Zal schoonloe meenemenquote:Op donderdag 12 mei 2022 19:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bietje aan oewe Brabantse bek werke.
Heeft ze kans dat ze haar tot Miss Lieshout kronen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 19:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zal schoonloe meenemen
100% meer gekwaak dan
quote:Op donderdag 12 mei 2022 19:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeft ze kans dat ze haar tot Miss Lieshout kronen.
De wansmaak rukt op, macaroni met pindakaas en ongebakken kalkoen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 19:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh, ze verkopen dus ook pizza met kip en shoarma.
Mind = blown
Niets overschrijdt ribeye met frambozen -clotted creamquote:Op donderdag 12 mei 2022 19:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De wansmaak rukt op, macaroni met pindakaas en ongebakken kalkoen.
Toch 2 pizza's bestellenquote:Op donderdag 12 mei 2022 19:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh, ze verkopen dus ook pizza met kip en shoarma.
Mind = blown
Vind eentje wel voldoendequote:
Ja dat was echt gewoon te goor, ik dat zoete spul als een malle van mijn vleesje afschrapen na het eerste hapjequote:Op donderdag 12 mei 2022 19:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niets overschrijdt ribeye met frambozen -clotted cream
Kom kom, alsof de turbogenen van jouw übermenschenlijf die kwaadgeestigheid niet terstond neutraliseren.quote:Op donderdag 12 mei 2022 19:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Broodje Kebab, beetje misselijk van de overdosis trombocyten nu.
Wat was jouw rol?quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vroegah toen ik nog bij de pizzeria werkte dan kon je de helft shoarma en de helft kip nemen of zo, behalve als het druk was, dan werd die pizza bakker helemaal gek
quote:Op donderdag 12 mei 2022 19:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zag net een witte budabolide en toen dacht ik.. het zal toch niet..
Maar het was ook niet...
Want er zat een vrouw in![]()
@:Budapestenaar
quote:
Nee, grapje.. ik was maaltijdbezorgerquote:
Dan ken je ook veel woordjes Turks of niet?quote:Op donderdag 12 mei 2022 19:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Nee, grapje.. ik was maaltijdbezorger
quote:Op donderdag 12 mei 2022 19:31 schreef UitStraling het volgende:
"De prijs van Europees gas is donderdag weer flink gestegen. Rond 13.40 uur was een megawattuur gas ongeveer 114 euro waard, ruim 20 procent meer dan precies een dag eerder"
Had je ook zo’n schildpadtas op je rug?quote:Op donderdag 12 mei 2022 19:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Had je een brommer?quote:Op donderdag 12 mei 2022 19:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Nee, want het waren Egyptenaren en Tunesiërs, die spreken doorgaans geen Turksquote:Op donderdag 12 mei 2022 19:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan ken je ook veel woordjes Turks of niet?
quote:Op donderdag 12 mei 2022 19:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Had je ook zo’n schildpadtas op je rug?
In het begin wel, maar toen ben ik in een bocht omgevallen, dus toen ging ik met de autoquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2022 19:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]neeen
[..]
In het begin wel, maar toen ben ik in een bocht omgevallen, dus toen ging ik met de auto
quote:
We gaan eraanquote:Op donderdag 12 mei 2022 19:31 schreef UitStraling het volgende:
"De prijs van Europees gas is donderdag weer flink gestegen. Rond 13.40 uur was een megawattuur gas ongeveer 114 euro waard, ruim 20 procent meer dan precies een dag eerder"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |