Durf niets tegen die mensen te zeggenquote:Op donderdag 12 mei 2022 18:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien vragen of ze hem half-half kunnen maken
Mij is het gisteren ook gelukt hoorquote:
Ah, daar is ons positiefjequote:
Klinkt als een leuke klantvriendelijke zaakquote:Op donderdag 12 mei 2022 18:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Durf niets tegen die mensen te zeggen
Zo meteen heb ik een pizza in mn oog
Werken, wandelen en straks wokkenquote:
nieuwe speeltjes en hobbyprojectje in ontvangst genomenquote:Op donderdag 12 mei 2022 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Zooow nuttig dagje achter de rug![]()
Extern werkbezoek gedaan, leukClockhouse rotzooi teruggestuurd, nieuwe broeken opgehaald, biljetje ontvangen
Lekker loempiaatje van t chineesje hier in de buurt gesmekt
Nu
Ik kom eigenlijk meer voor het etenquote:Op donderdag 12 mei 2022 18:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt als een leuke klantvriendelijke zaak
En wauwelen tegen jou natuurlijkquote:
Ja en zij willen jouw geld, dan mogen ze er ook wel een beetje moeite voor doenquote:Op donderdag 12 mei 2022 18:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk meer voor het eten
Ze zeggen wel hallo en eet smakelijkquote:Op donderdag 12 mei 2022 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en zij willen jouw geld, dan mogen ze er ook wel een beetje moeite voor doen
quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb gisteren de tuin schoon geveegd, ligt nu weer vol met bloempjes.
Kakboom
Het is verder wel een mooie boom hoorquote:
3D printer?quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nieuwe speeltjes en hobbyprojectje in ontvangst genomen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uurtje geroeid, 1 belangrijk telefoontje gemist toen ik onder de douche stond (kan uiteraard niet terugbellen want weet niet wie van die toko me gebeld heeft). zo de koelkast open trekken en besluiten wat ik ga koken.
Valt weer mee, niet dat je daar binnenloopt en gelijk 'godverdomme wat mot jij nou weer zure kut' en 'hoop dat je er in stikt' naar je hoofd geslingerd krijgtquote:Op donderdag 12 mei 2022 18:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze zeggen wel hallo en eet smakelijk
Ja, weet niet.. misschien denken ze het welquote:Op donderdag 12 mei 2022 18:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Valt weer mee, niet dat je daar binnenloopt en gelijk 'godverdomme wat mot jij nou weer zure kut' en 'hoop dat je er in stikt' naar je hoofd geslingerd krijgt
Ik moest net aan je denken, ik kwam langs het boerengat Lieshout en zag een aankondiging hangen van "Het festival van het Brabantse dialect"quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, weet niet.. misschien denken ze het wel![]()
Misschien denkt de chinees het ook wel, maar zie je dat niet vanwege zijn glimlach
Gesponsord door de familie Swinkels?quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik moest net aan je denken, ik kwam langs het boerengat Lieshout en zag een aankondiging hangen van "Het festival van het Brabantse dialect"
Ik zal er zijnquote:Op donderdag 12 mei 2022 18:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik moest net aan je denken, ik kwam langs het boerengat Lieshout en zag een aankondiging hangen van "Het festival van het Brabantse dialect"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |