Toch wel twee weken gecancelled ofzo? Wauw.quote:Op donderdag 12 mei 2022 17:37 schreef Ama het volgende:
Vandaag Inside maandag weer op TV, verrassend.
Derksen heeft zichzelf gecancelled. Bij JK Rowling zit het net iets anders.quote:Op donderdag 12 mei 2022 17:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toch wel twee weken gecancelled ofzo? Wauw.
Ondertussen in JK Rowling-land...
20% bruto. Maar dat komt doordat mijn vorige werkgever de volledige pensioenpremie betaalde. Dus dat heb ik er hier bij onderhandeld aan salaris.quote:Op donderdag 12 mei 2022 17:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meer salaris; 12% loonsverhoging en minder werken. Zou ik ook wel voor tekenen.
Dat is ook een van de componenten die het voor mij "lastig" maakt om over te stappen. 20% erbij krijg ik niet zomaar ben ik bangquote:Op donderdag 12 mei 2022 17:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
20% bruto. Maar dat komt doordat mijn vorige werkgever de volledige pensioenpremie betaalde. Dus dat heb ik er hier bij onderhandeld aan salaris.
Ik zat in mijn vorige baan inmiddels ook te laag door het karige salarisbeleid. Dus het was een inhaalslag .quote:Op donderdag 12 mei 2022 17:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is ook een van de componenten die het voor mij "lastig" maakt om over te stappen. 20% erbij krijg ik niet zomaar ben ik bang
Heb je hem wel uitgenodigd om hier te solliciteren?quote:Op donderdag 12 mei 2022 17:53 schreef UitStraling het volgende:
Had vandaag een sollicitatiegesprek met een Fokker met ADD, die kan zo bij de club hier maar niet aan het werk, ik geloof dat mijn 2e vraag was of hij een psychische afwijking had
Ik zit wel "ok". Heb in mijn omgeving wat mensen die beter verdienen, wil ik ook wel maar niet tegen elke prijs. Kan altijd nog de overstap naar ASML maken, maar dat bedrijf trekt me echt niet.quote:Op donderdag 12 mei 2022 17:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zat in mijn vorige baan inmiddels ook te laag door het karige salarisbeleid. Dus het was een inhaalslag .
Een werkgever die naar je zin is, is ook wat waardquote:Op donderdag 12 mei 2022 17:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zit wel "ok". Heb in mijn omgeving wat mensen die beter verdienen, wil ik ook wel maar niet tegen elke prijs. Kan altijd nog de overstap naar ASML maken, maar dat bedrijf trekt me echt niet.
Ik ook hoor.quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:06 schreef Karzai het volgende:
ik moet altijd eerst even een uurtje zitten als ik thuis kom voor ik ga eten
Klinkt goedquote:Op donderdag 12 mei 2022 18:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik had biefstuk in een marinade/saus van kruiden, honing, mosterd en ketjap en daarbij champignons...
quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:17 schreef bitterbal het volgende:
er is weer iemand van onze groep overleden
quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:17 schreef bitterbal het volgende:
er is weer iemand van onze groep overleden
mja. Geen directe vriend van mij maar van iemand anders. Fransman.Kwam hier ook al vele jaren op vakantie en zou in september weer komen.quote:
Gecondoleerd, balliequote:Op donderdag 12 mei 2022 18:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja. Geen directe vriend van mij maar van iemand anders. Fransman.Kwam hier ook al vele jaren op vakantie en zou in september weer komen.
Vriendelijke grote reus was het die geen woord engels sprak maar wel altijd aardig was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |