SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
- een diepvries, vullen met wit broodquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:27 schreef kwiwi het volgende:
Denk dat ik de kelder straks maar eens goed ga bevoorraden, zodat ik niet elke keer alle winkels af moet zoeken naar producten als er weer eens gehamsterd wordt.
Wat moet erin? Wc papier, zeep, wasmiddel, pasta.. wat hamsteren mensen norma ineens bij slecht nieuws?
Vooral een vreetboeiquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
@:EttovanBelgie weet hier wel het antwoord op..
Gatver.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
- een diepvries, vullen met wit brood
Ja.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geldrop??
Ook mijn geboortedorp![]()
Rijst, bloem, zout, suiker, vlammenwerper, blikvoer, flesjes water, chocoladequote:Op donderdag 12 mei 2022 20:27 schreef kwiwi het volgende:
Denk dat ik de kelder straks maar eens goed ga bevoorraden, zodat ik niet elke keer alle winkels af moet zoeken naar producten als er weer eens gehamsterd wordt.
Wat moet erin? Wc papier, zeep, wasmiddel, pasta.. wat hamsteren mensen norma ineens bij slecht nieuws?
Pardonquote:
O ja we hebben straks 2 grote vriezers en eentje onder de koelkastquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
- lang houdbare melk
- blikvoer
Wat?quote:
Zou ik eerder ingrediënten kopen om zelf brood te maken mocht het einde van de wereld inzicht zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
- lang houdbare melk
- blikvoer
quote:
Wil je iets in de hens steken ?quote:
Ik had redelijk hoge verwachtingen en ik vind het echt kut.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
Straks weer ESF. Vooral benieuwd naar Finland, met The Rasmus. In the shadows vond ik vroegah, hoewel mijn stijl best een ahum nummer...
Je hoeft toch niet dik te zijn om een vreetboei te zijn... en daarbij, ik heb altijd gezegd dat ik er niks van geloof en dat je waarschijnlijk net 55 kg weegtquote:
Diepvries is alleen niet zo praktisch als het stroomnet plat gaat, tenzij je er nog een aggregaat en voldoende brandstof op de boodschappenlijst zetquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
- lang houdbare melk
- blikvoer
Dit is echt een matige act Etto.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet dik te zijn om een vreetboei te zijn... en daarbij, ik heb altijd gezegd dat ik er niks van geloof en dat je waarschijnlijk net 55 kg weegt
Is toch gewoon praktisch om te hebben als de pleuris uitbreekt?quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil je iets in de hens steken ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |