Whataboutism etc.quote:Op donderdag 12 mei 2022 15:18 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat doe jij, maar dan dat je op vrouwen valt, elke minuut zo'n beetje.
Die lullen echt de hele tijd door de inzending heen wtfquote:
Ja ik snap er niks van en ik hoop ook dat de jury er niet te veel punten tegenaan heeft gestrooid.quote:Op donderdag 12 mei 2022 15:24 schreef Moira het volgende:
En dan te bedenken dat die vorig jaar Mata Hari stuurden
Ik zou er eerlijk gezegd niet op rekenen, hoe jammer ik dat ook zou vinden.quote:Op donderdag 12 mei 2022 15:27 schreef Moira het volgende:
Georgië is wel een zekerheidje die doorgaat toch?
Een fingers-crossed'je ervoor danquote:Op donderdag 12 mei 2022 15:28 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik zou er eerlijk gezegd niet op rekenen, hoe jammer ik dat ook zou vinden.
Ja, daar kwam ik ook van een koude kermis thuis.quote:Op donderdag 12 mei 2022 15:29 schreef Moira het volgende:
[..]
Een fingers-crossed'je ervoor danHad van Letland ook gehoopt dat het doorging
Denk ik ookquote:Op donderdag 12 mei 2022 15:35 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ja, daar kwam ik ook van een koude kermis thuis.
Denk dat er dit jaar enorme verschillen zitten in jury- en publieksstemmen als ik zag wat er dinsdag doorging.
Mamamama ta ha riquote:Op donderdag 12 mei 2022 15:24 schreef Moira het volgende:
En dan te bedenken dat die vorig jaar Mata Hari stuurden
@Treinhoer luistert er nog regelmatig naarquote:Op donderdag 12 mei 2022 15:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mamamama ta ha ri
Heerlijk nummer was dat
Wel bijzonder he, dat er vorig jaar zoveel van ons (ik bedoel daarmee de forummers) bij het ESF konden zijn, bij een of meerdere shows. Dat pakken ze ons nooit meer afquote:Op donderdag 12 mei 2022 15:49 schreef Moira het volgende:
Ook wel leuk om te bedenken dat ik vorig jaar bij 'deze' (semi 2 family show) zatToch echt wel een ervaring rijker hoor! Je voelt je er sindsdien echt 'onderdeel' van
Echt he!quote:Op donderdag 12 mei 2022 15:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wel bijzonder he, dat er vorig jaar zoveel van ons (ik bedoel daarmee de forummers) bij het ESF konden zijn, bij een of meerdere shows. Dat pakken ze ons nooit meer af.
ga gewoon weer naar MECC2023quote:Op donderdag 12 mei 2022 15:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wel bijzonder he, dat er vorig jaar zoveel van ons (ik bedoel daarmee de forummers) bij het ESF konden zijn, bij een of meerdere shows. Dat pakken ze ons nooit meer af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |