Dus ik kan veilig aan de wandel?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 17:22 schreef bitterbal het volgende:
Ben bij een live concert dus niemand hoort ze
1 hele kilometer?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 17:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Dikke kilometer al gewandeld, friettent tegengekomen. Wacht nu op een Mexicano en een sitostick
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 17:22 schreef bitterbal het volgende:
Ben bij een live concert dus niemand hoort ze
quote:
Onbegrijpelijk af en toe. Alsof ze dat thuis ook zo doen en het dan best vinden.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 16:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wij hebben vandaag toevallig 2 mensen de deur uitgezet en de aannemer gebeld. Slechte afwerking en dan ook nog doen alsof het normaal is
Wordt je inderdaad niet slanker van met een kilometertje lopenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 17:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Dikke kilometer al gewandeld, friettent tegengekomen. Wacht nu op een Mexicano en een sitostick
Heeft je baas niet genoeg centjes om zo'n timmermannetje doodsbang te krijgen?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 17:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo heeft mijn baas nu issues met een uitbouw omdat de kozijnen ineens niet geplaatst kunnen worden. Even 3 maanden verschoven. Zegt die kerel dag ze het wel dicht kunnen timmeren tot die tijd.
Bouwbedrijven zijn grotere boeven.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 17:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeft je baas niet genoeg centjes om zo'n timmermannetje doodsbang te krijgen?
Mwaquote:Op vrijdag 13 mei 2022 17:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bouwbedrijven zijn grotere boeven.
Tadaaquote:Op vrijdag 13 mei 2022 17:13 schreef Dr_Flash het volgende:
hmm ziet er niet echt smakelijk uit zou daar geen kilometer voor lopenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tadaa![]()
![]()
[ afbeelding ]
Het is 2,72 km geworden. Nu weer thuis en in het zonnetje
nee kan op 200 meter ook wel maar de stappenteller hequote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
hmm ziet er niet echt smakelijk uit zou daar geen kilometer voor lopen
Je hebt ze niet vast in je telefoon staan? Of heb je nog een ouderwetse toetstelefoon met vaste aansluiting??quote:Op vrijdag 13 mei 2022 17:53 schreef UitStraling het volgende:
Hier in de buurt wonen iets van drie aannemers en die zijn miljonair geworden van alle verbouwingen en klussen van mijn familie, voordat ik het telefoonnummer intoets staan die al bezweet en hijgend op de stoep.
draaitelefoonquote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je hebt ze niet vast in je telefoon staan? Of heb je nog een ouderwetse toetstelefoon met vaste aansluiting??
Waarom is het tellen van stappen zo belangrijk, tenzij je wederhelft wilt weten waarom deze niet voor deez gebruikt worden?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
INB4 Professor US "Stappenteller autisme is voor willoze zwakkelingen en slaven zonder ruggegraat"
Klopt 100 procent deze boude uitspraak.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
INB4 Professor US "Stappenteller autisme is voor willoze zwakkelingen en slaven zonder ruggegraat"
Huh?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
tenzij je wederhelft wilt weten waarom deze niet voor deez gebruikt worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.
Het stilt je obsessieve compulsieve dwangstoornis, meer niet hoor.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Huh?![]()
Omdat het mij een goed gevoel geeft
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:11 schreef Mrsloveable het volgende:
Gewoon elke dag 10.000 stappen maken
hoeveel cm is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind stappentellers maar iets vreemds, het geeft iets anders een reden om te kijken of jij wel opgelet hebt, no offence..quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Huh?![]()
Omdat het mij een goed gevoel geeft
Ik doe niet aan stappen tellen, zou daar gek van wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo mag jij het noemen hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het stilt je obsessieve compulsieve dwangstoornis, meer niet hoor.
Is wel meer dan dat, ik heb een smatwatch dus kan er ook op klok kijken weer zien etcquote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik vind stappentellers maar iets vreemds, het geeft iets anders een reden om te kijken of jij wel opgelet hebt, nof offence..
Jij praat raar. Maar goed, ook dat is primaquote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik vind stappentellers maar iets vreemds, het geeft iets anders een reden om te kijken of jij wel opgelet hebt, no offence..
Dat kan, ik vind wel geinig om te zien hoeveel stappen ik die dag gedaan heb..quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik doe niet aan stappen tellen, zou daar gek van worden
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:14 schreef Karzai het volgende:
Achterlijk gedoe, vervolgens naar de friettent gaan gaan voor een mexicano en een berenhap,
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:14 schreef Karzai het volgende:
Achterlijk gedoe, vervolgens naar de friettent gaan voor een mexicano en een berenhap,
ach ik zie het aan mijn lichaam de weegschaal en hoe ik mij voelquote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat kan, ik vind wel geinig om te zien hoeveel stappen ik die dag gedaan heb..
Zeg maar een excuus om er voor te zorgen dat je iig kunt vertellen hoeveel stappen je gezet hebt, en daarna meteen te kunnen zeggen dat je even naar de auto moet rennen omdat het over 10 minuten gaat regenen?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is wel meer dan dat, ik heb een smatwatch dus kan er ook op klok kijken weer zien etc
Op de weegschaal sta ik bijna nooit..quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
ach ik zie het aan mijn lichaam de weegschaal en hoe ik mij voel
Vandaag 19.257 stappen gezet. Ik vind het mooi geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voetjes van de vloer en beentjes omhoog!Zonder wrijving geen glans
ik beweeg op werk mn armen teveel tov lopen, dus meeste stappentellers raken dan van slagquote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik doe niet aan stappen tellen, zou daar gek van worden
Nee, "kon je het vinden?" vragen aan iemand die voor je neus staat, Dat komt snugger overquote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:15 schreef UitStraling het volgende:
Gisteren ook een sollicitant,
Kon je het vinden?
Ja was maar 1685 stappen vanaf het station.
Ok next
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |