Hey Tonja, dat is lang geleden,. Nog steeds niet geslapen?quote:Op zaterdag 14 mei 2022 07:10 schreef tonja het volgende:
[..]
Môgguh. Ik ga mijn nest maar eens opzoeken
Hello, o ik heb niet terug gelezenquote:Op zaterdag 14 mei 2022 07:36 schreef Domnivoor het volgende:
Oehoe aha ☕️
De nachtploeg heeft het druk gehad![]()
Morguh GGquote:Op zaterdag 14 mei 2022 08:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Goedemorgen
Puinhoop vannacht? Even teruglezen.
Mogguh. Er is al de bezem langsgeweest zo te zien.quote:
O Deisyy al aan het werk geweest.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 08:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mogguh. Er is al de bezem langsgeweest zo te zien.
Eerst even koffie.
quote:Op zaterdag 14 mei 2022 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O Deisyy al aan het werk geweest.
Gelijk heb je lekker bakkie is beter dan gedoe lezen
quote:Op zaterdag 14 mei 2022 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O Deisyy al aan het werk geweest.
Gelijk heb je lekker bakkie is beter dan gedoe lezen
Dat komt door mij - ik las een post 'De nachtploeg heeft het druk gehad', scroll wat terug en naar gister, zie posts vol plaatjes en 'geïrriteerde posts daarop' en nog wat andere dingen, dus ik dacht van ah er is hommeles geweest maar er is geschoond, gebezemd.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 08:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Wat een aannames, er was niets weg te halen, maar bedankt 'collega'.
Ik zit nu aan de koffiequote:Op zaterdag 14 mei 2022 08:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoi, mogguh. Koffie?Of liever thee?
Ik las er is geveegd ik heb niets gezien of terug gelezen. en ik ga er van uit dat als het zo is jij de bezem er door zou halenquote:Op zaterdag 14 mei 2022 08:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Wat een aannames, er was niets weg te halen, maar bedankt 'collega'.
Ja en dan heb ik het gedaanquote:Op zaterdag 14 mei 2022 08:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat komt door mij - ik las een post 'De nachtploeg heeft het druk gehad', scroll wat terug en naar gister, zie posts vol plaatjes en 'geïrriteerde posts daarop' en nog wat andere dingen, dus ik dacht van ah er is hommeles geweest maar er is geschoond, gebezemd.
Morguh Aobhinquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |