abonnement Unibet Coolblue
pi_204748067
Moist. :9
  zaterdag 14 mei 2022 @ 21:36:18 #152
217702 Lonaa
Honger!
pi_204748197
Moist :9
Sterkheidsbaas van alles.
pi_204748607
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_204748690
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 21:08 schreef Lonaa het volgende:
Stop it with the peer pressure. ;(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 14 mei 2022 @ 21:59:18 #155
217702 Lonaa
Honger!
pi_204749273
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 21:46 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
:(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_204749435
Ik denk dat ik ook zo'n pakje (spanje) moet nu het uitgaansleven weer open is.

Also, kan iemand een petitie starten om van Jan Smit af te stappen?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_204749473
Wel eerst even mn IPL behandelingen afronden :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_204749495
Voor het pakje, niet voor Jan.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_204749634
Nederland. *O*
pi_204749635
Ik weet niet man, ik weet dat we horen te zeiken op de jeugd van tegenwoordig, maar de manier waarop ze met gemak moeilijke shit bespreekbaar/bezingbaar maken, geeft me echt wel hoop.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_204749651
Oeeeehoeeeee, Aaaaahaaaaaa
  zaterdag 14 mei 2022 @ 22:09:16 #162
217702 Lonaa
Honger!
pi_204749835
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 22:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik weet niet man, ik weet dat we horen te zeiken op de jeugd van tegenwoordig, maar de manier waarop ze met gemak moeilijke shit bespreekbaar/bezingbaar maken, geeft me echt wel hoop.
Ja O+
Sterkheidsbaas van alles.
  zaterdag 14 mei 2022 @ 22:32:03 #163
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204750822
:O
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_204751750
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 17:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Je hebt nu wel een super chique achternaam zag ik op FB :7
zoals ik eerder al zei waarom denk je dat ik de naam wel aan wilde nemen Hahaha ;)
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 17:53 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Lekker relaxen. Gaan jullie nog op reis of blijven jullie lekker thuis?
27 mei een week met huurboot in Friesland, verder nog geen plannen
pi_204751889
Ook maar eens ESF opgezet. Heb ik veel gemist? :+

Tevens na ongeveer een jaar twijfelen en nog meer twijfelen een nieuwe bank besteld. Ik wilde eigenlijk de sorvallen driezits en losse hocker van IKEA, die zit goddelijk, maar die is wel een beetje lomp en de pootjes zijn net niet hoog genoeg waardoor de robotstofzuiger er niet onder past. Ik zou er wel andere 3cm hogere poten onder kunnen zetten zodat dat precies wel past, maar dan is ie alsnog lomp en relatief hoog en ik heb korte beentjes. Toen wilde ik de Paula van zitmaxx, maar over zitmaxx zijn nogal wat slechte reviews. Toen wilde ik de smedstorp van IKEA, maar die was een tijd uitverkocht, en die hebben ofwel een driezits met chaise longue ofwel gewoon een driezits, maar ik wil dus eigenlijk een driezits met losse hocker en een hocker is er dus niet van deze. En eigenlijk zit/ligt mijn huidige bank heerlijk (ektorp), ik vind hem alleen niet zo mooi. Je snapt mijn dilemma? Uiteindelijk nu toch maar de smedstorp driezits besteld, en als ik een hocker toch ga missen dan zie ik dan wel hoe ik dat oplos.

Hij komt vrijdag, en ik hoop ZO dat ofwel de katten niet gaan krabben (ze krabben nu vooral aan de hocker, niet aan de bank) ofwel dat je het niet ziet (de hocker nu zie je het nauwelijks aan, goede stof).
  zaterdag 14 mei 2022 @ 22:57:28 #166
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204751993
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 22:55 schreef vlindertje89 het volgende:

Hij komt vrijdag, en ik hoop ZO dat ofwel de katten niet gaan krabben (ze krabben nu vooral aan de hocker, niet aan de bank) ofwel dat je het niet ziet (de hocker nu zie je het nauwelijks aan, goede stof).
Heb je wel een krabpaal zodat ze een krabplek hebben?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 14 mei 2022 @ 22:57:32 #167
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204752000
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 22:55 schreef vlindertje89 het volgende:
Ook maar eens ESF opgezet. Heb ik veel gemist? :+

Tevens na ongeveer een jaar twijfelen en nog meer twijfelen een nieuwe bank besteld. Ik wilde eigenlijk de sorvallen driezits en losse hocker van IKEA, die zit goddelijk, maar die is wel een beetje lomp en de pootjes zijn net niet hoog genoeg waardoor de robotstofzuiger er niet onder past. Ik zou er wel andere 3cm hogere poten onder kunnen zetten zodat dat precies wel past, maar dan is ie alsnog lomp en relatief hoog en ik heb korte beentjes. Toen wilde ik de Paula van zitmaxx, maar over zitmaxx zijn nogal wat slechte reviews. Toen wilde ik de smedstorp van IKEA, maar die was een tijd uitverkocht, en die hebben ofwel een driezits met chaise longue ofwel gewoon een driezits, maar ik wil dus eigenlijk een driezits met losse hocker en een hocker is er dus niet van deze. En eigenlijk zit/ligt mijn huidige bank heerlijk (ektorp), ik vind hem alleen niet zo mooi. Je snapt mijn dilemma? Uiteindelijk nu toch maar de smedstorp driezits besteld, en als ik een hocker toch ga missen dan zie ik dan wel hoe ik dat oplos.

Hij komt vrijdag, en ik hoop ZO dat ofwel de katten niet gaan krabben (ze krabben nu vooral aan de hocker, niet aan de bank) ofwel dat je het niet ziet (de hocker nu zie je het nauwelijks aan, goede stof).
Bij mij werkte het heel goed een krabpaal neer te zetten op de plek waar ze altijd krabte.
pi_204752083
Mochten mensen, die ik niet op social media heb, een trouwfoto willen zien, mag er evt gedmed worden hoor
pi_204752113
@fietsie @gcjoel in de woonkamer staat naast de bank voor het raam een 1.65m hoge krabpaal en liggen twee kartonnen krabdingen op de grond (en boven is ook nog een krabpaal). Bij de hocker doen ze altijd beetje krabben, uitrekken en dan springen ze erop, maar heb ze dat nooit geprobeerd af te leren omdat je het dus toch niet ziet. Ik leg sowieso eerste paar dagen de dekentjes over de bank waar ik altijd onder lig en zij op, dan zit de geur er iig aan en hoeven ze het daarvoor niet te doen. En anders leg ik idd wel zo'n kartonnen krabding op de grond vlak voor de plek waar ze gaan krabben. Een krabpaal neerzetten waar nu de hocker staat is niet zo handig, want dat is recht voor de bank :+
pi_204752224
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 22:55 schreef vlindertje89 het volgende:
Ook maar eens ESF opgezet. Heb ik veel gemist? :+

Tevens na ongeveer een jaar twijfelen en nog meer twijfelen een nieuwe bank besteld. Ik wilde eigenlijk de sorvallen driezits en losse hocker van IKEA, die zit goddelijk, maar die is wel een beetje lomp en de pootjes zijn net niet hoog genoeg waardoor de robotstofzuiger er niet onder past. Ik zou er wel andere 3cm hogere poten onder kunnen zetten zodat dat precies wel past, maar dan is ie alsnog lomp en relatief hoog en ik heb korte beentjes. Toen wilde ik de Paula van zitmaxx, maar over zitmaxx zijn nogal wat slechte reviews. Toen wilde ik de smedstorp van IKEA, maar die was een tijd uitverkocht, en die hebben ofwel een driezits met chaise longue ofwel gewoon een driezits, maar ik wil dus eigenlijk een driezits met losse hocker en een hocker is er dus niet van deze. En eigenlijk zit/ligt mijn huidige bank heerlijk (ektorp), ik vind hem alleen niet zo mooi. Je snapt mijn dilemma? Uiteindelijk nu toch maar de smedstorp driezits besteld, en als ik een hocker toch ga missen dan zie ik dan wel hoe ik dat oplos.

Hij komt vrijdag, en ik hoop ZO dat ofwel de katten niet gaan krabben (ze krabben nu vooral aan de hocker, niet aan de bank) ofwel dat je het niet ziet (de hocker nu zie je het nauwelijks aan, goede stof).
Mijn bank komt van Zitmaxx, ben er juist heel erg blij mee. O+ Ik vind het eigenlijk jammer dat deze bank in het nieuwe huis gewoon niet meer de juiste indeling heeft.
  zaterdag 14 mei 2022 @ 23:04:14 #171
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204752279
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 23:00 schreef vlindertje89 het volgende:
@:fietsie @:gcjoel in de woonkamer staat naast de bank voor het raam een 1.65m hoge krabpaal en liggen twee kartonnen krabdingen op de grond (en boven is ook nog een krabpaal). Bij de hocker doen ze altijd beetje krabben, uitrekken en dan springen ze erop, maar heb ze dat nooit geprobeerd af te leren omdat je het dus toch niet ziet. Ik leg sowieso eerste paar dagen de dekentjes over de bank waar ik altijd onder lig en zij op, dan zit de geur er iig aan en hoeven ze het daarvoor niet te doen. En anders leg ik idd wel zo'n kartonnen krabding op de grond vlak voor de plek waar ze gaan krabben. Een krabpaal neerzetten waar nu de hocker staat is niet zo handig, want dat is recht voor de bank :+
Gewoon tegen de hocker aan.
Mijn kat deed het altijd waar ze op de bank sprong. Nu klimt ze via die paal op de bank.
pi_204752307
Ik krijg er juist een minder geweldige achternaam bij. Alsin, echt één van de Katwijkse achternamen. Maar toch wel voor gekozen, omdat ik het later met kinderen gewoon fijn vind. Wel eerst mijn achternaam, dan zijn achternaam.
pi_204752372
Mooie achternaam idd memo!
pi_204752451
Ik hield bij beide huwelijken mijn eigen achternaam, niet een bijzondere, maar wel supermakkelijk :D g gebruikt m nog wel eens met reserveren ipv zijn eigen achternaam, de mijne hoef je nooit te spellen :+
pi_204752489
Ik was met m'n vriendin bij een best leuk concertje op de buitenplaats in de mooie Ruïne. Die ondergaande zon door die openingen in zo'n kasteel. O+ O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')