quote:Op donderdag 12 mei 2022 19:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]neeen
[..]
In het begin wel, maar toen ben ik in een bocht omgevallen, dus toen ging ik met de auto
Nee weekooknietquote:Op donderdag 12 mei 2022 19:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet ineens aan Sugar Lee Hooper denken
Weet niet waarom
Geen idee. Wel weer 32 rollen pleepapier toegevoegd aan de collectiequote:Op donderdag 12 mei 2022 19:50 schreef LTVDK het volgende:
Heeft de AH trouwens ook ruzie met de zuivelindustrie net als de Jumbo? Het kwarkschap ziet er de afgelopen dagen ook uit als de begindagen van corona toen de supermarkten werden geplunderd
quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik bestel gewoon +90 rollen op Amazon
Ja, je kunt niet voldoende wc papier hebbenquote:
Lig uitgeteld op de bankquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, je kunt niet voldoende wc papier hebben
Ben je al van je weekend aan het genieten?
Hard voor weinig, nooit chagrijnigquote:
Net eindelijk weer eens een pak kunnen vinden in de supermarktquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik bestel gewoon +90 rollen op Amazon
Is het weer zover?quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Net eindelijk weer eens een pak kunnen vinden in de supermarkt
quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hard voor weinig, nooit chagrijnig
Is er een tekort? Ik heb nog maar één rolquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Net eindelijk weer eens een pak kunnen vinden in de supermarkt
Living on the edgequote:Op donderdag 12 mei 2022 20:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is er een tekort? Ik heb nog maar één rol
quote:
De zuivelindustrie heeft permanent ruzie met de supermarkt.quote:Op donderdag 12 mei 2022 19:50 schreef LTVDK het volgende:
Heeft de AH trouwens ook ruzie met de zuivelindustrie net als de Jumbo? Het kwarkschap ziet er de afgelopen dagen ook uit als de begindagen van corona toen de supermarkten werden geplunderd
Ik zou ook permanent ruzie hebben met de supermarktbranchequote:Op donderdag 12 mei 2022 20:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De zuivelindustrie heeft permanent ruzie met de supermarkt.
Ja, dat hebben we stiekem allemaal.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou ook permanent ruzie hebben met de supermarktbranche
Ratten eten alles. Zelfs beton als het moet.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:14 schreef Ama het volgende:
Ratjes zijn ook dol op tonijn.https://imgur.com/gallery/vzPp2WU
Dat is waar.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ratten eten alles. Zelfs beton als het moet.
Daar hou ik niet van. Maar ratten kunnen dat wel verdragen. Honden en katten vallen zowat meteen dood neer.quote:
Ontbijtkoek Light kunnen ze ook niet zo goed tegen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daar hou ik niet van. Maar ratten kunnen dat wel verdragen. Honden en katten vallen zowat meteen dood neer.
Ja had ik toch vorige week al gepostquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is er een tekort? Ik heb nog maar één rol
quote:Hoge prijzen voor wc-papier dreigen door tekort aan houtpulp
De prijs van wc-papier, tissues en luiers dreigt te gaan stijgen omdat de voorraden van houtpulp sterk zijn gedaald. Dat zegt het Braziliaanse bedrijf Suzano, een van de grootste producenten van pulp en papier ter wereld.
https://www.bndestem.nl/e(...)n-houtpulp~a29f0652/
Dat komt uit mijn geboortedorp, dus natuurlijk kunnen ze daar wel tegen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ontbijtkoek Light kunnen ze ook niet zo goed tegen.
Als je zolang mogelijk van je rat wil genieten zou ik hem geen chocolade enz geven.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daar hou ik niet van. Maar ratten kunnen dat wel verdragen. Honden en katten vallen zowat meteen dood neer.
Prima, dan ga jij ze dat lekker voeren.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat komt uit mijn geboortedorp, dus natuurlijk kunnen ze daar wel tegen.
Jezusquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja had ik toch vorige week al gepost
[..]
Nee klopt, maar mijn vriendin had twee ratten en die gaf ik altijd snijafval van het koken, en spul dat ik over had. Pas later kwam ik erachter dat zeven jaar een bizar hoge leeftijd is voor ratten.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Als je zolang mogelijk van je rat wil genieten zou ik hem geen chocolade enz geven.
Ik heb een prima bureaustoel van ikea, was na veel zoeken en uitproberen de beste voor m'n rugquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben het saaiste ter wereld aan het doen: bureaustoelen aan het kijken, want kennelijk moet ik een nieuwe bureaustoel
Geldrop??quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat komt uit mijn geboortedorp, dus natuurlijk kunnen ze daar wel tegen.
Dan moet jij ook stoppen met chocola.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:27 schreef Ama het volgende:
Dat ze het eten en niet meteen dood neervallen zegt niet dat het niet slecht is.
Ik ben met bureaustoel altijd gierig.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben het saaiste ter wereld aan het doen: bureaustoelen aan het kijken, want kennelijk moet ik een nieuwe bureaustoel
Suiker, zout, tissues, blikken met voedsel, vochtig toiletpapier, bloem, groenten in pot, rijstquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:27 schreef kwiwi het volgende:
Denk dat ik de kelder straks maar eens goed ga bevoorraden, zodat ik niet elke keer alle winkels af moet zoeken naar producten als er weer eens gehamsterd wordt.
Wat moet erin? Wc papier, zeep, wasmiddel, pasta.. wat hamsteren mensen norma ineens bij slecht nieuws?
Ben ik een huisdier.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan moet jij ook stoppen met chocola.
Voedsel in blik, sterkedrank, sigaretten/tabak, koffie, rijst, tarwebloem, vuurwapens.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:27 schreef kwiwi het volgende:
Denk dat ik de kelder straks maar eens goed ga bevoorraden, zodat ik niet elke keer alle winkels af moet zoeken naar producten als er weer eens gehamsterd wordt.
Wat moet erin? Wc papier, zeep, wasmiddel, pasta.. wat hamsteren mensen norma ineens bij slecht nieuws?
Ik ben bij de IKEA een het kijkenquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb een prima bureaustoel van ikea, was na veel zoeken en uitproberen de beste voor m'n rug
Bloem, meel, water en batterijen voor je zaklamp.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:27 schreef kwiwi het volgende:
Kaarsen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:27 schreef kwiwi het volgende:
Dat is extreem oud ja.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee klopt, maar mijn vriendin had twee ratten en die gaf ik altijd snijafval van het koken, en spul dat ik over had. Pas later kwam ik erachter dat zeven jaar een bizar hoge leeftijd is voor ratten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |