SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Nog 10 minutenquote:Op zaterdag 14 mei 2022 09:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je hele kussen in de ochtend geel, plakkerig en nat is.
Niet mijn schuldquote:
Soms?quote:
Ja, hoog tijd om het wasgoed in de achtertuin op te gaan hangen. Droogt lekker snel vandaagquote:
Toch zie je wel relaties tussen Oost-Aziaten en Europeanenquote:Op zaterdag 14 mei 2022 09:48 schreef UitStraling het volgende:
Maar weer wat geleerd van de dorpspsycholoog; why Japanse peopletjes think we are unattractive.
Heeft toch ook te maken met dat Westerse mensen veel zuivel eten en drinken en hierdoor wat zuur ruiken ?quote:Op zaterdag 14 mei 2022 09:48 schreef UitStraling het volgende:
Maar weer wat geleerd van de dorpspsycholoog; why Japanse peopletjes think we are unattractive.
naast de inhoud van de kelder?quote:Op zaterdag 14 mei 2022 09:49 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja, hoog tijd om het wasgoed in de achtertuin op te gaan hangen. Droogt lekker snel vandaag
kloptquote:Op zaterdag 14 mei 2022 09:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toch zie je wel relaties tussen Oost-Aziaten en Europeanen
Ik heb de aflevering gezienquote:
Westerse mannen met Aziatische meisjes ja. Andersom veel minderquote:Op zaterdag 14 mei 2022 09:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ook maar is ook simpelweg een genetisch verschilletje, Google it.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 09:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heeft toch ook te maken met dat Westerse mensen veel zuivel eten en drinken en hierdoor wat zuur ruiken ?
heb je het vervolg over z'n zoon ook gezien?quote:Op zaterdag 14 mei 2022 09:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb de aflevering gezien
Echt brrrrrr
Ja ik heb er ook wel eens een op de kar gezet maar was toen wel mezelf kapot aan het sniffen, bijna geurloos specimen.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 09:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan de opmerking dat ik het maar moet googlen.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 09:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook maar is ook simpelweg een genetisch verschilletje, Google it.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |