Aan de reacties te zien VEEL Oostblok bij Spanje.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 01:10 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Views zeggen voor mij niet veel, ene land is fanatieker dan het andere
Tuurlijk is dat geen onzinquote:Op vrijdag 13 mei 2022 01:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee dat is echt onzin. Veel internationale reacties, kijk maar.
Hou anders ff een enquête onder iedereen die 2 weken in Ahoy was vorig jaar over hoe vervelend Sietse was om mee te werken. Spoiler: niet. Integendeel. Ze zullen in Italië janken dat ze hem niet hebben.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 01:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je had ze toch kunnen vragen? Vond dat gewoon geen stijl. Achteraf niet verrassend. Sietse is iets teveel in zichzelf gaan geloven en lijkt mij ernstig vervelend om mee te werken. Misschien hebben we ze wel gemist, wie weet. Komen we nooit meer achter
Italie, Rusland ook. Dusja. Ik kijk vooral naar de geplaatste reacties. VEEL internationale bij Spanje, kijk zelf maar.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 01:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Spanje en Servie hebben een ontzettend grote harde kern aan fans, da's ieder jaar zo.
Smells like teen spirit?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 01:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Intro doet mij aan een ander nummer denken. Kan er niet opkomen.
Aan de vrijwilligers? Ja die zien hem 2 xquote:Op vrijdag 13 mei 2022 01:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Hou anders ff een enquête onder iedereen die 2 weken in Ahoy was vorig jaar over hoe vervelend Sietse was om mee te werken. Spoiler: niet. Integendeel. Ze zullen in Italië janken dat ze hem niet hebben.
Nu weer over de running order want je slaat een tikkie door en je was net zo goed te harden de laatste tijd.
HAHAHAHAquote:Op vrijdag 13 mei 2022 01:12 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Oh daarom is er nog geen running order
dan welquote:Op vrijdag 13 mei 2022 01:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Italie, Rusland ook. Dusja. Ik kijk vooral naar de geplaatste reacties. VEEL internationale bij Spanje, kijk zelf maar.
Ja, ik.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 01:13 schreef Momazie het volgende:
Iemand bang dat ze Nederland op bijv. nummer 2 zetten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel de grootste angst jaquote:Op vrijdag 13 mei 2022 01:13 schreef Momazie het volgende:
Nee, ik zie ze haar misschien op een plek 5 zetten ofzo maar daarvoor eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 01:13 schreef Momazie het volgende:
Kan het me niet voorstellen.. ze had gisteren bijvoorbeeld de meeste streams van iedereen dus je zou denken dat ze het toch goed heeft gedaan en er anderen meer plek 2 verdienenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 01:13 schreef Momazie het volgende:
Dat gaat onze Twan van de Nieuwenhuijzen nooit doen! Dat zou dit nummer meer kwaad doen dan anderenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 01:13 schreef Momazie het volgende:
Dan winnen ze de televote denk ik. Nederland op 2 zou betekenen matig gedaan in de halve. Dat geloof ik niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 01:14 schreef NailQueen het volgende:
Oke, ik ga geen hele voorspelling doen. Dat is niet te doen.
Ik gok wel:
Roemenie of Tsjechie op plek 1 (Al zie ik Frankrijk ook wel als de opener)
Zwisterland of Duitsland op plek 2
Zweden en UK rond plek 18-23
Moldavie als afsluiter
Ach Carol, sweet summer granny.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 01:12 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 01:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, ik.
Heb net even zelf iets zitten proberen, P staat voor Prop, PPPPP voor grote Prop, p voor kleinere prop.BEN JE GEK NL OP 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Britse Gerda.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 01:12 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Zou je denken? Vond dat zo'n slaapliedjequote:Op vrijdag 13 mei 2022 01:15 schreef Em31 het volgende:
Ohja shit was vergeten dat Portugal ook in de eerst le helft zit, volgens mij heeft die ook aardig goed gescoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |