SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Die plastic zakjes bij groente en fruit waren weg. Nu kom ik niet elke week bij de AH dus misschien stond er van de week een bordje van "ze gaan weg". Heb thuis wel van die herbruikbare dingen liggen maar had ze gisteren dus niet bij me.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 07:49 schreef mschol het volgende: [..] ze lopen al weet ik hoe lang te roepen dat de zakjes eruit gaan of doel jij echt op de tasjes bij de kassa? die laatste zal in het kader van minder weggooi plastic regelgeving vanuit EU nu alvast uit het zicht gehaald worden? ik zie eerlijkgezegd geen probleem erin, zolang het er wel maar wen mogelijkheid is een tasje te krijgen (desnoods zon katoenen)
Vorig jaar ofzo stond er hier toen zo'n grote bak met die herbruikbare dingen die je gratis mocht meenemen toen ze daar voor de eerste keer mee kwamen dat ze weggingen. Maar heb eigenlijk altijd of voorgesneden groente of dingen die niet in een zakje hoeven als paprika, courgette, rode ui, bananen, mango etc.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die plastic zakjes bij groente en fruit waren weg. Nu kom ik niet elke week bij de AH dus misschien stond er van de week een bordje van "ze gaan weg". Heb thuis wel van die herbruikbare dingen liggen maar had ze gisteren dus niet bij me.
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:10 schreef Budapestenaar het volgende:
@:tt dat filmpje is echt superhilarisch
Deze blijft gewoon goed.quote:
Oh ja, die herbruikbare dingen die ik thuis heb en nog nooit mee heb genomen naar de supermarktquote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die plastic zakjes bij groente en fruit waren weg. Nu kom ik niet elke week bij de AH dus misschien stond er van de week een bordje van "ze gaan weg". Heb thuis wel van die herbruikbare dingen liggen maar had ze gisteren dus niet bij me.
Ja, dat dus. Denk dat het laatste wat een zakje nodig had, wat tomaten waren?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vorig jaar ofzo stond er hier toen zo'n grote bak met die herbruikbare dingen die je gratis mocht meenemen toen ze daar voor de eerste keer mee kwamen dat ze weggingen. Maar heb eigenlijk altijd of voorgesneden groente of dingen die niet in een zakje hoeven als paprika, courgette, rode ui, bananen, mango etc.
Ik had gister witlof nodig.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Denk dat het laatste wat een zakje nodig had, wat tomaten waren?
Nou ja als ik het zelf had gedaan had ik nog met een paar flaws kunnen leven denk ik, ondanks dat ik super kritisch ben naar mezelf. Maar nu ik het uitbesteed heb verwacht ik dat het perfect gedaan wordt en dat is blijkbaar niet zoquote:Op vrijdag 13 mei 2022 07:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Komt goed
Op zich is het dan goed dat je veel hebt uitbesteed.
Omdat ik echt alles zelf gedaan heb (en fucking kritisch ben naar mezelf) viel elke 'flaw' mij op ipv het totaalplaatje.
Dat zeiden de caafs ook vannacht.quote:
Die hebben we ook meestal per zoveel verpakt.quote:
Ik heb daarvoor m'n venusvliegenval.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:44 schreef Karzai het volgende:
Keertje wat overrijp fruit gekocht bij die kraam toen had ik binnen een week tientallen fruitvliegjes in de keuken
Geprobeerd om deze op ecologische wijze te bestrijden met een bakje azijn en afwasmiddel, maar dat werkte niet
toen maar een spuitbus met gif gekocht
Maar zonnebrandcrčme, dát is pas gevaarlijk!quote:Ook in België keert een groep zich tegen zonnebrandcrčme. Maar huidkanker is er de snelst toenemende vorm van kanker en een op de vijf Belgen krijgt het voordat ze 75 zijn, zegt dermatoloog Thomas Maselis in De Morgen. "De reden? Zonnebrand eind vorige eeuw, toen reizen naar het zuiden goedkoper werd en ouders hun kinderen in de volle zon in een zwembadje zetten. Die generatie krijgt nu huidkanker."
Je kunt die vliegjes ook opzuigen met de stofzuiger, dat is wat milieuvriendelijker en makkelijkerquote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:44 schreef Karzai het volgende:
Keertje wat overrijp fruit gekocht bij die kraam toen had ik binnen een week tientallen fruitvliegjes in de keuken
Geprobeerd om deze op ecologische wijze te bestrijden met een bakje azijn en afwasmiddel, maar dat werkte niet
toen maar een spuitbus met gif gekocht
#Faalquote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb daarvoor m'n venusvliegenval.
Al ving die de laatste tijd vooral zichzelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |