hoogte houden.
Spoilers!
pi_205105491
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 20:42 schreef Elpis het volgende:

[..]
[..]

Heb het topic niet gevolgd verder, maar wil je wel complimenteren dat je zo behulpzaam bent.

Jammer als er zo mee wordt omgegaan. :N
pi_205105501
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2022 20:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Een chronisch ziek persoon die net een zeer heftige verhuizing achter de rug heeft en nu bedreigd wordt moet inderdaad wel even haar prioriteiten op een rijtje zetten en FOK! op de hoogte houden.
Heb je ook gelijk in.
pi_205105507
Een scanner kun je toch bestellen gewoon telefonisch of via de app.
pi_205105572
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2022 20:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Een chronisch ziek persoon die net een zeer heftige verhuizing achter de rug heeft en nu bedreigd wordt moet inderdaad wel even haar prioriteiten op een rijtje zetten en FOK! op de hoogte houden.
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 20:57 schreef Ravenna29 het volgende:
In het huis gaat het verder goed. Het begint echt ergens op te lijken.
Ik vrees dat het eerder aan ex of ms ligt. Ook las ik over stress en flauwvallen.

Maar de verhuizing ... daar heeft ze nu rust; schrijft ze.
pi_205105606
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2022 20:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Een chronisch ziek persoon die net een zeer heftige verhuizing achter de rug heeft en nu bedreigd wordt moet inderdaad wel even haar prioriteiten op een rijtje zetten en FOK! op de hoogte houden.
Snap ik. Maar ze nam wel de moeite als chronisch zwaar zieke persoon om online te komen als er méér geld nodig was incluis een link naar een tikkie waar je kon storten.

Iedereen kan vanalles beweren online. Waarschijnlijk zal er best een kern van waarheid inzitten maar misschien ook niet...je weet het niet.
Feit is dat het een rare manier van [gebrek aan] communiceren is naar de mensen hier die jou zo goed hebben weten te helpen.
Als het me niet zou opvallen zou ik niet gereageerd hebben...[!]
pi_205105615
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2022 21:00 schreef Azula2.0 het volgende:
Een scanner kun je toch bestellen gewoon telefonisch of via de app.
Ik kreeg 'm toen thuisbezorgd. Maar ik zit bij ABN. Misschien dat het bij de Rabobank weer anders gaat.
  roze maandag 20 juni 2022 @ 21:08:36 #215
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_205105616
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2022 21:00 schreef Azula2.0 het volgende:
Een scanner kun je toch bestellen gewoon telefonisch of via de app.
Volgens mij kreeg ik hem de laatste keer gewoon via de post.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ama op 20-06-2022 21:37:59 ]
Your beauty never ever scared me.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 20 juni 2022 @ 21:08:53 #216
269689 crew  Viv
pi_205105620
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2022 20:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Een chronisch ziek persoon die net een zeer heftige verhuizing achter de rug heeft en nu bedreigd wordt moet inderdaad wel even haar prioriteiten op een rijtje zetten en FOK! op de hoogte houden.
Dit. :)

Er is geen reden om te twijfelen aan haar oorspronkelijke hulpvraag. Dat ze dat met die lening van @Elpis anders had moeten aanpakken is evident, bijvoorbeeld door af te spreken om het in termijnen terug te betalen.

Elpis heeft al aangegeven dat ze het heeft ingecalculeerd dat het niet terug zou komen. Dus is het nergens voor nodig dat anderen TS hier als een loan shark zitten op te wachten. }:|
pi_205105622
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 21:05 schreef r_one het volgende:

[..]
[..]
Ik vrees dat het eerder aan ex of ms ligt. Ook las ik over stress en flauwvallen.

Maar de verhuizing ... daar heeft ze nu rust; schrijft ze.
Ik ben ook redelijk onderuit gegaan na mijn verhuizing. Eerste weken was leuk en daarna komt de klap van alles wat je de afgelopen jaren hebt meegemaakt.
  maandag 20 juni 2022 @ 21:10:16 #218
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_205105635
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 21:05 schreef r_one het volgende:

[..]
[..]
Ik vrees dat het eerder aan ex of ms ligt. Ook las ik over stress en flauwvallen.

Maar de verhuizing ... daar heeft ze nu rust; schrijft ze.
Ik vraag me af hoeveel rust ze heeft nu haar ex haar woonplaats weet :{
Spoilers!
pi_205105658
En ik vraag me af hoeveel waarheid haar verhaal bevat.

Maar dat mag dus blijkbaar niet. Ook goed.
  maandag 20 juni 2022 @ 21:13:36 #220
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_205105666
quote:
7s.gif Op maandag 20 juni 2022 21:12 schreef Bep-Vetklep het volgende:
En ik vraag me af hoeveel waarheid haar verhaal bevat.

Maar dat mag dus blijkbaar niet. Ook goed.
We weten het nou wel hoor.
Spoilers!
pi_205105670
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2022 21:13 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
We weten het nou wel hoor.
Goedzo.
pi_205105676
Fijne avond verder.
pi_205105693
Wij hebben een goed werkende wasmachine voor TS. Het is een bovenlader. Geen idee welk merk, hij staat al een tijdje in de opslag. Sinds onze verhuizing hebben we een andere wasmachine.



Hij lijkt hier wel op. Wasmachine is in goede staat, misschien een krasje op de bovenkant ergens, maar qua werking gewoon perfect. Voor de verhuizing vorig jaar schoon gemaakt, leeg gedraaid met iets aan chemische schoonmaakspullen.
Ding is klaar voor gebruik.

Hij staat in de opslag in Flevoland, ik kom nooit in de buurt van Zeeland. Ik zelf woon in Ede, en kan hem binnenkort wel ophalen, dan staat 'ie hier. Iemand die toch die kant op rijdt en langs ons kan komen, of dat ik hem een keer mee neem als ik naar kantoor in Amsterdam ga?

TS, je mag hem hebben. Hoop dat je er wat aan hebt en het je leven nog wat makkelijker maakt. ^O^
Een pijnlijke anus is niet fijn
Een geknede kut van marsepein
  maandag 20 juni 2022 @ 21:20:25 #224
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205105727
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 21:08 schreef Bep-Vetklep het volgende:

[..]
Snap ik. Maar ze nam wel de moeite als chronisch zwaar zieke persoon om online te komen als er méér geld nodig was incluis een link naar een tikkie waar je kon storten.

Iedereen kan vanalles beweren online. Waarschijnlijk zal er best een kern van waarheid inzitten maar misschien ook niet...je weet het niet.
Feit is dat het een rare manier van [gebrek aan] communiceren is naar de mensen hier die jou zo goed hebben weten te helpen.
Als het me niet zou opvallen zou ik niet gereageerd hebben...[!]
En jij nam de moeite om na een jaar dit account weer uit de mottenballen te trekken met als enige doel TS onderuit halen.

Je hebt niet anders dan verdachtmakingen gepost, en je doet nog steeds niet anders.

Het is je niet om "de belangen" van de helpende users te doen, je bent alleen maar bezig TS onderuit te schoffelen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_205105739
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 21:20 schreef Leandra het volgende:

[..]
En jij nam de moeite om na een jaar dit account weer uit de mottenballen te trekken met als enige doel TS onderuit halen.

Je hebt niet anders dan verdachtmakingen gepost, en je doet nog steeds niet anders.

Het is je niet om "de belangen" van de helpende users te doen, je bent alleen maar bezig TS onderuit te schoffelen.
Geen idee wat er met die ex is van TS maar dit onderuit schoffelen van haar zal niet bijdragen in ieder geval.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 20 juni 2022 @ 21:24:22 #226
269689 crew  Viv
pi_205105762
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 21:20 schreef Leandra het volgende:

[..]
En jij nam de moeite om na een jaar dit account weer uit de mottenballen te trekken met als enige doel TS onderuit halen.

Je hebt niet anders dan verdachtmakingen gepost, en je doet nog steeds niet anders.

Het is je niet om "de belangen" van de helpende users te doen, je bent alleen maar bezig TS onderuit te schoffelen.
Hij zei al "Fijne avond verder", dus het is wel klaar zo. :Y)

@Treinhoer wat een tof aanbod! ^O^
pi_205105776
Een oprechte vraag: TS gaf aan dat haar ex haar toeslagen had stopgezet bij de belastingdienst en het UWV. Misschien naïef, maar als TS nu haar toeslagen weer aanvraagt en belt met die 2 instanties en het verhaal uitlegt, zouden ze het dan niet in werking kunnen stellen dan TS gewoon de volgende maand weer haar geld krijgt?

Dus eigenlijk is mijn vraag: kunnen zulke instanties een urgente aanvraag sneller verwerken (zodat iemand sneller geld krijgt)?
pi_205105786
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2022 21:10 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik vraag me af hoeveel rust ze heeft nu haar ex haar woonplaats weet :{
Ik noem haar ex toch ook als mogelijke oorzaak :{ :?
pi_205105806
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 21:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
Een oprechte vraag: TS gaf aan dat haar ex haar toeslagen had stopgezet bij de belastingdienst en het UWV. Misschien naïef, maar als TS nu haar toeslagen weer aanvraagt en belt met die 2 instanties en het verhaal uitlegt, zouden ze het dan niet in werking kunnen stellen dan TS gewoon de volgende maand weer haar geld krijgt?
Dat kan. Maar de ex kan ook zo erg zijn voetsporen hebben nagelaten of bedreigingen of weet ik het dat ze dat niet durft. Of weet. Of kan regelen op dit moment.

Heeft TS eigenlijk iemand die haar helpt met dit soort dingen?
pi_205105827
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 21:20 schreef Leandra het volgende:

[..]
En jij nam de moeite om na een jaar dit account weer uit de mottenballen te trekken met als enige doel TS onderuit halen.

Je hebt niet anders dan verdachtmakingen gepost, en je doet nog steeds niet anders.

Het is je niet om "de belangen" van de helpende users te doen, je bent alleen maar bezig TS onderuit te schoffelen.
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2022 21:13 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
We weten het nou wel hoor.
Ik vond die laatste post anders nog wel netjes. Doe jij niet hetzelfde met Bep? Probeer jij niet uit alle macht Bep onderuit te schoffelen, "no matter what" ze nu schrijft?

We mochten toch kritisch zijn?
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 20 juni 2022 @ 21:32:59 #231
269689 crew  Viv
pi_205105828
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2022 21:30 schreef Azula2.0 het volgende:

[..]
Dat kan. Maar de ex kan ook zo erg zijn voetsporen hebben nagelaten of bedreigingen of weet ik het dat ze dat niet durft. Of weet. Of kan regelen op dit moment.
Voor zover ik het begrepen heb, heeft ze het met alle instanties nu zo geregeld dat hij niks meer kan aanrichten.

quote:
Heeft TS eigenlijk iemand die haar helpt met dit soort dingen?
Ik hoop het. :)
  maandag 20 juni 2022 @ 21:34:12 #232
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_205105846
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 21:27 schreef r_one het volgende:

[..]
Ik noem haar ex toch ook als mogelijke oorzaak :{ :?
We bedoelen inderdaad hetzelfde.
Spoilers!
pi_205105858
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2022 21:34 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
We bedoelen inderdaad hetzelfde.
^O^ :*
pi_205105871
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 21:32 schreef Viv het volgende:

[..]
Voor zover ik het begrepen heb, heeft ze het met alle instanties nu zo geregeld dat hij niks meer kan aanrichten.

Facebook en doodsbedreigingen ook?
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 20 juni 2022 @ 21:44:32 #235
269689 crew  Viv
pi_205105932
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 21:36 schreef r_one het volgende:

[..]
Facebook en doodsbedreigingen ook?
Nee, ik bedoelde financieel gezien. ;)
pi_205106027
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 21:44 schreef Viv het volgende:

[..]
Nee, ik bedoelde financieel gezien. ;)
Hm. Ja dat is wel fijn iig!

Een stalkende ex is dat niet.

Misschien een idee als we iig Elpis haar deel terug kunnen doneren? Haalt het probleem bij zowel Elpis als TS weg.

Zomaar een idee.
  maandag 20 juni 2022 @ 21:56:39 #237
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_205106049
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2022 21:55 schreef Azula2.0 het volgende:

[..]
Hm. Ja dat is wel fijn iig!

Een stalkende ex is dat niet.

Misschien een idee als we iig Elpis haar deel terug kunnen doneren? Haalt het probleem bij zowel Elpis als TS weg.

Zomaar een idee.
Ben jij gek. :(

Ik bedoel lief bedacht, maar ik wist waar ik aan begon en we hebben het echt niet slecht hoor.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_205106132
quote:
7s.gif Op maandag 20 juni 2022 21:12 schreef Bep-Vetklep het volgende:
En ik vraag me af hoeveel waarheid haar verhaal bevat.

Maar dat mag dus blijkbaar niet. Ook goed.
Dr verhaal en dr ziekte kloppen. Daar postte ze al jaren terug over toen t net ontdekt was. Dr verhaal stond ook online ergens met foto en al en er zijn users die dr irl gezien hebben.
Dat allemaal klopt imo wel.

Ik denk dat ze financieel minder goed staat dan ze dacht of hoopte nu te staan.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  maandag 20 juni 2022 @ 22:24:11 #239
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_205106420
Dr stress kan haar stevig genekt hebben. Gewoon haar wat rust gunnen, die heeft ze vast hard nodig.
We moeten proberen om wat meer geduld op te brengen.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_205106428
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 22:02 schreef marsan het volgende:

[..]
Dr verhaal en dr ziekte kloppen.
Weet je dat zeker (van die ex enzo)?
pi_205106517
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 22:02 schreef marsan het volgende:

[..]
Dr verhaal en dr ziekte kloppen. Daar postte ze al jaren terug over toen t net ontdekt was. Dr verhaal stond ook online ergens met foto en al en er zijn users die dr irl gezien hebben.
Dat allemaal klopt imo wel.

Ik denk dat ze financieel minder goed staat dan ze dacht of hoopte nu te staan.
Prima, zal best een kern van waarheid bevatten qua ziekte.

De rest ook? dat de ex ineens een bedreigende lul blijkt te zijn? Is dat ook gecheckt?
Er staan trouwens meer mensen online met een verhaal dat achteraf maar deels waar blijkt te zijn.

Nogmaals, don't blame me! Het is het vage gedrag van TO dat maakt dat ik hier reageer. En ik zal altijd opkomen voor de gulle gevers. Is dat fout? Dacht t niet!!!!!

En nu klaar ermee, het is duidelijk wat ik wil zeggen.
De bal ligt nu bij TO!
pi_205110582
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 20:43 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Het is ook allemaal naar en vervelend en van mij hoeft ze hier geen updates te geven over het terugbetalen. Maar ik vind wel dat Elpis een bericht verdient.

Elpis klinkt als een toffe dude die het echt geen probleem zal vinden als hij een maandje later zijn geld terug krijgt. Maar laat dat iemand gewoon weten.
Dit dus gewoon ja. Hoe en wanneer ze de boel regelt met terugbetalen boeit ons natuurlijk helemaal niks, maar als Elpis al niks hoort, dan is dat zeker niet netjes.
  dinsdag 21 juni 2022 @ 21:44:14 #243
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_205114654
Ik heb vandaag contact gehad met Ravenna. Ik laat even in het midden wat roet in het eten heeft gegooid, maar er is in ieder geval contact. Het geld zal later deze week volgen, maar heb aangeboden dat als ze anders niets meer overhoudt vanwege de fratsen van ex dat het ook later mag zolang er maar even contact over is.

Op het ogenblik heeft ze wel iets anders aan haar hoofd (iets buiten haar ex om) en verwacht ik haar even niet op het forum.

To be continued...
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_205114811
Klasse, Elips. Dank voor de terugkoppeling en hopelijk gaat het haar snel weer goed.
pi_205115579
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 21:44 schreef Elpis het volgende:
Ik heb vandaag contact gehad met Ravenna. Ik laat even in het midden wat roet in het eten heeft gegooid, maar er is in ieder geval contact. Het geld zal later deze week volgen, maar heb aangeboden dat als ze anders niets meer overhoudt vanwege de fratsen van ex dat het ook later mag zolang er maar even contact over is.

Op het ogenblik heeft ze wel iets anders aan haar hoofd (iets buiten haar ex om) en verwacht ik haar even niet op het forum.

To be continued...
Dank voor de update en wat ben je toch een lief mens. Door mensen als jij wordt de wereld een stukje mooier. En Ravenna, sterkte.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 22 juni 2022 @ 21:48:41 #246
269689 crew  Viv
pi_205124049
Dit topic is bij deze op slot.

@Ravenna29 of @Elpis stuur even een DM als er een update is, dan open ik het graag weer. ^O^
  Moderator donderdag 23 juni 2022 @ 00:31:32 #247
249559 crew  Lavenderr
pi_205125322
Weg

[ Bericht 99% gewijzigd door Lavenderr op 23-06-2022 00:36:39 ]
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 6 juli 2022 @ 20:44:29 #248
269689 crew  Viv
  woensdag 6 juli 2022 @ 20:57:35 #249
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_205260776
Tijd voor een update denk ik zo.

Aangezien ik zelf de laatste keer de deur had opengezet voor het geval ze krap zou zitten stelde ze een week uitstel voor omdat ze vorige week geld van de gemeente verwachtte (energietoeslag, brief was bijgevoegd) en het dan makkelijker kon.
Omdat het om maar ongeveer een week zou gaan stelde ik daarop voor alvast de helft te betalen. Van de overige 220 euro zou je naar mijn mening best een week of anderhalf moeten kunnen leven in je eentje. Denk ik dan. :@
Dit had ik verzonden op 24-6. Geen reactie.
Maandagochtend haar erop gewezen dat de betaaltermijn van de gemeente voorbij was en de overboeking graag tegemoet zag. Nog steeds een reactie.

Ik denk niet dat we die hier nog gaan zien.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  woensdag 6 juli 2022 @ 20:58:44 #250
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_205260790
quote:
15s.gif Op woensdag 6 juli 2022 20:57 schreef Elpis het volgende:
Tijd voor een update denk ik zo.

Aangezien ik zelf de laatste keer de deur had opengezet voor het geval ze krap zou zitten stelde ze een week uitstel voor omdat ze vorige week geld van de gemeente verwachtte (energietoeslag, brief was bijgevoegd) en het dan makkelijker kon.
Omdat het om maar ongeveer een week zou gaan stelde ik daarop voor alvast de helft te betalen. Van de overige 220 euro zou je naar mijn mening best een week of anderhalf moeten kunnen leven in je eentje. Denk ik dan. :@
Dit had ik verzonden op 24-6. Geen reactie.
Maandagochtend haar erop gewezen dat de betaaltermijn van de gemeente voorbij was en de overboeking graag tegemoet zag. Nog steeds een reactie.

Ik denk niet dat we die hier nog gaan zien.
Jammer, maar het is niet anders.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 6 juli 2022 @ 21:01:33 #251
269689 crew  Viv
pi_205260897
Hahaha naïeve mensen ook. Dacht dat er wel van geleerd was na Noorsbloed
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_205260945
quote:
15s.gif Op woensdag 6 juli 2022 20:57 schreef Elpis het volgende:
Tijd voor een update denk ik zo.

Aangezien ik zelf de laatste keer de deur had opengezet voor het geval ze krap zou zitten stelde ze een week uitstel voor omdat ze vorige week geld van de gemeente verwachtte (energietoeslag, brief was bijgevoegd) en het dan makkelijker kon.
Omdat het om maar ongeveer een week zou gaan stelde ik daarop voor alvast de helft te betalen. Van de overige 220 euro zou je naar mijn mening best een week of anderhalf moeten kunnen leven in je eentje. Denk ik dan. :@
Dit had ik verzonden op 24-6. Geen reactie.
Maandagochtend haar erop gewezen dat de betaaltermijn van de gemeente voorbij was en de overboeking graag tegemoet zag. Nog steeds een reactie.

Ik denk niet dat we die hier nog gaan zien.
-O-

Met ¤220 kun je best een week of 4-5 leven trouwens :D

Elpis en evt anderen wat ontzettend klote dit.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Spellchecker woensdag 6 juli 2022 @ 21:08:56 #254
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205260955
quote:
15s.gif Op woensdag 6 juli 2022 20:57 schreef Elpis het volgende:
Tijd voor een update denk ik zo.

Aangezien ik zelf de laatste keer de deur had opengezet voor het geval ze krap zou zitten stelde ze een week uitstel voor omdat ze vorige week geld van de gemeente verwachtte (energietoeslag, brief was bijgevoegd) en het dan makkelijker kon.
Omdat het om maar ongeveer een week zou gaan stelde ik daarop voor alvast de helft te betalen. Van de overige 220 euro zou je naar mijn mening best een week of anderhalf moeten kunnen leven in je eentje. Denk ik dan. :@
Dit had ik verzonden op 24-6. Geen reactie.
Maandagochtend haar erop gewezen dat de betaaltermijn van de gemeente voorbij was en de overboeking graag tegemoet zag. Nog steeds een reactie.

Ik denk niet dat we die hier nog gaan zien.
Jij hebt verschrikkelijk je best gedaan.
Jij niet alleen trouwens.

Dus aan die mensen ligt het niet.

Heel jammer ....
pi_205260970
quote:
10s.gif Op woensdag 6 juli 2022 21:05 schreef Solotovski het volgende:
Hahaha naïeve mensen ook. Dacht dat er wel van geleerd was na Noorsbloed
Wat fijn dat er mensen het hart op de goede plaats hebben zitten en nog begaand zijn met iemand anders leven. Zelfs al kennen ze deze persoon niet.


Ik hou van dat soort mensen O+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  woensdag 6 juli 2022 @ 21:12:15 #256
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_205261003
quote:
10s.gif Op woensdag 6 juli 2022 21:05 schreef Solotovski het volgende:
Hahaha naïeve mensen ook. Dacht dat er wel van geleerd was na Noorsbloed
We moeten niet doen alsof het een negatief iets is dat er mensen klaar staan om iemand in nood te helpen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  woensdag 6 juli 2022 @ 21:14:27 #257
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_205261039
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 21:08 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
-O-

Met ¤220 kun je best een week of 4-5 leven trouwens :D

Elpis en evt anderen wat ontzettend klote dit.
Nah niet voor mij hoor. Ik mis dit niet. Ik denk ook niet dat er slechtheid achter zit. Er zijn meer mensen die iedere maand het ene gat dichten met het andere. Ze heeft denk ik echt wel hulp nodig. Ik benijd haar niet.

En zo naïef ging ik er niet in.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  roze woensdag 6 juli 2022 @ 21:15:01 #258
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_205261049
Jammer maar helaas niet geheel onverwacht.
Your beauty never ever scared me.
pi_205261072
Helaas een dure les dus, maar je zal er wel van geleerd hebben.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 6 juli 2022 @ 21:19:05 #260
269689 crew  Viv
pi_205261131
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2022 21:10 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Wat fijn dat er mensen het hart op de goede plaats hebben zitten en nog begaand zijn met iemand anders leven. Zelfs al kennen ze deze persoon niet.


Ik hou van dat soort mensen O+
Dat mensen iemand in deze tijd nog het voordeel van de twijfel durven te geven pleit voor ze. O+

En ik denk overigens niet dat het hele verhaal van TS gelogen is. Eerder dat ze veel dieper in de shit zit dan ze durft toe te geven (hier, of aan zichzelf), en dat ze het gewoon niet meer rechtgebreid krijgt, toezeggingen doet die ze niet waar kan maken, etc. :{
pi_205261151
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 21:14 schreef Elpis het volgende:

[..]
Nah niet voor mij hoor. Ik mis dit niet. Ik denk ook niet dat er slechtheid achter zit. Er zijn meer mensen die iedere maand het ene gat dichten met het andere. Ze heeft denk ik echt wel hulp nodig. Ik benijd haar niet.

En zo naïef ging ik er niet in.
Ik heb niet gezegd dat je naïef bent hoor ;)

Ik vind het alleen maar fijn dat er zulke lieve mensen zijn.

Dat uitlachbericht van @Solotovski was gewoon nergens voor nodig. Lijkt me een zuur persoon.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_205261171
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 21:19 schreef Viv het volgende:

[..]
Dat mensen iemand in deze tijd nog het voordeel van de twijfel durven te geven pleit voor ze. O+

En ik denk overigens niet dat het hele verhaal van TS gelogen is. Eerder dat ze veel dieper in de shit zit dan ze durft toe te geven (hier, of aan zichzelf), en dat ze het gewoon niet meer rechtgebreid krijgt, toezeggingen doet die ze niet waar kan maken, etc. :{
Dit dus
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  woensdag 6 juli 2022 @ 21:30:22 #263
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_205261300
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2022 21:20 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ik heb niet gezegd dat je naïef bent hoor ;)

Ik vind het alleen maar fijn dat er zulke lieve mensen zijn.

Dat uitlachbericht van @:solotovski was gewoon nergens voor nodig. Lijkt me een zuur persoon.
Ja sorry had hem eigenlijk moeten quoten voor die reactie maar er slipte wat luiheid in. :P
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_205261331
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 21:30 schreef Elpis het volgende:

[..]
Ja sorry had hem eigenlijk moeten quoten voor die reactie maar er slipte wat luiheid in. :P
:*
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  woensdag 6 juli 2022 @ 21:34:10 #265
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_205261347
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 21:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Helaas een dure les dus, maar je zal er wel van geleerd hebben.
Duur? Die les had ik al geleerd toen we een familielid hielpen en er 8k door het putje ging. Dat was pas duur. :{
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_205261385
D'r adres is toch bekend?


Zie het probleem niet zo...
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_205261535
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 21:19 schreef Viv het volgende:

[..]
Dat mensen iemand in deze tijd nog het voordeel van de twijfel durven te geven pleit voor ze. O+

En ik denk overigens niet dat het hele verhaal van TS gelogen is. Eerder dat ze veel dieper in de shit zit dan ze durft toe te geven (hier, of aan zichzelf), en dat ze het gewoon niet meer rechtgebreid krijgt, toezeggingen doet die ze niet waar kan maken, etc. :{
Ik wil dat laatste echt geloven, maar ik weet het niet. Ze geeft geen enkele reactie meer. Iemand die zo lief is om een vreemde geld te lenen zal het wel begrijpen als het wat langer duurt om terug te betalen. Laat wat weten...

Elpis O+ :*
pi_205261752
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 21:14 schreef Elpis het volgende:

[..]
Nah niet voor mij hoor. Ik mis dit niet. Ik denk ook niet dat er slechtheid achter zit. Er zijn meer mensen die iedere maand het ene gat dichten met het andere. Ze heeft denk ik echt wel hulp nodig. Ik benijd haar niet.

En zo naïef ging ik er niet in.
Of je het nu wel of niet mist. Het is gewoon niet leuk als je vertrouwen zo beschaamd wordt. Je bent in ieder geval een schat met een hart van goud O+
  woensdag 6 juli 2022 @ 22:06:02 #269
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205261773
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 21:14 schreef Elpis het volgende:

[..]
Nah niet voor mij hoor. Ik mis dit niet. Ik denk ook niet dat er slechtheid achter zit. Er zijn meer mensen die iedere maand het ene gat dichten met het andere. Ze heeft denk ik echt wel hulp nodig. Ik benijd haar niet.

En zo naïef ging ik er niet in.
Toch heel jammer weer :{
Ook voor mensen die in de toekomst hulp nodig hebben.

Dank voor je inzet :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_205261837
quote:
16s.gif Op woensdag 6 juli 2022 21:36 schreef FlippingCoin het volgende:
D'r adres is toch bekend?


Zie het probleem niet zo...
Dit dacht ik dus ook. Er waren toch meerdere users bij haar geweest :? Dit zijn van die dingen waardoor het wantrouwen en achterdocht alleen maar groeit op de interwebs :{
Brutal. Fucking. Metal.
pi_205261841
Tja … niets ten nadele van de charitatieve Fok!kers maar dit komt verre van onverwacht. Jammer dat de critici als azijnpissers werden weggezet; ze hadden gewoon gelijk. Blijkt nu.
pi_205261869
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2022 22:11 schreef r_one het volgende:
Tja … niets ten nadele van de charitatieve Fok!kers maar dit komt verre van onverwacht. Jammer dat de critici als azijnpissers werden weggezet; ze hadden gewoon gelijk. Blijkt nu.
Toch, als ik haar pohi bekijk, komt ze over als een best leuke user. Ook al op het forum sinds 2005. Als ik wat oude stukjes van haar lees, kan ik het me niet voorstellen dat ze een oplichtster is. Misschien naïef, maar nee. Ik zie het er niet in.

Aan de andere kant was dat verhaal dat iemand namens haar de bank belde en allemaal dingen kon veranderen enzo natuurlijk heel raar.
pi_205261891
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2022 22:14 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Toch, als ik haar pohi bekijk, komt ze over als een best leuke user. Ook al op het forum sinds 2005. Als ik wat oude stukjes van haar lees, kan ik het me niet voorstellen dat ze een oplichtster is. Misschien naïef, maar nee. Ik zie het er niet in.

Aan de andere kant was dat verhaal dat iemand namens haar de bank belde en allemaal dingen kon veranderen enzo natuurlijk heel raar.
En voor een paar honderd euro (?) zet je geen act op poten van 17 jaar :{

Denk ik.
Brutal. Fucking. Metal.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 6 juli 2022 @ 22:19:09 #274
269689 crew  Viv
pi_205261934
quote:
16s.gif Op woensdag 6 juli 2022 21:36 schreef FlippingCoin het volgende:
D'r adres is toch bekend?


Zie het probleem niet zo...
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 22:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]
Dit dacht ik dus ook. Er waren toch meerdere users bij haar geweest :?
Wat stel je dan voor, met fakkels en hooivorken erop af? ;)

Dat er FOK!kers bij haar zijn geweest en een leegstaand huis hebben gezien (en nee, die waren geen onderdeel van het complot }:| ) is dus waarom ik denk dat ze wel degelijk hulp nodig had/heeft.

Het zou veel verstandiger geweest zijn als ze had toegezegd om wekelijks 10 euro terug te betalen. Dat moet te doen zijn, en dan was nu al een aanzienlijk deel terug.

Maar het is bekend dat geldzorgen voor een soort ruis in je hoofd kunnen zorgen, waardoor je paradoxaal genoeg juist (financieel) onverstandige keuzes maakt of blijft maken. Dat, en een kat in het nauw maakt rare sprongen. :X
pi_205261946
Best zonde dat dit gebeurd is, in het begin van de story had ik zelfs even het idee om haar in huis te nemen en op die manier te helpen maar na een paar uur na denken vond ik dat toch te ingrijpend voor mijn eigen privacy want ik heb ook maar een flat en dat vond ik toch te lastig en ik moet ook rondkomen van weekgeld, maar het schoot wel even door mijn hoofd om wat te doen maar het lag niet in mijn macht
  roze woensdag 6 juli 2022 @ 22:20:46 #276
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_205261961
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2022 22:19 schreef Viv het volgende:

[..]
[..]
Wat stel je dan voor, met fakkels en hooivorken erop af? ;)

Dat er FOK!kers bij haar zijn geweest en een leegstaand huis hebben gezien (en nee, die waren geen onderdeel van het complot }:| ) is dus waarom ik denk dat ze wel degelijk hulp nodig had/heeft.

Het zou veel verstandiger geweest zijn als ze had toegezegd om wekelijks 10 euro terug te betalen. Dat moet te doen zijn, en dan was nu al een aanzienlijk deel terug.

Maar het is bekend dat geldzorgen voor een soort ruis in je hoofd kunnen zorgen, waardoor je paradoxaal genoeg juist (financieel) onverstandige keuzes maakt of blijft maken. Dat, en een kat in het nauw maakt rare sprongen. :X
Er kan toch één iemand langs met wie ze meest contact heeft gehad?
Your beauty never ever scared me.
pi_205261993
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 22:19 schreef Viv het volgende:

[..]
Wat stel je dan voor, met fakkels en hooivorken erop af? ;)

Dat er FOK!kers bij haar zijn geweest en een leegstaand huis hebben gezien (en nee, die waren geen onderdeel van het complot }:| ) is dus waarom ik denk dat ze wel degelijk hulp nodig had/heeft.

Het zou veel verstandiger geweest zijn als ze had toegezegd om wekelijks 10 euro terug te betalen. Dat moet te doen zijn, en dan was nu al een aanzienlijk deel terug.

Maar het is bekend dat geldzorgen voor een soort ruis in je hoofd kunnen zorgen, waardoor je paradoxaal genoeg juist (financieel) onverstandige keuzes maakt of blijft maken. Dat, en een kat in het nauw maakt rare sprongen. :X
Nee dat stel ik natuurlijk niet voor :D Ik volg dit topic al een tijd en vind het vanaf het begin al een vreemd verhaal. Ik probeer juist het positieve eruit te halen maar het wordt niet makkelijk als TS niks laat horen natuurlijk.
Vind het gewoon raar dat er een boel mensen zijn geweest die haar hebben geholpen, en ze nu spoorloos is. Helemaal omdat er mensen zijn die persoonlijke informatie over haar hebben. Naam, adres, rekeningnummer, noem maar op.

Misschien ben ik naïef en komt ze nog wel terug en betaalt ze iedereen netjes terug, maar iets klopt er niet :{
Brutal. Fucking. Metal.
pi_205262459
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2022 22:14 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Toch, als ik haar pohi bekijk, komt ze over als een best leuke user. Ook al op het forum sinds 2005. Als ik wat oude stukjes van haar lees, kan ik het me niet voorstellen dat ze een oplichtster is. Misschien naïef, maar nee. Ik zie het er niet in.

Aan de andere kant was dat verhaal dat iemand namens haar de bank belde en allemaal dingen kon veranderen enzo natuurlijk heel raar.
'Oplichter' is wel een heel groot woord maar het komt in mijn ogen wel aardig in de buurt van 'profiteur'. Als je werkelijk zo'n 'leuke user' wilt zijn, zorg je dat (na het nodige uitstel) je begint met je schulden af te betalen, zodra er een behoorlijk bedrag op je rekening wordt bijgeschreven. Ik bedoel, het is niet een eenmalig iets gebleken dat ze toegezegd heeft "zodra eind van de week geld binnenkomt ...." maar dan met de volgende smoes (sorry, kan het nu niet anders meer duiden) komt.

... en nu zelfs helemaal niet meer reageert. Maar wie weet ... misschien ben ik te voorbarig met mijn mening en laat ze zich binnenkort toch nog van haar goede kant zien. Tot die tijd geloof ik nog maar bar weinig van haar indianenverhalen.

Disclaimer: aan haar MS twijfel ik niet en kuddo's voor Elpis voor het posten van een update.
pi_205262853
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2022 22:14 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Toch, als ik haar pohi bekijk, komt ze over als een best leuke user. Ook al op het forum sinds 2005. Als ik wat oude stukjes van haar lees, kan ik het me niet voorstellen dat ze een oplichtster is. Misschien naïef, maar nee. Ik zie het er niet in.

Aan de andere kant was dat verhaal dat iemand namens haar de bank belde en allemaal dingen kon veranderen enzo natuurlijk heel raar.
Ik geloof ook dat t verhaal allemaal wel klopt met huis uitgezet enzo, maar dat de problemen dr boven t hoofd zijn gegroeid.
Ik moet wel zeggen dat ik niet t idee had dat ze wilde terugbetalen, nadat ze met die tikkies kwam en daar ook bij postte dat ze daarmee elpis terug wilde betalen.
Dat was t ene gat vullen met t ander,
Dat verhaal van de bank was ook over the top.

Maar dat ze echt met shit zit, dat lijkt me wel.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  One tough cookie donderdag 7 juli 2022 @ 01:28:35 #280
169210 liesje1979
pi_205263000
Ik vind het eigenlijk vooral zo jammer voor haar. Dan ga je opnieuw beginnen, een frisse start, je krijgt hulp uit onverwachte hoek, de beste hoek van internet zoals wij stiekem wel weten. En daar is niets hahahaha zo naïef aan. En dan fuck je het allemaal gelijk weer op. En ik kan me voorstellen dat je daar dan niet extra lekker door slaapt.
Dus dat vind ik kut voor haar.

Aan de andere kant is dit ook het moment waarop je JUIST het roer moet omgooien, verantwoordelijkheden nemen, Op een volwassen manier met deze situatie omgaan (die in dit topic.)
Gewoon met een echt schone lei beginnen en niet met allerlei niet nagekomen beloftes.
Want dat geeft pas echt rust.

Elpis je bent een topper!
pi_205263172
Zodra er niks meer te halen viel was ze pleite!

Laat dit een les zijn. Maar mensen geloven nog steeds in haar goedheid zie ik.

Ben in ieder geval blij dat ik zeker weten mensen heb laten nadenken.

Elpis en de andere gulle gevers; jullie zijn te goed voor deze wereld, prachtige mensen. <3

[ Bericht 47% gewijzigd door Viv op 07-07-2022 07:30:27 ]
pi_205263261
Al goed, ik liet me gaan. Mijn bloed kookte. Ben alweer kalm.
Ik hoef geen ban.
  roze donderdag 7 juli 2022 @ 15:29:18 #283
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_205267238
quote:
4s.gif Op donderdag 7 juli 2022 07:24 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Zodra er niks meer te halen viel was ze pleite!
Oh ze idd 1 dag nadat die tikkie link is weggehaald nooit meer online gekomen zie ik. Ja die had door dat ze geen geld meer ging krijgen.
Your beauty never ever scared me.
  roze donderdag 7 juli 2022 @ 15:33:38 #284
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_205267279
Maar het blijft alsnog wel lief dat er veel mensen hebben geholpen met spullen want ik geloof oprecht wel dat ze dat nodig was maar daarna begon het verhaal gewoon allemaal vaag te worden.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 7 juli 2022 @ 16:03:30 #285
39237 crew  H_T
2733
pi_205267577
quote:
14s.gif Op donderdag 7 juli 2022 15:33 schreef Ama het volgende:
Maar het blijft alsnog wel lief dat er veel mensen hebben geholpen met spullen want ik geloof oprecht wel dat ze dat nodig was maar daarna begon het verhaal gewoon allemaal vaag te worden.
Ik heb geen spijt dat ik een gasslang, twee doosjes thee en wat stekkerdozen die kant op heb gestuurd

[ Bericht 0% gewijzigd door H_T op 07-07-2022 16:12:07 ]
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  roze donderdag 7 juli 2022 @ 16:07:26 #286
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_205267655
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 16:03 schreef H_T het volgende:

[..]
Ik heb geen spijt dat ik een gasslang, twee doosjes twee en wat stekkerdozen die kant op heb gestuurd
Snap ik. Daarom zeg ik ik geloof wel dat ze dat allemaal wel echt kon gebruiken.
Your beauty never ever scared me.
pi_205268284
quote:
4s.gif Op donderdag 7 juli 2022 07:24 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Ben in ieder geval blij dat ik zeker weten mensen heb laten nadenken.
Een beetje pedant ben je wel. Waarom ben je in de veronderstelling dat je mensen moet laten nadenken? Denk je dat 'mensen' zelf niet kunnen bedenken hoe dit kan aflopen? Komt het in je op dat ze dat misschien niet erg vinden?

Wees vooral blij met jezelf; ik gun het je verder van harte. Je zou echt groeien als je kan accepteren dat het een het ander niet uitsluit en dat er meer manieren zijn om ernaar te kijken. Helpen zonder verwachtingen bijvoorbeeld. Niet omdat de ander perse slecht is, maar omdat een ander misschien gewoon klem-vast staat.
pi_205268338
quote:
14s.gif Op donderdag 7 juli 2022 01:28 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind het eigenlijk vooral zo jammer voor haar. Dan ga je opnieuw beginnen, een frisse start, je krijgt hulp uit onverwachte hoek, de beste hoek van internet zoals wij stiekem wel weten. En daar is niets hahahaha zo naïef aan. En dan fuck je het allemaal gelijk weer op. En ik kan me voorstellen dat je daar dan niet extra lekker door slaapt.
Dus dat vind ik kut voor haar.

Aan de andere kant is dit ook het moment waarop je JUIST het roer moet omgooien, verantwoordelijkheden nemen, Op een volwassen manier met deze situatie omgaan (die in dit topic.)
Gewoon met een echt schone lei beginnen en niet met allerlei niet nagekomen beloftes.
Want dat geeft pas echt rust.

Elpis je bent een topper!
LIesje for President! Misschien in duo-functie met Elips.

Je kan mensen die echt de bodem geraakt hebben, daar echt niet ineens helemaal bovenop helpen. Niet in een maand en met wat incidentele ondersteuning. Je kan een zetje geven. Als je dan verwacht dat iemand daarmee omslaat als een blad aan een boom, dan mis je ergens een paar afslagen. Kiezen voor het enige juiste is makkelijk als je er warmpjes bij zit.

Mensen die "hihaho, ik zei het wel, oplichting, belazerd, etc" riepen, hebben imho gewoon geen flauw idee. En dat is waarschijnlijk heel fijn voor ze.
pi_205268727
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 16:54 schreef Queller het volgende:

[..]
LIesje for President! Misschien in duo-functie met Elips.

Je kan mensen die echt de bodem geraakt hebben, daar echt niet ineens helemaal bovenop helpen. Niet in een maand en met wat incidentele ondersteuning. Je kan een zetje geven. Als je dan verwacht dat iemand daarmee omslaat als een blad aan een boom, dan mis je ergens een paar afslagen. Kiezen voor het enige juiste is makkelijk als je er warmpjes bij zit.

Mensen die "hihaho, ik zei het wel, oplichting, belazerd, etc" riepen, hebben imho gewoon geen flauw idee. En dat is waarschijnlijk heel fijn voor ze.
Ja de groeten, ze had ten minste iets kunnen laten horen. Dat kost niks
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_205268750
Ik moet zeggen dat ik het dubbel vind.

Ik kan begrijpen dat ze het moeilijk heeft, en degene die haar irl hebben gezien kunnen dat waarschijnlijk nog beter begrijpen. Ik vind niet dat dit haar een vrijbrief geeft om bijvoorbeeld Elpis van geen reactie te voorzien. Er zijn hier zoveel mensen die haar wat gegeven hebben en met haar mee hebben geleefd... En dan zo met de noorderzon vertrekken... Ik vind dat jammer voor al deze lieve fokkers.
pi_205268862
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 16:49 schreef Queller het volgende:

[..]
Een beetje pedant ben je wel. Waarom ben je in de veronderstelling dat je mensen moet laten nadenken? Denk je dat 'mensen' zelf niet kunnen bedenken hoe dit kan aflopen? Komt het in je op dat ze dat misschien niet erg vinden?

Wees vooral blij met jezelf; ik gun het je verder van harte. Je zou echt groeien als je kan accepteren dat het een het ander niet uitsluit en dat er meer manieren zijn om ernaar te kijken. Helpen zonder verwachtingen bijvoorbeeld. Niet omdat de ander perse slecht is, maar omdat een ander misschien gewoon klem-vast staat.
Liever pedant dan de boel belazeren!!!

Nee, mensen konden blijkbaar idd niet zelf nadenken want nadat ik gevraagd had of users hier echt intrappen kwam er eindelijk twijfel en werd de laatste ordinaire bedelsessie per tikkie van het forum gehaald.

Jij verwijt mij dat ik niet net zo behulpzaam ben als jij. Tegen jou kan ik ook zeggen, wees vooral blij met jezelf dat jij de barmhartige sameritaan hebt kunnen uithangen bij iemand die schijt heeft aan jullie allemaal! Misschien kun zelf een groei maken in je naiviteit dat er nog altijd mensen zijn die niet zo goed zijn als dat ze beweren online zelfs al hebben ze 100 jaar hier een account. Mensen die met hun ziekte afsluiten ipv hun naam, daar moet al een belletje bij gaan rinkelen...
En dan heb ik het nog niet over het constante slachtoffergedrag. Bah!

Ja kan alles van me vinden, maar een profiteur cq oplichter ben ik zeker niet! Een grote bek heb ik dan wel weer, dan is het ook maar direct duidelijk dat er met mij niet te sollen valt, zeker een Ravenna niet!

Helpen zonder verwachtingen? Jij weet helemaal niet of ik wel niet niet behulpzaam ben. Misschien ben ik in mijn omgeving wel méér behulpzaam dan jij, alleen hang ik het niet aan de grote klok en kies ik de mensen zorgvuldig uit. juist omdat ik ervaring heb met mensen die de boel belazeren of niet oprecht zijn, geen respect kunnen opbrengen om in ieder geval normaal te communiceren met de mensen die jou uit de [verzonnen] shit willen helpen.

Uiteindelijk is het altijd makkelijker om degene die haar door hadden virtueel neer te schieten dan voor jezelf toe te geven dat je er zelf finaal naast zat, met je goede bedoelingen.
Je probeert haar gedrag nog steeds recht te lullen maar wie houdt je nu eigenlijk voor de gek?

Fijne avond verder. Pedante Beppie heeft alles wel gezegd. I don´t give a shit verder. Ik had gelijk en dat is fijn! Jammer voor jou
:W
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 7 juli 2022 @ 18:04:57 #292
269689 crew  Viv
pi_205268887
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 17:41 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja de groeten, ze had ten minste iets kunnen laten horen. Dat kost niks
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 17:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het dubbel vind.

Ik kan begrijpen dat ze het moeilijk heeft, en degene die haar irl hebben gezien kunnen dat waarschijnlijk nog beter begrijpen. Ik vind niet dat dit haar een vrijbrief geeft om bijvoorbeeld Elpis van geen reactie te voorzien. Er zijn hier zoveel mensen die haar wat gegeven hebben en met haar mee hebben geleefd... En dan zo met de noorderzon vertrekken... Ik vind dat jammer voor al deze lieve fokkers.
Ik denk dat het uit schaamte is. En dat is heel jammer, voor de users die haar geholpen hebben, maar zeker ook voor haarzelf. :)

Want als ze dat terugbetalen van Elpis niet had verzaakt met loze toezeggingen, dan had ze nog meer hulp kunnen krijgen. Er is bijvoorbeeld een gratis wasmachine aangeboden hier.
pi_205268926
quote:
16s.gif Op donderdag 7 juli 2022 18:01 schreef Bep-Vetklep het volgende:

:W
Je weet er een hoop van te maken met veel woorden en bent erg overtuigd van jezelf.
Enjoy :W
pi_205268931
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 18:04 schreef Viv het volgende:

[..]
[..]
Ik denk dat het uit schaamte is. En dat is heel jammer, voor de users die haar geholpen hebben, maar zeker ook voor haarzelf. :)

Want als ze dat terugbetalen van Elpis niet had verzaakt met loze toezeggingen, dan had ze nog meer hulp kunnen krijgen. Er is bijvoorbeeld een gratis wasmachine aangeboden hier.
Geld zaken gewoon niet in dit topic. Spullen prima. Of doe het onderling nu zijn de geldschieters helden die achteraf wel voor lul staan
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_205268965
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 18:11 schreef Queller het volgende:

[..]
Je weet er een hoop van te maken met veel woorden en bent erg overtuigd van jezelf.
Enjoy :W
Anders jij wel. Wil je haar nog wat toestoppen anders? Op een andere bedelsite vraagt ze 10.000 euro voor n rijbewijs en brommobiel. :W [via duckduck go op haar naam zoeken]
pi_205268973
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 18:12 schreef Soury het volgende:

Geld zaken gewoon niet in dit topic. Spullen prima. Of doe het onderling nu zijn de geldschieters helden die achteraf wel voor lul staan
Hoezo helden en hoezo dan voor lul staan?
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 7 juli 2022 @ 18:19:16 #297
269689 crew  Viv
pi_205268974
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 18:12 schreef Soury het volgende:

[..]
Geld zaken gewoon niet in dit topic. Spullen prima.
Ja, dat is ook de algemene regel hier in FHF. Maken we een keertje een uitzondering, gaat het meteen mis. :')
pi_205268979
quote:
10s.gif Op donderdag 7 juli 2022 18:18 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Anders jij wel. Wil je haar nog wat toestoppen anders? Op een andere bedelsite vraagt ze 10.000 euro voor n rijbewijs en brommobiel. :W [via duckduck go op haar naam zoeken]
Hou er gewoon mee op. Je overschat jezelf enorm als je denkt dat je nieuwe dingen brengt.
pi_205268984
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 18:19 schreef Queller het volgende:

[..]
Hoezo helden en hoezo dan voor lul staan?
Nou ik zou er geen cent aan geven. Ik heb wel een kastje ofzo liggen. Geld geven is in de put gooien
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_205268990
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 18:20 schreef Soury het volgende:

Nou ik zou er geen cent aan geven. Ik heb wel een kastje ofzo liggen. Geld geven is in de put gooien
Dat is geen antwoord op de vraag
pi_205268994
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 18:21 schreef Queller het volgende:

[..]
Dat is geen antwoord op de vraag
Imo wel.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')