Ja, vooral m'n eigen schuld ook hoor, ik had z'n oude bekjes niet zo bijgehouden, dus het was een beetje vol allemaal.quote:
Met sommige dingen heb ik ook wel moeite. Je betaalt vaak al de hoofdprijs en dan is de afwerking niet perfect. Bij mijn keuken heb ik een kerel naar huis gestuurd omdat hij er echt een puinhoop van maakte (letterlijk).quote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja als ik het zelf had gedaan had ik nog met een paar flaws kunnen leven denk ik, ondanks dat ik super kritisch ben naar mezelf. Maar nu ik het uitbesteed heb verwacht ik dat het perfect gedaan wordt en dat is blijkbaar niet zo
nee, ik zou voor een andere kleur gaan.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Instagram z'n algoritme is niet lekker, dit ga ik toch niet aantrekken.
[ afbeelding ]
Kan alles eruit vallen, maar dan in het roze.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ik zou voor een andere kleur gaan.
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan alles eruit vallen, maar dan in het roze.
Wel je kleurquote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Betere bescherming misschien?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 09:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar wat is het praktisch nut van een tanktop in UV-werend materiaal?
Jij gaat ook achter een lantarenpaal zitten voor de schaduw?quote:
Het heeft amper stof.quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Snif snifquote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:57 schreef Ama het volgende:
Hele nacht geen stroom gehad schijnbaar. Thuis koelkast inhoud maar even checken.
Ai. Hopelijk valt het mee.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:57 schreef Ama het volgende:
Hele nacht geen stroom gehad schijnbaar. Thuis koelkast inhoud maar even checken.
Ik vreet 'm daarom het liefst zoveel mogelijk leeg.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 09:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ben daar ook altijd bang voor als ik op vakantie ga... dat er dan stroomstoring is geweest en ik dan alles stinkend en wel kan weggooien![]()
Lekkere thuiskomer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |