Heb je in Tukkertania ook vriendquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:59 schreef Recce het volgende:
Het is wel lekker warm in Tirana, zo te zien. 27-28 graden de komende dagen.
Wat loop je te stalken?quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:59 schreef Recce het volgende:
Het is wel lekker warm in Tirana, zo te zien. 27-28 graden de komende dagen.
Doet ie altijd toch. Lek een vluchtnummer en binnen een kwartier heb je de aanbiedingen van de slager op de hoek in Marbella op de chatquote:
Die studenten waren denk een man of 12, ik denk de vluchten rond de wedstrijd wel vijftig procent supportersquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo'n vliegtuig is niet echt gemaakt om bestand te zijn tegen supportersgeweld.Waarschijnlijk gaat er wel wat beveiliging mee als ze vluchten charteren.
Maar al die supporters kunnen niet met de normale lijnvluchten. Het zijn er minstens 3000, dacht ik. De supporters zullen wel een aantal vliegtuigen charteren.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die studenten waren denk een man of 12, ik denk de vluchten rond de wedstrijd wel vijftig procent supporters
Of een overzicht van de lokale flora en fauna.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doet ie altijd toch. Lek een vluchtnummer en binnen een kwartier heb je de aanbiedingen van de slager op de hoek in Marbella op de chat
"Hey Siri wanneer bloeien de krokusbloemetjes in Albaantje?"quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Of een overzicht van de lokale flora en fauna.
Volgens mij had je vroeger een telefoonnummer dat je kon bellen voor allerlei vragen. Een soort Google voordat er internet was. Of was dat een telefoonnummer dat je kon bellen en dan gingen ze voor je op internet kijken? Was in ieder geval lang geleden.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Hey Siri wanneer bloeien de krokusbloemetjes in Albaantje?"
Je moet toch ergens bang voor zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ok dat zijn wel echt wappies
Het zou me niets verbazen als ze binnenkort opeens bang worden voor autogordels. Die zijn ook een complot om ons allemaal te vermoorden.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet toch ergens bang voor zijn.
Die piepjes zouden wel echt verboden moeten wordenquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als ze binnenkort opeens bang worden voor autogordels. Die zijn ook een complot om ons allemaal te vermoorden.
Je wilt gewoon ongestoord zonder gordel kunnen rijden?quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die piepjes zouden wel echt verboden moeten worden
quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als ze binnenkort opeens bang worden voor autogordels. Die zijn ook een complot om ons allemaal te vermoorden.
Is ook, maar de normale vlucht is ook al lang uitverkochtquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar al die supporters kunnen niet met de normale lijnvluchten. Het zijn er minstens 3000, dacht ik. De supporters zullen wel een aantal vliegtuigen charteren.
quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die piepjes zouden wel echt verboden moeten worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |