Ik heb 's avonds nog wel eens de neiging om te snoepen, vooral na het eten heb je gewoon zin in wat zoets. Nou is dat uiteraard niet best voor je en ik weet me opzich wel te beheersen maar, is het beter om ipv gewone drop suikervrije drop te eten? Scheelt dat in calorien etc. ?
oftewel, kan je (min of meer) ongestraft suikervrije snoep eten of heeft het net zoveel invloed als gewone snoep? Er zit dan geen suiker in, maar wat dan wel? Zoetstoffen uiteraard, maar wat doen die?
quote:Praat me er niet van...
Op dinsdag 4 februari 2003 20:46 schreef Jordy-B het volgende:
Die hebben, bij overmatig gebruik, een laxerend effect.
quote:hehe 10 pakjes sportlife achter de kiezen?
Op dinsdag 4 februari 2003 20:47 schreef MSXUser het volgende:[..]
Praat me er niet van...
quote:Je moet er ook niet zoveel van eten. Koop maar eens wat suikervrije chocolade bij de Leonidas en eet er eens een stuk of 3... hopelijk heb je sanitair en voldoende papier in de buurt...
Op dinsdag 4 februari 2003 20:47 schreef HeatWave het volgende:
Ja ok, dat weet ik, maar dat is niet zo'n ramp. A) ik eet er niet zo heel veel van en B) laxerend is niet dikmakend toch?
quote:Doe ik dus niet, en chocolade lust ik uberhaupt niet. Ik wil alleen maar weten of bv 10 suikervrije dropjes beter is dan 10 gewone dropjes. Of ik dus zonder schuldgevoel nu een suikervrij dropje kan eten, of dat het niet uitmaakt en ik overal vanaf moet blijven
Op dinsdag 4 februari 2003 20:50 schreef MSXUser het volgende:[..]
Je moet er ook niet zoveel van eten. Koop maar eens wat suikervrije chocolade bij de Leonidas en eet er eens een stuk of 3... hopelijk heb je sanitair en voldoende papier in de buurt...
quote:En dan ook nog laxeer middel in je koffie duwen als zoetstof.
Op dinsdag 4 februari 2003 20:50 schreef MSXUser het volgende:[..]
Je moet er ook niet zoveel van eten. Koop maar eens wat suikervrije chocolade bij de Leonidas en eet er eens een stuk of 3... hopelijk heb je sanitair en voldoende papier in de buurt...
quote:neem dan laurierdrop.
Op dinsdag 4 februari 2003 20:52 schreef HeatWave het volgende:[..]
Doe ik dus niet, en chocolade lust ik uberhaupt niet. Ik wil alleen maar weten of bv 10 suikervrije dropjes beter is dan 10 gewone dropjes. Of ik dus zonder schuldgevoel nu een suikervrij dropje kan eten, of dat het niet uitmaakt en ik overal vanaf moet blijven
zit helemaal niets in. (behalve dan zoethoutextract)
quote:daar zit toch ook suiker in?
Op dinsdag 4 februari 2003 20:53 schreef Jordy-B het volgende:[..]
neem dan laurierdrop.
zit helemaal niets in. (behalve dan zoethoutextract)
quote:Dat zijn natuurlijke suikers
Op dinsdag 4 februari 2003 20:57 schreef HeatWave het volgende:
daar zit toch ook suiker in?
quote:suiker is suiker en dat is niet goed toch?
Op dinsdag 4 februari 2003 20:58 schreef MSXUser het volgende:[..]
Dat zijn natuurlijke suikers
quote:Het gaat voornamelijk om kristalsuiker... dat is niet zo goed. Linkje: http://www.biefit.nl/voeding/zoet.html
Op dinsdag 4 februari 2003 20:58 schreef HeatWave het volgende:
suiker is suiker en dat is niet goed toch?
quote:ok, alvast bedankt!
Op dinsdag 4 februari 2003 21:01 schreef MSXUser het volgende:[..]
Het gaat voornamelijk om kristalsuiker... dat is niet zo goed. Linkje: http://www.biefit.nl/voeding/zoet.html
maar ik wil nog steeds weten of puur suikervrije snoep (dus bv voor diabetici) gewoon beter is, of zelfs wel onschadelijk. Laten we dan gewoon zeggen als je op dieet bent, kan je dan WEL suikervrije snoep eten of niet?
quote:weet ik wel, maar ook een Appel heeft suiker. Ik ben gewoon GEK op zoute drop, maar wil gewoon niet te veel snoep eten ALS het niet goed voor me is, dus vandaar mijn vraag....
Op dinsdag 4 februari 2003 21:08 schreef Goofup het volgende:
snoep verstandig, eet een appel...
snoep eet je om de suiker!
quote:En net zoiets als alcoholvrij bier.
Op dinsdag 4 februari 2003 21:13 schreef Goofup het volgende:
ik vond een snoepje zonder suiker net zoiets als een broodje gezond zonder sla (ik wil graag een broodje gezond zonder gezond..) of een groenteburger. Noem het dan tenminste geen burger!
quote:Ik zit nu suikervrije yoghurt te eten (met zoetstof)
Op dinsdag 4 februari 2003 20:42 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb wel gezocht, maar er zijn zoveel dieet enz. topics en die zijn zo groot dus.....Ik heb 's avonds nog wel eens de neiging om te snoepen, vooral na het eten heb je gewoon zin in wat zoets. Nou is dat uiteraard niet best voor je en ik weet me opzich wel te beheersen maar, is het beter om ipv gewone drop suikervrije drop te eten? Scheelt dat in calorien etc. ?
oftewel, kan je (min of meer) ongestraft suikervrije snoep eten of heeft het net zoveel invloed als gewone snoep? Er zit dan geen suiker in, maar wat dan wel? Zoetstoffen uiteraard, maar wat doen die?
quote:Val je goed van af.
Op dinsdag 4 februari 2003 20:46 schreef Jordy-B het volgende:
Die hebben, bij overmatig gebruik, een laxerend effect.
En "niet niet goed" is niet goed genoeg op dit moment
quote:hoi Oxa
Op dinsdag 4 februari 2003 21:19 schreef Oxazepam het volgende:[..]
En net zoiets als alcoholvrij bier.
alcoholvrij bier is niet te zuipen, suikervrije zoute drop is WEL lekker....
quote:ik had het per ongeluk een keer gekocht, amstel alcoholvrijbier.
Op dinsdag 4 februari 2003 21:19 schreef Oxazepam het volgende:[..]
En net zoiets als alcoholvrij bier.
quote:Ahem, je HEBT gelijk en ik BEN het met je eens, maareh...
Op dinsdag 4 februari 2003 21:50 schreef Goofup het volgende:[..]
ik had het per ongeluk een keer gekocht, amstel alcoholvrijbier.
Ik nam een slok en meende een gebruikte koffiefilter af te likken
Das een beetje offtopic
Kzal het duidelijker vragen: Als je op dieet bent, mag je dan WEL suikervrije snoep eten of kom je daar ook van aan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |