- 10.000 punten als je 1 rundvleesbitterbal eetquote:Op zaterdag 14 mei 2022 11:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Over een paar kat krijgen we van GroenLinks vast ieder 100 co2 punten om ieder jaar op te maken.
Zou ergens we goed zijn, alleen kun je beter de grootverbruikers aanpakken ipv Henk en Ingrid.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 11:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
- 10.000 punten als je 1 rundvleesbitterbal eet
Milieuvergunning aanvragen voor je caafsquote:Op zaterdag 14 mei 2022 11:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
- 10.000 punten als je 1 rundvleesbitterbal eet
Max 5 cavia's per huishoudenquote:Op zaterdag 14 mei 2022 11:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Milieuvergunning aanvragen voor je caafs
Ja, door alle maatregelen viel het uiteindelijk gelukkig relatief mee. Hou alsjeblieft je domme snavel met je grote ongelijk.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 11:50 schreef Lospedrosa het volgende:
En hier waren mensen oh zo bang voor, en wat was het nou eigenlijk?
[ afbeelding ]
quote:
moeten ze wel toestemming hebben om je uitgaven in die categorieen te plaatsen...quote:Op zaterdag 14 mei 2022 11:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)itstoot-van-uitgaven
Echt, flikker op hoor.
Over verregaande bemoeienis gesproken
Goed zoquote:Op zaterdag 14 mei 2022 11:55 schreef mschol het volgende:
[..]
moeten ze wel toestemming hebben om je uitgaven in die categorieen te plaatsen...
lijkt mij iniedergeval hoor, geen rekening bij die bankquote:Op zaterdag 14 mei 2022 11:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed zo
Hoef die ongevraagde meuk niet
Volgens mij kan ik ook vooruitkijken en heb ik daar geen toestemming voor gegeven.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 11:57 schreef mschol het volgende:
[..]
lijkt mij iniedergeval hoor, geen rekening bij die bank
ing wil ook "vooruit kijken"
moet ik wel even toestemming geven dat ze mn transacties analyseren
Lekker uitgebreid grafiekje ook, staat lekker veel info bij.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 11:50 schreef Lospedrosa het volgende:
En hier waren mensen oh zo bang voor, en wat was het nou eigenlijk?
[ afbeelding ]
Hier heb ik ook een zoemer in huis. Ik ben druk naar dat beest op jacht met de vliegenmepper.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 11:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan gaat ze weer naar de volgende UitStraling
quote:Op zaterdag 14 mei 2022 11:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zolang je haar maar niet op het land laat werken
Denk het bijna wel ja:Pquote:Op zaterdag 14 mei 2022 12:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Knapperig genoeg om de knapste leukste en lekkerste snack van Nederland uit te komen hangen?
zwart verkooldverbrandquote:Op zaterdag 14 mei 2022 12:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Knapperig genoeg om de knapste leukste en lekkerste snack van Nederland uit te komen hangen?
Wappie.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 11:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is ongeveer het laatste waar ik geīnteresseerd in ben.
Nu gaat de Rabobank ook je uitgaven omzetten in hoe slecht dit wel niet is voor het milieu.
Hier heb ik niet om gevraagd, dus van mij hoeft dit ook niet.
nee ga nog uit eten en morgen vertrek ik pas om1600 van het eiland dus heb iknog tijdquote:Op zaterdag 14 mei 2022 12:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
Al afscheid genomen van je vrienden daar?
De cognitieve dissonantie is groot in dezequote:Op zaterdag 14 mei 2022 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, door alle maatregelen viel het uiteindelijk gelukkig relatief mee. Hou alsjeblieft je domme snavel met je grote ongelijk.
De gecko in de kledingkast nog een laatste kusje, spin een aai over de bol en spareribs voor de hondjes bestellenquote:Op zaterdag 14 mei 2022 12:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ga nog uit eten en morgen vertrek ik pas om1600 van het eiland dus heb iknog tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |