Ja, weet niet.. misschien denken ze het welquote:Op donderdag 12 mei 2022 18:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Valt weer mee, niet dat je daar binnenloopt en gelijk 'godverdomme wat mot jij nou weer zure kut' en 'hoop dat je er in stikt' naar je hoofd geslingerd krijgt
Ik moest net aan je denken, ik kwam langs het boerengat Lieshout en zag een aankondiging hangen van "Het festival van het Brabantse dialect"quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, weet niet.. misschien denken ze het wel![]()
Misschien denkt de chinees het ook wel, maar zie je dat niet vanwege zijn glimlach
Gesponsord door de familie Swinkels?quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik moest net aan je denken, ik kwam langs het boerengat Lieshout en zag een aankondiging hangen van "Het festival van het Brabantse dialect"
Ik zal er zijnquote:Op donderdag 12 mei 2022 18:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik moest net aan je denken, ik kwam langs het boerengat Lieshout en zag een aankondiging hangen van "Het festival van het Brabantse dialect"
Zal schoonloe meenemenquote:Op donderdag 12 mei 2022 19:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bietje aan oewe Brabantse bek werke.
Heeft ze kans dat ze haar tot Miss Lieshout kronen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 19:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zal schoonloe meenemen
100% meer gekwaak dan
quote:Op donderdag 12 mei 2022 19:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeft ze kans dat ze haar tot Miss Lieshout kronen.
De wansmaak rukt op, macaroni met pindakaas en ongebakken kalkoen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 19:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh, ze verkopen dus ook pizza met kip en shoarma.
Mind = blown
Niets overschrijdt ribeye met frambozen -clotted creamquote:Op donderdag 12 mei 2022 19:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De wansmaak rukt op, macaroni met pindakaas en ongebakken kalkoen.
Toch 2 pizza's bestellenquote:Op donderdag 12 mei 2022 19:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh, ze verkopen dus ook pizza met kip en shoarma.
Mind = blown
Vind eentje wel voldoendequote:
Ja dat was echt gewoon te goor, ik dat zoete spul als een malle van mijn vleesje afschrapen na het eerste hapjequote:Op donderdag 12 mei 2022 19:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niets overschrijdt ribeye met frambozen -clotted cream
Kom kom, alsof de turbogenen van jouw übermenschenlijf die kwaadgeestigheid niet terstond neutraliseren.quote:Op donderdag 12 mei 2022 19:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Broodje Kebab, beetje misselijk van de overdosis trombocyten nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |