abonnement Unibet Coolblue
pi_204741983
TS woont in Amsterdam en sinds kort werk ik in de stad. Aangezien ik geen fiets had, heb ik dus recent een nieuwe (stads)fiets gekocht. Met drie versnellingen, traprem, een bagagerek voor én achter. In het legergroen. Superchille fiets en fietst heerlijk. ^O^

Omdat ik dus me op de fietspaden begeef, valt het me op dat ontzettend veel mensen een afwijkende fiets hebben. Denk daarbij aan een speed pedelec, e-bike, hybride fiets, vouwfiets, en noem maar op. Wanneer ik rustig zit te fietsen, zoeven ze allemaal een voor een langs me heen alsof ze haast hebben en hun leven ervan afhangt, terwijl ze minder trappen dan dat ik doe.

Wat ook een ontzettende ergernis is, is een bakfiets. Sta je zo de hele fietspad bezet te houden terwijl je bak gewoon leeg is :r

Klacht: mensen zijn te lui om op een gewone stadsfiets te fietsen.
pi_204742183
blijf dan binnen jankbal
Waardeloos in COR.
Als een topic je niet bevalt blijf dan lekker weg.
Wat een kansloze figuur ben je toch. Laat hem met rust. Moeilijk is het niet
  Moderator zaterdag 14 mei 2022 @ 12:24:59 #3
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_204742202
Hoe meer mensen iets 'afwijkends' hebben tov de observeerder, hoe waarschijnlijker het wordt dat de observeerder de afwijking heeft.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_204742227
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 12:24 schreef CoolGuy het volgende:
Hoe meer mensen iets 'afwijkends' hebben tov de observeerder, hoe waarschijnlijker het wordt dat de observeerder de afwijking heeft.
Ik kom uit de tijd dat iedereen op een normale (stads)fiets fietste.
Een afwijkende fiets hebben tov een gewone (stads)fiets is gewoon pure luihuid.
pi_204742240
komt omdat iedereen zo VIESDIK is

luie dikke volgevreten vetzakken

bah bah
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_204742280
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 12:24 schreef CoolGuy het volgende:
Hoe meer mensen iets 'afwijkends' hebben tov de observeerder, hoe waarschijnlijker het wordt dat de observeerder de afwijking heeft.
Los daarvan is de combinatie Amsterdam en fietsen hoe je het wend of keert toch een ramp.
Amsterdam en verkeer sowieso.
  zaterdag 14 mei 2022 @ 12:47:37 #7
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_204742310
Koop een waterfiets en neuk ze allemaal de moeder
pi_204742327
Ik vind de diversiteit juist leuk, iedereen met verschillende levens en behoeften en een fiets die daarbij past. Kinderen of veel boodschappen? Een bakfiets. Veel in het OV? Een vouwfiets. Lange afstanden of gauw moe? Elektrisch. Altijd een buttplug in je anus? Wielrenner. Chill stadsfietsen? Omafiets.

Alleen ligfietsen zijn echt aids
-nee-
pi_204742501
quote:
15s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 11:52 schreef Slumlord. het volgende:
Wanneer ik rustig zit te fietsen, zoeven ze allemaal een voor een langs me heen alsof ze haast hebben en hun leven ervan afhangt, terwijl ze minder trappen dan dat ik doe.
Dus eigenlijk is je klacht gewoon dat je (nog) niet zo fit bent als de meeste andere fietsers? Komt vanzelf als je wat meer fietst.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 14 mei 2022 @ 13:18:53 #10
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_204742522
Ik ben zeer content met mijn bike O+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zaterdag 14 mei 2022 @ 13:19:18 #11
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_204742526
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 12:24 schreef CoolGuy het volgende:
Hoe meer mensen iets 'afwijkends' hebben tov de observeerder, hoe waarschijnlijker het wordt dat de observeerder de afwijking heeft.
Mooi gesproken _O_
pindazakje
pi_204742549
TS is een Autist
I will do what i must !!
pi_204742557
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 12:49 schreef Marsenal het volgende:
Ik vind de diversiteit juist leuk, iedereen met verschillende levens en behoeften en een fiets die daarbij past. Kinderen of veel boodschappen? Een bakfiets. Veel in het OV? Een vouwfiets. Lange afstanden of gauw moe? Elektrisch. Altijd een buttplug in je anus? Wielrenner. Chill stadsfietsen? Omafiets.

Alleen ligfietsen zijn echt aids
Zeker als je het vergelijkt met auto’s, die allemaal steeds meer op elkaar beginnen te lijken afgezien van wat variaties in de grille en de lampen, is de diversiteit in fietsen fantastisch. Voor ieder wat wils.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
pi_204742572
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 13:16 schreef knoopie het volgende:

[..]
Dus eigenlijk is je klacht gewoon dat je (nog) niet zo fit bent als de meeste andere fietsers? Komt vanzelf als je wat meer fietst.
Nee hoor, ik fiets gewoon op mijn gemak en heb geen elektrische snufjes nodig om sneller bij mijn eindbestemming te komen.
Klacht is dus dat mensen zó verrekte lui zijn dat ze die snufjes nodig hebben.
pi_204742579
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 13:24 schreef Slumlord. het volgende:

[..]
Nee hoor, ik fiets gewoon op mijn gemak en heb geen elektrische snufjes nodig om sneller bij mijn eindbestemming te komen.
Klacht is dus dat mensen zó verrekte lui zijn dat ze die snufjes nodig hebben.
Een snuifje helpt ook dan race je heel de stad door
I will do what i must !!
pi_204742597
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 13:24 schreef Slumlord. het volgende:

[..]
Nee hoor, ik fiets gewoon op mijn gemak en heb geen elektrische snufjes nodig om sneller bij mijn eindbestemming te komen.
Klacht is dus dat mensen zó verrekte lui zijn dat ze die snufjes nodig hebben.
In je OP leek je te jammeren dat je door iedereen ingehaald werd, en niet alleen door de elektrische fietsen. Dan heb ik dat verkeerd begrepen.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
  zaterdag 14 mei 2022 @ 13:26:55 #17
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_204742598
Een bagagerek voor én achter...
#provinciaalinamsterdam

Amsterdammers zijn al erg, maar die worden echt ruim overstegen door het semi-populaire volk dat er graag bij wil horen :') .
pi_204742604
Terechte klacht. Net als mensen met van die rare driehoek hipsterfietsen waar de verlichting aan de uiteinden van de stang zit.
pi_204742615
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 13:26 schreef knoopie het volgende:

[..]
In je OP leek je te jammeren dat je door iedereen ingehaald werd, en niet alleen door de elektrische fietsen. Dan heb ik dat verkeerd begrepen.
Klacht is ook dat mensen niet rustig lijken te willen fietsen, maar fietsen alsof hun leven ervan afhangt. Elektrische fiets of niet.
pi_204742619
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 12:24 schreef CoolGuy het volgende:
Hoe meer mensen iets 'afwijkends' hebben tov de observeerder, hoe waarschijnlijker het wordt dat de observeerder de afwijking heeft.
Slechte ogen?
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_204742620
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 13:26 schreef bleiblei het volgende:
Een bagagerek voor én achter...
#provinciaalinamsterdam

Amsterdammers zijn al erg, maar die worden echt ruim overstegen door het semi-populaire volk dat er graag bij wil horen :') .
Voorop een kratje, achterop evt. iemand erop. ^O^
pi_204742622
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 13:26 schreef bleiblei het volgende:
Een bagagerek voor én achter...
#provinciaalinamsterdam

Amsterdammers zijn al erg, maar die worden echt ruim overstegen door het semi-populaire volk dat er graag bij wil horen :') .
Daarmee is hij waarschijnlijk net zo irritant breed als die bakfietsen waar hij over loopt te jammeren. En dan gaat hij ook nog relaxt langzaam fietsen en al het andere verkeer ophouden! Aso.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
pi_204742633
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 13:30 schreef knoopie het volgende:

[..]
Daarmee is hij waarschijnlijk net zo irritant breed als die bakfietsen waar hij over loopt te jammeren. En dan gaat hij ook nog relaxt langzaam fietsen en al het andere verkeer ophouden! Aso.
Welnee. Een bakfiets is 2,5x zo breder dan mijn fiets.
Van die ouders die hun koters in die bak leggen terwijl ze juist moeten leren fietsen. :') :r
pi_204742634
quote:
15s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 11:52 schreef Slumlord. het volgende:
Klacht: mensen zijn te lui om op een gewone stadsfiets te fietsen.
Mensen die te lui zijn om op een gewone stadsfiets een slome bejaarde op een elektrische fiets in te halen :')
Die dingen zijn gelimiteerd op 25km/h. Dat lukt zelfs op een oma fiets nog gast :')
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_204742640
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 13:28 schreef Slumlord. het volgende:

[..]
Klacht is ook dat mensen niet rustig lijken te willen fietsen, maar fietsen alsof hun leven ervan afhangt. Elektrische fiets of niet.
Ik doe bijna alles op de fiets. Kinderen naar school brengen, naar mijn werk, boodschappen… Dat is op zijn minst 100km per week in mijn geval. Als ik dat met 15kmh zou doen, dan kost dat mij 6 uur en 40 minuten per week. Als ik lekker doorfiets en 25kmh doe, dan kost het mij maar vier uur per week! Dat scheelt dus ruim twee en een half uur per week. Daarom.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')